Katri-Helena lopettaa vihdoinkin kiekumisensa

Anonyymi-ap

Tämä on ilon päivä 😊

226

1543

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yleensä en ole kanssasi samaa mieltä, mutta nyt täytyy sanoa, että luojalle kiitos että tuo loppuu.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä, hirveää kurkkuäänellä kirkumista ! En ole koskaan pitänyt hänen lauluäänestään. Mummon näköinen tantta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysin samaa mieltä, hirveää kurkkuäänellä kirkumista ! En ole koskaan pitänyt hänen lauluäänestään. Mummon näköinen tantta !

????😡😡👎👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvänen aika Katrihan on mummo ja 80 vuotias tulkaapa toiset perässä jos nyt edes on kanttia.Ja lauluääni vieläkin ihan kohdallaan .Hyvä Katri-Helena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänhän on mummo , jo iäkäs
        Miksi pitää haukkua ulkonäköä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No hyvänen aika Katrihan on mummo ja 80 vuotias tulkaapa toiset perässä jos nyt edes on kanttia.Ja lauluääni vieläkin ihan kohdallaan .Hyvä Katri-Helena.

Te 3-4-kymppiset siiderivalaat näytätte 80-vuotiailta, kun taas Katri-Helena nelikymppiseltä. Ja laulaa osaa, toisin kuin nykyiset honottajat ja yläfalsetissa määkijät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä sinusta hänen kuuluisi näyttää. Kaunis nainen hän on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eikse oo jo mummon iässäkii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä sinusta hänen kuuluisi näyttää. Kaunis nainen hän on

Katri Helena on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha, oli kuitenkin yli 40 000, jotka rakastavat häntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri Helena on ikäisekseen todella hyvässä kunnossa

Katri-Helena on kaunis ja nuorekas. Pitänyt huolen ulkonäöstään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauratti kyllä tuo "Mummon näköinen tantta"-kommentti. Aika lailla on hämärtynyt ihmiskuva tuolta henkilöltä. Katrihan on 80-vuotiaaksi tosi nuorekas, miten paljon kiristyksiä lie tehty, en tiedä.
        Moni 20-30 vuotias kumminkin häviää ulkoisessa olemuksessa Katrille. Kaikki kunnia pitkälle uralle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣 hauska toi "mummon näkönen tantta". Mummohan se on, ties monenko kertanen ja kyllä 80 vee näkyy kaikissa, myös sinussa aikanaan.

• Anonyymi

Jumala on sittenkin olemassa 🙏

• Anonyymi

Liimatainen antoi luvan lopettaa.

• Anonyymi

Nyt on aikaa kotona enemmän.
        Siksi liimataisen hymy on 😁

• Anonyymi

Liimataisesta tulee nyt Katri Helenan kartanon pehtoori.

• Anonyymi

Ei tarvitse kortonkia käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta liukuvoidetta sitäkin enemmän !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kuulukaan kun suhteessa ollaan !
        Läheisyys on tervettä ja normaali asia
        Mutta ei ilmeisesti sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuori mies, sinulle on naiminen pääasia vielä, mutta toivottavasti opit myös sen, kun alat seurustelemaan ns vakavissasi, ettei yhdessäolo ja toisen rakastaminen ja kuinka toisesta välittää, sitä näytetä pelkällä naimisella. Siinä tarvitaan "vähän" muutakin. Sinäkin kasvat ja opit, teininä se naiminen on ykkösjuttu, mutta kyllä se siitä laantuu ja opit. Joku saa sinusta varmasti hyvän miehen aikanaan. Mukavaa koulupäivää!

• Anonyymi

Mutta radiosta kuullaan Katrin laulattaa maailman loppuun.!!

• Anonyymi

Siinä kohtaa vaihtuu kanava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä kohtaa vaihtuu kanava.

Menevät juorujen mukaan vielä avioliittoon, voi eikä ikää 80 - pitää mennä siis neljännen kerran avioon 🥵.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menevät juorujen mukaan vielä avioliittoon, voi eikä ikää 80 - pitää mennä siis neljännen kerran avioon 🥵.

Pitäiskö ottaa Katrin hääyööksi tupla annos naisten viakraa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin tietenkin Viegraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katrin olisi tärkeintä tehdä testamentti, sulkea Liimatainen ulkopuolelle.
        Toivottavasti Liimatainen ei ole "uunottanut "jo Katria , kuinkas muuten noin nuori mies vanhan mummon kanssa hengailisi, ellei rahallisen hyödyn vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti Liimatainen ei ole "uunottanut "jo Katria , kuinkas muuten noin nuori mies vanhan mummon kanssa hengailisi, ellei rahallisen hyödyn vuoksi.

Katri antaa kakkosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liimatainen odottaa perintöä vaivojensa palkaksi. Hänelle alkaa uusi elämä perittyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liimatainen kosii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri on vanha mummon höperö ja ei tee mitään testamenttia. Liimataisella on kovat odotukset, päästä isännöimään taloon ja avioliittoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetas, jos kolmannella kerralla menisi lääkkeen nimi oikein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri antaa kakkosta.

80 kymppinen vanha mummo !!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmaan hoitanut tämän "bisneksen" jo. Ei sun tarvi olla huolissas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin nuoremmasta näkökulmasta, on paremman näköinen, kun moni puolta nuorempi "sisarensa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten ?? Onko se sinulta pois ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liimatainen odottaa perintöä vaivojensa palkaksi. Hänelle alkaa uusi elämä perittyään.

Eiköhän hän ole varakas jo muutenkin

Ihanaa että rakkaus on kestänyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi on ihan normaalia ikäihmiselläkin
        Vai oletko tosiaan tyhmä etkä tiennyt??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pitäisi hyökätä nyt vanhan naisen kimppuun. En usko että Katri olisi jatkanut laulu uraansa näin pitkälle. Liimataisella oli ehkä omat hyödyt tässä asiassa päälimäisenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri Helena on paras,nää nykyiset nais laulajat, ei ikinä yllä Katri Helenan tasolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvi jos ja kun mies osaa hommansa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sitten rakkaus ei katso ikää eikä seksikään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin nuoremmasta näkökulmasta, on paremman näköinen, kun moni puolta nuorempi "sisarensa".

Totta !!!!! Hienoa että pitää itsestään huolta
        Kateellisuus on kauheaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei pitäisi hyökätä nyt vanhan naisen kimppuun. En usko että Katri olisi jatkanut laulu uraansa näin pitkälle. Liimataisella oli ehkä omat hyödyt tässä asiassa päälimäisenä.

Katri on aikuinen nainen ! On pystynyt päättämään omista asioistaan !

• Anonyymi

Laulantaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, kun avioehto, jos menee tuon ”Liiman ” kanssa avioon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puoliso peri koskaan, vaan lapset, puoliso/ leski saa tasinkoa, jos on avioehto, niin sillon puoliso pitää oman omaisuutensa eikä pääse käsiksi toisen omaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri on aikuinen nainen ! On pystynyt päättämään omista asioistaan !

