Iltaisin haisee kuin kärpänraato haju tulee ulkoa. Onko vedenpuhdistamolla kaikki kunnossa, vai tuleeko haju kaatiksen mädätys puljusta. Onneksi huomenna pääsee mökille raikkaaseen ilmaan.
Kiteellä haisee.
20
310
Vastaukset
- Anonyymi
Ongelmat sitä on sinullakin.
- Anonyymi
Kiinnostaisi itseäkin tietää miksi kaatopaikka lemuaa ajoittain.
Eikö nykytekniikalla saada moinen ongelma kuriin?
Vai onko kyse taas jostain halvasta ratkaisusta?
Kai nuo kaatopaikat lemuaisi joka kaupungissa jos mitään ei ole tehtävissä, vai onko Kiteelä tehty jotain väärin asian suhteen? - Anonyymi
Kaasu haisee.
- Anonyymi
Aiheesta on uutisoitu vuosia. Mitään ei ole
tehty asian korjaamiseksi.
Ympäristö viranomainen, herätys !
Kun sikalassa hienostohenkilö totesi
paskan haisevan, isäntä vastasi:
Kyllä siat sinnuun tottuu kahteen viikkoon. - Anonyymi
Ennen vedenpuhdistamo, haisi helteillä ja muulloinkin. 80 luvulla keväällä jätevedet tulvi Kiteen järveen, josta juomavesi otettiin. Koko kylä oli ruilu taudissa, paska lensi kuin varpusparvi, samalla oli yrjö tautia. Keväällä juomavesi piti keittää.
- Anonyymi
Nykyäänkin joskus lemahtaa Rantapuistossa paskan haju, jos paistaa makkaraa menee ruokahalu.
- Anonyymi
Ei täällä muualla haise. Milloin olet siivonnut kämppäsi?
- Anonyymi
siivoaminen, mitä se on, onko se jotain naistenhommaa? minulla ei ole naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siivoaminen, mitä se on, onko se jotain naistenhommaa? minulla ei ole naista.
Joopa. Sinulla on vain kaksi kättä, ei läkkäntekkeriä.
Pesisit edes kätesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopa. Sinulla on vain kaksi kättä, ei läkkäntekkeriä.
Pesisit edes kätesi.pesin viime jouluna
- Anonyymi
Tyynellä säällä Sopensuon jäteaseman ohi ajaessa haisee, samoin Tokmannin nurkilla, siitäkin vain lyhyt matka jäteasemalle. Harvoin se haju keskustaan saakka tulee, mutta eilen illalla tuli Kiteesaliin sisälle asti Aurin konsertin aikana. Koulukeskuksen pihalla vielä voimakkaampana. Sieltä biokaasulaitokselta nämä kai on peräisin.
- Anonyymi
Vedenpuhdistamo lähellä koulua, keskustaan lemu tulee sieltä. Helteellä tyynellä säällä mädänneen lemu.
- Anonyymi
Kaatopaikalta tuo hajuhaitta tulee. Onkohan tutkittu, onko tervydelle haitallisia nuo päästöt? Mille viranomaiselle voisi asiasta valittaa?
- Anonyymi
soita putinille, sen syy.
- Anonyymi
valita äidillesi kuten muustakin
- Anonyymi
Venäjä.
- Anonyymi
Se on Kiteeläisten oma kehu joka haisee. Tai sit se miten paljon Kiteeläiset puhuu pa...aa.
- Anonyymi
Onneksi saa olla mökillä täällä ei lemua keskustan paskat.
- Anonyymi
Hajuhaitasta kärsiville kuuluisi jakaa osinkoa kaasufirman tuotoista. Miksi kiteeläisten pitää kärsiä hajuhaitasta jonkun firman tuottojen vuoksi? Ei yritystoiminnan kuuluisi aiheuttaa yleistä haittaa vai kuinka?
- Anonyymi
Jos hajun lähde on tiedossa, miksi kaupungin virkamiehet eivät puutu asiaan? Eihän se nyt ole oikein että yksi saa tehdä kuten haluaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187