Syksyllä?
Mitä tapahtuu
189
2653
Vastaukset
- Anonyymi
Illat pitenee.
- Anonyymi
Ei kuulu sulle!
- Anonyymi
Liikun enemmän.
- Anonyymi
Minä ja Hän❤️intuitio…
- Anonyymi
Meistä tulee me💫❤️✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meistä tulee me💫❤️✨
Jeps
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meistä tulee me💫❤️✨
Ei ollut sulle
- Anonyymi
Meidän juttu etenee.
- Anonyymi
🙂🙂👍👍
- Anonyymi
Odotan💋
- Anonyymi
Sain kuulla että häntä näkee harvemmin ja epävarmemmin syksyllä😔
- Anonyymi
Voi harmi😞
- Anonyymi
M-nainenko kertoi?
- Anonyymi
Lehdet putoavat puista ja muuttolinnut lähtevät maasta:(
- Anonyymi
:( Mun tuuletusikkunan taakse lensi eilen aamulla lintu. Se ei laulanut tai visertänyt. Se pulpatti ja höpötti siinä varmaan minuutin pyöreitä vokaalejaan vaativalla, äänellään tiuskien. Olin varmaan suututtanut senkin pohjasulkiaan myöten tietämättäni, että mitä olen tehnyt.
Mokoma angry birds. Jotain asiaa sillä selkeästi oli.
- Anonyymi
Toivon ja rukoilen että asiat järjestyisi viimeistään syksyn aikana. Toivon että kaipaamani mies lähestyisi ❤️
- Anonyymi
Toivon Myös, että eräs erittäin ihana nainen lähestyisi.
- Anonyymi
Miksi naiset eivät lähesty miehiä?
- Anonyymi
👨💖💥
- Anonyymi
Minä menen kihloihin
- Anonyymi
Oooooiiiii
- Anonyymi
So WHY u are here???!?!!?
- Anonyymi
Niin mennään rakas❤️💍
- Anonyymi
Ehkä unissasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mennään rakas❤️💍
Oi ihanaa
- Anonyymi
Syksyhän on ylivoimaisesti paras vuodenaika. Värit ovat mahtavat ja ilmassa jotain taianomaista. Visuaalisesti kaunista.
- Anonyymi
- Ai mitä tapahtuu?
Vastaus: Ich komme.- Anonyymi
Pitihän se arvata!🤭
- Anonyymi
syksyllä goottijumalar kulkee ympäriinsä värikkäässä hepeneessä, syksyllä hippi menee h*riin ja lankeaa loveen.
- Anonyymi
Halloweenina lepakot lentelee 🦇🦇🦇🎃
- Anonyymi
Alkaa sataa vettä ja lehdet putoo puista?
- Anonyymi
Lehdet putoo ja kannet jää ja kansissa säilyy muisto tää📜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdet putoo ja kannet jää ja kansissa säilyy muisto tää📜
Lehdet putoo ja kyyneleet valuu poskia pitkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdet putoo ja kyyneleet valuu poskia pitkin.
Niin minullakin☹️tulee hirvee ikävä sua
- Anonyymi
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂
- Anonyymi
Ei mitään ilmeisesti.
- Anonyymi
Ainakin edelleen saan nähdä häntä. Se on varma ja olen siitä iloinen.
Ehkä hän jopa myöntää että pitää minusta ja saan näyttää hänelle kuinka paljon välitän. - Anonyymi
Ilma viilenee ja raikastuu.
Lehdet alkavat putoilla puista.
Esimerkiksi sellaista tapahtuu syksyllä 😉 - Anonyymi
Koska olen enemmän ulkona kun niin minua myös mahdollisuus nähdä useammin ja jopa jos uskaltaa, lähestyä ja tulla juttelemaan. 🙂
- Anonyymi
Jos olet lapseni ikäinen, en todellakaan tule juttelemaan sinulle koskaan muuten kuin sanoakseni etten pidä sinusta, enkä halua tutustua sinuun!
- Anonyymi
Toivon että syksyllä näen häntä vielä. Nyt vain epävarmuus tulevasta 😔
- Anonyymi
Älä odota.
