Mitä tehdä..? Seurustelukumppanillani on pieni - pienempäänkin olen tutustunut, mutta tämä on vielä kaiken lisäksi ohut - ja minulla taas on taustalla synnytyshistoria.
Olen vuosia harjoituttanut oikeaoppisesti lantionpohja- eli ilolihaksiani, mutta kun ei tunnu niin ei tunnu.. melkein missään. Aluksi kyllä, mutta kun kostun kunnolla ja tekisi mieli ryhtyä tositoimiin, niin pippeli häipyy tuntokuvioista miltei kokonaan. Olla siinä sitten hienotunteinen..! Se käy luonnon päälle.
Mies kyllä yhä haluaa ja saa nautinnon, mutta minä jään kuin nalli kalliolle. Yhyy..;((
Pieni ja ohut
151
61112
Vastaukset
- se haluttomuus
vaan tyydyttämättömyys :) off topic, baby.
- tuosta
tulee hyvin äkkiä myös haluttomuutta, joten älä viitsi, kun et vielä elämästä tiedä yhtään mitään :
- nalli
Se on sitä kun vahingoista haluaisi viisastua..
Kun on näet aikaisemminkin tutustunut pieneen, niin silloin alkoivat halutkin aikaa myöten hiipumaan. Tosin kyllä mättäs silloin monta muutakin asiaa siinä suhteessa. Ja vaikka isoakin olen saanut, niin ei sekään ollut suhteen selkäranka, vaan kyllä ne suhdetta kannattelevat voimat ovat muissa tekijöissä.
Minulla on tässä ennakkoaavistukset menossa.. Vaikka kumppanini onkin mukava, niin kuitenkin myös seksin on sujuttava molempia tyydyttävällä tavalla. Minä kun yhdistän seksin ja suhteen samaan nippuun. Näen sen tuiki normaalina. Olen hakemassa palstalta asiallisia vinkkejä tilanteeseeni.. Vai tulinko kysymyksineni sittenkin aivan väärään paikkaan??
Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;)) - nalli
tuosta kirjoitti:
tulee hyvin äkkiä myös haluttomuutta, joten älä viitsi, kun et vielä elämästä tiedä yhtään mitään :
Olet näemmä elämää nähnyt sinäkin. Sanasi lohduttavat minua.
Kiitos:)) - tuosta
nalli kirjoitti:
Kun on näet aikaisemminkin tutustunut pieneen, niin silloin alkoivat halutkin aikaa myöten hiipumaan. Tosin kyllä mättäs silloin monta muutakin asiaa siinä suhteessa. Ja vaikka isoakin olen saanut, niin ei sekään ollut suhteen selkäranka, vaan kyllä ne suhdetta kannattelevat voimat ovat muissa tekijöissä.
Minulla on tässä ennakkoaavistukset menossa.. Vaikka kumppanini onkin mukava, niin kuitenkin myös seksin on sujuttava molempia tyydyttävällä tavalla. Minä kun yhdistän seksin ja suhteen samaan nippuun. Näen sen tuiki normaalina. Olen hakemassa palstalta asiallisia vinkkejä tilanteeseeni.. Vai tulinko kysymyksineni sittenkin aivan väärään paikkaan??
Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))Oikeassa olet, ei suhdetta rakenneta peniksen varaan, mutta kyllä se oleellinen osa on. Löytyy tietysti heitä,jotka siveellisenä heittävät nyt seuraavan kiven moittien,ettei mies ole vain penis,ja on typerää tehdä sen koosta numeroa, mutta silläkin uhalla.
Se,ettei saa tyydytystä suhteessa saattaa käydä ahdistavaksi,ja siirtovaikutus haluttomuuteen on siinä, että vaikka haluaisikin seksiä, ei halua seksiä juuri tämän ihmisen kanssa, koska yhdynnästä ei ole itselleen mitään iloa.Harmia etukäteen torjuakseen alkaa välttelemään tilanteita joissa tyydyttämätöntä seksiä olisi tarjolla, ja pikkuhiljaa soppa on valmis.
Sekään että itse itsensä tyydyttää aktin päätteeksi ei tilannetta korjaa pitemmän päälle, eihän kyse ole pelkästeen omasta orgasmista, vaan siitä että minä saan hänet laukeamaan = minä olen niin ihana, ja että hän saa minut tyydytettyä = hän on niin ihana. Minulla pienipippelisen miehen kanssa kävi niin, että vaikka me ulkopuolisen silmissä näytettiinkin täydelliseltä parilta,joka on lopullisesti jäänyt asustamaan halujen puutarhaan homma töksähti just siihen,ettei tuntunut miltään. Minäkään en ole paikoiltani mikään leipäuuni, vaan ihan normaalintiukkuinen,mutta miehen pikkuinen penis ei riittänyt oikein mihinkään. Suihin tietysti sellainen sopii hyvin, ja suihinotto miehille sekin erinomaisen hyvin, mutta kun loppujen lopuksi jo tiesi,että siihen se jääkin, niin eipä suhde kauaa hengittänytkään. Lähipiiri kyseli miten pääsin ko.miehestä niin helposti irti, ja vain yhdelle ystävättärelle olen kertonut koko karvaan totuuden,muiden uskoessa sen mitä itse kuvittelevat syyksi. Harmillista tietysti,että hyvä suhde meni metsään, mutta en olisi kauaa jaksanut olla olevinaan ettei asia haittaa,ja sitoutua kenties tilanteeseen vaikka lopullisesti, koska meilläkin kaikki muu sujui todella hyvin:meillä oli yhteinen hyvä huumori, tiesimme milloin puhua hiljaa, ja milloin kovempaa toisen lähellä, milloin antaa liekaa,milloin laskea edemmäks. En halunnut myöskään jäädä pitelemään kulisseja, antaa ihmisten olettaa, että meillä homma sujuu juuri niin loistavasti kuin näyttääkin, koska itsehän minä tätä elämääni elän. - Mies...
nalli kirjoitti:
Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))Niin. Ehkä ongelma ei ole pieni pippeli vaan sinun synnyttänyt värkkisi. Aika yksipuolinen näkemys, että vika on vain toisessa.
- ich
nalli kirjoitti:
Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))"Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))"
Mitä oikeastaan haluat tältä palstalta? MEistä kukaan ei pysty kasvattamaan miehesi piliä senttiäkään, joten sinänsä olet kyllä väärällä "palstalla". - tuosta
Mies... kirjoitti:
Niin. Ehkä ongelma ei ole pieni pippeli vaan sinun synnyttänyt värkkisi. Aika yksipuolinen näkemys, että vika on vain toisessa.
ainakin minä olen niin monta penistä nähnyt ja joihinkin niistä lähemminkin tutustunut, että osaan silmämääräisestikin päätellä mikä on ainakin normaalia keskikokoa. Koskaan en ole minkään mittalaitteen kanssa tilastoa tehnyt, mutta jos aikuisen miehen penis on lepotilassa tuskin käteen käyvä napero, ja seisoessaankin noin naisen kämmenen leveyden niin silloin penis on todella pieni, eikä sillä omien aukkojen kanssa ole mitään tekemistä. Todellakaan. Onko noin vaikea myöntää että näinkin päin voi olla. Antaako lisäpontta jos sanon, että mies josta kerroin sanoi itsekin jo ennen sänkyyn menemistä että mitäs pienistä, todella pienistä, tai että niin pieni ettei siitä voi oikein puhuakaan. Kiveksetkään ei olleet normaalikokoa, vaan pikkuiset nekin.
Vika voi olla joskus luomakunnan kruunussakin, jopa valuvika. - tuosta
ich kirjoitti:
"Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))"
Mitä oikeastaan haluat tältä palstalta? MEistä kukaan ei pysty kasvattamaan miehesi piliä senttiäkään, joten sinänsä olet kyllä väärällä "palstalla".vaikka tämä ei suoranaisesti minulle kuulukaan, niin milläs palstalla niitä pikkupippeleitä sitten kasvatetaan ? Kait täällä saa pohtia asioita mitkä mieltä painaa,vai oletko joku palstojen moderaattori,joka ei pääse moderoimaan, ja ottaa niin koville.Vai ?
- ich
tuosta kirjoitti:
vaikka tämä ei suoranaisesti minulle kuulukaan, niin milläs palstalla niitä pikkupippeleitä sitten kasvatetaan ? Kait täällä saa pohtia asioita mitkä mieltä painaa,vai oletko joku palstojen moderaattori,joka ei pääse moderoimaan, ja ottaa niin koville.Vai ?
Senkus purat frustraatiotasi, mutta älä oleta, että täältä saat jonkun vastauksen pieneen (kirjaimellisesti) pulmaasi..
Jätä jos ei miellytä, älä jätä, jos muut asiat painavat vaakakupissa enemmän. Mitä vaikeaa tuossa on? - realist
nalli kirjoitti:
Seurustelukumppanini on tosi mukava, enkä tahtoisi suhteen kaatuvan pieneen pippeliin;))Jos se seksi kerran niin tärkeää on ja se ei tämän miehen pienellä pilillä toimi, niin onko paljon vaihtoehtoja. Joko tyytyä huonompaan seksiin tai vaihtaa miestä.
Vai onko kyse sittenkään kalun koosta, jos onkin vaan väärä tekniikka. Klitorisorgasmin saamiseenhan ei kovin kummoista uloketta tarvita.
Tässä asiassa taitaa olla eroja eri naisten välillä. Vaginaorgasmin saaminen voi tietysti olla mahdotonta, jos kalun tuskin tuntee. Toisaalta jotkut naiset eivät taida koskaan saada vaginaorgasmia, kalun koosta riippumatta. - .........................
tuosta kirjoitti:
ainakin minä olen niin monta penistä nähnyt ja joihinkin niistä lähemminkin tutustunut, että osaan silmämääräisestikin päätellä mikä on ainakin normaalia keskikokoa. Koskaan en ole minkään mittalaitteen kanssa tilastoa tehnyt, mutta jos aikuisen miehen penis on lepotilassa tuskin käteen käyvä napero, ja seisoessaankin noin naisen kämmenen leveyden niin silloin penis on todella pieni, eikä sillä omien aukkojen kanssa ole mitään tekemistä. Todellakaan. Onko noin vaikea myöntää että näinkin päin voi olla. Antaako lisäpontta jos sanon, että mies josta kerroin sanoi itsekin jo ennen sänkyyn menemistä että mitäs pienistä, todella pienistä, tai että niin pieni ettei siitä voi oikein puhuakaan. Kiveksetkään ei olleet normaalikokoa, vaan pikkuiset nekin.
Vika voi olla joskus luomakunnan kruunussakin, jopa valuvika.Luonossa kuin pikkupojan pippeli ja seisokissa lähes normaalin pituinen ja paksuinen ja tietyissä asennoissa paksuutta tulee itsestään lissä.
Varmaan olis mukava nähdä kun pippeli kasvaa jotain 15 kertaiseksi. - Mimmi
tuosta kirjoitti:
Vika voi olla joskus luomakunnan kruunussakin, jopa valuvika.Onkohan meillä ollut sama mies hoidossa?
Minä kun näin pippelin ensimmäistä kertaa
meinasi itku päästä! Toista kertaa ei sitten
tullutkaan :( - Patse__
tuosta kirjoitti:
Vika voi olla joskus luomakunnan kruunussakin, jopa valuvika.Uskon tietäväni miltä tuo tuntuu, vaikka mies olenkin. Omasta ulottuvuudestani ei tarvitse potea ujoutta. Mikään gigantti en ole, mutta usein kuulemma "enemmän mihin olen tottunut".
Suhteita on takana muutamia ja siihen ikään olen päässyt, että olen huomannut naisissakin anatomisia eroja koon suhteen. On pieniä ja vähän suurempia ja jotain siltä väliltä, useampia lapsia synnyttäneitä ja lapsettomia, mikä taas ei ole vaikuttanut omaan herkkyyteeni millään tavalla. Nyt sitten elän suhteessa naisen kanssa, jonka kohdalla voi kaiketi puhua todella suuresta. Ei tunnu, niin ei tunnu. Joskus on mahdotonta saada orgasmi, joten uskoisin tietäväni mistä naiset tässä asiassa puhuvat. Entisissä suhteissa seksielämäni on näytellyt ehkä liiankin isoa roolia, ainakin on ollut aktiivista. Nyt tuntuu, että ei huvita koko homma. Eikä ole partnerikaan mitenkään yliaktiivinen...tuskinpa siis tuntuu hänelläkään. Kyseessä on myös erittäin sporttinen nuori nainen, joten mistään kehon löysyydestä ei ole kyse, anatomisesta ominaisuudesta vain.
"Koolla ei ole väliä" on mielestäni aivan puhdasta tuubaa. Totta kai sillä on! Myös naisen koolla. Omituinen juttu vain, että tästä seikasta ei juurikaan puhuta. Miehille suunnatuissa saippuasarjoissa kyllä puhutaan ryntäiden volyymeista, mutta naisen alapää on ilmeisesti asia, johon ei haluta puuttua. Eikä tästä kyllä pahemmin äijjäporukallakaan läppää heitellä. Joku sinkkuelämää-reginalinja pitää sen sijaan huomattavasti kovempaa meteliä ko. asiasta, samoin naispuoliset ystävilleni tämä on baari-illan jälkeen mainitsemisenarvoinen asia.
Niin, tiedän kyllä että tämä ei alkuperäistä kirjoittajaa auta, mutta menee se joskus toisinkin päin. Ja aivan varmasti tämä vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka seksi ei pääasia olekaan. Tuntuu, että aiheesta on myös erittäin hankala puhua. Mutta jos löytyy hyvä ja tahdikas kikkakolmonen, jolla saisi pienen miehen tuntumaan, niin miksei samaa voisi testata myös isoon naiseen? - nainen
Mies... kirjoitti:
Niin. Ehkä ongelma ei ole pieni pippeli vaan sinun synnyttänyt värkkisi. Aika yksipuolinen näkemys, että vika on vain toisessa.
Jos miehet valittaa, että naisella väljä, niin se on vain pieni-munaisen propagandaa.
- nalli
Patse__ kirjoitti:
Uskon tietäväni miltä tuo tuntuu, vaikka mies olenkin. Omasta ulottuvuudestani ei tarvitse potea ujoutta. Mikään gigantti en ole, mutta usein kuulemma "enemmän mihin olen tottunut".
Suhteita on takana muutamia ja siihen ikään olen päässyt, että olen huomannut naisissakin anatomisia eroja koon suhteen. On pieniä ja vähän suurempia ja jotain siltä väliltä, useampia lapsia synnyttäneitä ja lapsettomia, mikä taas ei ole vaikuttanut omaan herkkyyteeni millään tavalla. Nyt sitten elän suhteessa naisen kanssa, jonka kohdalla voi kaiketi puhua todella suuresta. Ei tunnu, niin ei tunnu. Joskus on mahdotonta saada orgasmi, joten uskoisin tietäväni mistä naiset tässä asiassa puhuvat. Entisissä suhteissa seksielämäni on näytellyt ehkä liiankin isoa roolia, ainakin on ollut aktiivista. Nyt tuntuu, että ei huvita koko homma. Eikä ole partnerikaan mitenkään yliaktiivinen...tuskinpa siis tuntuu hänelläkään. Kyseessä on myös erittäin sporttinen nuori nainen, joten mistään kehon löysyydestä ei ole kyse, anatomisesta ominaisuudesta vain.
"Koolla ei ole väliä" on mielestäni aivan puhdasta tuubaa. Totta kai sillä on! Myös naisen koolla. Omituinen juttu vain, että tästä seikasta ei juurikaan puhuta. Miehille suunnatuissa saippuasarjoissa kyllä puhutaan ryntäiden volyymeista, mutta naisen alapää on ilmeisesti asia, johon ei haluta puuttua. Eikä tästä kyllä pahemmin äijjäporukallakaan läppää heitellä. Joku sinkkuelämää-reginalinja pitää sen sijaan huomattavasti kovempaa meteliä ko. asiasta, samoin naispuoliset ystävilleni tämä on baari-illan jälkeen mainitsemisenarvoinen asia.
Niin, tiedän kyllä että tämä ei alkuperäistä kirjoittajaa auta, mutta menee se joskus toisinkin päin. Ja aivan varmasti tämä vaikuttaa myös parisuhteeseen vaikka seksi ei pääasia olekaan. Tuntuu, että aiheesta on myös erittäin hankala puhua. Mutta jos löytyy hyvä ja tahdikas kikkakolmonen, jolla saisi pienen miehen tuntumaan, niin miksei samaa voisi testata myös isoon naiseen?Hei Patse. Kiitos, kyllä kommenttisi vaan auttoi "alkuperäistä kirjoittajaa":))
Sain sinulta aiheeseen kokeneen ja rehellisen näkemyksen. On hienoa olla samoilla linjoilla, vaikka eri sukupuolta olemmekin ja varsinkin siksi. Sanot, ettei sinua enää huvita koko homma.. kuten minäkin koen.. kun "ei tunnu niin ei tunnu".
Olin tässä jokin aika sitten terveyskeskuksessa asioilla ja otin sairaanhoitajan kanssa puheeksi lantionpohjalihakset. En niistä häpeä puhua, vaikkei käynti edes sivuaisi sinne päinkään:) Kerran tosin sattui vastapäätäni eräs terveyspuolen edustaja, joka vältteli aihetta ujostellen.. Se oli outoa! Sattuipa kuitenkin tällä kertaa ehkä itsekin oman rajallisuutensa kohdannut hoitaja, joka tiesi kertoa minulle ilolihaksista sellaistakin, jota en vielä itse tiennyt.. Voi olla, että monet tietävätkin jo tämän, mutta voihan olla lisäkseni edes yksi, jolle tämä on uusi tieto..
