Rivitalossa kun asun . Täytyykö sietää naapurin avotulen tekoa räystään alla , Savut saan sisälle kämppään vaikka kaikki luukut on kiinni.
Savut tulee räystäsalusloutojen läpi talon yläpohjan jokaiseeen asuntoon .
Olen tilannut häkämittarin.
avotuli jämsänmäki
13
590
Vastaukset 13
- Anonyymi
Miksi et käy sanomassa naapurille?
- Anonyymi
Mitä tänne vingut eikö riitä munaa mennä itse sanomaan
- Anonyymi
Jos ei ole yhteistä kieltä?🤷 Eikä idiootille hyödytä mennä kertomaan että hän on idiootti, koska hän on idiootti.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei ole yhteistä kieltä?🤷 Eikä idiootille hyödytä mennä kertomaan että hän on idiootti, koska hän on idiootti.😂
Kertoo itse idiootti jämsässä niitä riittää
- Anonyymi
On noilla ua laisilla hinku avotoleen. sähkolaskun saa maksuun valtiolta
- Anonyymi
Ota yhteyttä jämsänmäkeen se kuuluu heidän hoitaa kuntoon.
- Anonyymi
Ei se uusavuton osaa 🤣😅
- Anonyymi
UA. T saa tehdä mitä haluaa. Grillata takapihalla, tehdä tulija, ryypätä pihalla ja pitää meteliä..
- Anonyymi
Ja sinä vaan puret munkkia elintasokumpu sen kun paisuu
- Anonyymi
Pääskymäentinvarren kaupungin asunnoissa joissa vahva toppahousujen yhdyskunta. Sen kyllä huomaa pihassa on kaikkea törkyä. Kai siinä joku paja on olevinaan. Muutenkin vaikuttaa että ollaan selvästi nevostoliiton normaali kulttuuria toteuttamassa. Menis takas puolustaan maataan. Tai oikeestaan menis peuhaan sisällissotaansa omilleen nurkilleen.
- Anonyymi
Hanki elämä kylä kyyläri
- Anonyymi
Eikö ole laitonta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7091763Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss273921- 67867
Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö110681- 32591
- 88557
- 32550
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E61549- 42532
- 37520