Nuo asiat veivät häneltä hengen.
Mika Myllylä käytti alkoholia, lääkkeitä ja huumeita
41
331
Vastaukset
- Anonyymi
Mika Myllylä hylättiin niin perheen puolelta kuin urheilijoiden puolelta.
Mies jätettiin täysin yksin.
Kirja kertoo muijan toimista myös kun enää ei ollut julkisuudessa ja saanut loistatella Mikan ansiosta.
Nyt ollaan julkisuudessa kakaroita myöten.- Anonyymi
Itse sotki perheasiansakin päihteiden käytöllä, sellainen on liian raskasta lähipiirille.
- AnonyymiUUSI
Ahne eukko pahinta myrkkyä, kuten yleensäkin. Kuinkahan paljon vei Mikan n. 20 miljoonan omaisuudesta.
- Anonyymi
Mikalta vietiin kaikki, lapset ja jopa sielu.
- Anonyymi
Viinasta tykkäsi.
- Anonyymi
Juupa juu.
- Anonyymi
Antakaa nyt kuolleiden jo olla .
- Anonyymi
Todella törkeä kirja. Eikös se alkanut käyttämään aineita sen dopinjutun jälkeen kun lopetti urheilun. Tottakai silloin myös vaimon suhtautuminen mieheen muuttuu kun miehestä tulee aineidenkäyttäjä. Silloin siitä tulee vaimolle selviytymistaistelu.
- Anonyymi
Onneksi perheen poika on jo oikonut törkeitä väitteitä mutta vahinko on jo tapahtunut ja sen näkee myös täällä tehdyistä aloituksista.
- Anonyymi
Tuo kirja on yhden tyylin maalittamista ja siinä maalitetaan nyt paljon kestämään joutunutta vaimoa ja jopa tämän vanhempia jotka varmasti halusivat olla perheen tukena.
- Anonyymi
Päihteidenkäyttäjien mielestä syy päihteiden käyttöön on aina muissa kuin heissä itsessä.
- Anonyymi
Lukee ken haluaa. Mika ei ole enää täällä. Hän oli suomalaisten sankari. Niinkuin Matti Nykänenkin. Sellaisia urheilun tähtihetkiä ei enää tule.
- Anonyymi
Matti oli väkivaltainen kuppiukko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Matti oli väkivaltainen kuppiukko.
Montako olympiakultaa sulla on? Ei pahemmin kannata huudella siellä takana
- Anonyymi
Reipas urheilija oli. Ainakin aluksi.
- AnonyymiUUSI
Antakaa Mikan levätä rauhassa. Olen hirveän vihainen, koska huijarit veivät Mikalta kaiken.
- AnonyymiUUSI
Kukaan ei laittanut pulloa Mikan huulille.
- AnonyymiUUSI
Itse Mika veti douppinkia. Emme unohda petosta koskaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse Mika veti douppinkia. Emme unohda petosta koskaan.
Kaikki veti silloin dopingia.Ilman sitä et voi menestyä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei laittanut pulloa Mikan huulille.
Eipä ihme kun elämä tuhottiin ja kohdeltiin pahemmin kuin murhaajia ja pedofiilejä
- AnonyymiUUSI
Minkä takia näitä kirjoja tehdään? Pilkataan ihmisiä, jotka ei pääse enää puolustamaan itseään.
Perhettä ei ole edes haastateltu! Omat vanhemmat on kyllä kelvanneet tietolähteeksi ja auttaneet tässä roskaprojekissa. Hyi mitä ihmisiä. - AnonyymiUUSI
MTV kertoi vuosia sitten että teki itsemurhan, mutta oliko useampia aseita kun käsiase ainakin oli otettu pois. Erikoista ettei ole oikaistu ellei pitänyt paikkaansa ja pysähtyyhän se sydän ampumallakin.
Ihan uskottavaa että olisi voinut kuolla vahingossa päihteisiinkiin, mutta voi silti olla itsemurha kun oli ilmeisesti juuri tehnyt testamentin ja puhunut kuolemasta.
Surullista etti otti dobingista kiinnijäämisen noin raskaasti, semminkin kun lähes kaikki käyttäneet, kaikki vaan ei ole jääneet kiinni. Varmaankin tulossa ollut oikeudenkäynti oli viimeinen niitti, olisi pitänyt asian jo olla. - AnonyymiUUSI
Kirjassa totuus pikku rouvasta.