Joten.. Voimakas (yletön) vatsalihasten treenaminen ja hyppäyksiä ja tärähdyksiä sisältävä jumppa, kuten aerobic, voivat veltostuttaa lantionpohjalihaksia. Näin voi siis käydä jo synnyttämättömienkin naisten kohdalla ja nuorille tytöille onkin alettu kuulemma tästä valistamaan kouluissa. Tieto vapautti hetkeksi, sillä nythän ei siis karsastettaisi vain synnyttäneitä naisia. (Olen nimittäin kuullut eräästä miehestä, joka ei ala millekään synnyttäneiden naisten kanssa.. eikä hän ole varmaankaan maapallon ainoa karsastaja!) Naisena tieto kuitenkin vakavoitti, sillä naisen tieto omasta anatomiastansa.. ja varsinkin tuikitärkeistä vatsanpohjalihaksistansa voi olla huteraa. Kyseisen hoitajan neuvo erityisesti synnyttäneille naisille onkin, että tämän tulee sisällyttää lantionpohjalihastensa harjoituttamisen jokapäiväiseen ohjelmaansa.. sellaisen tekemisen yhteyteen, joka muistuttaa treenauksesta.. vaikkapa hampaittenharjaamisen yhteyteen. Ja ikä jo yksistään veltostuttaa. Paikallaan on siis harjoituttaa lihaksiansa jo elämänlaadun ylläpitämiseksi (velttoihin lihaksiin liittyvä virtsankarkailu).. tehdä siitä tavallinen jokapäiväinen toiminto.
Onneksi elämme aikoja, jolloin tieto lisääntyy jo netinkin välityksellä. Naputtelet vain hakusanan ja tieto on siinä silmiesi nähtävillä. Kuitenkin kunnon avointa keskustelua aroistakin asioista ei voita mikään. Ja jos vielä oman kumppanin kanssa on sellainen yhteys, että asioista kuin asioista voi puhua niitten oikeilla nimillä.. silloin suhteella on isot edellytykset vain voimistua ja syventyä entisestään! - Enpä usko
tuosta kirjoitti:
Oikeassa olet, ei suhdetta rakenneta peniksen varaan, mutta kyllä se oleellinen osa on. Löytyy tietysti heitä,jotka siveellisenä heittävät nyt seuraavan kiven moittien,ettei mies ole vain penis,ja on typerää tehdä sen koosta numeroa, mutta silläkin uhalla.
Se,ettei saa tyydytystä suhteessa saattaa käydä ahdistavaksi,ja siirtovaikutus haluttomuuteen on siinä, että vaikka haluaisikin seksiä, ei halua seksiä juuri tämän ihmisen kanssa, koska yhdynnästä ei ole itselleen mitään iloa.Harmia etukäteen torjuakseen alkaa välttelemään tilanteita joissa tyydyttämätöntä seksiä olisi tarjolla, ja pikkuhiljaa soppa on valmis.
Sekään että itse itsensä tyydyttää aktin päätteeksi ei tilannetta korjaa pitemmän päälle, eihän kyse ole pelkästeen omasta orgasmista, vaan siitä että minä saan hänet laukeamaan = minä olen niin ihana, ja että hän saa minut tyydytettyä = hän on niin ihana. Minulla pienipippelisen miehen kanssa kävi niin, että vaikka me ulkopuolisen silmissä näytettiinkin täydelliseltä parilta,joka on lopullisesti jäänyt asustamaan halujen puutarhaan homma töksähti just siihen,ettei tuntunut miltään. Minäkään en ole paikoiltani mikään leipäuuni, vaan ihan normaalintiukkuinen,mutta miehen pikkuinen penis ei riittänyt oikein mihinkään. Suihin tietysti sellainen sopii hyvin, ja suihinotto miehille sekin erinomaisen hyvin, mutta kun loppujen lopuksi jo tiesi,että siihen se jääkin, niin eipä suhde kauaa hengittänytkään. Lähipiiri kyseli miten pääsin ko.miehestä niin helposti irti, ja vain yhdelle ystävättärelle olen kertonut koko karvaan totuuden,muiden uskoessa sen mitä itse kuvittelevat syyksi. Harmillista tietysti,että hyvä suhde meni metsään, mutta en olisi kauaa jaksanut olla olevinaan ettei asia haittaa,ja sitoutua kenties tilanteeseen vaikka lopullisesti, koska meilläkin kaikki muu sujui todella hyvin:meillä oli yhteinen hyvä huumori, tiesimme milloin puhua hiljaa, ja milloin kovempaa toisen lähellä, milloin antaa liekaa,milloin laskea edemmäks. En halunnut myöskään jäädä pitelemään kulisseja, antaa ihmisten olettaa, että meillä homma sujuu juuri niin loistavasti kuin näyttääkin, koska itsehän minä tätä elämääni elän.Nyt mä varmaan olen kuullut kaiken. Vai ei suhdetta rakenneta seksin tai peniksen varaan. On se vain aikamoista kukkua. Sen tiedän että kaikki suhteeni ovat, enemmän tai vähemmän, perustuneet molempiin. Tietysti tunnetta on myös mukana molemin puolin. En voisi sietää mitään tunteetonta suonkaivajaa rinnalleni. Mieluumin ihminen joka osaa kertoa tunteistaan sekä edellisistä suhteista, koska tästä tiedän että hän on päässyt edellisestään yli. Seksin tärkein pointti on kuitenkin peniksen koko. Se ei saa olla liian pieni.. sitä ei ole koskaan tapahtunut. Tietysti mä tahdon myös tyydyttää naiseni sehän on selvää. Yleensä ensimmäisen kerran jo ennen todellista aktia. Kun nainen on tullut, hän tekee mitä tahansa vuokseni. =)
- mies
nainen kirjoitti:
Jos miehet valittaa, että naisella väljä, niin se on vain pieni-munaisen propagandaa.
Kehnoa provosointia, mutta vastaanpa kuitenkin.
Anatomiset erot naisten koon välillä ovat aivan yhtä normaalia kuin miestenkin välillä. Voin vain kuvitella, mutta uskoisin että pieni mies tuntuu samalta kuin iso nainen, eli ei juuri miltään. Jos iso nainen sanoo jotain muuta, niin se on yhtä naurettavaa kuin väittää, että pieni kalu on vain este naisen korvien välissä. - ootko vähän tyhmä
Enpä usko kirjoitti:
Nyt mä varmaan olen kuullut kaiken. Vai ei suhdetta rakenneta seksin tai peniksen varaan. On se vain aikamoista kukkua. Sen tiedän että kaikki suhteeni ovat, enemmän tai vähemmän, perustuneet molempiin. Tietysti tunnetta on myös mukana molemin puolin. En voisi sietää mitään tunteetonta suonkaivajaa rinnalleni. Mieluumin ihminen joka osaa kertoa tunteistaan sekä edellisistä suhteista, koska tästä tiedän että hän on päässyt edellisestään yli. Seksin tärkein pointti on kuitenkin peniksen koko. Se ei saa olla liian pieni.. sitä ei ole koskaan tapahtunut. Tietysti mä tahdon myös tyydyttää naiseni sehän on selvää. Yleensä ensimmäisen kerran jo ennen todellista aktia. Kun nainen on tullut, hän tekee mitä tahansa vuokseni. =)
Siis olet mies ja kerrot kuinka penis EI SAA olla liian pieni? On se hyvä, että vastaat meidän naisten puolesta...
- Turo
Niin pieneltä tuntui paikasta tosta, kun me kerran avannosta, nousimme kanssa kaverini Pentin. Silläoli kaksi, mullaoli sentin. Kompleksin, sainminä siitä, senttiei varmaan naisille riitä. Jos niilleon ongelma, rintojen latteus, minulle seon peeniskatteus jeee!!!
- gayboy make
Mimmi kirjoitti:
Onkohan meillä ollut sama mies hoidossa?
Minä kun näin pippelin ensimmäistä kertaa
meinasi itku päästä! Toista kertaa ei sitten
tullutkaan :(Isot penikset on ihania! Mullakin on sellainen aika iso (16cm) =) Katselen kadulla miehiä ja jos näen sellaisen oikein kunnolla pullottavan etumuksen, niin menen ehdottamaan "illallista". =)
- höpönlöpölätinää
Mies... kirjoitti:
Ei taas tätä paskanjauhantaa!!! Tuo on niin vakio pienimunasten puolustus! Aina te jaksatte syyttää naista tästäkin asiasta (miehissähän ei ole mitään vikaa, koskaan..kröhömm..) No voi, voi... On se kova paikka..se totuus meinaan!
- kokenut...saman
tuosta kirjoitti:
Oikeassa olet, ei suhdetta rakenneta peniksen varaan, mutta kyllä se oleellinen osa on. Löytyy tietysti heitä,jotka siveellisenä heittävät nyt seuraavan kiven moittien,ettei mies ole vain penis,ja on typerää tehdä sen koosta numeroa, mutta silläkin uhalla.
Sekään että itse itsensä tyydyttää aktin päätteeksi ei tilannetta korjaa pitemmän päälle, eihän kyse ole pelkästeen omasta orgasmista, vaan siitä että minä saan hänet laukeamaan = minä olen niin ihana, ja että hän saa minut tyydytettyä = hän on niin ihana. Minulla pienipippelisen miehen kanssa kävi niin, että vaikka me ulkopuolisen silmissä näytettiinkin täydelliseltä parilta,joka on lopullisesti jäänyt asustamaan halujen puutarhaan homma töksähti just siihen,ettei tuntunut miltään. Minäkään en ole paikoiltani mikään leipäuuni, vaan ihan normaalintiukkuinen,mutta miehen pikkuinen penis ei riittänyt oikein mihinkään. Suihin tietysti sellainen sopii hyvin, ja suihinotto miehille sekin erinomaisen hyvin, mutta kun loppujen lopuksi jo tiesi,että siihen se jääkin, niin eipä suhde kauaa hengittänytkään. Lähipiiri kyseli miten pääsin ko.miehestä niin helposti irti, ja vain yhdelle ystävättärelle olen kertonut koko karvaan totuuden,muiden uskoessa sen mitä itse kuvittelevat syyksi. Harmillista tietysti,että hyvä suhde meni metsään, mutta en olisi kauaa jaksanut olla olevinaan ettei asia haittaa,ja sitoutua kenties tilanteeseen vaikka lopullisesti, koska meilläkin kaikki muu sujui todella hyvin:meillä oli yhteinen hyvä huumori, tiesimme milloin puhua hiljaa, ja milloin kovempaa toisen lähellä, milloin antaa liekaa,milloin laskea edemmäks. En halunnut myöskään jäädä pitelemään kulisseja, antaa ihmisten olettaa, että meillä homma sujuu juuri niin loistavasti kuin näyttääkin, koska itsehän minä tätä elämääni elän.Jos seksi sujuu, silloin huonompikin suhde sujuu. Mut jos kaikki menee hyvin, ja pelaa yhteen, mut sitä kemiaa ei oo. Niin jokin suhteesta hiipuu pois. Sitä sähköä pitää olla.
- logiikkaa.
miehellä on liian pieni ja naisella liian väliä, mutta se on miehen syy kun seksi ei suju.
hanki pesäpallomaila ja kokeile sillä.- Samaa mieltä
Ja jos pesäpallomaila tuntuu liian väljältä, niin voihan sinne tunkea vaikka kaljakorin, niin saadaan sekin viileään paikkaan - kommenteista päätellen.
Ei se koosta ole ikinä kiinni, jos ei seksi toimi. Taatusti löytyy keinot tyydyttyä ja tyydyttää. Klitoris ei ainakaan normaalilla naisella ole siellä pohjalla vaan ihan jossain muualla.. - kaa..
Samaa mieltä kirjoitti:
Ja jos pesäpallomaila tuntuu liian väljältä, niin voihan sinne tunkea vaikka kaljakorin, niin saadaan sekin viileään paikkaan - kommenteista päätellen.
Ei se koosta ole ikinä kiinni, jos ei seksi toimi. Taatusti löytyy keinot tyydyttyä ja tyydyttää. Klitoris ei ainakaan normaalilla naisella ole siellä pohjalla vaan ihan jossain muualla..Hirmu vaikea on tajuta,että yksi tärkeä peniksen funktio on,että se todellakin tuntuu sisällä. Ei pelkkä orgasmi ole jutun juoni, saahan sen vaikka omilla sormilla, mutta se ei ole eikä tunnu samalta kuin sopivan kokoinen,kova penis,joka kulkee sisään ulos, hieroo sopivasti tullen mennen. Ei tämä oikeasti ole uskonasia, vaan anatominen ja psykofyysinen totuus.
- Mutsi
Samaa mieltä kirjoitti:
Ei se koosta ole ikinä kiinni, jos ei seksi toimi. Taatusti löytyy keinot tyydyttyä ja tyydyttää. Klitoris ei ainakaan normaalilla naisella ole siellä pohjalla vaan ihan jossain muualla..Haloo! Nainen haluaa munaa. Siis kovaa munaa eikä prinssinakkia. Ei niitä hommia sormella hoideta!
- tuosta
Mutsi kirjoitti:
Haloo! Nainen haluaa munaa. Siis kovaa munaa eikä prinssinakkia. Ei niitä hommia sormella hoideta!
Asian voi ilmaista noin lyhyesti ja ytimekkäästi,näin se on.Mielestäni kommentit muuhun suuntaan on hyvin pitkälle kompromisseja, tai sitten pieneksi peniksensä kokeneitten miesten julkituomia.
Minun henk.koht.mielipide on sitä samaa, asiaa ei sormin tai kynttelein, kurkuin tai kurpitsoin hoideta, vaan kunnon panoon pitää olla penis,joka tuntuu niin suussa,nielussa kuin alapäässäkin. Ihan turhaa on lirputella tehdä ihme temppuja, jos ei tunnu hyvältä. Liian pitkä ja tehoton nuoleminen alkaa pitkästyttää, ja jos vielä aavistaa,että kysessä on korvaava toiminta, niin kysyy intua ja rakkautta kestää ja kuunnella. En ole mikään miestä piiskaava ladyDomina, mutta minä pidän puoleni sängyssä. Jos mies menee täysin omien halujensa mukaan,ensimmäinen kerta on hyvin todennäköisesti viimeinen, jos pano ei tunnu miltään- johtui se sitten mistä tahansa- tai jos jompikumpi jää toistuvasti ilman, alkaa koko homma lässähtää. Minulle ja varmasti monelle muullekin itsensä (ja G-pisteensä;) tuntevalle naiselle seksi on enemmän kuin osiensa summa, hienovarainen kokonaisuus, missä kaikkien osasien on pelattava yhteen, ennen kuin tuloksena on kynnet varpaista irrottava,älyn ämpäriin pudottava orgasmi. Sellaiseen on jokaisella oikeus, vähempään ei tarvitse tyytyä,etenkin jos sen puute alkaa hiertämään.Epätyydyttävä seksi alkaa heijastelemaan koko parisuhteeseen, tajuaa sitä syyksi tai ei. - arf
kaa.. kirjoitti:
Hirmu vaikea on tajuta,että yksi tärkeä peniksen funktio on,että se todellakin tuntuu sisällä. Ei pelkkä orgasmi ole jutun juoni, saahan sen vaikka omilla sormilla, mutta se ei ole eikä tunnu samalta kuin sopivan kokoinen,kova penis,joka kulkee sisään ulos, hieroo sopivasti tullen mennen. Ei tämä oikeasti ole uskonasia, vaan anatominen ja psykofyysinen totuus.
Homojen juttuja tuollaiset
- shaania
Samaa mieltä kirjoitti:
Ei se koosta ole ikinä kiinni, jos ei seksi toimi. Taatusti löytyy keinot tyydyttyä ja tyydyttää. Klitoris ei ainakaan normaalilla naisella ole siellä pohjalla vaan ihan jossain muualla..ei koolla seksissä ole mitään merkitystä. muitakin keinoja on pitää toista hyvänä kun vain painia vaaka mamboa sängyn pohjalla.... ja mä ainakin vaadin mieheltä seksissä muutaki ku sisään ulos liikken. jos ei muuta osaa se joko opetetaan tai heivataan.. jos ei ole halukas oppimaan.. nykyisin seurustelen miehen kanssa jolla ei ole kuin yksi nais suhde takana ennen mua, meillä mene tosi hienosti jopa seksin suhteen. mies on ilomielin halunnut oppia uutta ym.. ja ompa mies tuonu utta mullekkin.. :) mut me jatkamme onnellista elämäämme jatkakaa tekin... ei ongelma poistu jos siitä ei puhu... bye bye...
- aina miehen vika
kaa.. kirjoitti:
Hirmu vaikea on tajuta,että yksi tärkeä peniksen funktio on,että se todellakin tuntuu sisällä. Ei pelkkä orgasmi ole jutun juoni, saahan sen vaikka omilla sormilla, mutta se ei ole eikä tunnu samalta kuin sopivan kokoinen,kova penis,joka kulkee sisään ulos, hieroo sopivasti tullen mennen. Ei tämä oikeasti ole uskonasia, vaan anatominen ja psykofyysinen totuus.
Niinpä, mutta jos siitä raosta pystyy ajamaan kaksi tavarajunaa rinnakkain niin ei siinä paljon ole tehtävissä. Eli on senkin koolla väli.ä
- --firebird--
arf kirjoitti:
Homojen juttuja tuollaiset
homot tykkää isomunaisista miehistä (ja usein myös toisinpäin).
