Lieksassa on aikamoinen liikennekulttuuri! Sain sen huomata tunti sitten Rantalan ympyrässä, kun ajoin itsen Timitrasta keskustaan päin ja olin jo melkein kääntymässä liittymästä pois, niin Rantalasta musta farmari Volvo V70 mallinen tuli väkisin eteen ja jouduin jarruttamaan äkkiä etten törmää sen kylkeen. Onneksi takanani ei ollut autoa, olisi voinut rytistä. suosittelen tuolle kiiltävän mustalle Volvo kuskille liikenne sääntöjen kertaamista, tai sitten siirtymistä polkupyöräilijäksi pois ajoteiltä.
Vaaralliset kuljettajat
11
207
Vastaukset
- Anonyymi
Ajoit todella epävarmasti ja epäilen sinun olleen humalassa tahi peukuissa!
T se volvo kuski
p.s Autosi pakoputki vuotaa- Anonyymi
Viisaat miehet peukuttaa 👆
- Anonyymi
Sulla on vuotanut järki pois jo aikaa sitten. Saitko orgasmin siitä kiilaamisestasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on vuotanut järki pois jo aikaa sitten. Saitko orgasmin siitä kiilaamisestasi?
Selvästi peukku kuski, agressiivista käytöstä.
p.s Korjaa se pakoputki!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi peukku kuski, agressiivista käytöstä.
p.s Korjaa se pakoputki!!En käytä peukkua, haistelen vain liimoja!
- Anonyymi
Onko Lieksassa paljon Somaleita?
- Anonyymi
VOLVO MIES ON ERI MIES!!!!
JOO JOO JOO JOO JOO JOO JOO JOO JOO- Anonyymi
Olen enemmänkin vulva miehiä 🤠
- Anonyymi
Yleensä vähä-älyinen kiilaaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä vähä-älyinen kiilaaja.
Peukku kuski alkaa lämpenemään kuin näätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peukku kuski alkaa lämpenemään kuin näätä!
Moni onkin kohteliaisuudestani liikenteessä ja suojatiellä näyttäny peukloa kiitokseksi. Kiilaaja kuskille näytetään vain keskisormea.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6302649Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4182076Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232060- 741645
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201629Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe651512- 1271284
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231100Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.191084Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16998