Metsästyksen todelliset kasvot

Anonyymi-ap

En voi enää vaieta. Kaikki metsästäjät ovat todellisuudessa homoseksuaaleja. Tämä ei ole mielipide vaan selvä johtopäätös, kun tarkastelee asiaa loogisesti: he pukeutuvat core-asuihin, joiden kiristävät housut korostavat takapuolta, ja sitten he lähtevät yhdessä metsään “yöksi laavulle”. Kuka tarvitsee teltan ja makuupussin, jos on muka metsästämässä hirveä?

On päivänselvää, että nämä miesten väliset “metsästysretket” ovat vain tekosyy viettää aikaa intiimisti saman sukupuolen seurassa. Tilastollinen fakta: en ole koskaan nähnyt yhtään metsästäjää, joka olisi tuonut saaliin kotiin heti reissun jälkeen. Miksi? Koska se saalis ei ole eläin, vaan metsästyskaverin sydän (ja muutkin elimet).

Core-asu ei myöskään ole sattumaa. Se on yhtenäinen tunnus, vähän kuin salaseuran puku, jolla erotetaan sisäpiiriläiset ulkopuolisista. Laavulla kaikki muuttuu — siellä jaetaan makkarat, termarit ja katseet, jotka kertovat enemmän kuin tuhat laukausta.

Jos joku väittää vastaan, kysyn vain: miksi kaikki metsästäjät ovat miehiä ja miksi he haluavat olla yötä toistensa kanssa syrjässä, ilman todistajia? Vastaus on selvä, mutta harva uskaltaa sanoa sen ääneen. Minä uskalsin.

Ystävällisin terveisin: Huolestunut kaupunkilainen

32

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sulla vittu viheltää vintissä niin että suhina käy, tässä sen näkee kun näitä juttuja lukee suomen ja erityisesti Lieksan avohoito potilaiden tilan. Voi voi.

• Anonyymi

Kaiken selittää tuo sinun nimimerkki. t. Ei niin huolestunut maalainen. (maalaisjärjellä varustettu)

• Anonyymi

Luonnonsuojelun todelliset kasvot avautui, kun peukunkäyttäjä kommentoi aloituksessa huoliaan.😁

• Anonyymi

Selittäisitkö tarkemmin, minkä takia homoseksuaalisuudessa on sinun mielestäsi jotakin kielteistä?

Eikös nyky-yhteiskunnassa henkilöllä ole vapaus olla mitä huvittaa? Joku voi olla homo ja joku toinen voi identifioitua vaikka helikopteriksi, jos siltä tuntuu.

Miksi tuommoiset eto asiat noin ahdistavat sinua?

Etkö vielä ole kokenut oikeata seksiä ja se pelottaa ja jännittää, vai mikä sinua vaivaa?

• Anonyymi

Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään kielteistä, ei vaikka kaupunginvaltuustokin esittää sen kielteisenä. Homofobia on yleinen niin kaupunginvaltuustossa kuin metsästyspiireissäkin. Siitä voi jokainen päätellä, mikä on näiden oma seksuaalinen suuntaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Homoseksuaalisuudessa ei ole mitään kielteistä, ei vaikka kaupunginvaltuustokin esittää sen kielteisenä. Homofobia on yleinen niin kaupunginvaltuustossa kuin metsästyspiireissäkin. Siitä voi jokainen päätellä, mikä on näiden oma seksuaalinen suuntaus.

Kaapista ei ole uskallettu tulla ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä mitä voidaankaan päätellä siitä, että sinä itse toistuvasti touhotat Lieksa-palstalla homoudesta?

???

• Anonyymi

Kansa on pitkään luullut, että metsästys on vain luonnon ja perinteen vaalimista. Mutta minä olen tutkinut asiaa, ja johtopäätös on selvä: metsästäjien maailma on kuin suoraan Tom of Finland -kalenterista, mutta vain kamuflointikuosilla.

Katsokaa heidän asujaan. “Core”-tyyli, jossa housut istuvat niin tiukasti, että hirvenkin häntä punastuisi, vyöt kiristetty niin, että vyönsolki painautuu keskelle kuin korostamaan vyötäröä, ja saappaat kiiltävät kuin Helsingin yöelämä marraskuun sateessa. Vai onko ihan sattumaa, että metsästysliivien taskut on sijoitettu juuri rintakehän kohdalle – paikkaan, johon katse väistämättä osuu?