- pumpulinainen
Itsellä tuntuu hermot olevan g-pisteessä ja syvällä pohjassa, ainakin kun niihin osuu niin tulee ja kovaa...itsellä ollut myös joskus pienipippelinen kumppani, vaikka kaikki muutoin tuntui hyvältä, yhdyntä ei tuntunut juuri miltään. Se johtuu siitä, että itsekin kostun reippaasti kun kiihotun. En ole tosin koskaan synnyttänyt. Nykyisellä miehellä on pitkä ja ennenkaikkea se paksu vehje. Tuntuu todella hyvältä ja toisinaan tunnun liiankin tiukalta hänelle, mutta onneksi olen niin kostea. Jotkut naiset eivät jostain syystä saa pienipippelisten kanssa, jonkinlaista anatomiaahan se on. Ystävättäreni on tiukkapimperoinen, monet miehet ovat hänelle sitä kommentoineet ja hän on ollut joskus huolissaan, voiko koskaan synnyttää alakautta, jotenkin luu tulee siihen emättimen eteen tai jokin juttu kuitenkin, joka kaventaa sitä aukkoa. Kerran kertoi sitten sekstailleensa miehen kanssa jolla oli pieni ja hän sanoi samaa, ennenkuin kostui kunnolla oli ok, mutta sitten ei enää tuntunut.Joten nämä ongelmat eivät välttämättä ole pimpan väljyydestä kiinni. Enemmänkin uskon tuohon rakenne/kostumisseikkaan...
- paikkaansa.
naisella ei ole G pistettä, eikä koolla ole väliä. Tärkeintä on että se on vikkelä ja osaa temppuja
- tuosta
paikkaansa. kirjoitti:
naisella ei ole G pistettä, eikä koolla ole väliä. Tärkeintä on että se on vikkelä ja osaa temppuja
tärkeintä ei ole.. niinkö.. naisenko pitää olla vikkelä ja osata temppuja.. niinpä, joittekin mielestä on aivan sama mitä nainen kokee, kunhan vain tyydyttää miehen. Hieno asenne.Mikähän mahtaa olla oman pilisi koko. Arvaan että aika pikkunen,sekin.
- uudestaan.
tuosta kirjoitti:
tärkeintä ei ole.. niinkö.. naisenko pitää olla vikkelä ja osata temppuja.. niinpä, joittekin mielestä on aivan sama mitä nainen kokee, kunhan vain tyydyttää miehen. Hieno asenne.Mikähän mahtaa olla oman pilisi koko. Arvaan että aika pikkunen,sekin.
niin ehkä ymmärrät mitä "SE" tarkoitti.
naisella on keskimäärin 15cm syvä, ja miehellä keskimäärin 15cm pitkä, ei se koosta ole kiinni tekniikkalaji pikemminkin. - memmi
uudestaan. kirjoitti:
niin ehkä ymmärrät mitä "SE" tarkoitti.
naisella on keskimäärin 15cm syvä, ja miehellä keskimäärin 15cm pitkä, ei se koosta ole kiinni tekniikkalaji pikemminkin.Ja vielä kerran pöh.
Naisella saattaa olla keskimäärin 15 senttiä syvä. Ja 'väljyyksiäkin' varmasti löytyy laidasta laitaan.
Mutta kyse ei olekaan niinkään pituudesta vaan enemmän paksuudesta. Pienemmälläkin pilillä pelaaminen voi kyllä tuntua ihan hyvältä ja sillä voi laukeamisenkin saada aikaiseksi.
Ja totta on, että jos siitä vehkeen pienuudesta johtuen ei homma tunnu, niin on muitakin keinojan toimituksen viemiseksi loppuun molempia tyydyttävällä tavalla.
Mutta se ei silti poista sitä faktaa, että mikään ei lopulta voita kunnon toimitusta kunnollisella kalulla.
En voi käsittää, että miten sitkeässä miesten mielissä istuu se 'koolla ei ole väliä' -potaska. Pienemmälläkin pärjää jotenkuten. Mutta en ole koskaan kuullut kenenkään naispuolisen ystäväni sanovan, etteikö sillä olisi väliä. Mitä isompi sen parempi.
Pieni ja vikkelä. Hehheh. Silmää räpäyttämättä 99% naisista sanoisi, että ehei, mieluiten iso ja miehekäs. - pumpulinainen
paikkaansa. kirjoitti:
Onko sulla sekä pimppa, että penis, jotta voit minulle kertoa, että tuntemukseni/kokemukseni on väärin?! Ihan kuin itse tietäisit miltä naisesta rakastelu tuntuu...
Voin sanoa suoraan, että kyllä naisilla on g-piste, kannattaa opetella löytämään se, nimittäin saattaisit tyydyttää monta naista paremmin, kuin tuollaisella asenteella. Ja miehiltäkin löytyy sellainen, kohta on suunnilleen sama, mutta valitettavasti miehellä se löytyy vain sieltä pepun kautta...naisella löytyy emättimestä. Ja juuri siihen koskettamalla sormilla tai peniksellä, tulen ja lujaa.
Taidat olla aika nuori vastauksestasi päätellen, sääliksi käy naisia jotka kanssasi makaa kun ajattelee asennettasi naisen seksuaalisuuteen yleensä. - Mies. 38.
pumpulinainen kirjoitti:
Onko sulla sekä pimppa, että penis, jotta voit minulle kertoa, että tuntemukseni/kokemukseni on väärin?! Ihan kuin itse tietäisit miltä naisesta rakastelu tuntuu...
Voin sanoa suoraan, että kyllä naisilla on g-piste, kannattaa opetella löytämään se, nimittäin saattaisit tyydyttää monta naista paremmin, kuin tuollaisella asenteella. Ja miehiltäkin löytyy sellainen, kohta on suunnilleen sama, mutta valitettavasti miehellä se löytyy vain sieltä pepun kautta...naisella löytyy emättimestä. Ja juuri siihen koskettamalla sormilla tai peniksellä, tulen ja lujaa.
Taidat olla aika nuori vastauksestasi päätellen, sääliksi käy naisia jotka kanssasi makaa kun ajattelee asennettasi naisen seksuaalisuuteen yleensä.seurasin keskustelua samasta asiasta tuolla kypsempien naisten palstalla jokin aika sitten, ja siellä naiset itse totesivat että naisella ei ole G-pistettä
- pumpulinainen
Mies. 38. kirjoitti:
seurasin keskustelua samasta asiasta tuolla kypsempien naisten palstalla jokin aika sitten, ja siellä naiset itse totesivat että naisella ei ole G-pistettä
Sehän on lääketieteellisesti naiselta löydetty. Jos joku nainen on luonnonoikku (eli ei sellaista ole) tai ei tunne edes vartaloaan, niin heitä minä en tuossa asiassa kuuntele. Toisille se ei anna niin suurta kiihoketta kuin toisille, mutta se pitää todellakin löytää ja toinen ihminen pystyy sen löytämään paremmin kuin itse.
Mutta täällä nyt ei keskusteltu siitä asiasta, joten annetaan olla koko asian. Sääliksi käy naisia, jotka eivät kokeile eroottisuutensa rajoja elämässään... - tiedät
Kiva kuulla että tiedät ystävättäresi olevan tiukkapimperoinen. Varmaan hän on näyttänyt sulle pientä aukkoaan kun noin tarkkaan tiedät tiukkuuden.?
Eräs tyttöystäväni kostui kun suihkulähde. Hänen tavaransa oikein litisi sängyssä. Liika kosteus ei välttämättä ole hyväksi, mutta hyvälle tuntui. Koko on normaali, pituus 20 cm, paksuutta en ole mitannut mutta kukaan ei ole elintäni pieneksi haukkunut. - naisella 40v
Mies. 38. kirjoitti:
seurasin keskustelua samasta asiasta tuolla kypsempien naisten palstalla jokin aika sitten, ja siellä naiset itse totesivat että naisella ei ole G-pistettä
sitten on. Ja juuri pienellä lyhyellä pippelillä (n. 4cm)siihen osuu parhaiten. puoli minuuttia kesti ennen orgasmia. Isompi ei osukkaan siihen samalla tavoin. Paljon herkempi tuntoalue siinä kohtaa, elikkä ei kannata aina uskoa mitä muutama nainen sanoo.
- pieni
..on pienipippelisenä mukava lukea näitä. Kai sitä joutaa vetämään itsensä vaikka jojoon.
- 16senttinen.
naisilla on sellanen luulo että nautinto on kiinni pelkästään miehen suorituksesta.
- nalli
Kirjoitin palstalle tarkoituksenani saada asiallisia vinkkejä samanlaisia tuntoja kokeneilta lähinnä erilaisten asentojen tms. puitteissa. Uskon, että niin minun "pesäpallomailan, kuin kaljakorinkin vetämä emättimeni", kuin sinunkin kuvaamasi pippelisi saa ja tuottaa niin itselle kuin toisellekin nautinnon, kun vain leikkiin löytyy oikeanlainen ote.
Unohda jojot. Olen varma, että niin sinä, kuin toisetkin pienipippeliset miehet voivat tyydyttää naisen siinä missä isommallakin työkalulla varustetut kaverinsa. Ja näin meidän kesken.. ei isopippelinen ole takuuvarma nautinnonantaja ollenkaan!!
Se, kun löytää oikean ja ymmärtäväisen kumppanin, jonka kanssa keskustella aroistakin asioista, tuottaa varmimmin hyvän lopputuloksen. Minun nykyinen kumppanini on mukava, muttei ehkä sittenkään niin mukava, että löytäisin hänen kanssaan pitemälle johtavaa suhdetta.. koska jouduinhan kirjoittamaan tälle palstallekin saadakseni ongelmaani ratkaisun.
Kiitos viestistäsi. Se oli paikallaan. Ei muuta kuin hyvät jatkot sinulle:) - just joo..
16senttinen. kirjoitti:
naisilla on sellanen luulo että nautinto on kiinni pelkästään miehen suorituksesta.
on vai. en nyt sanois niinkään.
ihan asiallistakin juttua oli tässä ketjussa. harmi että ihmiset tahallaan (vaiko pelkkää tyhmyyttään?) ymmärtävät väärin. ei päästä asiaan.
onks joidenkin miesten niin vaikea myöntää, että koolla on merkitystä? tosin onhan naisenkin koolla merkitystä yhtä lailla, sitä ei käy kiistäminen, mutta jos ei muuta, niin katelkaa hyvät miehet ympärillenne edes uimahallin suihkuhuoneessa, niin saatte jonkun käsityksen siitä, mikä on keskivertokoko. meillä naisilla jonkinlainen tuntuma siitä usein on, vaikkei sentään miljoonia seksikumppaneita oliskaan ollut. ei tällainen keskustelu ole kellekään teistä tai meistä tarkoitettu henk.kohtaiseksi. nimim. nalli esitti ihan järkeviä ja asiallisia kysymyksiä, ja moni teistä hyppäs kattoon ja alkoi todistella omia mittojaan ym. typerää. miksei vaan vois keskustella, ihan niinkuin yleisellä tasolla. olis mielenkiintoista ja opiks ite kullekin. - nalli
just joo.. kirjoitti:
ihan asiallistakin juttua oli tässä ketjussa. harmi että ihmiset tahallaan (vaiko pelkkää tyhmyyttään?) ymmärtävät väärin. ei päästä asiaan.
onks joidenkin miesten niin vaikea myöntää, että koolla on merkitystä? tosin onhan naisenkin koolla merkitystä yhtä lailla, sitä ei käy kiistäminen, mutta jos ei muuta, niin katelkaa hyvät miehet ympärillenne edes uimahallin suihkuhuoneessa, niin saatte jonkun käsityksen siitä, mikä on keskivertokoko. meillä naisilla jonkinlainen tuntuma siitä usein on, vaikkei sentään miljoonia seksikumppaneita oliskaan ollut. ei tällainen keskustelu ole kellekään teistä tai meistä tarkoitettu henk.kohtaiseksi. nimim. nalli esitti ihan järkeviä ja asiallisia kysymyksiä, ja moni teistä hyppäs kattoon ja alkoi todistella omia mittojaan ym. typerää. miksei vaan vois keskustella, ihan niinkuin yleisellä tasolla. olis mielenkiintoista ja opiks ite kullekin.Kiitos sinulle.. ja kaikille, jotka ovat laittaneet kortensa kekoon yhteiseksi hyväksi:))
Keskustelu tästä aiheesta ilman, että joku loukkaantuu, on kai mahdotonta. Otin siis tietoisen riskin. Mukaan on päässyt myös räävittömyyksiä, mutta sekin on kai aivan luonnollinen reaktio.
Mietin toki aikani, josko aihe kuuluisi ollenkaan tänne, mutten keksinyt sille muutakaan "asiallista" paikkaa. Pitäisikö vaikka mieluummin keskustella aiheesta paikassa, jonne miehet eivät lainkaan pääsisi osallisiksi..?
Mielestäni on kuitenkin aivan paikallaan, että miehetkin kuulevat naisten ajatuksia.. ja tässä tapauksessa siis peniksen.. ja miksei siis vastaavasti naisenkin paikkojen.. mittasuhteitten yhteensopivuudesta ja nautinnon suomisesta toiselle niin, että suhde voi hyvin.. ainakin siltä osin.
Jos suhteen seksiosio ontuu, niin silloin suhteessa ontuu vähitellen kaikki muukin. - Miesolento
nalli kirjoitti:
Kiitos sinulle.. ja kaikille, jotka ovat laittaneet kortensa kekoon yhteiseksi hyväksi:))
Keskustelu tästä aiheesta ilman, että joku loukkaantuu, on kai mahdotonta. Otin siis tietoisen riskin. Mukaan on päässyt myös räävittömyyksiä, mutta sekin on kai aivan luonnollinen reaktio.
Mietin toki aikani, josko aihe kuuluisi ollenkaan tänne, mutten keksinyt sille muutakaan "asiallista" paikkaa. Pitäisikö vaikka mieluummin keskustella aiheesta paikassa, jonne miehet eivät lainkaan pääsisi osallisiksi..?
Mielestäni on kuitenkin aivan paikallaan, että miehetkin kuulevat naisten ajatuksia.. ja tässä tapauksessa siis peniksen.. ja miksei siis vastaavasti naisenkin paikkojen.. mittasuhteitten yhteensopivuudesta ja nautinnon suomisesta toiselle niin, että suhde voi hyvin.. ainakin siltä osin.
Jos suhteen seksiosio ontuu, niin silloin suhteessa ontuu vähitellen kaikki muukin....niin miehille kuin naisillekin.
Onhan se totta, että koko merkitsee toisille enemmän toisille vähemmän ja niin merkitsee myös moni muukin asia.
Jos nyt verrataan aiheita, eli seksi/tyydytys parisuhteen jatkosta.
Arasta aiheesta siksi, että meneepä mies vahingossa ääneen sanomaan, että naisella on vähän rinnat lörähtänyt tai paino noussut, eikä siten nainen ole enää visuaalisesti kiihottava -> haluttomuutta. Ei tällaista saa miehen suusta kuulua tai mies on pinnallinen :D No yhtä kaikki syyt haluttomuuteen/parisuhteen kestävyyteen on jokaisella omanalisensa.
En ota itse aiheeseen sen kummempaa kantaa, sinä teet ratkaisut omasta näkökulmastasi. - Doggystyle
Miesolento kirjoitti:
...niin miehille kuin naisillekin.
Onhan se totta, että koko merkitsee toisille enemmän toisille vähemmän ja niin merkitsee myös moni muukin asia.
Jos nyt verrataan aiheita, eli seksi/tyydytys parisuhteen jatkosta.
Arasta aiheesta siksi, että meneepä mies vahingossa ääneen sanomaan, että naisella on vähän rinnat lörähtänyt tai paino noussut, eikä siten nainen ole enää visuaalisesti kiihottava -> haluttomuutta. Ei tällaista saa miehen suusta kuulua tai mies on pinnallinen :D No yhtä kaikki syyt haluttomuuteen/parisuhteen kestävyyteen on jokaisella omanalisensa.
En ota itse aiheeseen sen kummempaa kantaa, sinä teet ratkaisut omasta näkökulmastasi.Koetappa.
- nalli....
Doggystyle kirjoitti:
Koetappa.
löydä syyn huonoon seksiin myös itsestään.
- nainen
Älä välitä ei sekään ole kivaa jos miehellä on liian iso ja sen vuoksi tekee kipeää. Hieman pienempi kun jättikoko on mielestäni parempi.
- katsella
just joo.. kirjoitti:
onks joidenkin miesten niin vaikea myöntää, että koolla on merkitystä? tosin onhan naisenkin koolla merkitystä yhtä lailla, sitä ei käy kiistäminen, mutta jos ei muuta, niin katelkaa hyvät miehet ympärillenne edes uimahallin suihkuhuoneessa, niin saatte jonkun käsityksen siitä, mikä on keskivertokoko. meillä naisilla jonkinlainen tuntuma siitä usein on, vaikkei sentään miljoonia seksikumppaneita oliskaan ollut. ei tällainen keskustelu ole kellekään teistä tai meistä tarkoitettu henk.kohtaiseksi. nimim. nalli esitti ihan järkeviä ja asiallisia kysymyksiä, ja moni teistä hyppäs kattoon ja alkoi todistella omia mittojaan ym. typerää. miksei vaan vois keskustella, ihan niinkuin yleisellä tasolla. olis mielenkiintoista ja opiks ite kullekin.Ei muuten paljoo totuutta kerro se uimahallissa katselu. On nimittäin niin eri mittoihin venyviä peniksiä, ettei totuus näy mitenkään löysistä. Tiedämpä jopa sellaisen mulkun, johon ei tuu senttiäkään lisää erektiossa...
- just joo
katsella kirjoitti:
Ei muuten paljoo totuutta kerro se uimahallissa katselu. On nimittäin niin eri mittoihin venyviä peniksiä, ettei totuus näy mitenkään löysistä. Tiedämpä jopa sellaisen mulkun, johon ei tuu senttiäkään lisää erektiossa...
Kylläpä olette huumorintajutonta porukkaa. Sanoin sen uimahallijutun ihan vaan vitsinä, kun ihmiset veti herneitä nenään nimimerkki Nallin ihan asiallisesta kysymyksestä. Hohhoijaa teidän kanssa.