Se toinen aikuinen nainen lopetti paljon nuorempana esiintymisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri Helena on paras,nää nykyiset nais laulajat, ei ikinä yllä Katri Helenan tasolle.

Totta, en ole edes kuunnellut nykyisten "laulajien" rääkymistä. Yrittävät alusvaatteillaan esiintyessään saada lisää keikoille väkeä. nykyisin kun reppanat eivät ole edes nähneet alkkareissa ihmisiä, niin se on jotain suurta ja ihmeellistä.
        Hyvän laulajan ei tarvitse puolialasti esiintyä eikä riehua lavalla, koskee sekä naisia että miehiä.
        Valitettavasti jokainen rääkyjä luulee olevansa laulutaitoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitten? Mitä se sua liikuttaa vai onko toi mies jättänyt sut K-H:n takia???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koetas, jos kolmannella kerralla menisi lääkkeen nimi oikein!

Niin, olisi varmasti vielä naimisissa sen ensimmäisenkin kanssa, ellei mies olisi menehtynyt sairauskohtaukseen nuorena. K-H jäi leskeksi ja pienten lasten yh:si. Ikää en muista, mutta nuori oli. Eikö hän olisi saanut mennä naimisiin? Tosin, se äijä oli, mitä oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi on ihan normaalia ikäihmiselläkin
        Vai oletko tosiaan tyhmä etkä tiennyt??

Joko nyt huomaat, kuinka tolloja meidän "tulevaisuuden toivot" on? Tosin tällä keskustelufoorumilla saa nauraa.
        Kyl mäkin muistan, kun mä olin teini, niin jo +25 oli ikäloppuja, toinen jalka haudassa, ja nyt noiden mielestä +40 ovat jo muumioita, mutta sitä en muista, olisinko oikeesti ollut noin tyhmä ja ladellut noin tyhmää ulos suustani. Tuskinpa. Kuulun vielä siihen ikäryhmään, jolloin demarilehmät ei ollut keksineet vapaata kasvatusta.

• Anonyymi

Onnea Liimataiselle!

• Anonyymi

Onnenpoika kun saa polkea vanhusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha rakkaus ei ruostu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi oi.... jos et tiedä, tuskin sinäkään kasikymppisen
        nä olet "ratsastus"kunnossa. Voipi kunto olla jo viiskymppisrnä kaput, Luoja yksin tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin, samanlainen pimppi se on vanhallakin ja voi olla että tuo Liimatainen ei niin välitä polkea kovinkaan usein, on miehiä, joita ei sexi paljoa kiinnosta, tai on aseksuaali.

• Anonyymi

Kateus ja katkeruus on näköjään ketjussa kova kun itsellä ei ole rahaa lippuun stadikalle eikä onnibussiin. Eikä olisi ketään kenen kanssa mennä vaikka olisikin.

• Anonyymi

Rahaa olisi, mutta kun tuo konsertti ja esiintyjä ei kiinnosta. Jokaisella on omat ihanteensa.
        Minä en ole koskaan ostanut ainuttakaan Katri Helenan levyä, enkä ole muutenkaan fanittanut häntä. Minun suosikkini on ihan toinen laulajatar.

• Anonyymi

Mistä syystä jonkun tulisi olla kateellinen Katri Helenalle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahaa olisi, mutta kun tuo konsertti ja esiintyjä ei kiinnosta. Jokaisella on omat ihanteensa.
        Minä en ole koskaan ostanut ainuttakaan Katri Helenan levyä, enkä ole muutenkaan fanittanut häntä. Minun suosikkini on ihan toinen laulajatar.

Ilmeisesti halvemmat liput jossain räkälässä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmeisesti halvemmat liput jossain räkälässä..

Minulla ei ole tapana käydä missään räkälöissä. Miten sinulla tuollainen tuli mieleen? Miksi sinä itse et mennyt Katri Helenan konserttiin? Sehän on juuri menossa ja sinä vaan kirjoittelet täällä ja arvostelet niitä joita tuo laulajatar ja hänen konserttinsa ei kiinnosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei ole tapana käydä missään räkälöissä. Miten sinulla tuollainen tuli mieleen? Miksi sinä itse et mennyt Katri Helenan konserttiin? Sehän on juuri menossa ja sinä vaan kirjoittelet täällä ja arvostelet niitä joita tuo laulajatar ja hänen konserttinsa ei kiinnosta.

Olen Katrin keikalla. Ostin myös emännälle lipun koska en ole persaukinen niin kuin sinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen Katrin keikalla. Ostin myös emännälle lipun koska en ole persaukinen niin kuin sinä.

Miksi et kuuntele kun Katri Helena laulaa, vaan kirjoittelet samaan aikaan tänne Suomi24:n?
        Se, että joku ei pidä Katri Helenasta ei tarkoita myöskään sitä, että sellainen henkilö olisi köyhä. Omituisesti kyllä ajattelet asioita. Eikä nuo Katrin liput olleet maata kaatavia. Jokaisella köyhälläkin olisi rahaa laittaa 300-400€ yhteen konserttilippuun ihan milloin vaan.

• Anonyymi

Tässä ei ole kyseessä kateus eikä katkeruus. Lippuihin olisi löytynyt rahat heittämällä.
        Pidän Katri-Helenan useistakin kappaleista. Olen häntä 15v nuorempi. Kävin nuorempana hänen keikoillaankin. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaisen pidemmän työuran tehneen pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa, ja antaa tilaa nuoremmille tekijöille.

Tuollainen näytti jo pakonomaiselta esiintymiseltä mielestäni, siltä tämä vaikutti valitettavasti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kiinnostaahan kun häntä arvostelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä ei ole kyseessä kateus eikä katkeruus. Lippuihin olisi löytynyt rahat heittämällä.
        Pidän Katri-Helenan useistakin kappaleista. Olen häntä 15v nuorempi. Kävin nuorempana hänen keikoillaankin. Nyt olen kuitenkin sitä mieltä, että jokaisen pidemmän työuran tehneen pitäisi ymmärtää lopettaa ajoissa, ja antaa tilaa nuoremmille tekijöille.

Tuollainen näytti jo pakonomaiselta esiintymiseltä mielestäni, siltä tämä vaikutti valitettavasti!

Hyvin hän edelleen hoisi työnsä
        Ei musiikissa anneta Tilaa!! Jokaiselle löytyy paikkansa
        Typerä ajatuskin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et kuuntele kun Katri Helena laulaa, vaan kirjoittelet samaan aikaan tänne Suomi24:n?
        Se, että joku ei pidä Katri Helenasta ei tarkoita myöskään sitä, että sellainen henkilö olisi köyhä. Omituisesti kyllä ajattelet asioita. Eikä nuo Katrin liput olleet maata kaatavia. Jokaisella köyhälläkin olisi rahaa laittaa 300-400€ yhteen konserttilippuun ihan milloin vaan.

Älä viitti naurattaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet selvästi vielä kakara iässä.