Ja se kiikarikivääri. Metsästäjä väittää katsovansa sillä metsäkaurista, mutta kun linssi suurentaa, sama ilmiö kuin miesten saunavuoron oven raosta kurkkimisessa: tarkka tuijotus, odotus oikeasta hetkestä, ja lopuksi “laukaisu”. Tämä ei ole minun mielestäni enää sattumaa, vaan kuvio.

Laavut ja metsästysmajathan ovat kuin syrjäisiä klubihuoneita. Sinne mennään “yhteishengen” nimissä, mutta todellisuudessa nuotio on vain tekosyy istua polvet koskettaen ja paistaa makkaraa yhdessä. Ja katsokaapa niitä makkaratikkuja – onko muka tarpeen veistää niistä niin sileitä ja pitkiä?

Koirat? Ne ovat alibi. “Minä tulin tänne koiran kanssa” kuulostaa viattomalta, mutta todellisuudessa se on vain tekosyy tulla metsään muiden miesten kanssa. Jahtiradiot puolestaan ovat kuin salaiset klubin välityspuhelimet: “Kohde havaittu” voi tarkoittaa muutakin kuin sorkkaeläintä.

Kaiken huipuksi, metsästyskausi osuu syksyyn, jolloin lehdet peittävät näkymän. Miksi? Koska silloin voi liikkua huomaamattomasti, pitää salaisia kohtaamisia ja naamioida kaikki “riistaksi”.

En tuomitse ketään heidän taipumuksistaan, mutta rehellisyys on arvo. Olkaa ylpeitä core-asuistanne, kiikarikatseluistanne ja laavuilloistanne. Älkää vain väittäkö, että kyse on “hirvikannan sääntelystä”. Minä näen, mitä siellä oikeasti tapahtuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä mitä voidaankaan päätellä siitä, että sinä itse toistuvasti touhotat Lieksa-palstalla homoudesta?

???

Ensimmäistä kertaa otin kantaa asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansa on pitkään luullut, että metsästys on vain luonnon ja perinteen vaalimista. Mutta minä olen tutkinut asiaa, ja johtopäätös on selvä: metsästäjien maailma on kuin suoraan Tom of Finland -kalenterista, mutta vain kamuflointikuosilla.

Katsokaa heidän asujaan. “Core”-tyyli, jossa housut istuvat niin tiukasti, että hirvenkin häntä punastuisi, vyöt kiristetty niin, että vyönsolki painautuu keskelle kuin korostamaan vyötäröä, ja saappaat kiiltävät kuin Helsingin yöelämä marraskuun sateessa. Vai onko ihan sattumaa, että metsästysliivien taskut on sijoitettu juuri rintakehän kohdalle – paikkaan, johon katse väistämättä osuu?

Ja se kiikarikivääri. Metsästäjä väittää katsovansa sillä metsäkaurista, mutta kun linssi suurentaa, sama ilmiö kuin miesten saunavuoron oven raosta kurkkimisessa: tarkka tuijotus, odotus oikeasta hetkestä, ja lopuksi “laukaisu”. Tämä ei ole minun mielestäni enää sattumaa, vaan kuvio.

Laavut ja metsästysmajathan ovat kuin syrjäisiä klubihuoneita. Sinne mennään “yhteishengen” nimissä, mutta todellisuudessa nuotio on vain tekosyy istua polvet koskettaen ja paistaa makkaraa yhdessä. Ja katsokaapa niitä makkaratikkuja – onko muka tarpeen veistää niistä niin sileitä ja pitkiä?

Koirat? Ne ovat alibi. “Minä tulin tänne koiran kanssa” kuulostaa viattomalta, mutta todellisuudessa se on vain tekosyy tulla metsään muiden miesten kanssa. Jahtiradiot puolestaan ovat kuin salaiset klubin välityspuhelimet: “Kohde havaittu” voi tarkoittaa muutakin kuin sorkkaeläintä.

Kaiken huipuksi, metsästyskausi osuu syksyyn, jolloin lehdet peittävät näkymän. Miksi? Koska silloin voi liikkua huomaamattomasti, pitää salaisia kohtaamisia ja naamioida kaikki “riistaksi”.

En tuomitse ketään heidän taipumuksistaan, mutta rehellisyys on arvo. Olkaa ylpeitä core-asuistanne, kiikarikatseluistanne ja laavuilloistanne. Älkää vain väittäkö, että kyse on “hirvikannan sääntelystä”. Minä näen, mitä siellä oikeasti tapahtuu.

Nuo ovat vain sinun omia märkiä päiväuniasi.

Ja saahan sitä henkilö uneksia, ihan mitä tykkää.

Tosin, tulet kyllä raskaasti pettymään, jos tuommoisilla toiveilla metsästäjäksi aiot ryhtyä.