- aika kokematon
just joo.. kirjoitti:
onks joidenkin miesten niin vaikea myöntää, että koolla on merkitystä? tosin onhan naisenkin koolla merkitystä yhtä lailla, sitä ei käy kiistäminen, mutta jos ei muuta, niin katelkaa hyvät miehet ympärillenne edes uimahallin suihkuhuoneessa, niin saatte jonkun käsityksen siitä, mikä on keskivertokoko. meillä naisilla jonkinlainen tuntuma siitä usein on, vaikkei sentään miljoonia seksikumppaneita oliskaan ollut. ei tällainen keskustelu ole kellekään teistä tai meistä tarkoitettu henk.kohtaiseksi. nimim. nalli esitti ihan järkeviä ja asiallisia kysymyksiä, ja moni teistä hyppäs kattoon ja alkoi todistella omia mittojaan ym. typerää. miksei vaan vois keskustella, ihan niinkuin yleisellä tasolla. olis mielenkiintoista ja opiks ite kullekin.jos kuvittelet että ns. uimahallikoko kertoo
pelimiehen - älä selitä
just joo kirjoitti:
Kylläpä olette huumorintajutonta porukkaa. Sanoin sen uimahallijutun ihan vaan vitsinä, kun ihmiset veti herneitä nenään nimimerkki Nallin ihan asiallisesta kysymyksestä. Hohhoijaa teidän kanssa.
mut älä välitä teitä on täällä ,aika paljon ,puhuu paljon mut ei tiedä vähääkään siitä, mitä on oikea parisuhde missä molemmat antaa ja molemmat saa
- bimbelo
just joo.. kirjoitti:
onks joidenkin miesten niin vaikea myöntää, että koolla on merkitystä? tosin onhan naisenkin koolla merkitystä yhtä lailla, sitä ei käy kiistäminen, mutta jos ei muuta, niin katelkaa hyvät miehet ympärillenne edes uimahallin suihkuhuoneessa, niin saatte jonkun käsityksen siitä, mikä on keskivertokoko. meillä naisilla jonkinlainen tuntuma siitä usein on, vaikkei sentään miljoonia seksikumppaneita oliskaan ollut. ei tällainen keskustelu ole kellekään teistä tai meistä tarkoitettu henk.kohtaiseksi. nimim. nalli esitti ihan järkeviä ja asiallisia kysymyksiä, ja moni teistä hyppäs kattoon ja alkoi todistella omia mittojaan ym. typerää. miksei vaan vois keskustella, ihan niinkuin yleisellä tasolla. olis mielenkiintoista ja opiks ite kullekin.Jos miehellä on meisseli suuren näköinen ja toisella se on supussa haarojen välissä.Niin suhteessa tämä suppuinen kovetessaan suurenee ja kovenee yhtä isoksi kuin reiden päällä läpsivä meisseli. Sehän vain enää nousee. Mut ei suurene eikä paksune. Mitä silmin näkee, ei kerro koko totuutta. Muille miehillekkään, siellä suihkuhuoneessa, vaikka uimahallissa. Ellei sitten kiihotu, eli ole gay.
- ..........
anna panna tuhkaluukkuun, niin eiköhän tunnu
- käyttöön
pystyy kaksi naistakin harrastamaan seksiä keskenään, niin eihän se voi olla silloin koosta kiinni.
kieltä peliin ja sormet käyttöön.- ...
...se niinkin onnistuu. Mutta valitettavasti kunnon p*noa kunnon vehkeellä eivät päihitä mitkään muut leikit.
Vaikka tärkeitä nekin ovat. - ei auta
... kirjoitti:
...se niinkin onnistuu. Mutta valitettavasti kunnon p*noa kunnon vehkeellä eivät päihitä mitkään muut leikit.
Vaikka tärkeitä nekin ovat.muu kuin hakea ison meisselin omistava mies, jos muu ei tuo onnea
- nalli
ei auta kirjoitti:
muu kuin hakea ison meisselin omistava mies, jos muu ei tuo onnea
Tapasin kerran miehen, jolla oli työkalupakissaan iso meisseli. No, ajattelin, että nyt ei ole huolen häivää, kun kaveri vaikutti kunnon remonttimieheltä. Pieleen meni kuitenkin olettamukseni.
Hänen suuntautumisensa oli enemmän tuhkaluukkuosastolla ja muutenkin hän hommaili lujaa ja kovaa. Lemmenleikit eivät olleet sitä, mitä ne kaikessa kauneudessansa voivat olla. Ennemminkin se oli toisen halventamista ja nöyryyttämistä. Iso koko ei todellakaan ollut sen suhteen onni!
Sekä tuhkaluukkumies, että nykyinen kaverinikaan eivät siedä kielipeliä. (Kerran eräs mies taisi sen puolen erittäin hyvin ja se tuntui hyvältä!!) Minä kyllä otan mieheltä loppuun asti ja pidän siitä. On hienoa suoda miehelle nautinto! Sormileikki on hyvä pointti, mutta jos nainen kokee sen menevän väkinäiseksi yrittämiseksi (niinkin tapahtuu), niin silloin se tuntuu vastenmieliseltä ja sitä(kin) alkaa helposti karttamaan. Yhtäläinen paneutuminen hommaan, antaminen ja toisen huomioonottaminen - rakkaudella - on toimivan suhteen A&O.
Olisiko sitten niin, että tielleni on vain enimmäkseen sattunut miehiä, jotka haluavat enemmän ottaa kuin antaa.. taitamattomia ja ajattelemattomia.. Asiansa osaaviinkin olen kyllä tutustunut.. eli tiedän kyllä eron;)
"Jotenkin" vain on viimeaikoina alkanut kypsymään koko hommaan. - vaikeaksi.
nalli kirjoitti:
Tapasin kerran miehen, jolla oli työkalupakissaan iso meisseli. No, ajattelin, että nyt ei ole huolen häivää, kun kaveri vaikutti kunnon remonttimieheltä. Pieleen meni kuitenkin olettamukseni.
Hänen suuntautumisensa oli enemmän tuhkaluukkuosastolla ja muutenkin hän hommaili lujaa ja kovaa. Lemmenleikit eivät olleet sitä, mitä ne kaikessa kauneudessansa voivat olla. Ennemminkin se oli toisen halventamista ja nöyryyttämistä. Iso koko ei todellakaan ollut sen suhteen onni!
Sekä tuhkaluukkumies, että nykyinen kaverinikaan eivät siedä kielipeliä. (Kerran eräs mies taisi sen puolen erittäin hyvin ja se tuntui hyvältä!!) Minä kyllä otan mieheltä loppuun asti ja pidän siitä. On hienoa suoda miehelle nautinto! Sormileikki on hyvä pointti, mutta jos nainen kokee sen menevän väkinäiseksi yrittämiseksi (niinkin tapahtuu), niin silloin se tuntuu vastenmieliseltä ja sitä(kin) alkaa helposti karttamaan. Yhtäläinen paneutuminen hommaan, antaminen ja toisen huomioonottaminen - rakkaudella - on toimivan suhteen A&O.
Olisiko sitten niin, että tielleni on vain enimmäkseen sattunut miehiä, jotka haluavat enemmän ottaa kuin antaa.. taitamattomia ja ajattelemattomia.. Asiansa osaaviinkin olen kyllä tutustunut.. eli tiedän kyllä eron;)
"Jotenkin" vain on viimeaikoina alkanut kypsymään koko hommaan.sä tarvitset useamman miehen, se on ainut ratkaisu pulmaan..............
- nalli
vaikeaksi. kirjoitti:
sä tarvitset useamman miehen, se on ainut ratkaisu pulmaan..............
Tarkoitatko, että keinot ovat vähissä? Olen normaali nykyajassa (huom! 2000-luvulla) elävä nainen, joka on kokeillut seksuaalisuuttansa useamman kuin vain sen yhden kullan kanssa. Me kaikki kun emme elä täällä todeksi prinsessatarinaa, vaan joidenkin osana vain on karu todellisuus. Enkä "todellisuudella" tarkoita tässä pienipippelisiä miehiä!
Ajattelin, että tuolla "aikuisten puolella" olisin voinut saada ongelmaani ehkä liiankin turhaa palautetta ja niinpä osoitinkin kysymykseni tänne suhdepuolelle siinä toivossa, ettei jämähdettäisi jollekin tietylle tasolle, vaan että keskusteltaisiin laajemminkin, mikä vaikutus sillä on suhteeseen, kun seksi ei toimi, vaikka kiinnostusta ja rakkautta toiseen olisikin.
Vaikka olenkin nykyaikainen nainen, niin onko silti liikaa pyydetty, että suhde käsittäisi sekä rakkautta, että toimivaa ja molempia tyydyttävää seksiä?
Minulla on pienipippelinen kaveri, eikä hän ole maailman ainoa sellainen. Joten keinoja ongelmaani varmasti löytyy. Eräässä edesmenneessä suhteessani oli myös sama tilanne, mutta koska suhde oli muutenkin heikko, niin se päättyi ennen kuin olisimme ehtineet paneutua asiaan. Jos nykyinen suhteeni kompastuu "pieneen seikkaan", niin seuraavankin kiinnostuksen kohteeni housuissa voi yhtälailla olla tulollaan sama juttu. Sitä kun ei yleensä heti käsipäivää toivotettaessa kysytä kokoa, vaan ainakin minä etenen toisen viereen ihastumisen ja rakastumisen myötä.
Useampaa pippeliä kerrallaan en ole kiinnostunut kokeilemaan, vaikka.. kenties..;))) - tuosta
nalli kirjoitti:
Tarkoitatko, että keinot ovat vähissä? Olen normaali nykyajassa (huom! 2000-luvulla) elävä nainen, joka on kokeillut seksuaalisuuttansa useamman kuin vain sen yhden kullan kanssa. Me kaikki kun emme elä täällä todeksi prinsessatarinaa, vaan joidenkin osana vain on karu todellisuus. Enkä "todellisuudella" tarkoita tässä pienipippelisiä miehiä!
Ajattelin, että tuolla "aikuisten puolella" olisin voinut saada ongelmaani ehkä liiankin turhaa palautetta ja niinpä osoitinkin kysymykseni tänne suhdepuolelle siinä toivossa, ettei jämähdettäisi jollekin tietylle tasolle, vaan että keskusteltaisiin laajemminkin, mikä vaikutus sillä on suhteeseen, kun seksi ei toimi, vaikka kiinnostusta ja rakkautta toiseen olisikin.
Vaikka olenkin nykyaikainen nainen, niin onko silti liikaa pyydetty, että suhde käsittäisi sekä rakkautta, että toimivaa ja molempia tyydyttävää seksiä?
Minulla on pienipippelinen kaveri, eikä hän ole maailman ainoa sellainen. Joten keinoja ongelmaani varmasti löytyy. Eräässä edesmenneessä suhteessani oli myös sama tilanne, mutta koska suhde oli muutenkin heikko, niin se päättyi ennen kuin olisimme ehtineet paneutua asiaan. Jos nykyinen suhteeni kompastuu "pieneen seikkaan", niin seuraavankin kiinnostuksen kohteeni housuissa voi yhtälailla olla tulollaan sama juttu. Sitä kun ei yleensä heti käsipäivää toivotettaessa kysytä kokoa, vaan ainakin minä etenen toisen viereen ihastumisen ja rakastumisen myötä.
Useampaa pippeliä kerrallaan en ole kiinnostunut kokeilemaan, vaikka.. kenties..;)))tämä aloittamasi keskustelu on ollut todella hyvä ja antoisa, harvinaista täällä. Monta kommenttia joita olen itsekseni nauranut ääneen, todennut toistenkin naisten kokeneen niinkuin olen itsekin asioihin törmännyt:en siis olekaan mikään erikoinen seksihirmu, vaan aikuinen kypsä nainen, joka tietää mitä tahtoo, mitä ei, jolle ei riitä, että saa jotenkin hoidettua mieheltä seisokin pois. Siitä pitää saada myös nauttia.Runkkaahan mies kykenee ilman naistakin.
- vielä on.
nalli kirjoitti:
Useampaa pippeliä kerrallaan en ole kiinnostunut kokeilemaan, vaikka.. kenties..;)))pakota miehesi meisselin suurennusleikkaukseen, meet lääkärille miehesi kanssa ja otat ison käyrän Banaanin malliksi ja sanot tohtorille että tämän kokoinen pitäis saada kun äijän prinssinakki ei tunnu missään.
- nalli
vielä on. kirjoitti:
pakota miehesi meisselin suurennusleikkaukseen, meet lääkärille miehesi kanssa ja otat ison käyrän Banaanin malliksi ja sanot tohtorille että tämän kokoinen pitäis saada kun äijän prinssinakki ei tunnu missään.
.. ei olisi varmaan ensimmäinen kerta, kun tohtorin vastaanotolle tultaisiin banaani käsilaukussa..;)
Minä en usko pakkoon missään muodossa, varsinkaan kun siihen pakottaa toista ja tässä tapauksessa omaa seurustelukumppania.
Jokaisella tapaamallani miehellä on ollut omanlaisensa vehje ja kaikki ovat käyttäneet sitä omalla tavallaan. Kuka on ollut kaino ja häntä olen sitten opastanut enemmän, kuka taas tottuneempi ja oma-aloitteisempi. Samankokoista tai -näköistä ei ole vastaani tullut.
Pieni penis saa minussa aikaan "hoivaamisviettini" vahvistumisen ja minun tekee mieli tehdä sille hyvää. Koskettelen ja suukottelen sitä ja minua kiihottaa nähdä ja tuntea sen kasvavan. Otan sen mielelläni ja oma-aloitteisesti suuhuni ja nielen kaiken, mitä tuleman pitää. Jos pienipippelinen kaveri on sellainen, joka mielellään myös suukottelisi samanaikaisesti minun paikkojani, eikä pelkästään kosketellen sormillaan, niin siinähän ei olisikaan silloin ylitsepääsemättömän isoa pulmaa; MUTTA kun on kaveri, joka ei itse taas vastaavasti tee niin, eikä edes käväise siellä yrittääksensä sitä; saaden minut tuntemaan hänen inhoavan naiseuttani.. ja se jos mikä on epämiellyttävä tunne! Sellaisessa suhteessa jään tyydyttämättä ja haluttomuus on varma seuraus. Enkä ole kiinnostunut tuomaan sänkyyni korvaavia tuotteita, enkä varsinkaan yhteisiin lemmenhetkiin, vaan mieleni tekee saada aitoa. Pieni penis on aito siinä missä isokin, mutta tyydyttääksensä naisensa pienellä, tarvitsee mies siihen syvempää paneutumista. Naiseuteni ei ole kiinni miehen tyydyttämisessä, vaan katseeni alkaa siirtymään toisaalle jos näen, että pienipippelinen kaveri ajaa vain omaa etuansa.. se kun väistämättä tulee näkymään myös sängyn ulkopuolella.
Ison saatuani eteeni, mieleni tekee ensisijaisesti saada se sisääni. En ole tässä sen kummoisempi nainen. Se, että tuntee sisällänsä voimakkaan otteen, tekee jo sinällään hyvää. Tosin on tehnyt kipeääkin, kun on ollut liiankin iso. Ja onpa käynyt niinkin, että isotutkainen mies ei yksinkertaisesti osannut käyttää laitettansa.. Silloin tarvittiin miltei lähes toimivaan seksiin monen monta oppituntia. Se oli kuitenkin pitemmän päälle uuvuttavaa, kun ei vain voinut olla ja nauttia.. Silloin kyllä ajattelin, että ei se koko yksin; vaan halu yhdistettynä viitseliäisyyteen ja kiinnostukseen oppia ja OMAKSUA uutta, tuo vasta toivottuja tuloksia.
Eli missä mennään..? Minun arvostukseni mieheen ei ole kiinni kokoseikoissa. Monenlaista olen saanut, enkä yhtäkään suhdetta ole pannut poikki pienen koon takia. Aina on suhteessa ollut jokin muu vialla. Olen kuitenkin nainen, joka myös haluaa nautinnon seksin aikana. On olemassa pienipippelisiä kavereita, jotka osaavat tyydyttää naisensa, koskapa nimenomaan HALUAVAT sitä itse. He ovat sinut kokokysymyksensä kanssa ja se on jo lippu kohti auvoisia rakasteluhetkiä.
Vaikka eletäänkin aikoja, jolloin nainen osallistuu seksiin siinä missä mieskin, niin kuitenkin naisella on hetkiä, jolloin hän haluaa olla pelkästään otettavissa. Silloin terveellä itsetunnolla oleva kaveri kyllä hoitaa hommat.. vaikka sitten pienelläkin. - evaluation
nalli kirjoitti:
.. ei olisi varmaan ensimmäinen kerta, kun tohtorin vastaanotolle tultaisiin banaani käsilaukussa..;)
Minä en usko pakkoon missään muodossa, varsinkaan kun siihen pakottaa toista ja tässä tapauksessa omaa seurustelukumppania.
Jokaisella tapaamallani miehellä on ollut omanlaisensa vehje ja kaikki ovat käyttäneet sitä omalla tavallaan. Kuka on ollut kaino ja häntä olen sitten opastanut enemmän, kuka taas tottuneempi ja oma-aloitteisempi. Samankokoista tai -näköistä ei ole vastaani tullut.
