Jasmin unohtavansa olevan äiti

Anonyymi-ap

Jasmin pitää hauskaa ukkonsa kanssa ja kuvaia itseään lemmenlomalla... Lapsi on 5kk ja ei vissiin enää äitiys kiinnosta?

21

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan ne kuvat itsestä tärkeempiä ku, ei toivottu lapsi.

• Anonyymi

Varakkaita ovat, kun syövät ulkona...

• Anonyymi

Samaa mieltä, että kun lapsi on maailmassa niin parisuhde laitetaan jäihin! Hoidetaan sitä lasta ja lapsia 24/7 eikä humputella jossain salilla tai ruokaravintolassa.
      Kyllä palstalla nämä asiat tiedetään!

• Anonyymi

Alempana ketju jossa Jasminea mollataan kun postaa liikaa sen vauvasta. Suomalaisuutta parhaimmillaan tämä. Ihan sama mitä teet niin se ei ole ok. Hyvä on nähdä se että tuolla parilla ja perheellä menee huomattavasti paremmin kun täällä kotkottavilla kanoilla.

• Anonyymi

Malliesimerkki siitä, kuinka pitää elää ja olla. Superonnellinen pariskunta. Mies kohtelee vaimoaan kuin kuningatarta. Huomio hänet ihan kaikessa. Järjestää aina jotain arjen luksusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malliesimerkki siitä, kuinka pitää elää ja olla. Superonnellinen pariskunta. Mies kohtelee vaimoaan kuin kuningatarta. Huomio hänet ihan kaikessa. Järjestää aina jotain arjen luksusta.

Mies haluaa kusta Jassun hadalle. Semmonen rakkauspari..

• Anonyymi

Huomenta Marko.

• Anonyymi

👍🏻 Mitä tuo aiheotsikko mahtaa tarkoittaa suomeksi?
        ..unohtavansa olevan 🤔

• Anonyymi

Ei äitiys laita koko muuta elämää tauolle. Nykyvanhemmat liikkuvat, matkustelevat ja harrastavat ja juuri sen takia kun elää täysillä niin vauvakin tulee hoidettua hyvin. Onnelliset tyytyväiset vanhemmat jaksavat antaa myös lapselle (lapsille) aikaa ja rakkautta.
      Ihmettelen aloitusta, ilkeää. Kotiin jämähtänyt, sohvaperuna äiti ei jaksa panostaa vauvaan vaan tekee kaiken ja vain välttämättömän laiskasti ja pakosta. Liikkuva harrastava äiti jakaa onnestaan ja ilostaan myös lapselle.
      Kun näen vanhempia lapsen kanssa liikkeellä niin se saa ainakin minun kasvoille hymyn, niin hyvin nykyvanhemmat osaavat olla lapsiperhe ja se ilo näkyy meille ulkopuolisillekin.

• Anonyymi

Jasmin vaikuttaa olevan erittäin toimelias ja aktiivinen nykynainen.

• Anonyymi

"Mummi, mun äiti" hoitaa pientä vauvaa, kun Jassu tarvitsee omaa- ja parisuhdeaikaa. Vauhti vaan tulee kiihtymään.

Parisuhdettaan ei lasten takia tarvitse laittaa jäähylly. Sitä löytyy kyllä, mutta jos alkoi maistuu, niin parempi toki, että lasta hoitaa luotettava henkilö.

• Anonyymi

Sinussa asuu pahuus! Miksi olet pienen lapsen äidin kimpussa ja keksit kaikkia paskaa hänestä ? Kun on pieni hetki aikaa yhdessä lapsen vanhemmilla, silloin voi koko perhe hyvin ja ovat onnelisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinussa asuu pahuus! Miksi olet pienen lapsen äidin kimpussa ja keksit kaikkia paskaa hänestä ? Kun on pieni hetki aikaa yhdessä lapsen vanhemmilla, silloin voi koko perhe hyvin ja ovat onnelisia.

Ystäviä ja sukulaisiakaan ei tule unohtaa. Sekin tuo vaihtelua ja virkistystä nuorenparin elämään.

• Anonyymi

Kyllä se vain tuntuu niin hyvältä purkaa oman elämänsä epäonnistumiset ja sössimiset johonkin toiseen henkilöön!
      Ai, että helpottaa hetkeksi kun saa ihanan negatiivisen purkauksen kirjoitettua nettiin.

• Anonyymi

Älä ota siitä kuitenkaan jatkuvaa tapaa itsellesi.

• Anonyymi

Ei kukaan noin toimi.

• Anonyymi

Ystävien merkitys on todella suuri. Niitä tulisi kaikilla olla.

• Anonyymi

Hyvin olen selvinnyt ilman ns ystäviä. Töissä ja harrastuksissa tapaan niin paljon ihmisiä että muuta en kaipaa.

• Anonyymi

Kaipaat kuitenkin ihmisiä ympärillesi. Se on hyvä merkki. Elämä ilman muita ihmisiä ei ole mistään kotoisin. Olet havainnut sen osaksi elämääsi.

• Anonyymi

Mutta vapaalla haluan olla yksin.

• Anonyymi

Moni yksinäinen ja raihainen vanhus toivoo, että olisipa edes yksi läheinen. Nuorena se yksinäisyys ei varmaankaan tunnu miltään, kun pääsee töihin ja harrastuksiin, mutta vanhana se on toisin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      214
      1427
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1276
    3. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      3
      1067
    4. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      16
      1016
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      928
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      890
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      830
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      59
      828
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      768
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      44
      754
    Aihe