Tauolle tauolle tauolle.
Jos ei se spurkuttelu lopu pannaan kanava tauolle
25
446
Vastaukset
- Anonyymi
Taasko työ meinaatte laittaa kiinni sen sontaluukun.
- Anonyymi
On se spurku Manni ite.
- Anonyymi
Konemaunolla oli hyvä ohjevideo miten metsäman hyllytetään. Alapeukkua ja ilmoituksia sisällöstä.
- Anonyymi
Koneman antoi hyvät neuvot kuinka annetaan palaute YouTubelle että kaikki nyt osaavat sen tehdä lisvaaaa.
- Anonyymi
Kannattaa perustella Youtuben ylläpidolle hyvin miksi tubettaja ei toimi hyvien tapojen mukaisesti.
Jos Amerikassa käyttäydytään niin kuin metsäman Youtubessa niin ei se merkitse sitä, että Suomessa Youtubella on oikeuksia olla edistämässä moukkamaisia käytöstapoja.
Jo kieli jota metsäman käyttää videoillaan kuvaamaan naisen sukupuolielimiä on naisten halventamista.
Metsämanille nainen on esine, pelkkä panokone joka heitetään nurkkaan kun siemenet ovat lentäneet tietokoneen tai älypuhelimen näytölle.
Odottamaan taas uutta vimmaa.- Anonyymi
Mitenkäs sitten te kommentoijat? Toimitteko itse hyvien tapojen mukaisesti? Koko Tuusniemen kommentoinnin voi samalla verukkeella sulkea lopullisesti, eikö vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs sitten te kommentoijat? Toimitteko itse hyvien tapojen mukaisesti? Koko Tuusniemen kommentoinnin voi samalla verukkeella sulkea lopullisesti, eikö vain?
Pelataan tuusniemeläisten tubettajien pelisäännöillä.
Ja ne säännöt ovat korvessa mopon selässä rällätessä syntyneet, eivät kylien jalkapallokentillä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelataan tuusniemeläisten tubettajien pelisäännöillä.
Ja ne säännöt ovat korvessa mopon selässä rällätessä syntyneet, eivät kylien jalkapallokentillä.Sitten ei passaa ketään arvostella!
- Anonyymi
Nyt ryhtiä tupetushommoon. Peräkamarihommoilijat järjestykseen. Emme anna moraalin vajota rappioon. Metriheikit pistetään ojennukseen. Kyllä.
- Anonyymi
Hiljaa spurkuliini.
- Anonyymi
Sano vaan reilusti spurku,niin kanava pimenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sano vaan reilusti spurku,niin kanava pimenee.
Pääs pimenee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääs pimenee.
Eiköhän myös taas ruveta aloittelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kyllä ja kyllä. Kanava pimeeksi!
Mikä video olis hyvä ilmottaa. En viitsi kelailla ja katella niitä.
Joku vois uhrautuu ja katella. Ehdotuksia kehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarien hommoojat, nuo ruokapöydissämme ahmivat, itse itsensä vaikuttajiksi huutaneet kuokkavieraat joutaakin hätistellä takaisin metsien kätköihin ja kerrostalojen betonikoloihin.
Seurataan heitä jotka saavat kitaran soimaan ja osaavat pelata jalkapalloa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräkammarien hommoojat, nuo ruokapöydissämme ahmivat, itse itsensä vaikuttajiksi huutaneet kuokkavieraat joutaakin hätistellä takaisin metsien kätköihin ja kerrostalojen betonikoloihin.
Seurataan heitä jotka saavat kitaran soimaan ja osaavat pelata jalkapalloa.Laumasieluisuus takaisin kunniaan! Ei omia valintoja eikä omia polkuja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laumasieluisuus takaisin kunniaan! Ei omia valintoja eikä omia polkuja!
"Laumasieluisuus takaisin kunniaan! Ei omia valintoja eikä omia polkuja!"
Missä näkyvät metsämanin omat valinnat?
Istuu Fendt traktorin ohjaamossa 60 vuotiaana ukon kuhjakkeena ja haaveilee:
"Tämmöstä oesj jännä kokkeilla"
Omien valintojen tekijä olisi ostanut nuorena kotitilansa, raivannut lisää peltoa ja ostanut Kosulan kylän kolmen kymmenen lopettaneen karjatilan pellot.
Mutta valitsi palkkaorjan ja haaveilijan tien.
- Anonyymi
Vitunko hyötyä 60 vuotiaalle ukolle on haaveilla aisoista jotka jäi tekemättä.
Kun olin lapsi jäi mieleeni vanhan mummon sanonta:
"Mikään ei harmita vanhana niin paljon kuin elämättä jäänyt elämä"
Kuinka paljon ihminen kuluttaa aikaa jo nuorena vain olemalla olemassa.
Oleilusta ei synny lastenlapsille kertomista. - Anonyymi
Tänäkin kesänä joutilas nuori pärrää iltakaudet kylätiellä kovaäänisellä mopolla rihvinkiä niin, että koko maalaiskylä raikuu.
Ajaisi varmasti päivätkin jos isällä ja äidillä olisi rahaa. - Anonyymi
Spurgut pulloja palautetaan.
- Anonyymi
"Nyt ryhtiä tupetushommoon. Peräkamarihommoilijat järjestykseen. Emme anna moraalin vajota rappioon. Metriheikit pistetään ojennukseen. Kyllä."
Kyllä, oikeassa olet.
On aika palata oranssi paitaisten moraalittomien kuokkamies hommoilijoiden turmion
poluita takaisin tielle jolla ihmisiä arvostetaan tekojen perusteella eikä riettaiden ja räävittömien puheiden mukaan.
Ei se niin käy, että tullaan mässyttämään ja mussuttamaan kuokkavieraaksi ihmisten pöytiin jotka hommoojillekin leivän pöytään hankkivat.
Komeat, pitkät, käyrät ja maukkaat kurkutkin ovat kaupoista loppumassa, tarjolla on vain karvaisia, lyhyitä avomaan jötiköitä. - Anonyymi
Metsäman saa heti hävetä käytöstään ruokapöydässä, ruokaa pitää arvostaa.
Ruokapöydässä ei piereksitä eikä ruoka suussa mässytetä.
On käsittämätöntä ettei Otto ole opettanut pojalleen käytöstapoja, eikö Kosulan koulussa ollut opettajia?
Sodan käyneet miehet arvostivat ruokaa ja ruuan laittajia- Anonyymi
Miksi katsot, seuraa sellaisia tubettajia joilla on käytöstavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi katsot, seuraa sellaisia tubettajia joilla on käytöstavat.
Onko turamummolla käytöstavat? Onko nautinto kuunnella sitä verkkaista lässytysesitystä? Onko aitoa ja luonnollista, vaikka itse niin vakuuttaa ja olettaa?
- Anonyymi
Pitäiskö piänvärjeejän ruveta miettimään kanavalle uutta nimeä?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745359Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3111240Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03220Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys302239- 381643
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261520