Ihan kuin ennen ❤️
Oi niitä aikoja 🛻🚙🚗
Kasariperjantai :)))))
19
420
Vastaukset
- Anonyymi
Oli kivasti porukka liikkeellä.
- Anonyymi
Oli kyllä hyvä meininki, paljon hienoja autoja, paljon iloisia ihmisiä eikä maksanut mittää! 😊
- Anonyymi
Menovedelläkin oli sponsori 🛢️
- Anonyymi
Kylläpä oli melua, voi tokkiisa. Noloa tapahtuma,.
- Anonyymi
No mikä siitä niin nolon teki? Kumman paljon tais vaan porukkaa vetää kylille, muulloin on kuin hylätty aave kaupunki...
- Anonyymi
Ajellaan ja seisotaan kulmilla. No jos on tosi nostalgista. On se jee jee, valitettavasti aika on ajanut niin yli ettei nuo muistelut kohtaa millään tavalla mitään kasaria.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ajellaan ja seisotaan kulmilla. No jos on tosi nostalgista. On se jee jee, valitettavasti aika on ajanut niin yli ettei nuo muistelut kohtaa millään tavalla mitään kasaria.
Juuri näin
- Anonyymi
Noloa, niin noloa. Katsokaa peiliin ja miettikää miten on mennyt ja mitä olette saaneet elämässänne aikaan?
- Anonyymi
Sulla taitaa olla asiat huonolla tolalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla asiat huonolla tolalla?
Ei, minulla on elämä mallillaan kiitos kysymästä. Mutta toki täällä junttilassa on teitä juntteja riittämiin joiden arvot ei kohtaa omiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, minulla on elämä mallillaan kiitos kysymästä. Mutta toki täällä junttilassa on teitä juntteja riittämiin joiden arvot ei kohtaa omiani.
Tuntuu olevan sinulla onnettemalla junarilla arvot hukassa🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu olevan sinulla onnettemalla junarilla arvot hukassa🤣
Kirjoitustaitosi on ihailtavaa 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle voi hommata Aapisen.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitusvirheet häiritsevät eniten vähemmän avoimia ja tunnollisia sekä introvertteja, kun taas kieliopilliset virheet häiritsevät kaikkein eniten suvaitsemattomia ja kompromissihaluttomia.
- Anonyymi
Sininen farkkupassat Pohjolan kadulla: 3 nuorta nistihomppelia autossa. Heilutellaan nistikeskaria muille ja r*nkataan torvea samalla. Onko näistä nistiveeteistä muilla havaintoja?
- Anonyymi
Kasariin ei liittyne.
- AnonyymiUUSI
Leikkipeliä,ei aika mennyt enää palaa ja mieluummin pysyn muistoissa,kun leikin olevinaan nuori.
- AnonyymiUUSI
Ai ajeltu 80-luvulla noin komeilla autoilla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277