• Anonyymi

rikosilmoitus vihapuheesta tehty

• Anonyymi

Älä uhriudu, nössö metsästäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä uhriudu, nössö metsästäjä.

Otahan ituhippi peukkua, että jaksat räyhätä ja kylvää riitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas alkoi kuumumaan kuin kuuluisa näätä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas alkoi kuumumaan kuin kuuluisa näätä.

Joo, ei ituhippi kestä jos huumeiden käytöstä mainitaan, heti kuumuvat. Monessa ketjussa poistavat viestin, vaikka muille jaksavat räkyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse käytät kokkelia

• Anonyymi

Kaipuu kotiin ja kaveri röllipuvussa ja saappaissa muistuttaa niin paljon vaimoa.

• Anonyymi

Röllipuvun alla sukkanauhaliivit. 🤪

• Anonyymi

Metsästys on hauskaa puuhaa. Saa liikkua luonnossa koiran kanssa ja usein on myös kotia viemisiä.

• Anonyymi

Kyllä osa metsästäjistä todella tykkää miehistä mutta asia on tabu. Niiden joukossa on naisen kanssa avioliitossa oleviakin jotka viikonloppuisin antaa haluilleen vallan.
      Itse en koskaan ole jäänyt metsästysseurani saunailtoihin tai yöpymään heidän kanssaan.
      Minua etoo kun miehet alkaa humaltuessaan kaulailla toisiaan ennen saunaanmenoa.
      En tiedä mitä saunassa tapahtuu mutta pidän varmana että siellä tyytydetään patoituneita paineita rakastella miestä. Mitenkäs muuten saunan roskiksesta löytyisi suklaan värisiä kondomeita?
      Yököttävää touhua josta minä täysheterona pysyn erossa.

• Anonyymi

Siitä puhe, mistä puute, kuuluu vanha sanonta.

Ja sinun kohdallasi näyttää pitävän paikkansa tismalleen.

Tule vain rohkeasti kaapista ulos, niin ahdistaa vähemmän.

• Anonyymi

Aloittaja ei ole tietoinen jotta naisiakin on metstäjissä. Eikä kaikki lieksan metsästäjät ole homoja kuten aloittaja on täysihomo. Ei se todista jotta kaikkimuutkin ovat

• Anonyymi

Normaalisti nainen mielletään elämän suojelijaksi. Ei missään tapauksessa huvitappajaksi.

• Anonyymi

Elä sinä jatkis puutu asioihin mistä et mitään ymmärrä. Pysy vain tummeli ja Jamali aiheissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaalisti nainen mielletään elämän suojelijaksi. Ei missään tapauksessa huvitappajaksi.

Elämää pitäisi suojella, mutta ituhipit tuhoaa sitä paukulla, amfetamiinilla ja ketamiinilla, että ei kannattaisi puhua elämän suojelusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elä sinä jatkis puutu asioihin mistä et mitään ymmärrä. Pysy vain tummeli ja Jamali aiheissa.

Sinähän tiedät tiedät kaiken koska olet ollut liki 2000 miehenkanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä ainakin pysyt aiheissa. Ja tummelia et käyttänyt Esan kanssa.

• Anonyymi

Heitä håmå voltti 🤸🏼

• Anonyymi

Niin, joku eläinfilosofi kertoo keskustelleensa oravan kanssa ja todennut tilanteen olevan huolestuttava. Suurin uhka metsästykselle on ukkoutuvat metsästysseurat, jotka ei halua uusiutua. Etelästä on kiva suojella pohjoisen luontoa. Jotenkin toivoisi, että vaikka Virosta leviäisi villisiat Etelä-Suomeen ja alkaisivat kaivaa pihamaita. Saisivat vähän kosketusta luontoon.

• Anonyymi

Villisikoja ja sikarutto saatava Suomeenkin, samoin rabies ja lintuinfluenssa ja sehän saadaan, kunhan kielletään metsästys. Ituhipit ei noihin sairastu, kun ne saa hyvän vastustuskyvyn peukusta, amfetamiinista, ketamiinista ja lsd;stä.

• Anonyymi

Myös se että valitaan autoksi vanha subaru tai dacia viittaa siihen että "metsästyksen" aikana harrastetaan miesten kanssa seksiä takapaksissa

• Anonyymi

Metsästäjät on kyllä kaikin puolin vihamielistä porukkaa varsinkin eläimille. Oma koirakin tapetaan jos siitä ei tule hyvää metsästyskoiraa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      598
      2385
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      410
      1892
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1730
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1366
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1291
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1174
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      940
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      928
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      843
    Aihe