Neuvo: Karta juoruilijaa ja kateellista. Valitse ystäviksi moraalisia ihmisiä

Anonyymi-ap

Valitse ystäväpiiriin moraalisesti korketasoisia ihmisiä. Karta juoruilevia ja kateellisia. Heidän seurassa et voi olla aito ja hän ei ole luotettava.

Parempi yksi aito ystävä kuin monta epäluotettavaa.

30

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin totta.

• Anonyymi

Ei sinulla ole kavereita. Lääkäri korkeintaan.

• Anonyymi

Sekin vain rahan takia, muuten ei suurin surminkaan. 😂
        Onneksi se lääkäri juoruaa hänestä ja pilaa hänen elämänsä, kun on ensin puukottanut selkään...😂🤣😂

• Anonyymi

Ihmisistä tulee kateellisia ja juoruilijoita ihan pelkästään sen takia että sinä välttelisit heitä, eikä tarvitsisi kuulla sinun ininääsi.

• Anonyymi

Aivan suotta vaivautua minun takia. Välttelen tämän maakunnan paikalisväestöä muutoinkin. Heihin ei voi luottaa suurimpaan osaan niin mitä heidän kanssa voisi tehdä.

Harvat ihmiset pitää narsisteista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan suotta vaivautua minun takia. Välttelen tämän maakunnan paikalisväestöä muutoinkin. Heihin ei voi luottaa suurimpaan osaan niin mitä heidän kanssa voisi tehdä.

Harvat ihmiset pitää narsisteista.

Niinpä. Siksi sinusta ei pidetä.

• Anonyymi

Parempi pysyä yksin.

• Anonyymi

Yksin on hyvä kytätä, juoruta ja olla kateellinen.
        Jos hyvin käy niin yksin ollessa saa tilaisuuden myös puukottaa selkään ja pilata elämän.
        Kyllä yksin on hyvä olla, kaikki kadehtii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksin on hyvä kytätä, juoruta ja olla kateellinen.
        Jos hyvin käy niin yksin ollessa saa tilaisuuden myös puukottaa selkään ja pilata elämän.
        Kyllä yksin on hyvä olla, kaikki kadehtii.

Miten sitä yksin kukaan juoruaa, saati puukottaa selkään? Kateellinen ei tarvi olla kenellekään kun tietää mitä tietyt ihmiset on menettäneet siitä että on "kavereita" tai muutama euro. Hautaan niitä ei saa vaikka miten kovasti sellaista toivoo. Sen lisäksi juorujen levittäjien täytyy jatkuvasti miettiä että kuinka välttää sama kohtalo minkä muille aiheuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sitä yksin kukaan juoruaa, saati puukottaa selkään? Kateellinen ei tarvi olla kenellekään kun tietää mitä tietyt ihmiset on menettäneet siitä että on "kavereita" tai muutama euro. Hautaan niitä ei saa vaikka miten kovasti sellaista toivoo. Sen lisäksi juorujen levittäjien täytyy jatkuvasti miettiä että kuinka välttää sama kohtalo minkä muille aiheuttaa.

Mä sääliäsi kaipaan...!
        Selvisihän se motiivi noihin skitsoihin aloituksiin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sääliäsi kaipaan...!
        Selvisihän se motiivi noihin skitsoihin aloituksiin!

Mitä sekoilet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoruilija tuskin älyää edes miettiä että häntä voi kohdata sama mitä tekee muille. juoruilija ajattelee vain pahuuden harjoittamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoruilija tuskin älyää edes miettiä että häntä voi kohdata sama mitä tekee muille. juoruilija ajattelee vain pahuuden harjoittamista.

Ei kaikki välitä sellaisesta eikä ota itseensä kaikista pikkuasioista kuten sinä.
        Sinulta puuttuu asioiden suodatin sekä huumorintaju, tosikkona on huonoa humoristien seassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki välitä sellaisesta eikä ota itseensä kaikista pikkuasioista kuten sinä.
        Sinulta puuttuu asioiden suodatin sekä huumorintaju, tosikkona on huonoa humoristien seassa.

sepä se onkin mielenkiintoista jos humoristi joutuu yksin kokemaan saman mitä tekee muille.on nähty miten siinä käy,se huumori loppuu.alkaa uhriutuminen ja hajoaminen kun ei ymmärretä että miten näin voi itselleen käydä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko karjalainen käsitys huumorista se että ihmiset puukottaa toisiaan selkään ja aiheuttaa toisilleen itsemurhia juoruillaan tai saboitoivat toisten ihmisten elämiä tai työtä? Ilmeisesti on. Sehän on vain viihdettä näille aiheuttaa kärsimystä muille ihmisille kateutensa takia. Luonneviasta on kyse. Eihän nyt aikuiset ihmiset kadehti ketään tai jauha sontaa selän takana pelkurimaisesti muista ihmisistä. Eikä nämä edes osaa hävetä omaa keskenkasvuisuuttaan vaan kuuluttavat oman kehittymättömyytensä muillekin omalla käytöksellään.