- Anonyymi
Toivon että muutan.
- Anonyymi
Samoin.Sitten voin ottaa vapaammin häneen yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnittelut 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️👍
- Anonyymi
Rakastan häntä syksylläkin..
- Anonyymi
Kaunis kommentti
- Anonyymi
En ainakaan tule valtiolle töihin.
- Anonyymi
Toivon, että näkisin hänet, mutta ammattini ja työnantajani olisivat täysin eri kuin silloin aikaisemmin ja saisin itse päättää oman ammattini ja työnantajani.
- Anonyymi
🙈 En malta oottaa!!!!!!
- Anonyymi
Toivottavasti asiat järjestyy pikkuhiljaa paremmaksi. =^) Löytäisin ehkä rakkauttakin? ;3 En tiedä, en toivo liikoja, vaikka toivoisin vielä sitä perhettäkin. =+1 Olen kuitenkin aikamoisessa hapessa henkisesti ja fyysisesti nyt.. Rakkaus ehkä parantaisi :* Olisin aidosti onnellinen miehestä.. Aika näyttää. <333
- Anonyymi
Et sinä juoppo renttu mitään lapsia tarvi tänne kärsimään,ku et niitä itse voi edes odottaa!
- Anonyymi
Rakastun.
- Anonyymi
Menen toivottavasti parille syksyllä alkavalle harrastekurssille.
- Anonyymi
Puolison tapaan🥰
- Anonyymi
❤️👍
- Anonyymi
Asiat selviävät suuntaan tai toiseen. ⏳️🤩
- Anonyymi
Kiva juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva juttu
Niin on. Mulla on kupliva ja hyvä olo. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Mulla on kupliva ja hyvä olo. 😊
No hyvä❤️
- Anonyymi
en hengitä kun hän saapuu lähelleni
- Anonyymi
En minäkään🥰🤭 ihana mies! Hunsvonttu.. eiku vontti😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään🥰🤭 ihana mies! Hunsvonttu.. eiku vontti😻
ootan kyl sitä kun saan päästää miehen lähelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ootan kyl sitä kun saan päästää miehen lähelleni.
Kenet haluat päästää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet haluat päästää?
Naapurin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet haluat päästää?
miehen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapurin
ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miehen
😅😅😅
Minä päästäisin erään J-naisen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅
Minä päästäisin erään J-naisenVoisin tullakin jos olet E-mies.
- Anonyymi
Olethan sä haaveillut siitä miehestä,mutta hän on vielä avioliitossa!
- Anonyymi
Olet siis kuollut kun hän saapuu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan sä haaveillut siitä miehestä,mutta hän on vielä avioliitossa!
Kuka on avioliitossa?
Ei varmaan mitään. Mulle tulee taas yks vuosi lisää. Mutta muuten varmaan lehdet tippuu, pimenee ja kylmenee, niinku tossa jo mainittiin. Toivotaan ettei muuta tapahdu, kun toi maailman tilannekin on noin synkkä.
- Anonyymi
Joutuu alkaa varoo liukkaita pimeitä polkuja.
- Anonyymi
Ai jälkiliukkaita?
- Anonyymi
Jotain tosi kivaa ❤️
- Anonyymi
Reissuun lähtöä ainakin
- Anonyymi
Jeesus tulee takaisin ottamaan omansa ja jäljellejääneet joutuvat ottamaan pedonmerkin.
- Anonyymi
Syksy saa, minä en(tiedä vielä)
- Anonyymi
Olen toivottavasti voimissain
- Anonyymi
Minulla on ainakin synttärit. 🍂🍁 Odotan pimeneviä iltoja, tuulta ja että saa sytyttää myrskylyhdyn. Ja pyhäinpäivää. 🎃 🕸🦇
- Anonyymi
Ei mitään jos häirikkö yhä häiriköi ja hänestä yhä kerrotaan kautta rantain! Voin huonosti niin kauan kuin kautta rantain kertominen jatkuu!
- Anonyymi
Kuka kertoo
- Anonyymi
katoan😂!
