KALAJOEN PYSÄKÖINTI

Anonyymi-ap

8

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aina riittää valittaja ja ulisijoita näin pienellä paikkakunnalla,milloin mistäkin aiheesta nyt harjataan taas autoilijoita ja pysäköintiä gosh

• Anonyymi

Rapa voisi keskittyä uimavalvontaan.
      Taitaa löytyä uimamaisterin paperitkin.

• Anonyymi

Eikös se niillä viran saanutkin?

• Anonyymi

Kalajoella ei ole mitään syytä rajoittaa pysäköintejä kun matkailijat eivät pysähdy kuin hetken tai päivä pari ovat paikallaan.
      Kalajoki hiekkasärkineen ei ole mitenkään vetovoimanen turistikohde. Kaljankittaajia lämpimänä kesänä liikaa ja hinnat joka paikassa kovia. Hiekaa kaljajoella riittää eikä se ole mitään erikoista.Merenrannikkoa suomessa riittää jopa enempi kuin kaljajoella.

• Anonyymi

Kuumaa kesää riitti n 3viikkoa ja siinä ajassa tehtiin paras tulos ja sillä on silmien särkkien palveluiden järjestäjien ja myyjien elettävä lähes koko loppuvuosi,nyt on syksy eikä myynti enää vedä tänne porukkaa tulot hiipuu ja myös särkkien myyjät laittaa hiljalleen laukkunsa kiinni se oli siinä.nyt vaan toivotaan että talvi tulis nopeesti ja kylmää ja lunta paljo sillä sitte mennään kunnes kevät ja uusi kesä saadaan taas massia siihen asti särkkien myyjien ja kaupungin on säästettävä Iin se on

• Anonyymi

Ihan sama tuleeko kylmä ja lunta - sillä ei elä kukaan.

• Anonyymi

Vieläkös tuola Särkillä valvotaan pysäköintiä vai joko sielä uskaltaa ajella ja olla normaalisti.

• Anonyymi

Olisi aihetta seurata Audin aamusumua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22