On joku pari m ja n joka hakee 10m. Kuka on noin hullu, että jakaa nuorta naistaan?
Vastaukset 12
- Anonyymi
Varmaan se eri ikäiset laidasta laitaan ja eri kokoiset kiinnostaa. Toisella loppuu puhti, niin seuraava jatkaa heti.
- Anonyymi
Jännitys. On tollanen aika jännittävää.
- Anonyymi
Tampereella on 49v tosi kaunis nainen. Hän vie poikuuksia 18-22v miehiltä. Kannattaa käydä. Ite kävin ja olen 18v.
- Anonyymi
Hyvät massit tuollaisesta gb-jutusta saa. Kerran kuussa vaikka järjestää.
- Anonyymi
Tollanen aika harvinaista. 5% miehistä ja 2% naisista tekee tota.
- Anonyymi
Harvinaista ja sairasta.
- Anonyymi
Ei se järvi soutamalla kulu.
- Anonyymi
Jani Sievinen erosi. Mikä on eron syy.
- Anonyymi
GB?
- Anonyymi
Ketä kannattaa GB:ä? Ketä vastustaa? Mielipiteitä asiasta.
- Anonyymi
Mikäli tykkää, niin ei muuta kuin kokeilemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831079
- 73912
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut116713- 57670
- 43595
- 30572
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.173568Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4566Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136548Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61545