- Anonyymi
Tuo on todella hyvä uutinen! Jee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on todella hyvä uutinen! Jee..
ohi on killitpäivät
- Anonyymi
Vauvat syntyy❤️
- Anonyymi
Ei ihan ehitä tähän syksyyn rakas mut se parempi vuosi on tulossa sieltä… kyllä sä tiiät mitä toivon… 😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihan ehitä tähän syksyyn rakas mut se parempi vuosi on tulossa sieltä… kyllä sä tiiät mitä toivon… 😘😘😘
On kyllä jäänyt vähän epäselväksi? 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kyllä jäänyt vähän epäselväksi? 😳
Mun kulta tietää.❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun kulta tietää.❤️❤️❤️❤️
No niin tiedän hani ❤️
- Anonyymi
Syksy vie kaiken mennessään, luonto homehtuu ja alkaa tuoksumaan pahalle. Jos on ennättänyt onnistua kesän aikana, menettää vain auringon lämmön. Syksyssä parasta on lämmin ilta jolloin on liian paksusti pukeutunut ja odottaa tyttöystävää, tytön tullessa paikalle on liian kuuma, hikinen otsa vaikka seisoskellut pitkän tovin odottamassa, tervehdys halaus ja poski osuu viileään poskeen, huulet ovat myös viileät ja maku muistuttaa jälkkäri leivoksesta. Illan pimeys saa kaiken näyttämään siltä että tyttöä täytyy suojella ja kuljettaa lähellä.
- Anonyymi
🥺 suloista!
- Anonyymi
Kosketan hellästi hänen kasvojaan, suljen silmäni ja suutelen pidellen hänestä hellästi kuten aina kun nähfään
- Anonyymi
Sitä mäkin toivon ❤️😘🤗
- Anonyymi
Voi sinua rakas😍😘❤️mun kulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki rakastan sua🤗😘❤️✨💫💥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäki rakastan sua🤗😘❤️✨💫💥
Sä tulit sivusta. Tää ei ollut sun palsta-Juhalle vaan mun Jiille 😘❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi luoja
- Anonyymi
Onks sil tytöllä se jopo?
- Anonyymi
Tulee 8 vuosipäivä siitä ku ollaan kohdattu ekan kerran, juhlistetaanko sitä jotenkin 😘❤️🤗🌈
- Anonyymi
Sataa vettä ja hallitus häipyy kuin pieru saharaan kiusaamasta ihmisiä enää sen enempää.
- Anonyymi
älä ogta vakavasti vaikka olenkin Clairvoyant, näin murhan a tapahtumapaikankin joku pentutehdas mies ja nainen... heikkoa lumisadetta oli, talon tyyppi oli kuin joku matala vanha navettä keltainen ja lahonnut joss a koiranpentuja...
- Anonyymi
Kyllä se oli hirveä päivä.
- Anonyymi
Pimeetä ja loskaa, ja kaikkia vituttaa.
- Anonyymi
Luodit viuhuu.....
- Anonyymi
Aika vähän.
- Anonyymi
Syyssateella mainos valojen loisteessa halataan niinkuin ennenkin, intohimoisella sydän otteella ja silmäluvalla 💓💌💖♥️👫
- Anonyymi
varmaan tämä asiat järjestyy tästä vihasta päätellen, muutetaan pian, palaan töihin päätyössöni ja ihastuskin odottaa, tosin eri kaupungissa, mutta etänä ehkä sitten suhde onnistuu 🙂 ja haluaa kovasti myös tänne päin osittain, etelästä tulloopi, ei ole poliisi. saan viimein laskut hoidettua, ja harrastukset palaa takaisin. kanssa, eläjät mielissään. oikein pelottaa, vaikka se on sitä meidän elämää. Työlästä mutta omaa ei niin luksusta mutta arvostan erittäin paljon. kiitos jos jätätte viimein rauhaan.
- Anonyymi
Toivon, että tulee ainakin rauha siellä, missä nyt soditaan. Voimia!
- Anonyymi
Puida naksutellaan..
- Anonyymi
siitä hyvästä että hyvänä saa hyviä asioita, rehellisesti, siitä hyvästä ei tarvitse kokoa tämmöistä vakka ei teille ole samoja juttuja samoiten tulossa.