• Anonyymi

Pitkän uran tehnyt ja viihdyttänyt kuulijoitaan.
      Ei kuulu kuitenkaan minun suosikkeihin.
      Lapsuudestani muistan hänen kappaleitaan mutta silloin 60 luvulla oli monia muita artisteja joita kuuntelin.
      Hän on uransa tehnyt ja ansaitsee eläkkeensä mutta turhan näyttävästi.

• Anonyymi

Turhan näyttävästi?? Eihän Katri-Helena ole ainoa artisti, joka lopettaa uransa "turhan näyttävästi". Kyllä 60 v samaa työtä tehneenä artistina, tuo on loistava päätös. Harva artisti tuohon pystyy. Minä itse ymmärrän tuon kiitoksena yleisölle. Yleisölle, joka ihailee häntä.

• Anonyymi

Suomessa nyt menestyy ö-luokan laulajakin. Katri on kansakoulun käynyt , kieliä osaamaton eikä koskaan ole päässyt eroon leveästä Itä-Suomen murteestaan. Nyt vanhan mummon näköinen tantta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turhan näyttävästi?? Eihän Katri-Helena ole ainoa artisti, joka lopettaa uransa "turhan näyttävästi". Kyllä 60 v samaa työtä tehneenä artistina, tuo on loistava päätös. Harva artisti tuohon pystyy. Minä itse ymmärrän tuon kiitoksena yleisölle. Yleisölle, joka ihailee häntä.

Ymmärtäisin paremmin tuon jättikonsertin tarkoituksen, jos osa tuotoista olisi annettu hyväntekeväisyyteen, mutta kun ei, niin ei!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa nyt menestyy ö-luokan laulajakin. Katri on kansakoulun käynyt , kieliä osaamaton eikä koskaan ole päässyt eroon leveästä Itä-Suomen murteestaan. Nyt vanhan mummon näköinen tantta !

Laulaa osaa ja 100× paremmin kuin nyky"laulajat", jotka honottaa ja sössöttää. Yksikään näistä nykykiekujista ei yllä, kun korkeintaan 20 v uraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laulaa osaa ja 100× paremmin kuin nyky"laulajat", jotka honottaa ja sössöttää. Yksikään näistä nykykiekujista ei yllä, kun korkeintaan 20 v uraan.

Olen samaa mieltä Katri Paula Lea ja Marion ovat oikeita iskelmä laulajia heitä saattaa kuunnella ,toisin on nämä nykyiset laulajat ,jotka nenäänsä nasaali äänellä vinkuvat nuotin vierestä,niitä ei voi kuunnella edes Erkkikään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös kauppiksen , noissa ikäluokissa on paljon tuon tason koulutettuja, sillon koulut maksoi eikä kaikilla vanhemmilla ollut varaa kouluttaa lapsiaan, toista se on nyt kun koulutus ilmaista yliopistotasolle asti, ja saa vielä rahaa toiseen asteeseen , kun käy koulua opintotukea.

• Anonyymi

Seitsemänkymppiset ja ylikin täällä kirjoittelee näköjään.

• Anonyymi

Ei Liimatainen ole vielä seittemääkymppiä

• Anonyymi

Kuinka vanha pitää olla että kirjoittaa "laulajatar"? Yhdeksänkymppinen?

• Anonyymi

En mää nyt seittenkymppinen ole, mitta tykkään K-H:sta

• Anonyymi

64 v.

• Anonyymi

Hyvä näin.
      Urho Liimatainen

• Anonyymi

Nyt se on ohi, luojan kiitos!

• Anonyymi

Tuskin malttaa pysyä poissa julkisuudesta. Kyllä manageri Liimatainen laittaa hänet vielä johonkin show-ohjelmaan puhumaan niitä näitä.

• Anonyymi

Onpa hän pullahtanut aika tavalla, isot kaavut peitteenä

• Anonyymi

Niin on liimatainenkin aikamoinen tankki.

• Anonyymi

Katri Heluna teki kaijakoot.

• Anonyymi

Muista nyt, kun sinäkin vanhenet, niin kummasti sitä yks sun toinen "pullahtaa", sinä mukaanlukien.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt, kun sinäkin vanhenet, niin kummasti sitä yks sun toinen "pullahtaa", sinä mukaanlukien.

Kaikki eivät liho vanhetessaan. Muista ja tiedä sekin asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei toki kaikki, mutta 90%:sti. Naiset varsinkin, kun hormonitoiminta muuttuu. Muista sinäkin tämä. Toki lihova nainen on rypyttömämpi ja paremman näköinen, kun laiha ryppynen käppänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieluummin katsoo vanhaa ja pullukkaa ,kun luisevaa vanhaa ,ovat aika kurjan näköisiä kurttuineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katri Heluna teki kaijakoot.

Kiskooko liimataine ja Katri yhdessä kaljaa, kun näyttävät tankeilta!

• Anonyymi

En luota Katri-Helenaan, enkä usko että lopettaa julkisen kiekumisensa.

• Anonyymi

No minä taas olen pitänyt K-H:n lauluista ja ilmeisesti joku muukin. Meinaan vaan, ettei yksikään tämän päivän nuorista naisartisteista yllä 60 vuoden uraan. On ne semmosia honottaja-sössöttäjiä, että tekee ihan pahaa kuunnella.
      Makuasia

• Anonyymi

Paljon oli näjään kertynyt porukkaa ja vielä ympäri Suomea. En itse oikeastaan, koskaan kuunnelut konserttejaan.

• Anonyymi

Muistan v. 1964, kun Katri-Helenan Puhelinlangat laulaa tuli radiosta. Toinen muistamani kappale oli Repe Helismaan Pikajuna Meksikon. Olin 3-vuotias.

• Anonyymi

Nukuin onnellisesti ja hyvin keikan aikaan. Ei kuulu minun suosikkeihin tämä laulaja.

• Anonyymi

Lehtitiedon ja kuvien perusteella konsertti oli samanlainen kuin aina ennenkin.
      Yleisöä oli vain enemmän. Vanha iltapuku ja samat jutut laulujen lomassa.

• Anonyymi

Katri on valovoimainen ja lämmin henkinen ihminen ja esiintyjä. Ei tarvitse mitään show-meininkiä pärjää ja pärjännyt ihan itsenään.

Katrilla on menestystä ja miehiäkin riittänyt.
      Ei ole tarvinnut alkaa vaatteita vähentämään, eikä seksikkailla asuillaan itseään kauppaamaan.
      Esim. Erika Vikman.

Sitä paitsi ihan mahtava suhde Tommin kanssa, kalasusharratuksiineen ja muutenkin.

Todettakoon Tommi on ollut loistava manageri ja tuki Katrille.

Mitä luin äsken tällä palstalla arvosteluja Katrin ja Tommin lihomisesta. Törkeää!
      Katri on 80v harva samanikäinen on noin hyvässä kunnossa. Ja moni nuorempi artisti on todella lihava esim. Kaija Koo.

• Anonyymi

Miksi moitit Kaija Koon lihavuutta? Mistä tiedät Katri Helenan terveydestä yhtään mitään? Kaikki vaivat eivät näy päällepäin.