Pieni penis saa minussa aikaan "hoivaamisviettini" vahvistumisen ja minun tekee mieli tehdä sille hyvää. Koskettelen ja suukottelen sitä ja minua kiihottaa nähdä ja tuntea sen kasvavan. Otan sen mielelläni ja oma-aloitteisesti suuhuni ja nielen kaiken, mitä tuleman pitää. Jos pienipippelinen kaveri on sellainen, joka mielellään myös suukottelisi samanaikaisesti minun paikkojani, eikä pelkästään kosketellen sormillaan, niin siinähän ei olisikaan silloin ylitsepääsemättömän isoa pulmaa; MUTTA kun on kaveri, joka ei itse taas vastaavasti tee niin, eikä edes käväise siellä yrittääksensä sitä; saaden minut tuntemaan hänen inhoavan naiseuttani.. ja se jos mikä on epämiellyttävä tunne! Sellaisessa suhteessa jään tyydyttämättä ja haluttomuus on varma seuraus. Enkä ole kiinnostunut tuomaan sänkyyni korvaavia tuotteita, enkä varsinkaan yhteisiin lemmenhetkiin, vaan mieleni tekee saada aitoa. Pieni penis on aito siinä missä isokin, mutta tyydyttääksensä naisensa pienellä, tarvitsee mies siihen syvempää paneutumista. Naiseuteni ei ole kiinni miehen tyydyttämisessä, vaan katseeni alkaa siirtymään toisaalle jos näen, että pienipippelinen kaveri ajaa vain omaa etuansa.. se kun väistämättä tulee näkymään myös sängyn ulkopuolella.
Ison saatuani eteeni, mieleni tekee ensisijaisesti saada se sisääni. En ole tässä sen kummoisempi nainen. Se, että tuntee sisällänsä voimakkaan otteen, tekee jo sinällään hyvää. Tosin on tehnyt kipeääkin, kun on ollut liiankin iso. Ja onpa käynyt niinkin, että isotutkainen mies ei yksinkertaisesti osannut käyttää laitettansa.. Silloin tarvittiin miltei lähes toimivaan seksiin monen monta oppituntia. Se oli kuitenkin pitemmän päälle uuvuttavaa, kun ei vain voinut olla ja nauttia.. Silloin kyllä ajattelin, että ei se koko yksin; vaan halu yhdistettynä viitseliäisyyteen ja kiinnostukseen oppia ja OMAKSUA uutta, tuo vasta toivottuja tuloksia.
Eli missä mennään..? Minun arvostukseni mieheen ei ole kiinni kokoseikoissa. Monenlaista olen saanut, enkä yhtäkään suhdetta ole pannut poikki pienen koon takia. Aina on suhteessa ollut jokin muu vialla. Olen kuitenkin nainen, joka myös haluaa nautinnon seksin aikana. On olemassa pienipippelisiä kavereita, jotka osaavat tyydyttää naisensa, koskapa nimenomaan HALUAVAT sitä itse. He ovat sinut kokokysymyksensä kanssa ja se on jo lippu kohti auvoisia rakasteluhetkiä.
Vaikka eletäänkin aikoja, jolloin nainen osallistuu seksiin siinä missä mieskin, niin kuitenkin naisella on hetkiä, jolloin hän haluaa olla pelkästään otettavissa. Silloin terveellä itsetunnolla oleva kaveri kyllä hoitaa hommat.. vaikka sitten pienelläkin.Nyt puhut siitä, mitä olen tässä ketjussa kokoajan odottanut. En vain ole saanut aloitetuksi kirjoittamista.. :)
Eli ei se peniksen koko sinänsä ole se oleellinen asia. Vasta yhdistettynä esim. suuseksikammoiseen mieheen siitä tulee "todellinen" ongelma. Pelkällä peniksellä ei siis ole merkitystä, jos mies on muuten halukas ja osaava tyydyttämään naista. Mutta jos ulkoiset avut eivät ole kummoiset, eikä kaveri muutenkaan kovin hyvä sängyssä, ovat asiat huonosti.
Ehkä keskustelemalla voisi yrittää löytää molempia tyydyttäviä tapoja harrastaa seksiä?
- nainen
KUNHAN SE ON ISO
:D- totta täysin
=) kerrankin joku sen uskaltaa ääneen sanoa, yhdyn samaan mielipiteeseen. paskankaan hyötyä ole mistään hitusvinkuloista ja muka vikkelistä sormista jos panon jälkeen ei edes huomaa kullia saaneensa.
totuus on, että joka nainen haluaa myös tuntea sen kalun sisällään. mikään voisi olla nautinnollisempaa kuin kunnolla takaapäin ja sellaisella vehkeellä joka tuntuukin jossain.
koolla ei ole väliä on pienimunaisten (myös henkisesti) miesten keksimä klisee ja keino jälleen kerran pitää nainen nyrkin ja hellan välissä. - Sähläritär
totta täysin kirjoitti:
=) kerrankin joku sen uskaltaa ääneen sanoa, yhdyn samaan mielipiteeseen. paskankaan hyötyä ole mistään hitusvinkuloista ja muka vikkelistä sormista jos panon jälkeen ei edes huomaa kullia saaneensa.
totuus on, että joka nainen haluaa myös tuntea sen kalun sisällään. mikään voisi olla nautinnollisempaa kuin kunnolla takaapäin ja sellaisella vehkeellä joka tuntuukin jossain.
koolla ei ole väliä on pienimunaisten (myös henkisesti) miesten keksimä klisee ja keino jälleen kerran pitää nainen nyrkin ja hellan välissä....haluaa et sille todistelee koko panon ajan et sillä on iso muna, niin kyl siinä pistää miettimään et missäs ne miehen aivopallukat sitten sijaitsee kun yleensä ne on siellä pääkoppasessa...hmm... tilanne on kyllä ollut koomisinta mitä minä olen kokenut peuhatessa, ja rivojen puhumisesta ei kyllä ollut kyse. Raukka tosissaan.
- lentoB
Sähläritär kirjoitti:
...haluaa et sille todistelee koko panon ajan et sillä on iso muna, niin kyl siinä pistää miettimään et missäs ne miehen aivopallukat sitten sijaitsee kun yleensä ne on siellä pääkoppasessa...hmm... tilanne on kyllä ollut koomisinta mitä minä olen kokenut peuhatessa, ja rivojen puhumisesta ei kyllä ollut kyse. Raukka tosissaan.
Minun kumppanilla on iso ja paksu, mutta ei ole pahemmin harrastellut yhden illan juttuja elämässään ja oli kovin vaatimaton sänkyynmenon suhteen. Osaa rakastella aivan taivaallisen hyvin, eikä koskaan ole pitänyt omaa vehjettään homman keskipisteenä vaan minua. Että kyllä tästä maasta löytyy ainakin yksi isomunainen mies, jolle naisen nautinto on tärkeää ja joka ei rehvastele koko asialla ollenkaan. On kiltti perusmies, käy ahkerasti töissä ja siivoilee kotona jne. Ei todellakaan ole mikään pelimies, vaikka onkin kivan näköinen. Eli ei esim. rehvastele seksielämällään kavereille jne.
- Peli ja mies
lentoB kirjoitti:
Minun kumppanilla on iso ja paksu, mutta ei ole pahemmin harrastellut yhden illan juttuja elämässään ja oli kovin vaatimaton sänkyynmenon suhteen. Osaa rakastella aivan taivaallisen hyvin, eikä koskaan ole pitänyt omaa vehjettään homman keskipisteenä vaan minua. Että kyllä tästä maasta löytyy ainakin yksi isomunainen mies, jolle naisen nautinto on tärkeää ja joka ei rehvastele koko asialla ollenkaan. On kiltti perusmies, käy ahkerasti töissä ja siivoilee kotona jne. Ei todellakaan ole mikään pelimies, vaikka onkin kivan näköinen. Eli ei esim. rehvastele seksielämällään kavereille jne.
Pelimies, kun vie sinuakin kuin pässiä narussa. Ei tietenkään todellinen pelimies kersku muijalleen ja kavereilleen muista panoistaan.
Kun säilyttää "luottamuksen", voi siivousten lomassa välillä käydä sutaisemassa, muille siitä numeroa tekemättä. - lentoB
Peli ja mies kirjoitti:
Pelimies, kun vie sinuakin kuin pässiä narussa. Ei tietenkään todellinen pelimies kersku muijalleen ja kavereilleen muista panoistaan.
Kun säilyttää "luottamuksen", voi siivousten lomassa välillä käydä sutaisemassa, muille siitä numeroa tekemättä.Niin, todellakin pässiä narussa, kihloihin mennään parin viikon päästä ja yksissä oltu 3 vuotta, joista 1,5 asuttu yhdessä.
Noh, naiset kateelliseksi väitettyjä...näemmä miehille iskee suunnaton peniskateus!!!
Etkö voi kuvitella, että tässä maassa on kunnollisiakin miehiä, joilla sattuu olemaan iso, mutta se ei ole heille kaikki kaikessa? Onneksi ei ole tuollainen pikkuaivo kuin sinä, tuollaisen itsetunnon ja tyylin omaavan miehen lakaisin pihalle samantien.Taidat olla vaan katkera elämälle, että kenelläkään ei voi olla muka asiat oikeasti hyvin ja hyvä parisuhde. varsinkaan jos mies on hyvä sängyssä...Silloin naisen on pakko olla tyhmä ja sinisilmäinen jolle valehdellaan ja miehen täysi pukki, joka vaan esittää kunnollista. Missäs takapajulassa sitä on oikein kasvettu?! - isompi.
lentoB kirjoitti:
Niin, todellakin pässiä narussa, kihloihin mennään parin viikon päästä ja yksissä oltu 3 vuotta, joista 1,5 asuttu yhdessä.
Noh, naiset kateelliseksi väitettyjä...näemmä miehille iskee suunnaton peniskateus!!!
Etkö voi kuvitella, että tässä maassa on kunnollisiakin miehiä, joilla sattuu olemaan iso, mutta se ei ole heille kaikki kaikessa? Onneksi ei ole tuollainen pikkuaivo kuin sinä, tuollaisen itsetunnon ja tyylin omaavan miehen lakaisin pihalle samantien.Taidat olla vaan katkera elämälle, että kenelläkään ei voi olla muka asiat oikeasti hyvin ja hyvä parisuhde. varsinkaan jos mies on hyvä sängyssä...Silloin naisen on pakko olla tyhmä ja sinisilmäinen jolle valehdellaan ja miehen täysi pukki, joka vaan esittää kunnollista. Missäs takapajulassa sitä on oikein kasvettu?!kyllä tuossa oli totuudensiemen, jos on iso sitä mielellään jakaa muillekin ei tarvitse hävetä.
kyllä kunnollisiakin iso vehkeisiäkin on, mutta tilaisuus tekee varkaan. - lentoB
isompi. kirjoitti:
kyllä tuossa oli totuudensiemen, jos on iso sitä mielellään jakaa muillekin ei tarvitse hävetä.
kyllä kunnollisiakin iso vehkeisiäkin on, mutta tilaisuus tekee varkaan.Eli jos naisella on tiukka, sitä jakaa mielellään useammalle? Tai jos on isot tissit, niin mielellään antaa vähän muidenkin puristella niitä kuin oman miehen? Eikös tuo asia olisi vähän rinnastettavissa siihen? Tarkoitan juuri sitä omalla kohdallani, ettei miesystäväni erityisemmin sitä munaansa mieti. Se on siellä ja toimii, sillä on mukava pitää minua hyvänä. (taustatietona) hän on ollut vähän ujompi mies nuorena ja kovin on tunteellinen. Ei halua olla inhottava naisille.Siksi kai haluaakin olla vakaassa parisuhteessa, kun ei halua iskeä kaupungilla naisia jne. Eiköhän tuo oma värkki ole ihan riittävä.;)
- huihui
totta täysin kirjoitti:
koolla ei ole väliä on pienimunaisten (myös henkisesti) miesten keksimä klisee ja keino jälleen kerran pitää nainen nyrkin ja hellan välissä.Jos ei kerta luukku täyty, on haaskalla kyllä turhan leveä lantio. On turha lähteä toista syyttelemään, jos kerta oma anatomia sattuu olemaan lähempänä tuuletusaukkoa kuin mitään muuta.
Ikävä tosiasia on että monenlaista haaskaa löytyy kaikkialta :(
Jaksakaa miehet kattella eteenpäin, älkää jääkö kattelemaan näitä korppikotkia, Teitä odottaa parempiakin edessäpäin, turha jäädä sietämään kivenä kengässä näitä riippakiviä.
Kesää kaikille vaan... ;) - nalli
huihui kirjoitti:
Jos ei kerta luukku täyty, on haaskalla kyllä turhan leveä lantio. On turha lähteä toista syyttelemään, jos kerta oma anatomia sattuu olemaan lähempänä tuuletusaukkoa kuin mitään muuta.
Ikävä tosiasia on että monenlaista haaskaa löytyy kaikkialta :(
Jaksakaa miehet kattella eteenpäin, älkää jääkö kattelemaan näitä korppikotkia, Teitä odottaa parempiakin edessäpäin, turha jäädä sietämään kivenä kengässä näitä riippakiviä.
Kesää kaikille vaan... ;)Turha tässä on ketään ruveta nimittelemään.. Ei niin naisten kuin ei miestenkään. Kirjoittelimme molemmat viime yönä, näemmä..
Kirjoituksessani "Naisen lihakset" kerroin lantionpohjalihaksista hieman tietoa, jonka itse olen vastikään kuullut (huomasinpa sitten jälkeenpäin, että mukaan oli päässyt virhekin.. nimittäin yhdessä kohdin mainitsen lihaksista "vatsanpohjalihaksina", kun nimenomaan kyse on siis lantionpohjalihaksista!!)
Äkkäsin kirjoituksestasi "turhan leveän lantion".. Nyt kyllä..:))))
Olen ottanut puheeksi lantionpohjalihakset siitä nimenomaisesta syystä, koska ne ovat erittäin tärkeitä seksuaalisen nautinnon kannalta. Ne supistelevat rytmisesti yhdynnän aikana suoden mielihyvää sekä itse naiselle, että miehelle. Ne ovat orgasminsaannin kannalta oleellinen seikka. Naisen kannattaa siis harjoituttaa kyseisiä lihaksiansa voimistaakseensa niitä.. ja se käy myös yhdessä oman kumppaninsa kanssa;) Netistä löydät tietoa, kun vain laitat hakusanaksi lantionpohjalihakset.. näin sanoen mitään erityistä sivua mainitakseni. Kirjoittamasi "turhan leveä lantio" on harhaanjohtava käsitys naisen anatomiasta tässä suhteessa, lantionpohjalihakset kun eivät näy päällepäin..
Minun "aukkoni" tahtoo täyttyä.. ennen kaikkea rakkaudella;) - asiaan
nalli kirjoitti:
Turha tässä on ketään ruveta nimittelemään.. Ei niin naisten kuin ei miestenkään. Kirjoittelimme molemmat viime yönä, näemmä..
Kirjoituksessani "Naisen lihakset" kerroin lantionpohjalihaksista hieman tietoa, jonka itse olen vastikään kuullut (huomasinpa sitten jälkeenpäin, että mukaan oli päässyt virhekin.. nimittäin yhdessä kohdin mainitsen lihaksista "vatsanpohjalihaksina", kun nimenomaan kyse on siis lantionpohjalihaksista!!)
Äkkäsin kirjoituksestasi "turhan leveän lantion".. Nyt kyllä..:))))
Olen ottanut puheeksi lantionpohjalihakset siitä nimenomaisesta syystä, koska ne ovat erittäin tärkeitä seksuaalisen nautinnon kannalta. Ne supistelevat rytmisesti yhdynnän aikana suoden mielihyvää sekä itse naiselle, että miehelle. Ne ovat orgasminsaannin kannalta oleellinen seikka. Naisen kannattaa siis harjoituttaa kyseisiä lihaksiansa voimistaakseensa niitä.. ja se käy myös yhdessä oman kumppaninsa kanssa;) Netistä löydät tietoa, kun vain laitat hakusanaksi lantionpohjalihakset.. näin sanoen mitään erityistä sivua mainitakseni. Kirjoittamasi "turhan leveä lantio" on harhaanjohtava käsitys naisen anatomiasta tässä suhteessa, lantionpohjalihakset kun eivät näy päällepäin..
Minun "aukkoni" tahtoo täyttyä.. ennen kaikkea rakkaudella;)Jos se varsinainen yhdyntä ei tuota tyydytystä, niin asiasta kannattaisi varmaankin keskustella.
Onhan olemassa muitakin tapoja saada orkku, kuin vain se yhdyntä. On apuvälineitä, oraalia, pettingiä yms. Jos todella toista rakastaa, on valmis ymmärtämään myös toisen puutteet, jossakin vaiheessa elämää se seksi ei enää niin paljon polttele, vai jääkö se ikuiseksi peikoksi se isomman saanti. Asia voi olla myös korvien välissä, eli haave isommasta ja miltä se tuntuisi, tai että se on parempaa. Se tyyppi siellä peniksen toisessa päässä kuitenkin on mielestäni ratkaisevin, ei se koko. - nalli
asiaan kirjoitti:
Jos se varsinainen yhdyntä ei tuota tyydytystä, niin asiasta kannattaisi varmaankin keskustella.
Onhan olemassa muitakin tapoja saada orkku, kuin vain se yhdyntä. On apuvälineitä, oraalia, pettingiä yms. Jos todella toista rakastaa, on valmis ymmärtämään myös toisen puutteet, jossakin vaiheessa elämää se seksi ei enää niin paljon polttele, vai jääkö se ikuiseksi peikoksi se isomman saanti. Asia voi olla myös korvien välissä, eli haave isommasta ja miltä se tuntuisi, tai että se on parempaa. Se tyyppi siellä peniksen toisessa päässä kuitenkin on mielestäni ratkaisevin, ei se koko.Minulla on jo jonkun verran ikää ja kokemuksiakin minulle on karttunut paljon niin seksistä ja siihen liittyvistä seksuaalisista aihealueista, kuin yleensä erilaisten miesten kanssa seurustelustakin ja pitkäaikaisia suhteitakin on takanapäin. Olen ollut tekemisissä niin isojen kuin pientenkin penisten kanssa unohtamatta niiden vaalijaa.