- Anonyymi
Ymmärsin juuri miksi en tänä vuonna odotakaan syksyä😔
- Anonyymi
Mistä sä tässä puhut??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sä tässä puhut??
Ikävästä. Siitä, että en enää näe häntä kuten ennen. Ennen odotin syksyä ja sattumalta kohtaamisia, lähentymistä. Nyt kun siihen ei ole mahdollisuutta, syksy tuntuu vain kuolemalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävästä. Siitä, että en enää näe häntä kuten ennen. Ennen odotin syksyä ja sattumalta kohtaamisia, lähentymistä. Nyt kun siihen ei ole mahdollisuutta, syksy tuntuu vain kuolemalta.
Kuulostaa tuskaiselta
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tuskaiselta
SivustaUskon sittenkin syksyyn😍🍂🍁
T.lempikahvilassa
- Anonyymi
Riisutaan silmälasit :D
- Anonyymi
Mitäs se tarkoittaa?
- Anonyymi
Riisu mielummin housut.
- Anonyymi
” We only said goodbye with words
I died a hundred times
You go back to her, and I go back to-
I go back to us ”
Amy Whinehouse, Back to Black - Anonyymi
Minä tulen, minä menen.
- Anonyymi
Ei!
- Anonyymi
No niinhän sä olet tehnyt sujuvasti jo pari vuotta 😅
- Anonyymi
Teen töitä vain etänä (tosin samassa kaupungissa), mutta ehkä ihastus huomaa minut netistä…
- Anonyymi
Joo, hieno homma. Netistä pitäisi nimenomaan päästä pois ja tapaamaan irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, hieno homma. Netistä pitäisi nimenomaan päästä pois ja tapaamaan irl.
Netistä sitten voi poimia yhteystiedot ja ehdottaa näkemistä… jos uskaltaa ja jos kiinnostusta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Netistä sitten voi poimia yhteystiedot ja ehdottaa näkemistä… jos uskaltaa ja jos kiinnostusta on.
Se vaatisi toisenlaista elämäntilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaatisi toisenlaista elämäntilannetta.
En lähde juoksemaan työpaikasta toiseen tai vaihtamaan huonompaan työhön vain jonkun ihmisen perässä ja vuoksi. Jos on aitoa kiinnostusta niin sitten varmasti haluaa ja uskaltaa olla irl yhteyksissä, muutenhan kyseessä on jokin hyväksikäyttö, hunaja-ansa tai sisäänheittäjä, jonka avulla saadaan houkuteltua huonompaan työhön huonommalla palkalla ja huonommilla työehdoilla tai jopa kiristetään tekemään maanpetos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähde juoksemaan työpaikasta toiseen tai vaihtamaan huonompaan työhön vain jonkun ihmisen perässä ja vuoksi. Jos on aitoa kiinnostusta niin sitten varmasti haluaa ja uskaltaa olla irl yhteyksissä, muutenhan kyseessä on jokin hyväksikäyttö, hunaja-ansa tai sisäänheittäjä, jonka avulla saadaan houkuteltua huonompaan työhön huonommalla palkalla ja huonommilla työehdoilla tai jopa kiristetään tekemään maanpetos.
No huh, ei sellaista kukaan vaadi. Yhteystietojen onkiminen ja yhteydenotto vaatisi vain sitä, että olisin sinkku. Se oli se eri elämäntilanne.
- Anonyymi
Täytyy kehitellä elämään jotain ihan muuta. Unohtaa hänet, tämä palsta ja muu kaukokaipuu. Keskittyä olennaiseen.
- Anonyymi
Ei onnistu. Koska rakkaus.
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei onnistu. Koska rakkaus.
EriVoi kehitellä itselleen uuden ihastuksen, eikä roikkua täällä ja menneessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kehitellä itselleen uuden ihastuksen, eikä roikkua täällä ja menneessä.
Olen ihastunut viimeksi alle parikymppisenä, rakastunut reilu parikymppisenä ja toisen kerran nyt. Eli ei voi. Sellaista ei voi pakottaa vaan pitää olla joku todella erityinen ihminen kyseessä.
