Oletko selvittänyt montako sataa vuotta sitten Suomessa on viimeksi karhu tappanut ihmisen?
On turhaa paskan jauhamista peloitella ihmisiä karhuilla, niinkuin teet "Aapiskukkossi" Suomen uutisten sivuilla. !
Sanna, sanna, älä ota turhia murheita karhuista.
6
136
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvähän se sinun on sieltä kerrostalon 3 kerroksesta huudella kun ei tartte kun kelan tuet nostaa ja käydä lähikaupasta kaljat noutaa.
- Anonyymi
Juuri noin. Kyllä ihmisen elinpiiri on tärkeämpi kuin karhujen tai minkä muun eläimen tahansa. Jopa Jumala loi ihmisen vallitsemaan eläimiä ja myös luontoa.
Myrkynvihreät ovat kääntäneet tämänkin toisinpäin. He ovatkin isästä beelsebupista, jonka himoja he tahtovat noudattaa.
- Anonyymi
Viimeisetkin mökin mummot lähtee kaupunkiin kun ei uskalla liikkua ja maaseutu autioituu. Sehän näiden vihreiden tarkoitus onkin.
- AnonyymiUUSI
Ei Vihreiden, vaan Persujen, jotka ajavat mummot keskuksiin!
- AnonyymiUUSI
Olisko 30 vuotta sitte, karhu tappo ihmisen. Tais olla lenkkeilijä.
- AnonyymiUUSI
Sitä odotellessa. Hyvät on mahdollisuudet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454890- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371588
- 1481337