Muualla maassa teinit on kypsempiä keskimäärin kuin Karjalassa aikuiset ihmiset. Tämä jo osoittaa että on jokin menny kehityksessä isosti vikaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko karjalainen käsitys huumorista se että ihmiset puukottaa toisiaan selkään ja aiheuttaa toisilleen itsemurhia juoruillaan tai saboitoivat toisten ihmisten elämiä tai työtä? Ilmeisesti on. Sehän on vain viihdettä näille aiheuttaa kärsimystä muille ihmisille kateutensa takia. Luonneviasta on kyse. Eihän nyt aikuiset ihmiset kadehti ketään tai jauha sontaa selän takana pelkurimaisesti muista ihmisistä. Eikä nämä edes osaa hävetä omaa keskenkasvuisuuttaan vaan kuuluttavat oman kehittymättömyytensä muillekin omalla käytöksellään.

Muualla maassa teinit on kypsempiä keskimäärin kuin Karjalassa aikuiset ihmiset. Tämä jo osoittaa että on jokin menny kehityksessä isosti vikaan.

Huumori voi olla joskus ronskinkin tuntuista jos ei omaa huumorintajua, eikä osaa nauraa itselleen.
        Itselleen nauramisen taito on keino selviytyä ja jos ei sitä osaa niin onpa elämä vaikeaa, kuten peilistäsi näet.
        Motto: Älä ota itseäsi liian vakavasti, eiväthän muutkaan ota.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huumori voi olla joskus ronskinkin tuntuista jos ei omaa huumorintajua, eikä osaa nauraa itselleen.
        Itselleen nauramisen taito on keino selviytyä ja jos ei sitä osaa niin onpa elämä vaikeaa, kuten peilistäsi näet.

Minun käsitys huumorista on se ettei puukoteta selkään ketään tai harjoiteta pahuutta. Kuitenkin nämä selkäänpuukottajat pillittää itse heti jos heitä kritisoi heidän omasta käytöksestä. Eivät ota asiaa huumorilla.

Ei se mitään huumoria ole että levitellään ihmisten asiota ja keksitään tarinoita muista tai kadehditaan kuin lapset. se on käytöshäiriöitä. luonnevikaisuutta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla juoruilijoilla on kyllä ihan tarkoitus aiheuttaa hankaluuksia, ei se mitään leikintekoa monella enää ole. Siinä on hyvä syy miksi sitä ei tarvitse sietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noilla juoruilijoilla on kyllä ihan tarkoitus aiheuttaa hankaluuksia, ei se mitään leikintekoa monella enää ole. Siinä on hyvä syy miksi sitä ei tarvitse sietää.

Minkäs mahdat? Muuta kuin muuttaa asennettasi tai valittaa turhaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun käsitys huumorista on se ettei puukoteta selkään ketään tai harjoiteta pahuutta. Kuitenkin nämä selkäänpuukottajat pillittää itse heti jos heitä kritisoi heidän omasta käytöksestä. Eivät ota asiaa huumorilla.

Ei se mitään huumoria ole että levitellään ihmisten asiota ja keksitään tarinoita muista tai kadehditaan kuin lapset. se on käytöshäiriöitä. luonnevikaisuutta

Vika on omassa asenteessasi, näet vain itsesi et mitään muuta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Siinä on hyvä syy miksi sitä ei tarvitse sietää."

Pakkohan sinun on kun et kykene muuhun kuin inisemään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu, et osaa nauraa itsellesi ja otat itsesi liian vakavasti, siitä johtuu ongelmasi.
        Jotka luvalla sanoen ovat päässeet varsin pahoiksi.
        Voisitko harkita ammattiavun hakemista?

• Anonyymi

Yksinkin pärjää hyvin.

• Anonyymi

Parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa.

• Anonyymi

Yksin olo on aliarvostettua.

• Anonyymi

Minä en valitse ystäväksi sellaista, joka asuu valesokkelitalossa. Mädäntyneen sokkelin höyryt saattavat sekoittaa ihmisen.

• Anonyymi
      UUSI

Älkää ikinä kaveeratko huumehörhöjen tai alkoholistien kanssa.

• Anonyymi
      UUSI

Vedä ?arusta ja nauti kesästä!

• Anonyymi
      UUSI

ARVAA VAAN, OISKO MUKAVAA, JOS OLIS PALJON FYRKKAA EIKÄ TARVIS AINA VALITTAA,

ARVAAN VAAN OISKO MUKAVAA, JOS OLIS KAVEREITA, EIKÄ TARVIS HIMAS MOLOTTAA

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      69
      3034
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      43
      2963
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      50
      2302
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      340
      1966
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1739
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1565
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1368
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1227
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1146
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1106
    Aihe