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ihastunut viimeksi alle parikymppisenä, rakastunut reilu parikymppisenä ja toisen kerran nyt. Eli ei voi. Sellaista ei voi pakottaa vaan pitää olla joku todella erityinen ihminen kyseessä.
EriOlet nainen? Ja melko nuori vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen? Ja melko nuori vielä?
Olen keski-ikäinen mies. Että metsään meni.
Eri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen keski-ikäinen mies. Että metsään meni.
EriMillä kirjaimella alkaa nimesi? ❤️
- Anonyymi
Am soon shopping for a party dress.
- Anonyymi
Why you write in english
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Why you write in english
Because I can.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Because I can.
Because you Can t. Kyllä ne haaveet olis pitänyt jo tos iässä toteutua! Sua gubbe kyllä huoli kukaan normijärkinen!
- Anonyymi
Itken yksin ja kahlaan loskassa
- Anonyymi
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Semmonen oli j naisen stoori
- Anonyymi
Niinkö meinasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmonen oli j naisen stoori
Ei muuten ollut semmonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuten ollut semmonen
Love u!
- Anonyymi
P m ja vanhempi T n viettää paljon aikaa yhdessä.
Tn nykyinen mies tekee itsarin tämän vuoksi.- Anonyymi
On tuokin suunnitelma, vaikka onkin harhainen ja kuvitteellinen. Ihan mitä tahansa voi tapahtua teille kolmelle ja et voi vaikuttaa kuin omaan kohtaloosi ja siihenkin osittain.
- Anonyymi
Kukkia ja mehiläisiä 🌺🐝
- Anonyymi
Ja kyllikkiiii....
- Anonyymi
Ehkä hän palaa työhönsä ja näyttäytyy pitkästä aikaa. Ehkä ei palaa.
- Anonyymi
Rakastutaan lopullisesti K-naisen kanssa, toivottavasti!
- Anonyymi
Montako kirjainta ?
- Anonyymi
Kun lehdet ja suomi puusta putoaa?
- Anonyymi
Kun Suomi putos puusta
kaikki kävi äkkiä,
Ei nähty itse sikaa
eikä edes säkkiä... tjtn siihen suuntaan
- Anonyymi
Märkää,kylmää ja pimeää. Lempi vuodenaika, olen elossa.
- Anonyymi
Pahimmassa tapauksessa joudun kai seuraamaan vierestä, kun mies ja se pieni tyttö ihastuvat toisiinsa. Vitseissä on aina vähän totuutta mukana. No käy miten käy.
- Anonyymi
Herranjumala toivotaan ettet joudu
- Anonyymi
Juu, tuo ei ole kivaa. Nimim. kokemusta löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuo ei ole kivaa. Nimim. kokemusta löytyy.
Ei ole ei. Mies rakastumassa lapsiin on 🤮🤮🤮
- Anonyymi
Siksikö vierestä kun on jo oma mies olemassa? Ja tämä mies kiinnostaisi sinuakin🫢
- Anonyymi
Trollaan ja hämmennän ihmismieliä
- Anonyymi
Justjoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justjoo
Pysyttävä kierona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyttävä kierona
Sama suunnitelma. Pidettävä tietty ihminen riittävän kaukana, ettei historia toista itseään.