• Anonyymi

Vieno Kekkonen on upea vielä 90-vuotiaana. Äänikin on vielä tallella.

• Anonyymi

Ei ole moni elossakaan 80- vuotiaana. Nykyartistit ovat aivan onnettomia vinkujia Katriin verrattuna. Hiekkalaatikolta asti kiljuvat ja huomiota hakevat, luulevat sitten osaavansa laulaakin. Lopulta sitten riisuvat vaatteitaan, jos paremmin menisi kaupaksi, säälittäviä tyrkkyjä vain.

• Anonyymi

Katri on aina ollut tyylikäs esiintyjä.
      Minusta Viimeinen ilta konsertti oli upea.

Konsertti oli todella hyvin suunniteltu ja Katri sai loistaa. Hän ottaa aina lavan haltuun omana itsenään, siinä ei muuta tarvita.

Konsertti oli Katrin pukuineen ja kaikkineen Katrin asvokkuudelle sopiva.

Katri lopetti uransa hienosti, tuon hienommin sitä ei olisi voinut tehdä!!

• Anonyymi

Samaa mieltä ja eiköhän se, että 43000 on halunnut mennä kuuntelemaan häntä, todista jotain.

• Anonyymi

Pettymys kun ei vilauttanut peppua keikalla.

• Anonyymi

Katri Helena osaa laulaa,silloin ei tarvitse esitellä persettään.

• Anonyymi

Kyse oli laulukeikasta, ei eroottisesta showsta. Niissä ovat eri ihmiset, eivät oikeat laulajat.

• Anonyymi

Jos jollakin on hyvä lauluääni, niin se on Diantralla.

• Anonyymi

Ei löytynyt googlettamalla tuon nimistä laulajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso nimellä Diandra Flores.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun minä kirjoitin nettiin nimen Diantra, niin se tarjosi heti nimeä Diandra Flores. Hän on se upea ääninen laulaja. Monin verroin parempi kuin Katri Helena nuorena ja nyt.

• Anonyymi

Diandra paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diandra paras

Jos Diandra olisi esiintynyt Katri Helenan jäähyväiskonsertissa, niin Katri Helena olisi jäänyt ihan varjoon. Diandra pärjää laulullaan. Hän ei tarvitse kylkijäisiksi mitään muuta. Ei kertomuksia miehistään, eikä mistään muustakaan mikä liittyy hänen yksityiselämäänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katso nimellä Diandra Flores.

Täällä näyttää Katri Helunan ihailijat olevan noita peräkylän mummoja ja pappoja, jotka eivät osaa edes kirjoittaa oikein laulajan Diandra nimeä. Eli samaa tasoa Katrin kanssa, joka kansakoulun käynyt kielitaidoton kiekuja.

• Anonyymi

Jos kerran Katri-Helena on "paksu vanha ämmä" tms. niin teidän diandranne, påskat minä siitä kuinka nimensä kirjoitetaan, on sitten paksu nuori ämmä.
        Ja sitten se tärkein: Teidän driandrastanne puuttuu ARTISTIUS! Helppo se on jossain elämäni biisissä lurittaa toisten kappaleita ja lainata näiden artistiutta ja karismaa. Turha tulla että laulaahan Katri Helenakin muiden biisejä tyyliin Lintu ja lapsi kun Katri Helena on ne tehnyt omakseen ja itsellään on ihan omia hittejä paljon. Driandralla ei yhtäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä näyttää Katri Helunan ihailijat olevan noita peräkylän mummoja ja pappoja, jotka eivät osaa edes kirjoittaa oikein laulajan Diandra nimeä. Eli samaa tasoa Katrin kanssa, joka kansakoulun käynyt kielitaidoton kiekuja.

On Katri-Helena käynyt muistaakseni kauppakoulun. Se oli hyvä koulu siihen aikaan!

• Anonyymi

Joo, on ihan ok, mutta onko sillä ollrnkaan omia lauluja?. En muista kuulleeni muita, kun joidenkin toisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Diandra olisi esiintynyt Katri Helenan jäähyväiskonsertissa, niin Katri Helena olisi jäänyt ihan varjoon. Diandra pärjää laulullaan. Hän ei tarvitse kylkijäisiksi mitään muuta. Ei kertomuksia miehistään, eikä mistään muustakaan mikä liittyy hänen yksityiselämäänsä.

Ei nyt sentään ihan...
        Ota huomioon myös se, että artistien ikäero on sentään ainakin 55 v. Dianralta puuttuu vielä yksi asia, jota sillä ei ole äänessään. Nimittäin elämänkokemus. Se tulee sitten aikanaan. Laulaessa välittyy tunne ja se elämänkokemus. Näin se vaan menee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diandra paras

Hänkin on läski ja painaa 50veenä ainakin 150 kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On Katri-Helena käynyt muistaakseni kauppakoulun. Se oli hyvä koulu siihen aikaan!

Omien sanojensa mukaan sai huonon todistuksen. Kertoi, että onneksi sitä ei ole koskaan tarvinnut näyttää kenellekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diandra paras

👍👍👍👍

• Anonyymi

totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kerran Katri-Helena on "paksu vanha ämmä" tms. niin teidän diandranne, påskat minä siitä kuinka nimensä kirjoitetaan, on sitten paksu nuori ämmä.
        Ja sitten se tärkein: Teidän driandrastanne puuttuu ARTISTIUS! Helppo se on jossain elämäni biisissä lurittaa toisten kappaleita ja lainata näiden artistiutta ja karismaa. Turha tulla että laulaahan Katri Helenakin muiden biisejä tyyliin Lintu ja lapsi kun Katri Helena on ne tehnyt omakseen ja itsellään on ihan omia hittejä paljon. Driandralla ei yhtäkään.

Hän ei tarvitse hittejä!

• Anonyymi

Milloikahan Danny pitää jäähyväiskonsertin stadionilla.
      Liput kannattaa varata ajoissa jos mielii mukaan.

• Anonyymi

Olisivat voineet tehdä yhteisen jäähyväiskonsertin. Yhteisiä vanhoja aikoja muistellen.

• Anonyymi

Olihan tuota massaa kertynyt. Kuuluu kai ikään.

• Anonyymi

Katrilla on ollut hyviä kappaleita, mutta suurelta osin hän on pysynyt pinnalla ja otsikoissa yksityiselämämsä ansiosta. Hän on vuosien saatossa kertonut elämästään jatkuvasti jotain. Tosin valikoidusti ja itselleen sopivasti. Kun hänen lapsensa olivat pieniä, niin heidätkin hän "juoksutti" julkisuuteen. Ilmeisesti lapset saivat siitä tarpeekseen, koska myöhemmällä iällä eivät ole esiintyneet äitinsä kanssa lehtien palstoilla.

• Anonyymi

Eihän tämä tähän lopu. Illalla tulee ennakkoon tehty haastattelu Katri Helena mummosta. Saamme kenties kuulla mitä uutta tai ennalta arvaamatonta hän kertoo itsestään ja läheisistään. Vai kuulemmeko sen mitä on kuultu jo sataan eri kertaan. Mutta, kuunnellaan ja katsotaan nyt kuitenkin. Eihän sitä etukäteen tiedä mitä tuleman pitää.

