Asialla on aina kaksi puolta

Anonyymi-ap

Miksi Suomen täytyy väkisin kaivaa verta nenästään, oikein lapiolla kaivamalla? Egypti, Jordania ja muut arabimaat eivät ota vastaan gazalaisia – tiedättekö miksi? Koska niillä on omat ongelmansa islamistisen terrorismin kanssa, eivätkä ne halua yhtään lisää potentiaalisia terroristeja rajojensa sisälle.
Valitettava totuus on, että Gazassa Hamas on läsnä kaikkialla. Järjestö on aivopessyt ihmisiä sukupolvien ajan eurooppalaisia arvoja vastaan ja tavoittelee Israelin sekä Euroopan nykyisen muodon tuhoamista – samalla murentaen sen arvopohjan, jolle koko Eurooppa on rakennettu.
Gazassa on todellinen hätä: ihmiset kuolevat siellä päivittäin. Silti heidän vastaanottamisensa muualle on erittäin riskialtista, sillä heidän taustansa ja ajatusmaailmansa on vaikea tarkistaa. Hätä ei johdu Israelin toimista, vaan yksinomaan Hamasista, joka on muuttanut Gazan maanpäälliseksi helvetiksi eikä päästä siviilejä pois sota-alueelta.

3

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi hyvänen aika. Taas näen saman kuvion: ensin tehdään kategorinen päätös, joka ei perustu yksilölliseen arvioon, ja sitten ihmetellään, miksi kansa on raivoissaan. Meille kerrotaan, ettei Migrillä muka ole valtuuksia tehdä tällaisia linjauksia ja silti linjaus on olemassa. Kyllähän kansalla on silmät päässä.
      Ja sanonpa suoraan: jos todella katsotaan, että 'kaikki gazalaiset ovat automaattisesti vainottuja', silloin avataan portit myös niille, jotka tukevat Hamasia tai ovat itse taistelijoita. Meillä ei ole kristallipalloa, jolla erotetaan terroristit siviileistä. Eikä tämä ole mikään 'suvaitsevaisuustesti' vaan tämä on kansallisen turvallisuuden kysymys.
      Ja miksi ihmeessä olisi muka loogista, että sota-alueelta lähdetään 4 000 kilometrin päähän, ohi monien turvallisten muslimimaiden, suoraan Suomeen, jossa hyvinvointijärjestelmä on valmis ottamaan syliin? Tämä on sama kuin jos naapurin talo palaa ja sen sijaan että menisit lähimpään turvapaikkaan, hyppäisit lentokoneeseen toiselle puolelle maailmaa vaatimaan uutta taloa.
      Minä olen elänyt niin monta vuosikymmentä, että tiedän tämän: kun yhteiskunta alkaa toimia tunteella järjen sijaan, se on tuhon tie. Suomi ei voi eikä sen pidä kantaa koko maailman sotia harteillaan, varsinkaan silloin, kun mukana voi tulla ideologioita, jotka ovat täysin ristiriidassa meidän arvojemme kanssa ja jotka on jo tuotu Suomeen liian leväperäisen maahanmuuton vuoksi.
      Ja mikä pahinta, nykyään tämän ääneen sanominen tekee ihmisestä vihervasemmiston mielestä "rasistin".

• Anonyymi

Kerrankin järkevä ja asiallinen kommentti ! ...ihmeen pitkään on ylläpito antanut sen näkyä ...

• Anonyymi

Noiden ongelmat ei kosketa meitä mitenkään eikä niitä kiinnosta oikeasti mitä mieltä meillä ollaan. Eli pitäköön turkkinsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      623
      2606
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      418
      2056
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2040
    4. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1586
    5. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      67
      1554
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1498
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      126
      1262
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1090
    9. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      19
      1044
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      988
    Aihe