"Vedä ny jotakin tummaa kamaa!"

Anonyymi-ap

Ootta vähän tyhmiä! Kerrottu on, että räpartisti oli alusta alkaen huonotuulinen. Jotkut aavistelivat, ettei keikkaa viedä loppuun herran toimesta.
Niinhän kävikin. ! "Rasistinen huutelu" paikalla olleen mukaan oli jotakin "Vedä ny jotakin tummaa kamaa!"
Tämä riitti herra taiteilijalle ja pääsi lähtemää Itäkeskukseen takaisin kaveriensa luo.

17

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mix leijonat toi mustan helsinkiläistyypin? Olisi ollu hyviä bändiä Poris ja Parkanossaki siis parempaa tarjolla, vai kokeilix leijonat jotakin? Tämä keskeyttänyt näyttää saaneen valtakunnallista näkyvyyttä keikastaan. Se oli tarkoituski.

• Anonyymi

Tarkoituksellinen provokaatio. Kuka olikaan vastuussa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoituksellinen provokaatio. Kuka olikaan vastuussa?

Ei ny enää kukaan. Siis ei saatu suurta "rasismikohua maailmaan".

• Anonyymi

Järjestäjä Juha Levonen valehtelee lehdessä!

• Anonyymi

Persun aikaansaama selkkaus.

• Anonyymi

Olet hokenut tuota jo tarpeeksi

• Anonyymi

Woke- mies hankittiin Statista. Eikö riitä normaalit iskelmät tekopyhät leijonat
      +

• Anonyymi

Eikös tämän tyypinmusiikkikulttuuri opeta juuri 14 vuotiaille prostituution alkeita ja pojille porkkanan käyttöä rektumiin? Tietojeni mukaan tuo musiikki sisältää ajatukset ettei ole miestä ja naista vaan 18 muutakin välimuotoa eläimistä kivikuntaan, jos niin sielu rikkinäisenä haluaa.

• Anonyymi

Kankaanpääläiset eivät suvaitse muunvärisiä näköjään, pakko pilata muiden kunnolla käyttäytyvien konsertti. Täällä on vaan traktorikansa hankkijalippiksellä. Sivistymätön nuoriso ja heidän vanhempansa. Ei tänne kannata kutsua mitään artisteja. Hävettää.

• Anonyymi

Olihan tämä ikuinen "rasismi-itku" monissa lehdissä uutena itkuna. Ei ainutkaan toimittaja ollut kiinmostunut kuin räääppääjän puheista.

• Anonyymi

Kyseessä ei siis ollut mikään rasistinen huutelu vaan biisitoive

• Anonyymi

Miksi valehtelet?

• Anonyymi

Tyyppi tilataan ylimielisenä, hermostuneena, osaamattomana, kuulijakuntaa aliarviovana, kiroilevana ja lattialle syljeksijänä "laulamaan" playbackinä. Ei siis osaa mitään!

• Anonyymi

Kankaanpää saanut mainetta terroristisolusta pari vuotta sitten, nyt sai mainetta rasistihuutelijoista. Hyvin menee kankaanpää.

• Anonyymi

Tais olla just niitä jotka huuteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tais olla just niitä jotka huuteli.

Joo ne tosiaan teki ne terrorismirikoksensa aikoinaan alle kymmenvuotiaina, kuus vuotta myöhemmin siirtyivät jo rasistiseen huuteluun kun ikää on 15.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ne tosiaan teki ne terrorismirikoksensa aikoinaan alle kymmenvuotiaina, kuus vuotta myöhemmin siirtyivät jo rasistiseen huuteluun kun ikää on 15.

Ihania, kovia, mutta niin helliä poikia meille tytöille

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2427
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      58
      1412
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1323
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1313
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1201
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      939
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      818
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      761
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      616
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      586
    Aihe