Molempia tyydyttävään parisuhteeseen ja seksiin voi kumpainenkin vaikuttaa omalta osaltaan. Jos käytäntö on kuitenkin toispuolista, niin suhde alkaa väistämättä rapistua.
Korvieni väliin mahtuu muutakin kuin seksi ja miehet. Aihe on kuitenkin mielenkiintoinen, sillä olenhan terve nainen;)
- Heimo
Mikä on sitten pieni pippeli?
- asiaa.
niin tytöt mitta käteen ja mitat tänne.
- nalli
Ensimmäisen kumppanini kanssa meni sängyssä oikein hyvin. Hänen pippelinsä tosin hävisi näkyvistä lepotilassa lähestulkoon kokonaan, mutta seisokissaan kasvoi uljaisiin mittoihinsa, joka oli tarpeeksi tyydyttääksensä minut. Silloin en tiennyt, että hänellä tosiasiassa oli pieni.
Suhde päättyi aikanaan ja tutustuin mieheen, jolla oli mittaa sekä lepotilassa, että erektion aikana. Kasvu ei kyllä ollut niin vahvaa kuin ensimmäiselläni, mutta huomasin eron, mitä on saada isoa, millainen on BIG ONE. Kuitenkin se oli välistä liiankin iso, eikä se tavallaan ollut niin eloisa kuin mitä pieni voi olla.
Synnytys väljäännytti paikkoja ja se oli minulle iso epäkohta ja niinpä ryhdyin voimistamaan lantionpohjalihaksiani ja teen sitä tietoisesti päivittäin varmaankin elämäni loppuun saakka. Nämä ns. ilolihakset ovat tärkeitä nautinnon kannalta, sillä ne supistelevat rakastelun aikana suoden molemmille mielihyvää.
Joskus on kumppanin kanssa otettu leikillään ja miksei mielenkiinnonkin takia mittanauha käteen ja mitattu koko seisokissa. Näin on ollut joittenkin sekä iso- että pienipippelisten kavereitten kanssa. Liekö sitten kuitenkin tilanne ollut niin hauska ja esileikkipainotteinen, että nuo luvut eivät ole lainkaan säilyneet muistissani.
Kaikki on suhteellista. Normaalikokoinen pippeli kun voi tuntua ison jälkeen pieneltä ja pieni taas eloisuudellaan voi päihittää normaali- tai isokokoisen kilpailijansa. Itse rakastelutilanteen hyvä ja avoin tunnelma on onnistunen seksin kannalta ehdoton. Ei minun ainakaan tee mieli isoakaan kireässä ilmapiirissä. Synnytys tekee myös tehtävänsä. Jollei asialle tehdä mitään, paikat ovat ja pysyvät väljinä, eikä normaalikokoinenkaan tuota silloin haluttua tyydytystä, sillä lisäksi kostumisen ollessa runsasta tuntoherkkyys vähenee, vaikka kostuminen sinänsä onkin hyvin tärkeä ja kiihottava toiminto.
En kuljeskele ympäriini mittanauha taskussa, vaan jos tapaan mukavanoloisen miehen, niin kokoseikka on silloin toisarvoinen seikka.. vaikka kyllä sekin kiinnostaa. Ennen kaikkea mies, joka ei häpeile miehuuttansa ja joka on varma otteissansa, on puoleensavetävä.. vaikkakin hänellä olisi sitten housuissansa minkälainen yllätys tahansa;) - Jen
Kun elin on stondiksessa peukalon kokoinen, se on todella pieni. Tällaisiakin olen ikävä kyllä nähnyt. Mutta siihen näkemiseen se sitten on jäänytkin; ei tee mieli testata miniä.
- siru......
Jen kirjoitti:
Kun elin on stondiksessa peukalon kokoinen, se on todella pieni. Tällaisiakin olen ikävä kyllä nähnyt. Mutta siihen näkemiseen se sitten on jäänytkin; ei tee mieli testata miniä.
on vähän päinvastasia. Tai siis ei mulla niitä kokemuksia nyt niin paljoa ole :D mut exän "pieni" kalu ei ikinä sattunut niikun nykyisen kumppanin aika paksu kalu sattuu aina välillä...mut liukasteiden kanssa ollaan tultu toimeen aika hyvin.
- spetsen
Juu, tämä pohdituttaa meitä miehiä, varsinkin jos emme 100% varmuudella kuulu kulliaateliin. Oma pötkyläni on pystyssä nippa nappa 15 cm, joten isoksi sitä ei päässe vahingossakaan luulemaan. Toisaalta sen ympärysmitta on 13,5 cm eli tuollaisen vessapaperirullan rungon luokkaa, ja jonkin tilaston mukaan se on hiukan keskimääräistä kalua paksumpi (mitä siitä ei kyllä velttona uskoisi, kun sattuu olemaan riesana ns. eskimomuna - joidenkin naisten kanssa on homma jäänyt po. syystä kesken, surkuhupaisaa kyllä).
Muutama mimmi on nirsoillut seisovankin kokoa, muutamat ovat tykänneet hyvää. Tietääkseni vehkeeni on osapuilleen suomalaista keskikokoa. Kovin on arpapeliä satunnaisiin suhteisiin loikkaaminen, jos saa joka kerta miettiä, että riittääkö tämä sittenkään. Hyvällä kaverillani on muuten täsmälleen saman kokoinen (tieto eikä arvaus, olemme nähneet toistemme seisovat vehkeet kymmenet kerrat eri yhteyksissä), eikä kukaan kai ole häntä pieneksi valittanut - olettaakseni siksi, että hän on hillittömän komea poika. Ilmeisesti mallinkasvoiselle annetaan muut puutteet anteeksi - jos nyt kyse puutteesta on.
Toiveita saa tietysti olla jokaisella, mutta hiukan myös ihmettelen tätä naisten itsevarmaa vatkutusta siitä, että isoa pitää olla. Isoja mulkkuja ei ole kuin pienellä osalla miehiä, joten mistä niitä kaikille riittää?
- tujua
Käykää hakemassa seksikaupasta kuulat, joita voi pitää pesässä aktin ajan. Miksei useampikin. Uskon, että tuntuu tuikeammin...
- teidän läppää
olen saanut useinkin nykyisin, ilman että koko tanan kalukaan on ollut sisällä, joten tuo kokoasia taitaa osin olla siellä korvienkin välissä.
kuvitelkaa ihana kumppani jonka kanssa muhinoitte pitkäänkin ennen niitä panoja ja ainakin minun käy naisena usein siinä vaiheessa niin että olen saanut orgasmin ennen koko yhdyntää. - realist
Auttaako sinua yhtään klitoriksen kiihottaminen sormin yhdynnän aikana? Perinteisessä asennossahan se on aika hankalaa. Meillä tykättiin (silloin kun tuon eukon kanssa seksitouhuja vielä harrastettiin;))) sellaisesta asennosta, jossa nainen suurinpiirtein samoin kuin siinä perinteisessä ja mies kyljellään poikittain naiseen nähden. Siinä oli sitten helppo samalla näpräillä. Siinä asennossa tuntui myös pääsevän kaikkein syvimmälle.
- eräs vaan
Entiselläni (suhde loppui muihin syihin) oli keskimääräistä pienenmpi. Meille muodostui muutamia suosikki asentoja, josta molemmat nautti. Jos ette ole vielä kokeilleet niin kokeilkaa. Ei varmasti ratkaise koko ongelmaa, mutta voi auttaa vähän.
-Ns. lusikka asento eli makasin kyljelläni ja mies tuli myös kyljelleen taakseni. Hänen päästyä sisään puristin reidet yhteen.
- Lähetyssaarnaajassa painoin reidet kiinni toisiinsa tai nostin jalat koukuun ylös vatsan päälle (jälkimmäisessä peniksen kärkin osui G-pisteeseen)
- Ratsastaessa oli myös helppo etsiä "pienelle ja vikkelälle" parhaita paikkoja pyörittämällä lantiota ja notkistamalla tai köyristämällä selkää. - ongelmat
Jos ongelmasi ovat tuota kokoluokkaa että pitää valittaa miehen munan koosta, olet kyllä onnellisessa asemassa! Useimmilla muilla on oikeita ongelmia (raha, työ, terveys jne) eikä mitään paneskeluun liittyviä asioita. Ja aina pitäisi vaan saada nautintoa jostakin, kumman itsekkäitä sitä ollaan nykyään.
- nalli
Kun tämä meni nyt näinkin henkilökohtaiSEKSI;) niin vastaanpa Sinulle, nm. "ongelmat", näin henkilökohtaisesti.
Kiitos viestistäsi, ennen kaikkea. Tovin kyllä nauroin kommentillesi ja ajattelin antaa asian olla. Mutta selventääkseni sinulle hieman tarkoitusperääni toimivan seksin suhteen, niin näen kuitenkin parhaaksi tarttua sähkökynään ja raapustaa sinulle muutaman rivin.
Katsohan, minulle kyllä kuvaamasi "oikeat" ongelmat (raha, työ, terveys, jne.) ovat tulleet vuosien aikana hyvinkin tutuiksi. Ja kenellä on oikeus määrätä tai rajata, minkälaiset ongelmat ovat niitä "oikeita"?! Seksuaaliset ongelmat ovat ongelmia siinä missä muutkin ongelmat!
Jos ihminen "oikeitten ongelmien" lisäksi kärsii vielä seksuaalisista ongelmista, hänen elämänlaatunsa heikkenee oleellisesti. Ihmisen on hyvä mielenterveytensäkin kannalta saada huojennusta ja vapautusta arkeensa edes toimivan seksin avulla, sillä seksuaalisuus on ihmisen yksi tärkeimmistä PERUSTARPEISTA! Ihminen ei ole nautinnonhakuinen, itsekäs elostelija, jos hän saa tyydytettyä seksuaalisen perustarpeensa terveellä, luonnollisella tavalla!
Olen nykyaikainen, tarpeeni tiedostava nainen. Ja uskonpa, että meitä on useampia;) - johtopäätös
nalli kirjoitti:
Kun tämä meni nyt näinkin henkilökohtaiSEKSI;) niin vastaanpa Sinulle, nm. "ongelmat", näin henkilökohtaisesti.
Kiitos viestistäsi, ennen kaikkea. Tovin kyllä nauroin kommentillesi ja ajattelin antaa asian olla. Mutta selventääkseni sinulle hieman tarkoitusperääni toimivan seksin suhteen, niin näen kuitenkin parhaaksi tarttua sähkökynään ja raapustaa sinulle muutaman rivin.
Katsohan, minulle kyllä kuvaamasi "oikeat" ongelmat (raha, työ, terveys, jne.) ovat tulleet vuosien aikana hyvinkin tutuiksi. Ja kenellä on oikeus määrätä tai rajata, minkälaiset ongelmat ovat niitä "oikeita"?! Seksuaaliset ongelmat ovat ongelmia siinä missä muutkin ongelmat!
Jos ihminen "oikeitten ongelmien" lisäksi kärsii vielä seksuaalisista ongelmista, hänen elämänlaatunsa heikkenee oleellisesti. Ihmisen on hyvä mielenterveytensäkin kannalta saada huojennusta ja vapautusta arkeensa edes toimivan seksin avulla, sillä seksuaalisuus on ihmisen yksi tärkeimmistä PERUSTARPEISTA! Ihminen ei ole nautinnonhakuinen, itsekäs elostelija, jos hän saa tyydytettyä seksuaalisen perustarpeensa terveellä, luonnollisella tavalla!
Olen nykyaikainen, tarpeeni tiedostava nainen. Ja uskonpa, että meitä on useampia;)Seksi ei ole mikään perustarve, vaan se on olemassa ainoastaan suvunjatkamista varten. Milloin olette esim. nähneet hevosen tai sian käyttävän ehkäisyä? Jos seksi on kerran luonnollinen perustarve, kannattaa homma myös hoitaa luonnollisesti ja 9 kk kuluttua sitten synnyttää.
- ukkeli
johtopäätös kirjoitti:
Seksi ei ole mikään perustarve, vaan se on olemassa ainoastaan suvunjatkamista varten. Milloin olette esim. nähneet hevosen tai sian käyttävän ehkäisyä? Jos seksi on kerran luonnollinen perustarve, kannattaa homma myös hoitaa luonnollisesti ja 9 kk kuluttua sitten synnyttää.
Ihmisellä ei siis voisi olla erilaisia perustarpeita kuin esim hevosella, tai juotikkaalla? Ihmisen ei tarvitse koskaan nukkua, koska paskakärpänenkään ei niin tee? Ihmisen pitää huolehtia sosiaalisen sovun ja hygienian vuoksi, tuttavapiirin kirpputilanteesta jne. Vai toimiiko analogia vain toiseen suuntaan?
Uskoisin, että jos hevosella olisi vastaote, se kärsisi liikapopulaatiosta ja sillä olisi tarpeeksi ymmärrystä, niin ehkä sekin käyttäisi joskus kortsua...ja aivan varmasti tarpeeksi isoa :) - väärällä
johtopäätös kirjoitti:
Seksi ei ole mikään perustarve, vaan se on olemassa ainoastaan suvunjatkamista varten. Milloin olette esim. nähneet hevosen tai sian käyttävän ehkäisyä? Jos seksi on kerran luonnollinen perustarve, kannattaa homma myös hoitaa luonnollisesti ja 9 kk kuluttua sitten synnyttää.
palstalla.
- oleepi
ukkeli kirjoitti:
Ihmisellä ei siis voisi olla erilaisia perustarpeita kuin esim hevosella, tai juotikkaalla? Ihmisen ei tarvitse koskaan nukkua, koska paskakärpänenkään ei niin tee? Ihmisen pitää huolehtia sosiaalisen sovun ja hygienian vuoksi, tuttavapiirin kirpputilanteesta jne. Vai toimiiko analogia vain toiseen suuntaan?
Uskoisin, että jos hevosella olisi vastaote, se kärsisi liikapopulaatiosta ja sillä olisi tarpeeksi ymmärrystä, niin ehkä sekin käyttäisi joskus kortsua...ja aivan varmasti tarpeeksi isoa :)Totta puhut ukkeli, ihmisiähän on jo liikaa.
- Raim
ukkeli kirjoitti:
Uskoisin, että jos hevosella olisi vastaote, se kärsisi liikapopulaatiosta ja sillä olisi tarpeeksi ymmärrystä, niin ehkä sekin käyttäisi joskus kortsua...ja aivan varmasti tarpeeksi isoa :)Seksi ei todellakaan ole mikään perustarve kuten vaikkapa syöminen ja ulostaminen, ihminen tulee kyllä toimeen täysin ilman sitä. Oma lukunsa ovat tietysti naiset, joille miehen pieni pippeli tuottaa hengenhätää ja mahdollisesti vakavia mielenterveyshäiriöitä. Tällaisten tapausten olisi syytä kääntyä psykiatrin puoleen.
- sonni
..valittaa ettei niitä tyydytetä ja itse samalla makaavat kuin kuolleet lahnat vaatimassa "palvelua". Hankkikaa sitten megakokoinen dildo ja hoitakaa itse itsenne niin sillähän se ratkeaa..
- ..."pään" pystyyn.
"Löysät lehmät" jumppaa sitten sen kepin kanssa hiki hatussa että se sonnikin laukeis kun se vaan makaa selällään ja ihmettelee: -miten musta tulikin tällänen Sonni?
- nalli
Vaikken olekaan maalta kotoisin, niin minulla on kuitenkin semmoinen postikorttimielikuva, että lehmien kuuluu näin kesäaikaan viettää aikaansa vihreillä laitumilla ja sonnikin hoitaa tehtävänsä siellä.. Ja vaikken kalastuksestakaan ole perillä sen paremmin, niin eikös vaan lahna olekin kala, joka uiskentelee mieluummin vedessä kuin on paiskattuna kuolleena jonkun sänkyyn..??
Olit ymmärtääkseni vastannut alkuperäiseen kirjoitukseeni yleistämällä pulmani koskemaan naisia yleensä, joilla on samantapainen ongelma kuin minulla. Ja minunhan harmini on se, etten saa tyydyttävää tuntumaa pienipippelisen miehen kanssa. Hyppäsitköhän kylmiltäsi tälle palstalle..? En tiedä sinun seksuaalisesta aktiivisuudestasi (nimimerkkisi tai kirjoituksesi kun ei kerro sitä), mutta kertauksena mainittakoon, että itse olen sängyssä aktiivinen ja osaan tyydyttää miehen. "Palveluuni" on oltu välistä liiaksikin tyytyväisiä;)
Tänä päivänä tilanne on kuitenkin se, että "yhteensopivuusongelma" on saanut minut kokemaan haluttomuutta nykyisen kumppanini suhteen. Minulle on jo karttunut sen verran ikää ja kokemusta, että tiedän kyllä, mikä on pieni, normaalikokoinen ja iso penis.. ja välimuotoihinkin on tullut tutustuttua.
Vaikka emättimeeni upotettaisiin kokonainen valtamerilaiva, ei se korvaisi aitoa penistä, jonka VAIKUTUS ulottuu Kiinaan asti;)) - High Woltage
tuolla lausahduksella sä varmaan yrität kuitata sen, ettei sinusta itsestäsi ole mihinkään.
Sä varmaan osaat sen verran sisälukua, että että saat selvän, mitä on kirjoitettu. Kukaan vastanneista naisista ei vielä ole kirjoittanut ettei innostu seksistä, päinvastoin monikin sanonut ihan reilusti miten reagoi, eikä missään ole viittaustakaan lahnamaiseen makaamiseen. Tuolla sä varmaankin lohdutat itsesäsi kun ei ole omalle kohdalle osunut sellaista naista johon olisit saanut virtaa.Voi voi,tuommoinen ei mene läpi. - sitä pienempi ÄO.
High Woltage kirjoitti:
tuolla lausahduksella sä varmaan yrität kuitata sen, ettei sinusta itsestäsi ole mihinkään.