Ps. Tuskin Katri Helena pahastuu tuosta mummo sanasta. Onhan hänellä jo ilmeisesti kolme lastenlasta.

• Anonyymi

Uusintana tulee kaksi vuotta sitten esitetty haastattelu. Ei kuulemma mainitse sanallakaan tätä erehdystään eli Panu Rajalaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusintana tulee kaksi vuotta sitten esitetty haastattelu. Ei kuulemma mainitse sanallakaan tätä erehdystään eli Panu Rajalaa.

Katri Helena oli umpirakastunut Panu Rajalaan. Muistan kun luin aikoinaan Apu-lehteä. Oli aina kiire halimaan Panua, kun asui vielä muualla. Noin hän sen asian itse ilmaisi. Olihan sitä romanssin poikasta myös Dannynkin kanssa. Kirjassaan ei muistellut ensimmmäistä aviomiestä mitenkääm kauniisti. Kuten ei Panuakaan.

• Anonyymi

Hirvee meteli jostain laulajasta joka laulaa kaikki biisit samalla nuotilla.

• Anonyymi

Totta , kamala kiekuja ja vielä Pohjois Karjalan murre vaikuttaa puheessa !!

• Anonyymi

Hjallis vei tyttönsä katsomaan myös tuota lyyliä.

• Anonyymi

Kyllä fanit ovat kuin lammaslaumaa. Kaikestaisesta hömpästä en maksaisi senttiäkään.
      Rahastuksen makua.

• Anonyymi

Ei sinulla olisi rahaakaan. Kuuntele sinä vain Viikonloppuisää ja Pettäjän tietä ja uneksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinulla olisi rahaakaan. Kuuntele sinä vain Viikonloppuisää ja Pettäjän tietä ja uneksi.

Sinä et taida muita kappaleita tietää, etkä osatakkaan. Näyttävät olevan sinun lempikappaleita, kun tulivat ensimmäisenä mieleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä rahaa aivan riittävästi, mutta en laita hömppämuusikoille. Katri-Helenankin pitäisi miettiä iankaikkisia arvoja, eikä riehua ja villiinnyttää kansaa.
        Turhuuksien markkinat!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On kyllä rahaa aivan riittävästi, mutta en laita hömppämuusikoille. Katri-Helenankin pitäisi miettiä iankaikkisia arvoja, eikä riehua ja villiinnyttää kansaa.
        Turhuuksien markkinat!!!!!

Ei ole ainakaan missään kirjoitettu, että jättikonsertin tuotoista lahjoitettaisiin hyväntekeväisyyteen jotain!!?

• Anonyymi

kuuntele vaan sitä juha tapiolta, kaijakokkelikoota tai maija vilkkuvaloa....

• Anonyymi

No, onhan se tietenkin kateellisten puhetta. Katri-Helena is best.
        Yleisömäärä sen tietää.

• Anonyymi

Miksei Sanna ollut paikalla gogo-tyttönä.

• Anonyymi

Sanna on koulutettu rotunainen verrattuna tyhmään Katri Helenaan.

• Anonyymi

Lue hänen kirjansa, niin huomaat, että joskus hänellekkin maistui ns. hapan. Silloin Kalaojan aikoihin.

• Anonyymi

Sofia oli oikeesti huumepäissään, elikkä inhoatko sitä yhtä paljon. Sanna Marin ei ole koskaan käyttänyt huumeita, mutta tää Sofia on saanut tuomion huumeiden käytöstä ja hallussa pidosta.

• Anonyymi

Akka ikänsä leikkinyt kilttiä ja oikeesti hirviö ollut avilmiehiään kohtaan. Katri ei taida edes tietää, mitä sydämmin sivistys tarkoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Akka ikänsä leikkinyt kilttiä ja oikeesti hirviö ollut avilmiehiään kohtaan. Katri ei taida edes tietää, mitä sydämmin sivistys tarkoittaa.

Olihan tuo syytteessä lastensa pahoinpitelystäkin.
        Sukulaiseni oli töissä raumalaisessa hotelliravintolassa aikoinaan, jossa Danny esiintyi ja Lipsasten sukua myös paikalla.
        K-H oli tunkeutunut paikalle ja Lipsasten suku tuumaillut, että tuo h... ei ainakaan sukuun tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanna on koulutettu rotunainen verrattuna tyhmään Katri Helenaan.

Kyllä Katri lyö laudalta tullen mennen tuollaiset sanna-hupakot. Katrista voi sanoa, että on rotunainen, Sanna on vain pissis. Ei muuta.

• Anonyymi

Surkee oli kyllä laulaja, ei muuta.

• Anonyymi

En arvosta enää sen jälkeen Katria, kun otti tään nuoren kollin asuu kanssaan. Ollut joavioliitossa neljä kertaa, olisi elänyt normaalia elämää mikä ikä ihmisille kuuluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En arvosta enää sen jälkeen Katria, kun otti tään nuoren kollin asuu kanssaan. Ollut joavioliitossa neljä kertaa, olisi elänyt normaalia elämää mikä ikä ihmisille kuuluu.

Miehen kipee nainen ja petti heti toisen miehen kanssa ensimäistä aviopuolisoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen kipee nainen ja petti heti toisen miehen kanssa ensimäistä aviopuolisoa.

On jo niin vanha täyttänyt 80- vuotta, en katsoisi äitiäni kunnioittavasti, jos toimisi samoin kuin Katri. On kohta nainen palvelutalossa pestävänä ja menee avioliittoon 30 - vuotta nuoremman miehen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäpä olet sanomaan , minkä ikäiselle mikäkin kuuluu ja on normaalia. Sehän on vain hyvä, jos saa seksiä ja rakkautta oli ikä mikä tahansa. Pitää ihmisen pirteänä. Mielestäsi pitäisi yksin möjöttää ja vain valittaa, vai kateusko iski, etkö ole päässyt kertaakaan edes avioliittoon, toinen jo useamman kerran.

• Anonyymi

Rahastuksen Katri olisi voinut lopettaa jo 65vuotiaana kun eläkeikä alkoi! Mutta ei kun ahneus on päällimmäisenä. Miehiä on tullut ja mennyt vilisemällä, Rajalaa ylisti kun aviossa olivat kuinka seksi on parasta mökin vintillä! Hyi olkoon kuinka ikinä sitä häntäheikkiä huoli, mutta kun Katri tykkää naimahommista kuin hullu puurosta, ilman seksiä ei voi olla edes vanhana ihmisenä, yököttää koko ihminen 🤮

• Anonyymi

Juurikin näin, olen täysin samaa mieltä tästä asiasta.

• Anonyymi

Epäilen, että tuo kiekuminen jo muka loppuisi tähän viimeiseen sessioon?
        T. Bertil Perversson.

• Anonyymi

helkkari mitä tekopyhyyttä...vai seksi vanhana yököttää, hah!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helkkari mitä tekopyhyyttä...vai seksi vanhana yököttää, hah!