- AnonyymiUUSI
Astuisin erittäin mielelläni.
- AnonyymiUUSI
Olen ihmetellyt muija,poika,tyttö julkisuudessa Mika Myllylän x eikö oo mainetta ilman Mukaan.Benjami poika on ainut joka ei ratsasta isänsä maineella
- AnonyymiUUSI
Hiihtoliitto ja perhe olis pitänyt tukea.Jari Isometsä puoliso tuki Jaria selvisi
- AnonyymiUUSI
Hiihtoliitolle kelpaa vain raha.Nykänenkin jätettiin heitteille kun hänellä eivät enään tienanneet
- AnonyymiUUSI
Yksilön moka. Yksilön vastuu.
- AnonyymiUUSI
Kuolleista ei pitäisi mitään ketjua aloittaa.
- AnonyymiUUSI
Mutta herjaavan kirjan voi mielestäsi kirjoittaa.
- AnonyymiUUSI
Missä niin sanotaan ? Totuuden voi aina sanoa.
- AnonyymiUUSI
Onhan se myllyläkin tiennyt sen että jos jää dopingista kiinni, niin kaikki Gloria ja rahantulo loppuu sitten siihen ja maine on iäksi menetetty. Mutta itse päätti käyttää ja miksi? No rahan takia tietenkin. Rahaa oli ennen käryä tasaantunut jo sen verran hyvin että olisi niillä elänyt pitkälle ja varmasti olisi saanut hyviä työpaikkojakin. Mutta valitsi aineet isojen rahojen ja hiihto kuninkaana olemisen takia. Sitten ei pää kestänyt häpeää ja pakeni päihteisiin. Monihan koetti auttaa häntä antamalla työpaikan, mutta tyri ne kaikki. Tästäkin urheilijasta tehdään kuoleman jälkeen suurempi kuin todellisuudessa onkaan, kuten nykäsestä. Itse mokasivat ja saivat anteeksi monet pahat tekonsa, mutta kun kännissä on paljon kivempaa kuin selvinpäin, silloin on oman elämänsä sankari sillä hetkellä, selvä elämä on alkkiksille kauhistus. Eikä kukaan täysipäinen vaimo katsele vuosikausia juoppoja miestä joka juo rahojaan päivästä toiseen. Ne saa juopottelemalla hyvin nopeasti häviämään.
- AnonyymiUUSI
Itseppä rahansa tienasi. Oli oikeus käyttää myös ne itse.
- AnonyymiUUSI
Paitsi Virpi Kuituselle annettiin suomessa anteeksi.Muut kyllä painettiin alas ja elämät tuhottiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi Virpi Kuituselle annettiin suomessa anteeksi.Muut kyllä painettiin alas ja elämät tuhottiin
Ei muut ole anteeksi antaneet Virpille kuin Jari Sarasvuo.
- AnonyymiUUSI
Nykänen ja Myllylä olivat koko kansan pellejä ja niiden sekoiluja seurattiin kovasti yhden juorulehden kautta joka viikko ja niille toilailuille naurettiin. Ketään ei siinä vaiheessa kiinnostanut näiden entisten sankareiden pärjääminen. Sitten kun kuolivat niin heistä tehtiin oikeita legendoja, vaikka toinen oli väkivaltainen tollukka ja toinen huijaamalla tienaava. Dopingilla lapsille leipää, jeejee.
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä edellisten kirjoittajien kanssa. Miksi nyt heistä tehdään pyhimyksiä kun eläissään olivat aika puuhapetejä ja huonoja sellaisia.
- AnonyymiUUSI
Mika oli karpaasi. Oli uskovainen. En usko, että teki itsemurhan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä teki itsarin.
- AnonyymiUUSI
Kaikkien aikojen paras hiihtäjä Mika Myllylä.Kiitos mahtavista urheiluhetkistä
- AnonyymiUUSI
Emme kiittele Mikaa. Sen jälkeen emme ole hiihtoa katsoneet emmekä katso. Korpee vieläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 342353
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472096- 402032
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3201850- 1171493
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161425Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71308Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101157- 411055
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036