Sä varmaan osaat sen verran sisälukua, että että saat selvän, mitä on kirjoitettu. Kukaan vastanneista naisista ei vielä ole kirjoittanut ettei innostu seksistä, päinvastoin monikin sanonut ihan reilusti miten reagoi, eikä missään ole viittaustakaan lahnamaiseen makaamiseen. Tuolla sä varmaankin lohdutat itsesäsi kun ei ole omalle kohdalle osunut sellaista naista johon olisit saanut virtaa.Voi voi,tuommoinen ei mene läpi.Luin jostain, että seksiriippuvuuteenkin voi hakea apua. Sillä kai tarkoitettiin sellaisia ihmisiä, jotka eivät saa rauhaa seksiin liittyviltä ajatuksilta.
- tuosta
sitä pienempi ÄO. kirjoitti:
Luin jostain, että seksiriippuvuuteenkin voi hakea apua. Sillä kai tarkoitettiin sellaisia ihmisiä, jotka eivät saa rauhaa seksiin liittyviltä ajatuksilta.
käytännön tasolla asioihin perehtyneenä voin sanoa että sinäkin olet väärässä. Isolla peniksellä ja ÄOlla ei ainakaan käänteistä korrelaatiota ole, mutta mitä isompi hauis sitä pienempi ÄO, mutta se on taas ihan eri asia kuin se, miltä pikkunen tuntuu, miltä iso.Voihan sitä yritää lohduttautua noinkin, mutta kokemani suurimmat vehkeet on ollut akateemisen koulutuksen hankkineilla ja pienin hitsarilla. Älykkyys ainakin tuossa skaalassa taas korreloituu ammattiin.
Varmaankin seksiriippuvuuteen voi hakea apua. Mihin tahansa vaivaan voi hakea apua.Eri asia saako. Se taas jos normaali aikuinen nainen pystyy keskustelmaan seksistä, sanomaan että tarvitsee sitä, ja jopa edellyttää siltäkin jonkunlaista tasoa ei ole riippuvuutta. Riippuvvudet määritellään ihan toisella tavalla, ja niistä on ihan toisenlaiset seuraukset kuin kiivaat keskustelut. - äijjjä
tuosta kirjoitti:
käytännön tasolla asioihin perehtyneenä voin sanoa että sinäkin olet väärässä. Isolla peniksellä ja ÄOlla ei ainakaan käänteistä korrelaatiota ole, mutta mitä isompi hauis sitä pienempi ÄO, mutta se on taas ihan eri asia kuin se, miltä pikkunen tuntuu, miltä iso.Voihan sitä yritää lohduttautua noinkin, mutta kokemani suurimmat vehkeet on ollut akateemisen koulutuksen hankkineilla ja pienin hitsarilla. Älykkyys ainakin tuossa skaalassa taas korreloituu ammattiin.
Varmaankin seksiriippuvuuteen voi hakea apua. Mihin tahansa vaivaan voi hakea apua.Eri asia saako. Se taas jos normaali aikuinen nainen pystyy keskustelmaan seksistä, sanomaan että tarvitsee sitä, ja jopa edellyttää siltäkin jonkunlaista tasoa ei ole riippuvuutta. Riippuvvudet määritellään ihan toisella tavalla, ja niistä on ihan toisenlaiset seuraukset kuin kiivaat keskustelut.Tää topic oo naisia nähnytkään. Ei ne alennu tällaseen seksistiseen sonnanjauhamiseen.
- tuosta
äijjjä kirjoitti:
Tää topic oo naisia nähnytkään. Ei ne alennu tällaseen seksistiseen sonnanjauhamiseen.
Kuulehan. Tämä on pitkästä aikaa todella hyvä ja antoista keskustelu, jossa naisia on koko joukko mukana. Seksististä tämä ei ole, asioista puhutaan ihan reilusti ja suoraan. Elämä vaan on tällaistakin.
- Raim
nalli kirjoitti:
Vaikken olekaan maalta kotoisin, niin minulla on kuitenkin semmoinen postikorttimielikuva, että lehmien kuuluu näin kesäaikaan viettää aikaansa vihreillä laitumilla ja sonnikin hoitaa tehtävänsä siellä.. Ja vaikken kalastuksestakaan ole perillä sen paremmin, niin eikös vaan lahna olekin kala, joka uiskentelee mieluummin vedessä kuin on paiskattuna kuolleena jonkun sänkyyn..??
Olit ymmärtääkseni vastannut alkuperäiseen kirjoitukseeni yleistämällä pulmani koskemaan naisia yleensä, joilla on samantapainen ongelma kuin minulla. Ja minunhan harmini on se, etten saa tyydyttävää tuntumaa pienipippelisen miehen kanssa. Hyppäsitköhän kylmiltäsi tälle palstalle..? En tiedä sinun seksuaalisesta aktiivisuudestasi (nimimerkkisi tai kirjoituksesi kun ei kerro sitä), mutta kertauksena mainittakoon, että itse olen sängyssä aktiivinen ja osaan tyydyttää miehen. "Palveluuni" on oltu välistä liiaksikin tyytyväisiä;)
Tänä päivänä tilanne on kuitenkin se, että "yhteensopivuusongelma" on saanut minut kokemaan haluttomuutta nykyisen kumppanini suhteen. Minulle on jo karttunut sen verran ikää ja kokemusta, että tiedän kyllä, mikä on pieni, normaalikokoinen ja iso penis.. ja välimuotoihinkin on tullut tutustuttua.
Vaikka emättimeeni upotettaisiin kokonainen valtamerilaiva, ei se korvaisi aitoa penistä, jonka VAIKUTUS ulottuu Kiinaan asti;))Hae hyvä ihminen ammattiauttajan apua tähän ongelmaasi.
- koolla
ei minulle ole sinällään merkitystä. En saa orgasmia yhdynnässä oli kalu iso tai pieni, ellen itse samalla auta itseäni käsin. Miehestä se on todella kiihottavaa ja minä saavutan nautinnon aina. Toisinaan käytämme myös hieromasauvaa, jopa niin, että mies on "ykkösessä" ja hieromasauva "kakkosessa" tai toisinpäin, hmm, se vasta on namia :) Suosittelen kokeilemaan moisia juttuja, mikäli ette ole kokeilleet. Toisaalta, en ole koskaan ollut erityisen pienikokoisen miehen kanssa tekemisissä, joten ehkä en tiedä asiasta tarpeeksi.
- peellä...
Näin se on. Luin jostain tutkimuksen että vain 20% naisista saa orkut normaalissa yhdynnässä auttamatta itseään käsin. Ja oli luotettava ja ISO(koska koolla on väliä) tutkimus.
- suuseksiä
Ja jatka vaan sitä voimistelua.
- Luulea
En kyllä mene arvostelemaan, mutta olen tavannut ihanan ja komean (kooltaankin) miehen.
Syrjähypyn siis tein ja mitä tapahtui.
Vieläkin muistan, kun ajattelin antaa kunnon suuseksit. Ja mitä tapasin, pienen prinssi nakin.
Teimme hommelit, ja sainkin! En arvostele lainkaan.
Mutta silti jäi vaan se mieleen. Muuten olemme ystäviä edelleenkin. Enkä ole koskaan asiaa sen enempi kaivellut. Komea mies kuitenkin. Kärsii varmaan itsekin, luulen.
Ei aina tiedä, mitä edestänsä löytää. - ...........
Taidat olla mies.
- nalli
Jos olisin mies, niin olisin harvinainen naisten puolestapuhuja.
Jos olisin mies, niin sekä raskauteni, että synnytykseni, olisivat aikoinaan olleet maailmanlaajuinen sensaatio ja sekä lapseni, että minä, olisimme kuuluisia maailman ääriin asti.
Jos olisin mies, niin olisin silloin hoitelemassa naistani juuri tällä nimenomaisella kellonlyömällä.
Mutta kun en olekaan mies, vaan olen valistunut ja seksuaaliset tarpeeni tiedostava nykyaikainen nainen, joka peräänkuulluttaa ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille siitäkin huolimatta, että tulisi väärinymmärretyksi.. se kun ei naisena olisi mitenkään tavatonta. - Just joo
nalli kirjoitti:
Jos olisin mies, niin sekä raskauteni, että synnytykseni, olisivat aikoinaan olleet maailmanlaajuinen sensaatio ja sekä lapseni, että minä, olisimme kuuluisia maailman ääriin asti.
Jos olisin mies, niin olisin silloin hoitelemassa naistani juuri tällä nimenomaisella kellonlyömällä.
Mutta kun en olekaan mies, vaan olen valistunut ja seksuaaliset tarpeeni tiedostava nykyaikainen nainen, joka peräänkuulluttaa ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille siitäkin huolimatta, että tulisi väärinymmärretyksi.. se kun ei naisena olisi mitenkään tavatonta.Sinulla on kirjoitusvirhe tekstissäsi. Vai onko "peräänkuulluttaa" jokin uusi sana jota vain nykyaikaiset valistuneet naiset käyttävät?
- nalli
Just joo kirjoitti:
Sinulla on kirjoitusvirhe tekstissäsi. Vai onko "peräänkuulluttaa" jokin uusi sana jota vain nykyaikaiset valistuneet naiset käyttävät?
Jos minä sinulle kaikki kielioppivirheeni listaisin, niin siitä syntyisi kokonainen kirja, jos toinenkin.
Valistuneisuus on kykyä ja halua ymmärtää toista, vaikkei ymmärtäisikään.. kirjoitusvirheistä huolimatta.
Suomen kieli on tarkoitettu käytettäväksi, vaikka sitten "väärinkin". Moni asia olisi tässäkin maassa jäänyt sanomatta ja kirjoittamatta, jos "äidinkielenopettajanpelko" oikoisi jokaista jo huulille tullutta sanaa ja piiskaisi rystyset verille jo kirjoitettujen sanojen ja ajatusten tähden. - Mies ja pienehkö penis
nalli kirjoitti:
Mutta kun en olekaan mies, vaan olen valistunut ja seksuaaliset tarpeeni tiedostava nykyaikainen nainen, joka peräänkuulluttaa ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille siitäkin huolimatta, että tulisi väärinymmärretyksi.. se kun ei naisena olisi mitenkään tavatonta.Kunnioitan sitä, että pyrin perustelemaan mielipiteesi ja ajatuksesi, etkä vain heitä asioita sen kummemmin niitä perustelematta.
Kirjoitit: "Mutta kun en olekaan mies, vaan olen valistunut ja seksuaaliset tarpeeni tiedostava nykyaikainen nainen, joka peräänkuulluttaa ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille"
Ajatellaanpa nyt miestäsi, jolla siis on mielestäsi liian pieni vehje. Itsellänikään ei mikään suurensuuri ole, joten voin hyvin asettua miehesi asemaan. Haluat keskustella miehesi kanssa tästä ongelmasta, koska "peräänkuulutat" modernina naisena ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille. Mitä miehesi voisi tehdä? Vaihtoehdot ovat aika vähissä. Jos mies voisi jollain penistreenillä tai ajatuksen voimalla kasvattaa peniksensä kokoa, luulenpa, että maailmassa ei alle puolimatrisiä peniksiä olisi ainuttakaan. Se on yksinkertaisesti on niin, että vaikka olisit miten moderni ja seksuaalisia peruoikeuksia "peräänkuuluttava" nainen, niin se miehesi penis ei siitä kasva, vaikka hyppisit päälläsi! Tätä keskustelua ei voi mitenkään verrata johonkin painokeskusteluun, jossa mollataan lihavia naisia. Sille (painolle) asialle voi aina tehdä jotain. Penikselle ei.
Peruskysymykseni onkin - mitä te naiset haette tällä keskustelulla ja sen asian voimakkaalla esiintuomisella, että SILLÄ KOOLLA TODELLAKIN ON VÄLIÄ!? Haluatte painaa pienemmällä peniksellä varustettuja miehiä alaspäin? No se onnistuu helposti, kuten olette huomanneet. Mitä sillä saavutatte? - tuosta
Mies ja pienehkö penis kirjoitti:
Kunnioitan sitä, että pyrin perustelemaan mielipiteesi ja ajatuksesi, etkä vain heitä asioita sen kummemmin niitä perustelematta.
Kirjoitit: "Mutta kun en olekaan mies, vaan olen valistunut ja seksuaaliset tarpeeni tiedostava nykyaikainen nainen, joka peräänkuulluttaa ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille"
Ajatellaanpa nyt miestäsi, jolla siis on mielestäsi liian pieni vehje. Itsellänikään ei mikään suurensuuri ole, joten voin hyvin asettua miehesi asemaan. Haluat keskustella miehesi kanssa tästä ongelmasta, koska "peräänkuulutat" modernina naisena ymmärrystä ja toimivaa seksiä miehen ja naisen välille. Mitä miehesi voisi tehdä? Vaihtoehdot ovat aika vähissä. Jos mies voisi jollain penistreenillä tai ajatuksen voimalla kasvattaa peniksensä kokoa, luulenpa, että maailmassa ei alle puolimatrisiä peniksiä olisi ainuttakaan. Se on yksinkertaisesti on niin, että vaikka olisit miten moderni ja seksuaalisia peruoikeuksia "peräänkuuluttava" nainen, niin se miehesi penis ei siitä kasva, vaikka hyppisit päälläsi! Tätä keskustelua ei voi mitenkään verrata johonkin painokeskusteluun, jossa mollataan lihavia naisia. Sille (painolle) asialle voi aina tehdä jotain. Penikselle ei.
Peruskysymykseni onkin - mitä te naiset haette tällä keskustelulla ja sen asian voimakkaalla esiintuomisella, että SILLÄ KOOLLA TODELLAKIN ON VÄLIÄ!? Haluatte painaa pienemmällä peniksellä varustettuja miehiä alaspäin? No se onnistuu helposti, kuten olette huomanneet. Mitä sillä saavutatte?Aina paremman käsityksen keskustelun aiheesta saisi jos lukisi huolella aloituksen ja sitä seuranneet vastaukset. Eräs esitetty ajatus, joka tosin on jäänyt vähemmälle huomiolle, on se, jättääkö sellainen mies jolla on niin pieni(voisi olla joku muukin ominaisuus, joka ei istu pirtaan) ettei saa tarvitsemaansa seksuaalista tyydytystä. Oma kantani asiaan on, että mielummin jättää kuin sitoutua tilanteeseen, koska hyvä seksi on oleellinen osa asiaa. Minun mielestäni hyvään seksiin tarvitaan hyvän kokoinen penis, nautittavaan tulokseen ei pääse sormin,ei muine härvelein kuin just sillä mitä miehellä on. Eli en tyytyisi miehen tarjoamaan sormeiluun,nuolentaan, en mihinkään jos ihan aitoa panokalua ei ole tarjota. Tässä näin lyhesti ja ytimekkäästi.
- nalli
Mies ja pienehkö penis kirjoitti:
Kunnioitan sitä, että pyrin perustelemaan mielipiteesi ja ajatuksesi, etkä vain heitä asioita sen kummemmin niitä perustelematta.
Peruskysymykseni onkin - mitä te naiset haette tällä keskustelulla ja sen asian voimakkaalla esiintuomisella, että SILLÄ KOOLLA TODELLAKIN ON VÄLIÄ!? Haluatte painaa pienemmällä peniksellä varustettuja miehiä alaspäin? No se onnistuu helposti, kuten olette huomanneet. Mitä sillä saavutatte?Kun keskustelua käydään näinkin arkaluontoisesta aiheesta ja vieläpä näinkin räiskyvästi, niin kirjoituksesi oli erittäin mielenkiintoinen kannanotto. Kiitos.
Ihminen on häveliäisyyttään taipuvainen heittämään huulta seksiasioista, vaikka taustalla olisi sitten kuinka mieltä painava ongelma tahansa. Alkuperäinen kirjoitukseni oli tyydyttämättä jääneen naisen hätähuuto sänkykamarin puolelta. En tarkoittanut kirjoituksellani mollata en niin pienipippelistä kumppaniani, kuin en ketään toistakaan miestä. Olen syvästi pahoillani, kun näin on kuitenkin ilmiselvästi päässyt käymään ja pyydän anteeksi jokaiselta, jota olen loukannut!
Olen hakenut tältä keskustelulta naisten ja miesten näkemyksiä tyydyttämättömän seksin ja haluttomuuden suhteen ja käsityksiä siitä, minkä kokee aiheuttaneen tilanteen ja onko "yhteensopivuusongelma" parisuhteen ehdoton loppu. Käytännön vinkit ovat niin ikään olleet haussa. Tyydyttämättömyys ja haluttomuus ovat askarruttaneet niin naista kuin miestäkin jo ammoisista ajoista lähtien. Keskustelua ei pidä lopettaa siihen, kun toinen sanoo: "Multa tuli jo!" tai: "En mä nyt jaksais". Silloinhan keskustelussa on päästy vasta siihen, josta varsinaisesti pitäisi alkaa keskustelemaan, eli epätasapainosta sängyssä ja siitä syntyvästä mielipahasta.
On varmasti olemassa pareja, joilla on molemminpuolinen ymmärrys ja toimiva seksi. Se on hienoa. Vaikka nainen olisi kuin kesäinen auringonpaiste ja mies kuin viileä syyssade (tai toisinpäin), niin kuitenkin keskinäinen ymmärrys saa aikaan vuodenajan, jossa molempien on hyvä elää. Hyvästä olosta seuraa hyvä seksi ja toisinpäin.
