Pitääkö huhut paikkansa että Uusi museo valmistuu loppuvuodesta, mutta sinne ei ehditä rakentaa näyttelyitä vuoden 2026 aikana?
Kuka tämän aivopierun on aiheuttanut ja kuka kantaa vastuun vai liittyykö tämä Oulusta karkaaviin kulttuurijohtajiin?
Vetääkö Oulu puoleensa vain epäonnistujia ja eikä Oulu onnistu edes pitämään heitä täällä. #pitovoima #vetovoima
Kulttuuripääkaupunki 2026
6
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mahda olla ainoa projekti tuolle vuodelle joka on näiden sankareiden jäljiltä kosahtanut.
- Anonyymi
eikö teillä siellä raamattuvyöhykkeellä ole vahvaa kulttuurivihamielisyyttä?
- Anonyymi
Kulttuuri jaetaan karkeasti epäterveeliseen ja terveeliseen kulttuuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuuri jaetaan karkeasti epäterveeliseen ja terveeliseen kulttuuriin.
TV on epäterveelistä kulttuuria
- Anonyymi
Me vihaamme sellaista kulttuuria missä yhteiskunnan pitää elättää ihmisiä jotka kutsuvat itseään taiteilijoiksi eivätkä tienaa leipäänsä itse vaan elävät tukiaisilla. Saa olla minkälainen taivaanrannan maalari tahansa jos ei käy toisten taskuilla.
- Anonyymi
Oulu kulttuuripääkaupunki 2026 tiedetään vain Oulussa. Jos kysyy vaikka Lapissa tai eteläisessä Suomessa tietääkö mikä kaupunki on 2026 kulttuuripääkaupunki niin kukaan ei tiedä koko asiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986458KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605994Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602923Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092374Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072048- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331178