Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kestä sitä.eikä tarvii kun ajatella sua. Mitä mä teen?
T, miten mun pitäis toimia
37
768
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Miehelle? Naiselle?
- AnonyymiUUSI
Tuomolle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuomolle
"Kun kuuntelen ton-pinp-aa, ou-jěě ou-jěě!"
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuomolle
Keneltä oli viesti jos saa udella?
- AnonyymiUUSI
Viesti olisi kiva... 😊
- AnonyymiUUSI
Tiedät varmaan tilanteen.
- AnonyymiUUSI
Rohkeasti vaan :) Mikä oikeastaan voisi edes mennä pieleen?
- AnonyymiUUSI
Kerrot suoraan mitään kiertelemättä.
- AnonyymiUUSI
Jos ei koittaa voikkaan voittaa.
- AnonyymiUUSI
Tyyne kaipaa intohimoisesti yhtä osmoa jonka kanssa tehtiin kiva temppu yhdelle typerälle nuorelle naiselle ja naurettiin ei saa pettää en pettänyt juotin humalaan ettei tuntenut mitään minä nautin ja jätin kylmästi mutta sinua rakastan ihanatyynenirakas
- AnonyymiUUSI
haisisuuvitunpahalleja oli tyhmä jatyperä, onneksi me naurettiin yhdessä tuli hyvä mieli mulle
- AnonyymiUUSI
Laita viesti tai soita..❤️👍
- AnonyymiUUSI
Mikä sinusta itsestä tuntuisi luontevalta?
Viestiä voisit kyllä laittaa, kun ei me kohdata missään. - AnonyymiUUSI
joskus voi olla viisaiaintra jos niiin et tee yhtään mitään.
- AnonyymiUUSI
Nokkostreffit... samaan puskaan ilman lahkeita ja sukkia jotain tollasta ei mulla ole ikinä muut toiminu.
- AnonyymiUUSI
Reippaasti vaan maanantaina kysyt siviilinumeroa, lupaan että vastaanotto on myönteinen, ei kannata yhtään jännittää!
- AnonyymiUUSI
Virkamiesten vaihtopäivät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Virkamiesten vaihtopäivät.
En ole kiinnostunut olemaan ammatiltani virkamies. Jos et vieläkään tajunnut niin vielä selkokielellä EN halua töihin valtiolle enkä kaupungille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiinnostunut olemaan ammatiltani virkamies. Jos et vieläkään tajunnut niin vielä selkokielellä EN halua töihin valtiolle enkä kaupungille.
https://m.youtube.com/watch?v=Wb8XZ7e3V48&pp=ygUSSG9uZXltdXN0YXJkIHNjZW5l
Siis meinaatte että Suomessa on liian osaamattomia, näkymättömiä ja suotatyöpaikotettuja virkamiehiä?
- AnonyymiUUSI
Kenkänäyttely olisi kiva. Heti onnaa.
- AnonyymiUUSI
Evitan kenkäkokoelma? Ja lisää pukkaa. ;)
- AnonyymiUUSI
anteeks, ketä kaipaat..................oon T-mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitutolet
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vitutolet
Taas päivän fiksut
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skrollaa ylös niin paljastuu totuus, toki Tuomoja on paljon.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skrollaa ylös niin paljastuu totuus, toki Tuomoja on paljon.
sorry, en ole tuomo, nimi alkaa kyllä teellä.
- AnonyymiUUSI
Jos olisi mulle hän voisi poistaa ensin fbeston, sitten katotaan jatkoa.. Tiedän turhaan haaveilen..
- AnonyymiUUSI
Rakas
- AnonyymiUUSI
Niin minäkin rakastan sinua...
- AnonyymiUUSI
tule vaan kahville mulla on isot tissit voit leikkiä niillä ja on puhdas pimpeli ja tehdään kivaa yhdessä oi rakkaani puhdas ja puhdas suu on pusutellaan O ja T
- AnonyymiUUSI
Jäykkäkouristuspiikkiä tarttee antaa pidetään hoitohenkilökunta terveenä E ja L.
- AnonyymiUUSI
Jos aloitus on naiselta? Ja nimi joka tuolla alku vastauksissa vilahti, niin lähetä viesti puhelimeen niin nähdään tuliko se minulle. Minä voin viestittää takasin.
- AnonyymiUUSI
Rahaa täytyy olla paljon kun asut Ok talossa ja kallilla alueella?
- AnonyymiUUSI
Minkäs nimiseltä naiselta tää olis voinut olla? Laitan viestin kun laitat mun nimen.t.aloittaja.
- AnonyymiUUSI
Laitappa nimesi ihan ite. T. yks tunppi.
- AnonyymiUUSI
Sitä käy jo koko piha laittamassa, oma velikin hurahti siihen, miettisit vielä. Ehkä teistä vois tulla.
- AnonyymiUUSI
Viesti ja ehdotat jotain tikusta asiaa -periaatteella.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2141427- 961276
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31067Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle161016Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9928Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32830
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37768Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44754