Toinen valittaa sadoissa ketjuissa että häntä vainotaan kaikin tavoin ja haukkuu karjalaisia ja toinen listaa busseja kymmenin aloituksin.
Miten tämä on tällaiseksi sekopäätouhuksi päästettykin, eikö yllä pitoakaan kiinnosta?
Mua ei huvita enää mikään!
Kaksi kahjoa vallannut palstan
16
152
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut saman. Sitten ylläpito moderaattori poistaa asia kommentteja. Ketä kiinnostaa bussiaikataulut jossain keskustelu palstalla..
- Anonyymi
Minua kiinnostaa linjuriautojen aikataulut niin kerkiän ajoissa mennä kun tiejän milloin linjuriautot ajaa ja kerkiän mennä kakille ajoissa kun tiejän linjuriautojen aikataulut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa linjuriautojen aikataulut niin kerkiän ajoissa mennä kun tiejän milloin linjuriautot ajaa ja kerkiän mennä kakille ajoissa kun tiejän linjuriautojen aikataulut
jojo.joensuu.fi ni ei tarvii täällä notkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jojo.joensuu.fi ni ei tarvii täällä notkua.
JO JO JOENSUU EI OO NIIN HYVÄ PALSTA KUIN TÄMÄ
- Anonyymi
Mutta onhan täällä sentään älykästäkin keskustelua, kuten sukkahousu, sumuvalo, kakki ja pylpyrä jutut.
- Anonyymi
Ja nuokin aiheet ovat järjellä selvitettävissä mutta kun kyse on Joensuu-palstasta ni mistäs tänne nyt sitä järkeä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja nuokin aiheet ovat järjellä selvitettävissä mutta kun kyse on Joensuu-palstasta ni mistäs tänne nyt sitä järkeä...
JÄKÄTI JÄÄ PLA PLA PLAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JÄKÄTI JÄÄ PLA PLA PLAA
Onko tuo se erään mainoksen operaattorimerkin tiivistelmää aiheesta sumuvalot ennen ja nyt?
- Anonyymi
Yhteiskunnan maksama luku- ja kirjoitustaidon opettaminen on joidenkin kohdalla hukkainvestointi.
- Anonyymi
Älypuhelimella on osuutta asiaan.
- Anonyymi
Ja joku kirjoittaa kaikki kissanristiäisistä maailman uutisiin vaikkei asiat liikuta edes joensuuta millään tavalla
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Huono
- Anonyymi
Avohoitopalsta.
- Anonyymi
Kansanalaisopistossa on mielenkiintoinen sukkahousujen historia-kurssi, paikkoja oli 500 mutta kaikki meni ensimmäisen varttitunnin aikana.
Suosittu oli myöskin tee-se-itse sumuvalot, jonne oli pyrkijöitä 100 kertaa enemmän kuin pystyttiin ottamaan.
Nyt ilman paikkaa jääneet toivotetaan tervetulleiksi ensi syksynä alkaville kursseille.
Terveisin Joensuun Kansanalaisopisto - AnonyymiUUSI
sellasta se on letunpaisto kesällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905117
- 514032
- 252149
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271747- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271197Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970