tukkavärilöistä? Mikä ois aikuiselle kommeelle miehelle hyvä värisävy?
Mitä ootte mieltä
21
254
Vastaukset
- Anonyymi
Vio-letti.
- Anonyymi
Aikuinen tumma ja komea mies ei värjää hiuksiaan, miksi värjäisi?
Hiuksiin ja kulmakarvoihin tummaa väriä tohraavat vain vaatimattoman ja naisten huomiota herättämättömät viidenkympin villityksen kourissa kamppailevat miehet jolla hiukset ja kulmakarvat ovat ihon väriset.
Luulevat muuttuvansa rokkistaroiksi ja saavansa naista.
Eivät muutu, vaan naiset nauravat selän takana:
"Mikähän se tuokin ressukka luulee olevansa hi hi hih.
Rokkistaraksi tullaan vain oppimalla soittamaan kitaraa.
Hyvä lauluääni saadaan synnyinlahjana.
Karisma tulee iän mukana, jos on tullakseen, hiuksia värjäämällä karisma ei tule.
Karisma syntyy sisällä sielussa ja se näkyy.- Anonyymi
"Karisma tulee iän mukana, jos on tullakseen, hiuksia värjäämällä karisma ei tule.
Karisma syntyy sisällä sielussa ja se näkyy."
Taidat kuitenkin tarkoittaa että kateus eikä karisma? Kirjoitatko omasta kokemuksestasi?
Kateus ja karsima tarkoittaa eri asiaa..
- Anonyymi
Mulle kelpaa minkävärinen kuontalo tahansa kunhan sitä tukkaa vaan on.😊
- Anonyymi
Iso säästöerä, kun ei oo hiuksia ollenkaan, eikä shampoota tarvita. Moni nainen pärjää Fairyllä koko ikänsä, eikä ole shapoota tarvinnut koskaan ostaa. Jotain hoitoainetta vain joskus.
Vielä 90vuotiaana tukka on elävännäköinen. Yhtään permanenttia ei ole ollut. Joskus vain värikäsittely kotona.
Konemanille sopii vaikka minkäväriset hiukset ja kulmakarvat. Kiva kun hän uskaltaa kokeilla! Mitenkähän olis mini Vogue- permanentti? Sitä odotellessa.🙏
- Anonyymi
Savolaiselle sellainen maantien/soratien harmaa välttää hyvin.
- Anonyymi
Hyvä se on värillä piristää itseään,jatkoon.
- Anonyymi
Musta - hevosmiesten muotiväri.
- Anonyymi
Samalla värjee hiukset, kuin rasvoo saappaat...
- Anonyymi
Metsämanille kävis violetti päälakeen ja pirrelle vihree. Sit yhessä keikalle. Olis fania kahtomassa.
- Anonyymi
Metsäman kuvaa kävellessään naamaansa alaviistosta luodakseen itselleen tunteen miltä tuntuisi olla mies jota naiset katsoo yläviistoon veikistelevä ilme silmissään.
Aivan niin kuin Pirre katsoo kameraa kun on tottunut katsomaan lyhyttäkin miehen tumppia yläviistoon.
Pitkistä nykynaisista päälaeltaan kaljuuntuva hatuton pikku ukko alaviistoon katsottaessa on varmasti hupaisa näky. - Anonyymi
Ajatelkaa tilanne jossa hatuton päälaeltaan kaljuuntuva lyhyt mies ja pitkä nainen tanssivat keskenään, niin minkä nainen näkee pomppivan edessään?
Valkea kalju siinä pomppii kun pätkä on pitänyt lippakoppaa kaljun suojana. - Anonyymi
Värjäsin kerran vaalet hiukseni tummiksi. Olin silloin isolla rakennustyömaalla töissä. Mestari huomasi aamulla asian ja möläytti kaikkien työkavereiden kuullen: "se on Jaska värjännyt tukkansa kun eilen tukka oli vielä vaalea ja nyt se on musta. Eikö tuo ole naisten hommaa?" Kyllä minua silloin hävetti. Sen jälkeen en ole hiuksiani värjännyt.
- Anonyymi
Hahhahhaa 😂
- Anonyymi
Jaskalle huono itsetunto,ole mies.
- Anonyymi
Kaikki käy mikä ärsyttää tiukkapipoisia vinkujia. Itselläni sininen tukka. Naiset tykkää👍
- Anonyymi
Ei teidän hiusten väri ärsytä vaan tietämättömyys ja hölmöys mikä teidän hiusvärin läpi loistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei teidän hiusten väri ärsytä vaan tietämättömyys ja hölmöys mikä teidän hiusvärin läpi loistaa.
Paraskin puhuja..
- Anonyymi
Kyllä, se yksikin selittäjä ja ai jaa mies esiintyy maa- ja metsätalouskone tietäjinä.
Jo 15-20 vuotta sitten maaseudun vanhojen koneiden ja romppeiden kesäpäivillä "konemiehinä" alkoi pyörimään "kirjanoppineita" joilla oli hyvin vähäinen käytännön kokemus maa ja metsätalouden koneista.
Ne miehet jotka jo 50-luvulta lähtien olivat olleet mukana koneistamassa suomalaista maaseutua olivat hävinneet.
Jäljellä olivat vain palkansaaja harrastelijat joille vanha traktori oli terapiaa vi#utukseen elämästä jonka olivat kylmillä holveilla ja hikipajoissa viettäneet. - AnonyymiUUSI
Boogie wookie?
- AnonyymiUUSI
MM:n kirkkaampi punamulta. Alakertaan käyp Miranooli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895105
- 514022
- 252119
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970