TOPI KISSAN MAHA ROIKKUU LATTIAS UUSIMMAL TURA VIDEOL KISSA RAUKALLA PIENET TILAT MISSÄ LIIKKUA .KISSA POIS LAISKALTA 😡
KATSOKAA MITEN
Anonyymi-ap
9
214
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenterveys ongelmainen ei eläimiä tarvis .
- Anonyymi
No luovu sitten eläimistäsi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No luovu sitten eläimistäsi!
Puskajuoppo mummo 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puskajuoppo mummo 😂
Entä isäsi?
- Anonyymi
Aloittaja on syöttösika.
- AnonyymiUUSI
Maailman ainoo kissa jonka mahanahka roikkuu 😅👍 aika vähän tiedät eläimistä tai mistään muustakaan. KUNHAN VAIN KYTTÄÄT VIDEOITA JA HUUDAT TÄÄLLÄ!
- AnonyymiUUSI
Luuserit o sellasii.
- AnonyymiUUSI
"YRITTÄJÄLLÄ" näkyy olevan aikaa roilata netissä haukkumassa ihmisiä. Ne 26 työntekijääkö tekee työt? 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"YRITTÄJÄLLÄ" näkyy olevan aikaa roilata netissä haukkumassa ihmisiä. Ne 26 työntekijääkö tekee työt? 🤣
Jep.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905197
- 534066
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271927Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980