Ei ole saanut seksiä tuo kommentoija. Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista.

• Anonyymi

On koko ikänsä leikkinyt jotain kotipsykologia. Puhuu kirjoista opittuja asioita, ihan kuin ne olisivat hänen omia viisauksiaan. Välillä puhuu ihan puuta heinää.

• Anonyymi

Jätti kylmästi ensimmäisen aviomiehensä.

• Anonyymi

Katri Helena on suomalainen laulaja, joka tunnetaan positiivisyydestään ja positiivisistä lauluistaan.

Arvostan Katri Helenaa juurikin aitona suomalaisena laulajana, joka tehnyt yli 62 vuotta pitkän uran ja jonka laulut kuuluvat kaikenikäisten laulamiin.

ONNITTELUT ja KIITOKSET KATRILLE!

• Anonyymi

Rajalan asunnosta oli lähtenyt raivo päissään ja ajanut tieltä pois autollaan. Oliko alkoholin vaikutuksen alainen silloin vai ei tää Katri ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajalan asunnosta oli lähtenyt raivo päissään ja ajanut tieltä pois autollaan. Oliko alkoholin vaikutuksen alainen silloin vai ei tää Katri ?

Inhoan ihmisiä, ketkä leikkivät pyhää jopa uskovaista henkilöä ja kuitenkin totuus on n oikeasti, aivan toinen.

• Anonyymi

Ilman hyviä sanoittajia ja säveltäjiä hän ei olisi mitään. Katri Helenan ääni ei ole mitenkään kummoinen. Jos olisi, niin hän olisi maailman tähti. Häntä ei noteerattu edes Ruotsissa, eikä euroviisuissa.

• Anonyymi

Bertta-äiti ei hyväksynyt Tommi Liimataista. Eikä alkuun myöskään vanhin tytär.
      Mutta, osa kansaa oli ja on ihan lääpällään.

• Anonyymi

No on varmasti vaikea hyväksyä kenen lapsen vaan, että äiti alkaa harrastaa sänky leikkejä 30-vultta nuoremman miehen kanssa. Mies luultavasti ainoastaan, kyttää mummeli perintöä.

• Anonyymi

Katri Helena on ylpeä ja epäkohtelias. Panu Rajala oli lähettänyt hänelle kirjan, jonka Panu oli kirjoittanut Mika Waltarista. Katri Helena oli palauttanut kirjapaketin avaamattomana. Toisen kirjan tämä "arvon rouva" oli polttanut. Kehuskeli vielä, että tämä oli blondin kosto.

• Anonyymi

Voi ei siitäs näette miten kanaaivo on nainen. Katkera kun Rajala petti ja meni heti avioliittoon sivistyneen opettajan kanssa.

• Anonyymi

Ei kai ole koskaan sivistänyt itseään ja lukenut yhtäkään kirjaa, jos poltti ja hävitti Rajalan lahjoittamat kirjat.

• Anonyymi

Kyllä näköjään raastaa teillä kun Katri esitti mahtavan, historiaan jäävän konsertin Olympiastadionilla eikä edes huono sää pilannut sitä hiukkaakaan.
      Täten hän sinetöi ainutlaatuisen uransa jollaiseen Suomessa ei enää kukaan tule yltämään.
      Tänään Katri nauttii mansikkakakkua 🎂 kotonaan rakkaiden läheistensä keskellä.
      Mitä teillä on elämässänne tänään? Huomenna, ylihuomenna, viikko eteenpäin? Vuosi?
      Niinpä niin.

• Anonyymi

Ei täällä mikään raasta. Kerromme vain välillä totuuksia. Ei sen kummempaa. Kukaan ei ole täydellinen. Panu Rajala puhuu kauniisti Katri Helenasta, mutta Katri Helena ei puhu kauniisti Panusta. Mistähän sekin kertoo? Onko vika aina muissa?
        Mitä tulee mansikkakakkuun, niin sitä syödään muuallakin läheisten kanssa, kuin vain Kalaojilla ja Liimataisilla.🍰☕
        Mutta, mitä mahtaa olla sinun elämässäsi tänään, huomenna, ylihuomenna ja siitä eteenpäin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei täällä mikään raasta. Kerromme vain välillä totuuksia. Ei sen kummempaa. Kukaan ei ole täydellinen. Panu Rajala puhuu kauniisti Katri Helenasta, mutta Katri Helena ei puhu kauniisti Panusta. Mistähän sekin kertoo? Onko vika aina muissa?
        Mitä tulee mansikkakakkuun, niin sitä syödään muuallakin läheisten kanssa, kuin vain Kalaojilla ja Liimataisilla.🍰☕
        Mutta, mitä mahtaa olla sinun elämässäsi tänään, huomenna, ylihuomenna ja siitä eteenpäin?

Joo-o. Voithan sä jotain kaupan kelta- tai punalaputettua eineskakkua yksinäsi vetää. Mahtaa olla hauskaa. Mun elämäni on paljon paremmissa kantimissa kuin teidän, kiitos vaan kysymästä. Minulla kun on joku joka välittää minusta ja Huom! vielä tärkeämpää josta m i n ä välitän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo-o. Voithan sä jotain kaupan kelta- tai punalaputettua eineskakkua yksinäsi vetää. Mahtaa olla hauskaa. Mun elämäni on paljon paremmissa kantimissa kuin teidän, kiitos vaan kysymästä. Minulla kun on joku joka välittää minusta ja Huom! vielä tärkeämpää josta m i n ä välitän.

Nuo sinun kommentit paljastavat sinusta hyvin paljon. Puhut asioista jotka ovat sinun arkipäivää. Päällimmäisenä aina rahattomuus ja aletuotteet ja ystävien puute.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo sinun kommentit paljastavat sinusta hyvin paljon. Puhut asioista jotka ovat sinun arkipäivää. Päällimmäisenä aina rahattomuus ja aletuotteet ja ystävien puute.

Heh heh. Turha yrittää. Itse et kestänyt oikeaan osuvaa kommenttiani että mitäs teet ylihuomenna, ensi viikolla, ensi vuonna kun piti kiireen vilkkaa yrittää kääntää pöytä ja heittää takaisin. Eikä sulla mitään ystäviä ole. Mistä edes puhuisit niiden kanssa jos olisi? Haukkuisit vaan naisia kuten Katri Helenaa, Sofiaa ja ketä vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh heh. Turha yrittää. Itse et kestänyt oikeaan osuvaa kommenttiani että mitäs teet ylihuomenna, ensi viikolla, ensi vuonna kun piti kiireen vilkkaa yrittää kääntää pöytä ja heittää takaisin. Eikä sulla mitään ystäviä ole. Mistä edes puhuisit niiden kanssa jos olisi? Haukkuisit vaan naisia kuten Katri Helenaa, Sofiaa ja ketä vielä?