- Anonyymi
Hei, suosittelen kokeilemaan Props-sovellusta! Siellä saa kerättyä pisteitä ja niillä voi lunastaa lahjakortteja, esim. McDonald’siin 🍔Rekisteröityessä voi käyttää koodia 5UBGITV niin saa 1000 aloitusbonuksen 🥰
- Anonyymi
Se on täysin riippuvainen susta
- Anonyymi
Ihmeitä tapahtuu 🤗🥰
- Anonyymi
Oih❤️
- Anonyymi
Sataa niin kuin yleensä, kävelen kotia kohti vaatteet märkinä ja kylmä tuuli saa palelemaan. Unelmoin kesäisestä säästä ja tunnen jollain tavoin auringon lämmittävän. Tunnistan hänen tyylinsä jo kaukaa ja tiedän hänen lenkkeilevän joskus pienellä sateellakin, hän lähestyy hiukset heiluen, katselen hänen kauniita kasvojansa ja toivon hetken hidastuvan. Mietin kuka hän on tai minkälainen nimi hänen näköiselleen sopisi?Hän pysähtyy juuri ennen kuin ehdimme ohittaa toisiamme, hänen lenkkitossunsa solmut aukeavat ja hän kumartuu korjaamaan niitä. Itse hidastan vauhtiani huomaamatta, ajattelin kysyä tarvitseeko hän apua mutta tajusin viime hetkellä sen kuulostavan typerältä vaikka naamioisin sen huumorilla. Hän nostaisi kasvonsa ja silmänsä katsoisivat kuin vahingossa suoraan omiini, katsoisin takaisin ja yrittäisin arvata hänen silmiensä väriä? Tummat tihkusateet lävitse katseltuna, hänen pitkät hiuksensa olisivat kastuneet, liimautuneet osittain poskelle, ja kaulalle. Olin jo pysähtynyt hetken kauneuteen, hän seisoisi edessäni rohkean näköisenä, mietin olisiko sopivaa kysyä hänen nimeää joka oli askarruttanut jo pidemmän aikaa. Ottaisin askeleen lähemmäksi häntä, hän olisi vielä hieman hengästynyt, seisoisimme kädenmitan päässä toisistamme ja se tuntuisi hyvältä. Hän rikkoisi hiljaisuuden ja kysyisi kuka olen, kertoisin nimeni hänelle ja hän paljastaisi omansa. Maistelin tietoa mielessäni, kaunis nimi hänellä, omani kuulostaisi mitäänsanomattomalle. Jatkaisimme keskustelua kuin vahingossa samaan suuntaa kulkien, alikulkutunnelin tullessa kohdalle, pysähtyisimme taas lähelle toisiamme, koskettaisin hänen kastuneita hiuksiansa ja siirtäisin niitä mielestäni sopivaan kohtaa kasvoja, häntä hymyilyttäisi tilanne ja rohkaistuisin siirtämään kasvoni kiinni hänen kasvoihinsa, maistaisin suolaisen hänen märistä huulistansa, hän tuntuisi hyvältä vaikka olisimme kuin märät rätit tiskialtaassa.
https://www.youtube.com/watch?v=WrRSbvUZca8&list=RDWrRSbvUZca8&start_radio=1 - Anonyymi
Katselemme tunnelmallisessa kodissa elokuvaa yhdessä viltin alla sylikkäin. Kynttilät, viini, hyvää ruokaa. Söpöstellään ja höpöstellään…
Minä ja Äm - Anonyymi
Raskaudun.
- Anonyymi
Oooo….
- Anonyymi
Ei yhtään mitään.
FAKTA TIETO! - Anonyymi
pimeässä kun pieraiset kynttilän tuleen, komia sininen liekki leimahtaa
- Anonyymi
Vieläkö J-nainen haluat syksyn olevan meidän hetki?
- Anonyymi
Mitä sinä haluat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä haluat?
Olla lähelläsi, näyttää avoimesti että välitän. Olla osana elämääsi. Mielestäni meidän täytyy mennä täysin sinun ehdoilla, ymmärrät varmasti miksi.
- Anonyymi
En ainakaan tule valtiolle töihin.
- Anonyymi
Ketään ei tosiaan voi pakottaa niihin hommiin...
- Anonyymi
Ei kannata
- Anonyymi
Syksyllä vuosia sitten tavattiin kahvilassa ja tästä kappaleesta tykättiin.
https://www.youtube.com/watch?v=xXBNlApwh0c- Anonyymi
Blaaaaah
- Anonyymi
Mittään Hyvää ei täällä, hauskuus ja ilo puuttuu, lähdettävä pois sinne missä viihtyy, ei täällä voi elää.
- Anonyymi
Niin kai se on sinun tehtävä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 244402
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu333503Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543394Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu203328Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1232920Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod282670Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1162350Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint122341MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142165Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S331774