Huomenna juna-asemalla ko 10, viimeinen tilaisuus tavata.
Jos et tule niin ei nähdä enää koskaan.
Huomenna juna-asemalla ko 10
41
572
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule, et taida olla ihan reilu nyt…. :)
- Anonyymi
Tiedät tasan tarkkaan etten pääse silloin!
- Anonyymi
Hienoa.
Toivottavasti juna ei ole myöhässä.- Anonyymi
Aloittajalla ei ole yläkerran junassa veturia ollenkaan, jos kuvittelee kaivattunsa noilla "tunnisteilla" tavoittavansa.
- Anonyymi
Uhkailetko hypätä alle?
-sivusta - Anonyymi
Ei kannata lähteä näihin trollailuihin mukaan.
- Anonyymi
Ei ole viime aikoina ollut tarvetta käydä juna-asemalla, kollega on hoitanut ne käynnit...mutta ehkä mä voisin huomenna käydä siinä.
- Anonyymi
Älä viitsi näitä provoja. Joku herkempi voi kuvitella, että viesti on hänelle.
- Anonyymi
Ei niitä kiinnosta. Sosiopaattien leikkikenttä tämä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä kiinnosta. Sosiopaattien leikkikenttä tämä on.
Niin on. Tuokin ap:n viesti on tuollainen määräilevä. Voi olla joku velanperijä tai kaupanhieroja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on. Tuokin ap:n viesti on tuollainen määräilevä. Voi olla joku velanperijä tai kaupanhieroja.
Joku turpaanvetäjä.. Haluaa ettei tee töitä missään. Joka kerta kun tekee töitä niin yrittää vetää turpaan eli ei ainakaan velanperijä vaan poliittinen toimija, joka haluaa ettei ihmiset tee töitä ollenkaan.
- Anonyymi
Joo, kuvitellaan kuvitellaan
- Anonyymi
Ei tule sitä päivää ikinä. Sitä mistä tietää näköjään aivan kaikki. En luota.
- Anonyymi
Nyt on laaja käsite ja raiteita monia. Asemakäytävällä?
- Anonyymi
Jätti vissiin HEINÄKUUSSA tulematta sitten?
Onneksi olen ainakin TURVASSA, koska täällä ei ole edes juna-asemaa.
Joku onnellinen saa SYRJINTÄ SYYTTEEN KOHTA… - Anonyymi
Ei onnistu mikään
- Anonyymi
Kaupunki puuttuu?
- Anonyymi
Entä mikä maa kyseessä?
- Anonyymi
Saat vielä yhden tilaisuuden. Lauantaina klo 10.00.
Sama paikka.- Anonyymi
🤦
Suomessa on yli 200 juna-asemaa... - Anonyymi
Eikö tämmöiset uhkailut vähän niin kuin menetä arvonsa ensimmäisen kerran jälkeen? Muutenkin kummaksun tätä touhua, kun paikka täynnä muutenkin aika kyseenalaisessa mielentilassa olevia ihmisiä, niin tämmöiset jutut eivät varmaan kovin hyvää heille tee.
- Anonyymi
Hierotko bisneksiä vai aidosti haluat tavata jonkun? Tämän palstan kautta kukaan ei usko näihin. Jos haluat tavata jonkun, niin laita viestisi suoraan. Muu on pelleilyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hierotko bisneksiä vai aidosti haluat tavata jonkun? Tämän palstan kautta kukaan ei usko näihin. Jos haluat tavata jonkun, niin laita viestisi suoraan. Muu on pelleilyä.
Supo ja PV näitä turpaanvetämisiå järjestää. Joka kerta kun tekee töitä muualla kuin valtionhallinnossa niin yrittävät vetää turpiin. Kato, työpaikkaa ja ammattia ei itse saisi valita eikä saisi olla omaa tahtoa ja töissä ei saisi olla muualla kuin valtionhallinnossa eikä työantaja saisi olla kukaan muu kuin valtio.
- Anonyymi
Heini draama
- Anonyymi
Joku tiedustelija näitä nimiä pudottelee täällä eli tietovuotaja on siellä..
- Anonyymi
Se viimene juna mun laukun vei,
junilla on kiire mulla ei! - Anonyymi
Kannattaisi laittaa vähän tunnisteita, esim. menikö m vai n ja nimikirjaimia.
- Anonyymi
Don't worry, en oo menos sinne 🤣
- Anonyymi
Ei kannata mennä.Joku hullu voi tyrkätä sinut junan alle.
Ottakaa vain irl ehdotukset tosissaan.
nimimerkillä köpelösti kävi täältä tulleiden vihjeiden vuoksi.- Anonyymi
Joku tiedustelijaukko vanhasta työpaikasta tulee vaan vastaan eikä ihastus.
- Anonyymi
mitenkä kävi köpelösti?
- Anonyymi
Kenelle lie
- Anonyymi
Millä rahalla? Olen kipeä.vieläpä.
- Anonyymi
Ei hän ainakaan velanperijä ole kun yrittää estää rahan tienaamisen ja töiden tekemisen joka ikinen kerta eli haluaa ettei rahaa ole ollenkaan mitä edes voisi periä.
- Anonyymi
Suomessa nainen ei saisi päättää omasta työpaikastaan ja ammatistaan vaan pitäisi alistua miesten tahtoon ja miehet tahtoo naisesta jonkun valtion virkamiehen. Ei kovin kuulosta siltä, että Suomi olisi tasa-arvoinen maa naisille.
- Anonyymi
Fundamentaalinen, keskiaikainen, patriarkaalinen, sovinistinen Suomi.
- Anonyymi
Taas joku kolarilainen innostuu.
- Anonyymi
Voi ei unohdin ja nukuin tuona päivänä onneni ohi kun oli vapaapäivä. Mitähän mieletöntä menetinkään.
- Anonyymi
Tule pois sieltä junaradalta, pelottaa vähän kun toinen jalka jo siellä taiteella 😹🤭❤️😻
- Anonyymi
oletko lähdössä sinne Siperiaan jo?
- Anonyymi
Huomiseen siis!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785