En aio kertoa sinulle omasta elämästäni yhtään mitään. Minun elämäni on ihan yksityistä.
        Enkä kerro kavereistanikaan mitään. Heidän olemassa olonsa eivät kuulu sinulle.
        Kenestä ihmeen Sofiasta sinä nyt puhut? En tunne ketään sen nimistä. Taitaa olla sinun tuttavasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En aio kertoa sinulle omasta elämästäni yhtään mitään. Minun elämäni on ihan yksityistä.
        Enkä kerro kavereistanikaan mitään. Heidän olemassa olonsa eivät kuulu sinulle.
        Kenestä ihmeen Sofiasta sinä nyt puhut? En tunne ketään sen nimistä. Taitaa olla sinun tuttavasi.

Ynnynnyn. Eli mitä olen susta kirjoittanut ovat täyttä totta. Kiitti vaan kun vahvistit asian. Hyvästi ja haista vıttu. Hähää!

• Anonyymi

Katria kaivattaisiin, jos hän olisi lopettanut uransa Puhelinlankojen ja Minne tuuli kuljettaa jälkeen.

• Anonyymi

Nyt näkee, että on hänestä pidetty ja samoin vihattu ainakin tään ketjukin perusteella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt näkee, että on hänestä pidetty ja samoin vihattu ainakin tään ketjukin perusteella.

Monta naista mukana joka lauluissa, muuten olisi ollut hyvin surkea koko konsertti stadikalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monta naista mukana joka lauluissa, muuten olisi ollut hyvin surkea koko konsertti stadikalla.

Ääni ei enää kantanut entiseen malliin.

• Anonyymi

Onneksi laulut jää !!!
      <3

• Anonyymi

Näin on ja ikää jo 80- vuotta, ei tietenkään voi ääni enää kantaa, samalla lailla kuin nuorempana. Vahva ääni ei ollut edes, hänellä nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on ja ikää jo 80- vuotta, ei tietenkään voi ääni enää kantaa, samalla lailla kuin nuorempana. Vahva ääni ei ollut edes, hänellä nuorena.

Näköjään on laulanut Almaz kappaleen, jota ei kykene hyvin laulamaan. Itsekritiikki on puuttunut kun on sen ottanut esitettäväksi. Kuunnelkaa itse alkuperäinen Almaz by Randy Grawford ja vertailun vuoksi Katrin esittämä, joka kalpea aavistus ko kipaleesta. Muutenkin iän muota laulaminen ei suju helposti Katriltakaan ja joutuu laulamaan kaulasuonet pinkeinä. Hyvä kun poistuu estraadeilta. Kokonaan toinen outo juttu on Katrin yhteydet henkimaailmaan, jota saa ihmetellä. Jotain pahaa yrittää niillä hyvittää ? Onko täyspäisen toimintaa sellaiset ? Itse sanon ettei ole. Katsokaa tv Itse asiassa kuultavana.

• Anonyymi

VEIKKAAN ET EI MEE KUN 3-4 VUOTTA. ELLEI 4-5 VUOTTA NÄHDÄÄN KATRI TAI MARION VOICE OF FINLANDISSA

• Anonyymi

Onnex on ura loppu joten sitä kiekumista ei enää keikoilla nähdä.

• Anonyymi

Kyllähän Katri on tehnyt pitkän ja valovoimaisen uran, ei siitä käy kiistäminen.

• Anonyymi

Kyllä käy kiistäminen. Ei erikoinen laulaja.

• Anonyymi

Yle näytti juuri pätkän konsertista, katsomon eturivi oli kokonaan naisitettu reilusti yli satakiloisilla teinitytöillä.

• Anonyymi

Voisin tikata saumaan.

• Anonyymi

Hohoii enää kaks otsikkoa ilturissa tästä siivettömästä mummosta !

Odottelemme satavuotiskonzerttia !

• Anonyymi

Kepu on jo suunnitellut vokottelevansa naisen ehdokkaksi seuraaviin vaaleihin.

• Anonyymi

Osaa kuulemma kiroilla.

• Anonyymi

Kuten on jo aiemmin kommentoitu, niin kyllä Diandra päihittää Katri Helenan äänellään ja laulutaidollaan menen tullen. Vaikka vertailtaisiin sitä Katri Helenan nuoruuden ääneen. Katri Helena on pysynyt taitavalla tavalla pinnalla ja esillä, kun aina tuonut julkisuuteen yksityiselämäänsä ja milloin mitäkin siihen liittyvää. Enemmän on ollut juttua yksityiselämästä, kuin itse musiikista. Toki nuorena ääni oli nykyistä parempi ja kappaleet hyviä.

• Anonyymi

Ahneen viimeinen tili esim jos lipun hinta 48e ×42000 henk. = 2 016 000e !!! Paljonko hän antaa hyväntekeväisyyteen? Ei lantin lanttia 😬 Onneksi en ole ikinä käynyt hänen keikoillaan 🤭

• Anonyymi

Miksi antaisi hyväntekeväisyyteen rahojaan? Ja jos antaakin niin ei kaikki niitä asioita levittele julkisuuteen. Olisitko itse jonossa raakkumassa toisen antsaitsemia rahoja itsellesi?
        Anna sinä tukesi tai palkkasi johonkin "hyväntekeväisyyteen", jossa organisaatio vie rahat taskuihinsa.

• Anonyymi

En ymmärrä moista hypetystä 8-kymppisen eläkkeelle jäämisen vuoksi. Kyse on kuitenkin harrastuksenomaisesta työstä ja perustuu täysin vapaaehtoisuuteen. Ei ole käyty kouluja/opiskeltu; on vain lauleltu puhelinlangoista ja tähtitaivaasta ym. Ihan täysin överiksi viety homma nämä jäähyväiset. Toivottavasti ei tule comebackia.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä! Mitä erikoista muihin laulajiin verrattaessa on Katri-Helenassa? No se on erikoista että vanha ihminen on seksin perään , ei riittänyt Rajalan panot, piti ottaa yli 30 vuotta nuorempi pullopostia tilalle 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä! Mitä erikoista muihin laulajiin verrattaessa on Katri-Helenassa? No se on erikoista että vanha ihminen on seksin perään , ei riittänyt Rajalan panot, piti ottaa yli 30 vuotta nuorempi pullopostia tilalle 🤮

Pulloposki tarkoitin!

• Anonyymi

Harrastuksenomainen työ.....eikös hän ole perheensä tällä työllä elättänyt ja ihan varmasti veroja maksanut hyvinkin runsaasti. Mitäs sä olet harrastanut elantosi eteen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastuksenomainen työ.....eikös hän ole perheensä tällä työllä elättänyt ja ihan varmasti veroja maksanut hyvinkin runsaasti. Mitäs sä olet harrastanut elantosi eteen?

Muut ovat käyneet töissä ja ostaneet Katri Helenan levyjä ja kasetteja ja fanituotteita, sekä käyneet hänen konserteissaan. Sieltä ne rahat ovat Katri Helenalle tulleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muut ovat käyneet töissä ja ostaneet Katri Helenan levyjä ja kasetteja ja fanituotteita, sekä käyneet hänen konserteissaan. Sieltä ne rahat ovat Katri Helenalle tulleet.