Minun murheeni on tämän "hyvän vuodenajan" puuttuminen nykyisessä suhteessani. Yhdessä voi olla mukavaa, mutta suhteen perusluonne ei ole tyydyttävän avoin. Seksi on jumiutunut suhteen alkuhetkiin ja pieneen pippeliin on kohdistunut liian paljon huomiota. Tästä kaikesta on seurannut riittämätön ja tyydyttämätön seksielämä ja tuloksena kaikesta on ollut minulle haluttomuus. Puute yritetään hullunkurisesti korjata seksillä, joka naulataan seinään sanoen: Siinä on ja pysyy! Avointa keskustelua kumppaneitten välillä ei kuitenkaan korvata toistuvilla seksikohtauksilla, jotka molemmat muistavat ulkoa. Ei kukaan ole täydellinen, eikä kukaan voi olla toiselle kaikkea - eikä tarvitsekaan. Toisen jatkuva miellyttäminen ja tyydyttäminen oman hyvinvointinsa kustannuksella on hiljaista väkivaltaa itseänsä kohtaan. Tämä pätee yhtä lailla niin naiseen kuin mieheenkin.
Jos seksi ei tyydytä, silloin syyllistä on turha lähteä jahtaamaan hiilihangon kanssa. Syyllistäminen on se ensimmäinen kivi, jonka jokainen on kouraansa poiminut ja heittänyt sen päin toista ja toisaalta se on myös kivi, jonka varmaan jokainen on myös päähänsä saanut. Ei syyllistämällä, eikä toista haukkumalla, saavuteta muuta kuin eripuraa.
Pieni penis on se mikä se on, mutta sillä voidaan tehdä ja saavuttaa paljon hyvää, kun vain viitsitään paneutua sen käyttöoppaaseen. Joskus vain on niin, ettei niin mies itse, kuin ei nainenkaan, jaksa edetä edes sen ensimmäistä sivua pitemmälle. Todetaan vain, että kyllähän tuo on kuultu ja nähty, vaikkei tosiasiassa tunneta sen juontakaan.
Mies on mies, kun hän seisoo peniksensä takana, vaikka se olisi pienikin, eikä käpristy surkeuteensa, kun naapurin Kallella on isompi. Hän opettelee tyydyttämään naisensa pienelläkin, sillä hän tietää, että nainen haluaa penistä. Hän ymmärtää, ettei yksin hänen peniksensä kannattele suhdetta, vaan mukana on iso joukko jaettuja ajatuksia ja molemminpuolin tehtyjä rakkaudenpalveluksia. Hänen pieni peniksensä voi olla avain rikkaaseen seksiin siinä missä isompikin, kun hän myöntää itselleen, ettei hänen peniksensä voi täyttää rakkaansa syvää merta. Hyväksymällä pienen pippelinsä, hän osaa hyväksyä myös naisensa koon (käy myös toisinpäin) ja on halukas välillä unohtamaan itsensä naisensa puolesta. Uudet ennakkoluulottomat asennot, joissa huomioidaan myös klitoris, sekä itsensä tärkeyden ja virheettömyyden jättäminen sängyn ulkopuolelle ja luovaan leikkiin antautuminen ovat yksinkertaisia keinoja onnistuneeseen seksiin. Yhdyntää ei pidä rajoittaa vain noudattamaan sisään-ulos -kylttiä, vaan juuri tuon kyltin ulkopuolella avautuvat aivan uudet maisemat.
Nainen voi olla miehellensä kuin jäätynyt joki, johon mies poraa reiän ja alkaa pilkille, tai elokuinen kaste ruohikossa, jota tekee mieli tunnustella - - . Mies voi olla naisellensa kuin puu, joka kaatuu myrskyllä talon päälle, tai kuin arvoituksellinen kirjakäärö, jonka huikea tarina vie ajatukset autiolle saarelle - - . Millainen suhde, sellainen seksi.
- kat78
Nimimerkki "nalli" on mies, joka kuvittelee olevansa suurikin seksipeto "ison vehkeensä" kanssa. Koolla ei ole oikeastaan väliä, mutta pidemmän päälle hieman pienempi on parempi, koska muuten alkaa paikat helposti kipeytymään. Tämä on vain mun mielipide asiasta.
- ukkeli
Sanot, että koolla ei ole väliä, mutta sitten kuitenkin, että suuresta askel pienempään päin on parempi.
Kovin ristiriitaista minun mielestäni. Tiedät, että tietyn kokoinen on parempi, mutta koolla ei silti ole väliä? Ei ymmärrä.
Voisiko olla mahdollista, että et ole vielä tavannut _liian_ pientä? Omasta mielestäni koolla - siis naisen koolla - on todellakin väliä. Suurena empaatikkona ylitän tämän vuoksi sukupuolirajan ja luulen, että naisellekin on olemassa "sopivan" kokoinen killutin. Tämä on toki vain vaatimaton henkilökohtainen näkemykseni asiasta, joten en näe vastakkaisia mielipiteitä automaattisesti provosointina.
- jalkavaimoille
Naisilla tuntuu olevan kova hajonta ja erimielisyys siitä, mistä se nautinto oikein seksissä tulee. Koska täällä näyttää olevan niitä naisia, jotka ovat jämähtäneet perinteiseen seksin määritelmään (= sisään ja ulos), niin kysynpä sitten naisten ja miksei myös miestenkin mielipidettä tästä tekstistä?
Onko tämä nainen, Oi Te Suurta Halajavat Naiset, frigidi lesbo (kuten teidän isokaluiset jyystäjäjussinne asian ilmaisisivat), vai onko hän sittenkin oikeassa naisen anatomiasta ja Te Suurta Hinkuvat Naiset olette naisia, joilla ei ole mitään käsitystä omasta anatomiasta, kova miellyttämisenhalu, eikä omaa tahtoa sängyssä?
(Kohta: Loukkaavia ajatuksia osa 3)
http://www.uta.fi/~tlmihap/celibacy/4.html
Ja sitten lopuksi vielä linkki suorastaan loistavaan tekstiin, joka käsittelee vaginaalisen orgasmin myyttiä ja miksi osa naisista (ja monet miehistä) vieläkin tahtovat uskoa siihen.
http://www.cwluherstory.com/CWLUArchive/vaginalmyth.html- nainen 40
Olen huono lukemaan englantia, mutta miksi ei kannata uskoa vagina orgasmiin? Siksikö, että todellisuudessa se on g-piste orgasmi? Nämä on niin hienoja sanoja näin vain käytännössä kokeilleelle ihmiselle. Sama kai se on mikä nimi sillä on pääasia, että saa orgasmin ;DDD
- olla pitää
ei väliä kunhan ei ole liian väliä
- anonymous2
Pornoleffoissa on lähes aina epämuodostuneen isoja peniksiä ja naispuoliset pornomallit teeskentelevät, että pitävät niistä. Tosiasiassahan juuri miehet haluavat nähdä niitä isoja peniksiä niissä leffoissa.
- *****Tietäjä*****
On vain liian suuria kaluja.
- tutkimustuloksia
- Realisti
Ensinnäkin kaikki kunnioitukseni Nallille. Hän, olipa sitten mies tai nainen( uskoakseni), käsittelee erityisesti meille miehille arkaa asiaa pieteetillä ja hienostuneesti.
Kyllähän tosiasia on että kaikki naiset ovat ihastuneita isoon kaluun, toiset pelkästään visuaalisesta näkökulmasta ja monet "käytännön" tasolla. Tämä meidän pieni-tai normaalikaluisten, johon ryhmään itsekin kuulun, on vain myönnettävä!
Kohtuullisen määrän empiiristä tutkimusta harrastaneena { vaikkakin tutkimusvälineet pienehköjä :( }, olen huomannut että nekin naiset, jotka eivät suuremmin koosta perusta, haluaisivat kiihkeillä hetkillä isompaa kuin on sillä hetkellä tarjolla. "Oi, kun sulla on nyt ihanan iso"-kommentit ovat aika yleisiä hetkellä jolloin itsekin tuntee kovan pakotuksen ja verenpakotuksen kalussaan.
Samoin olen huomannut eron "klitoris"- ja "g-piste"- naisten välillä. Klitoris-naisille ei koko ole tärkein, koska tärkeintä on tuon klitoriksen ärsytys. Kun taas g-piste-naiset vaativat olevansa enemmän "täynnä", ja se nyt ei vaan mieltä kaikilta onnistu, valitettavasti!
Joten tässäkin vakan on kantensa valittava...
Mutta kuten Nallikin jossain kommentissa mainitsee, noita puuttuvia senttejä mies pystyy ainakin jonkin verran korvaamaan muulla tavalla. Naisen kannalta toivottomin tapaus on pienikaluinen oman nautinnon tavoittelija, :((.- nalli
sinulle. Kiitän kannustavista sanoistasi. Sinun kätesi on lämmin ja sinun ymmärtävä katseesi saa perhosen kuoriutumaan kotelostaan. Kiitos.
Kaikkea hyvää Sinulle.
Kauniin ajatuksin,
nalli
PS. Olet aivan oikeassa, olen nainen. - pelästynyt
nalli kirjoitti:
sinulle. Kiitän kannustavista sanoistasi. Sinun kätesi on lämmin ja sinun ymmärtävä katseesi saa perhosen kuoriutumaan kotelostaan. Kiitos.
Kaikkea hyvää Sinulle.
Kauniin ajatuksin,
nalli
PS. Olet aivan oikeassa, olen nainen.tuhota kaikki pienikikkeliset miehet vaikka jossain keskitysleirissä? Mikä saa sinut vihaamaan vaillinaisuuttani miehenä noin syvästi?.
- AnonyymiUUSI
nalli kirjoitti:
Kaikkea hyvää Sinulle.
Kauniin ajatuksin,
nalli
PS. Olet aivan oikeassa, olen nainen.Terve. Onko sinun mahdollista antaa spostiosoitteesi? Ei näet haluttaisi sinua nolata jne. julkisesti.
- .eve.
Sellanen normaali 15 senttinen ajaa asian ihan hyvin, mutta jos se koko jotenkin poikkeaa "normista", niin mieluummin sitten pieni kuin ylisuuri.
- Juppinen
pienimunasia miehiä vaan isovittusia naisia!
- Kysymys.
oletkos keksinyt mitä teet miehesi pienen meisselin suhteen?? ja oletkos koskaan jutellut miehesi kanssa tästä aiheesta ???
- jaska
---Aluksi kyllä, mutta kun kostun kunnolla ja tekisi mieli ryhtyä tositoimiin, niin pippeli häipyy tuntokuvioista miltei kokonaan. Olla siinä sitten hienotunteinen..! Se käy luonnon päälle. ----
kannattasko harkita semmosta että heittäsit esim. jauhoja sekaan ni häipyis tois kosteus?- niksipirkkamään
kyllä me pysytään näissä niksipirkan peruskuvioissa, eli sukkahousut väliin vaan niin kyllä alkaa tuntua..ja kun ne (sukkahousut tai se toinen kapistus) kuluvat loppuun niin, kyllä niille voidaan vaikka porukalla alkaa miettimään uutta käyttöä!
- nyt päästää aasiaan
niksipirkkamään kirjoitti:
kyllä me pysytään näissä niksipirkan peruskuvioissa, eli sukkahousut väliin vaan niin kyllä alkaa tuntua..ja kun ne (sukkahousut tai se toinen kapistus) kuluvat loppuun niin, kyllä niille voidaan vaikka porukalla alkaa miettimään uutta käyttöä!
Joo mä ooon kuullut että vehnäjauhoja ja hiivaa sekä kananmuna ja sokeria. Annetaan kohota ja sitten vain nautitaan...Kyllä tolla irtoo kunnon orkut.
- *pippelipieni*
mullon pieni pippeli, mutta naiset saavat yleensä aina orgasmin mun kans..ykski sai oikeastaan ku pääsin vasta "huulille" :)...en usko tuota koko juttua ollenkaan!
- ..ken tahtoo!
maailman sivun naiset on teeskennellyt orkkuja.
- Sara
Olen kuullut että naisen alapäätä voi kiristää kirurgisesti, voisi auttaa?
Mutta aika iso päätös, jos mies todella on sellainen jonka kanssa voisi elää elämänsä niin kannattanee. Kyllä sen tuntua pitää. Miesten leikkaukset on käsittääkseni aina olleet jotenkin huono ratkaisu..
Minä itse olen lopettanut seurustelun mukavan pieni munaisen kanssa..- -Lulu-
En mä ainakaan viitsisi alkaa alapäätäni operoimaan vaan sen takia, että ukko sais sen kummajaisen sinne mahtumaan. Menkööt ite johonkin pienennysleikkaukseen kun kerta sitä seksiä aina vinkuu.
- Sara
-Lulu- kirjoitti:
En mä ainakaan viitsisi alkaa alapäätäni operoimaan vaan sen takia, että ukko sais sen kummajaisen sinne mahtumaan. Menkööt ite johonkin pienennysleikkaukseen kun kerta sitä seksiä aina vinkuu.
Olet ehkä oikeassa. Kun näin sen ekan kerran, niin nauroin ja sanoin että jos vaan halattaisiin, niin sitten se kysy: "onko tää sunkin mielestä muka liian iso?" Sanoin siinä vaan että ei oo, kun en halunnut loukata sen tunteita. Se sano että se ois muka 15cm, mutta se oli varmaan 18cm! Kehtas vielä valehdellakin.
- -Lulu-
Sara kirjoitti:
Olet ehkä oikeassa. Kun näin sen ekan kerran, niin nauroin ja sanoin että jos vaan halattaisiin, niin sitten se kysy: "onko tää sunkin mielestä muka liian iso?" Sanoin siinä vaan että ei oo, kun en halunnut loukata sen tunteita. Se sano että se ois muka 15cm, mutta se oli varmaan 18cm! Kehtas vielä valehdellakin.
Miehet on juuri tollasia! Kun ei meinata uskaltaa edes ottaa housuja pois, niin siitä voi jo päätellä, että taas joku epämuodostunut 18cm käärme siellä pöksyissä. Yksikään nainen ei ole niille antanut (kun ei ole mahtunut) ja se näkyy kyllä miehen itsetunnossa! Ihan sääliksi käy...
- Roope
Hieman holdia ja arviota omasta tilanteesta ???
Keskimääräinen peniksen koko jäykistyneenä on n.14 - 18 cm ja sen merkitys elämän sisällön antajana lienee kuitenkin aika pieni.
Jos ukko lähtee (vitun ison munansa kanssa) täräyttämaan yhden pommin Trafalgar Squarella jonkun
pari kuukautta tuntemansa "paratiisin lupaajan" kehoituksesta, niin mittaa siinä sitten.
HEI, IHMISET, ALKAKAA AJATTELEMAAN.
Ja jos ette, niin menkää sitten Mac:iin - iso (18 cm)?
-Lulu- kirjoitti:
Miehet on juuri tollasia! Kun ei meinata uskaltaa edes ottaa housuja pois, niin siitä voi jo päätellä, että taas joku epämuodostunut 18cm käärme siellä pöksyissä. Yksikään nainen ei ole niille antanut (kun ei ole mahtunut) ja se näkyy kyllä miehen itsetunnossa! Ihan sääliksi käy...
Mulla on 20 cm pitkä ja on mahtunut kyllä joka pilluun. 18 cm ei ole iso.
- hyi yäk
Kuten sanoit olet synnyttänyt eli Peellä on väliä kun kerran koollakin 8------o
- pieni?
Mikä on arvon naisten mielestä n. suunnilleen sopiva koko?
Mulla on nimittäin hirveä kompleksi varusteeni kokoon liittyen. En tosiaankaan itse osaa sanoa, että onx mulla pieni vai normaali jne...
Ei ole tarkoitus pervoilla, mutta oon joskus mitannut 16,5 cm (tulos on hieman vaihdellut tietenkin kiihotuksesta riippuen)
Onnex mä en nyt seurustele, niin ei tarvitse pelätä kumppanin olevan mahd. tyytymätön :)- --Tuula--
Tuo 16,5cm on muutaman sentin normaalia suurempi, eli voi olla vaikeuksia saada se sisään, mutta eiköhän se siitä harjoittelulla ja aimo annoksella liukurasvaa onnistu. Sinun ei ehkä kannata aloittaa seksielämää kovin nuorena, koska tytöt ovat alle kolmikymppisinä vielä sen verran tiukkoja, että siitä seuraisi todennäköisesti vaikeuksia (tulehduksia jne). "Varusteesi" on kieltämättä aika kookas ja se saattaa pelottaa tyttöjä, mutta elämässä on muutakin kuin seksiä;joten...
Kyllä se siitä, kun vain jaksat osdottaa! Tsemppiä!
- poikuus tallella
Onko mulla liian iso? Se on jotain 14 cm...tiiän et se on aika iso, mut olis kiva tietää onko se LIIAN iso?? Oon 25 vuotta ja elämä eessä....
- spr hoitsu
Turhaan huolehdit tuollaisista asioista, koska elämään kuuluu niin paljon muutakin kuin seksi. Jos "sen" liian suuri koko muodostuu ongelmaksi, niin sinua varten on olemassa alaan erikoistuneita kirurgeja, jotka varmasti osaavat - ja haluavat auttaa sinua.
- eino
Huolettaa minuakin älyttömösti että onko liian iso kun on 10 cm pituutta ja ympärys 7 cm, kivekset ei edes mahdu kortonkiin. kertokaa naiset sattuuko tällainen kulli
- muna
Olet vaikeuksissa. Käy ny ihmees koittaa panoja omalla ajallas. Tee päätös sen jälkee.
- A-uros
Jätä.Pieni munaisten ei tarvi saada naista.Elämä on.Tiedän monta hyvää naista jotka elää pienten kanssa ja hakee seksin muualta.Parempi kuin hakee kaiken samasta paikasta.Mies ilman munaa ei ole mies.Luonto ei ole reilu,sitä kutsutaan luonnonvalinnaksi..Ihminen on apina,tää on biologiaa.Kaikki sisin on tärkeämpi juttu on huijausta.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä811588Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2671516Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2661242Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691242- 56857
- 65834
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64817Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40811Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44771- 37767