Jasmin pitää hauskaa ukkonsa kanssa ja kuvaia itseään lemmenlomalla... Lapsi on 5kk ja ei vissiin enää äitiys kiinnosta?
Jasmin unohtavansa olevan äiti
21
267
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan ne kuvat itsestä tärkeempiä ku, ei toivottu lapsi.
- Anonyymi
Varakkaita ovat, kun syövät ulkona...
- Anonyymi
Samaa mieltä, että kun lapsi on maailmassa niin parisuhde laitetaan jäihin! Hoidetaan sitä lasta ja lapsia 24/7 eikä humputella jossain salilla tai ruokaravintolassa.
Kyllä palstalla nämä asiat tiedetään! - Anonyymi
Alempana ketju jossa Jasminea mollataan kun postaa liikaa sen vauvasta. Suomalaisuutta parhaimmillaan tämä. Ihan sama mitä teet niin se ei ole ok. Hyvä on nähdä se että tuolla parilla ja perheellä menee huomattavasti paremmin kun täällä kotkottavilla kanoilla.
- Anonyymi
Malliesimerkki siitä, kuinka pitää elää ja olla. Superonnellinen pariskunta. Mies kohtelee vaimoaan kuin kuningatarta. Huomio hänet ihan kaikessa. Järjestää aina jotain arjen luksusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Malliesimerkki siitä, kuinka pitää elää ja olla. Superonnellinen pariskunta. Mies kohtelee vaimoaan kuin kuningatarta. Huomio hänet ihan kaikessa. Järjestää aina jotain arjen luksusta.
Mies haluaa kusta Jassun hadalle. Semmonen rakkauspari..
- Anonyymi
Huomenta Marko.
- Anonyymi
👍🏻 Mitä tuo aiheotsikko mahtaa tarkoittaa suomeksi?
..unohtavansa olevan 🤔
- Anonyymi
Ei äitiys laita koko muuta elämää tauolle. Nykyvanhemmat liikkuvat, matkustelevat ja harrastavat ja juuri sen takia kun elää täysillä niin vauvakin tulee hoidettua hyvin. Onnelliset tyytyväiset vanhemmat jaksavat antaa myös lapselle (lapsille) aikaa ja rakkautta.
Ihmettelen aloitusta, ilkeää. Kotiin jämähtänyt, sohvaperuna äiti ei jaksa panostaa vauvaan vaan tekee kaiken ja vain välttämättömän laiskasti ja pakosta. Liikkuva harrastava äiti jakaa onnestaan ja ilostaan myös lapselle.
Kun näen vanhempia lapsen kanssa liikkeellä niin se saa ainakin minun kasvoille hymyn, niin hyvin nykyvanhemmat osaavat olla lapsiperhe ja se ilo näkyy meille ulkopuolisillekin.- Anonyymi
Jasmin vaikuttaa olevan erittäin toimelias ja aktiivinen nykynainen.
- Anonyymi
"Mummi, mun äiti" hoitaa pientä vauvaa, kun Jassu tarvitsee omaa- ja parisuhdeaikaa. Vauhti vaan tulee kiihtymään.
Parisuhdettaan ei lasten takia tarvitse laittaa jäähylly. Sitä löytyy kyllä, mutta jos alkoi maistuu, niin parempi toki, että lasta hoitaa luotettava henkilö.- Anonyymi
Sinussa asuu pahuus! Miksi olet pienen lapsen äidin kimpussa ja keksit kaikkia paskaa hänestä ? Kun on pieni hetki aikaa yhdessä lapsen vanhemmilla, silloin voi koko perhe hyvin ja ovat onnelisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinussa asuu pahuus! Miksi olet pienen lapsen äidin kimpussa ja keksit kaikkia paskaa hänestä ? Kun on pieni hetki aikaa yhdessä lapsen vanhemmilla, silloin voi koko perhe hyvin ja ovat onnelisia.
Ystäviä ja sukulaisiakaan ei tule unohtaa. Sekin tuo vaihtelua ja virkistystä nuorenparin elämään.
- Anonyymi
Kyllä se vain tuntuu niin hyvältä purkaa oman elämänsä epäonnistumiset ja sössimiset johonkin toiseen henkilöön!
Ai, että helpottaa hetkeksi kun saa ihanan negatiivisen purkauksen kirjoitettua nettiin.- Anonyymi
Älä ota siitä kuitenkaan jatkuvaa tapaa itsellesi.
- Anonyymi
Ei kukaan noin toimi.
- Anonyymi
Ystävien merkitys on todella suuri. Niitä tulisi kaikilla olla.
- Anonyymi
Hyvin olen selvinnyt ilman ns ystäviä. Töissä ja harrastuksissa tapaan niin paljon ihmisiä että muuta en kaipaa.
- Anonyymi
Kaipaat kuitenkin ihmisiä ympärillesi. Se on hyvä merkki. Elämä ilman muita ihmisiä ei ole mistään kotoisin. Olet havainnut sen osaksi elämääsi.
- Anonyymi
Mutta vapaalla haluan olla yksin.
- Anonyymi
Moni yksinäinen ja raihainen vanhus toivoo, että olisipa edes yksi läheinen. Nuorena se yksinäisyys ei varmaankaan tunnu miltään, kun pääsee töihin ja harrastuksiin, mutta vanhana se on toisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754