Kyllä hän on kuule uransa aikana kiertänyt bändinsä kanssa Suomen tanssilavoja todella paljon. Bändille se oli työtä kuten laulajallekin, josta ruoka tuli pöytään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän on kuule uransa aikana kiertänyt bändinsä kanssa Suomen tanssilavoja todella paljon. Bändille se oli työtä kuten laulajallekin, josta ruoka tuli pöytään.

Kuuleppas, ne ihmiset jotka ovat tulleet kuuntelemaan häntä, niin ovat tuoneet ne "ruokarahat" Katri Helenan ruokapöytään. Kuuntelijat ovat maksaneet kalliit pääsymaksut.
        Ilman kuulijoita ja levyjen ostajia tulot olisivat olleet nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleppas, ne ihmiset jotka ovat tulleet kuuntelemaan häntä, niin ovat tuoneet ne "ruokarahat" Katri Helenan ruokapöytään. Kuuntelijat ovat maksaneet kalliit pääsymaksut.
        Ilman kuulijoita ja levyjen ostajia tulot olisivat olleet nolla.

Just ja Katri olis istunut jossain toimistossa kanslistina, kun oli kauppiksen käynyt.

• Anonyymi

Et ole ainut nykysukupolvista joita vaivaa asioiden ymmärtämisen puute. Siihen ei auta koulut ja niiden käynnit, viisaus tulee muualta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtäkään Katri Helenan levyä tai kasettia en ole ostanut.
        Kerran olen livenä nähnyt Risulahden lavalla.
        Siihen aikaan oli usein 2 "tähteä" samana iltana Risulahdessa.
        Sitä toista tähteä menin katsomaan (olisko ollut Markku Aro?) ja siinä sivussa tuli myös Katri nähtyä ja vaihdettua muutama sanakin. Vaikutti hyvin ylimieliseltä.
        Että oon sitten sen verran ollut rahoittamassa...

• Anonyymi

Katri Helena on antanut tuhansia lehtihaastatteluita. Tuskin on antanut niitäkään ilmaiseksi. Työstähän se tuokin on käynyt.

• Anonyymi

Artistit jotka ns. lopettaa,tekee jäähyväiskiertueen jne.eivät suurimmaksi osaksi taida kokonaan pystyä jättämään estradeja tai julkisuutta yleensä.Monet on palanneet esiintymään ja haastattelut mediassa jatkuu.Näin käynee Katrinkin kohdalla.

• Anonyymi

Ei taatusti pysy poissa julkisuudesta. Johonkin television ohjelmaan tämä hänen managerinsa vielä avovaimonsa järjestää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taatusti pysy poissa julkisuudesta. Johonkin television ohjelmaan tämä hänen managerinsa vielä avovaimonsa järjestää.

Toivottavasti ei! On ikää jo sen verran paljon, että paras alkaa pysyä yksiyiselämässään kiinni.

On siellä konsertissa varmaan tekniikkaa taustalla kovastikin tarvittu. Ja apulaulajia myös.

Olin vuosia sitten hänen keikallaan. Ääni petti Katrilla ihan miten sattui. Apulaulajia tarvittiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti ei! On ikää jo sen verran paljon, että paras alkaa pysyä yksiyiselämässään kiinni.

On siellä konsertissa varmaan tekniikkaa taustalla kovastikin tarvittu. Ja apulaulajia myös.

Olin vuosia sitten hänen keikallaan. Ääni petti Katrilla ihan miten sattui. Apulaulajia tarvittiin.

Jos tuolla tavalla käytetään valmiiksi äänitettyjä taustoja hyväksi, niin kai se sitten huokuu ja itsekseen puuskuttelee vielä satavuotiaanakin lavoilla.

Kaikesta ne ihmiset maksavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tuolla tavalla käytetään valmiiksi äänitettyjä taustoja hyväksi, niin kai se sitten huokuu ja itsekseen puuskuttelee vielä satavuotiaanakin lavoilla.

Kaikesta ne ihmiset maksavat.

Jokainen ostaa, mitä ostaa.

Toivottavasti näitä viineisiä iltoja ei kuitenkaan ala tulla useampia.

• Anonyymi

Kaunis ja puhdas ääni, toisin kuin nuorilla honottavilla naisilla. Kaunis ja upea nainen, minkäs näköisiä on ankkahuulet ja botoxi naamat 80v???

• Anonyymi

Blayback toimi hyvin jäähyväiskonsertissa. 🎤😄

• Anonyymi

Harmi kun hän vastustaa kiusaamista että rasismia

• Anonyymi

Onneksi Kaisa Aikio ei lopettanut kiekumistaan.

• Anonyymi

80v. Dannyn kaa samoja ikiä🤣! Mutta en vaan koskaan erikoisemmin tykänny ole!! Ylipositiiviset ei!! Ja minulla samanikäinen poika kuin Liimatta joo🤗

• Anonyymi

Kiekuminen ei ole niin kamalaa kuin naukuminen joka on sietämätöntä.

• Anonyymi

Kyllä Katri Helena on hyvä laulaja. Näin se on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Katri Helena on hyvä laulaja. Näin se on.

Nuorempana ääni kantoi, mutta ei enää.

• Anonyymi

Kala-Tommi kertoo että seuraavaksi 3 vuodeksi on Katria saatavilla eri muodoissa,mitä se sitten on,jää nähtäväksi.

• Anonyymi

Eivät he malta pysyä poissa julkisuudesta. Tommi järjestää avovaimonsa johonkin tv-ohjelmaan puhumaan niitä näitä. Tai vaikka Salkkareihin näyttelemään. Muistelen, että Katri Helena haaveili jotain tuon suuntaista jo Panu Rajalan aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät he malta pysyä poissa julkisuudesta. Tommi järjestää avovaimonsa johonkin tv-ohjelmaan puhumaan niitä näitä. Tai vaikka Salkkareihin näyttelemään. Muistelen, että Katri Helena haaveili jotain tuon suuntaista jo Panu Rajalan aikoihin.

Kyllä Rajalallakin on omituinen naismaku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Rajalallakin on omituinen naismaku.

Rajala valitsi aikoinaan Katri Helenan vaimokseen. Sellainen oli Rajalan naismaku.

• Anonyymi

KAAAAATSON SINEEEEEEN TAIVAAAAAAAAAAAN köh

• Anonyymi

Euroviisuissa missä Katri esitti biisin "Katson sineen taivaan" oli joku ulkomaan laulajajengi,jotka oli nauranu hulluna aina "katson" sanan kohdalla,koska se oli ruma sana heidän kielellä.En muista mikä maa,ei vain Italia ois ollu tms.🤔

• Anonyymi

Ei kannata vanhan ihmisen lähteä seisoskelemaan kylmään veteen ja kalastelemaan. Menisivät vaikka Pariisiin lemmenlomalle.💖+💖

• Anonyymi

Juurikin näin ja oikea ajatus sinulta.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 84
      3522
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      75
      3125
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      82
      2576
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2376
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      212
      2210
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2111
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      900
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      878
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      796
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      750
    Aihe