Hedelmällisiä ja mielenkiintoisia keskustelun aiheita voisivat olla esimerkiksi ruutuun peruuttaminen marketin parkkipaikalla, sumuvalojen käyttö kesäisin, sekä miesten sukkahousut. Myöskin liikennepylpyrät ja kakkiaiset saattaisivat kiinnostaa suurta yleisöä.
Voitaisiinko joskus keskustella jostakin järkevästä aiheesta?
Anonyymi-ap
8
76
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Minäpä näin naisen jolla ei ollut sukkahousuja.
- AnonyymiUUSI
Jospa sen ukko on ollut pyöräilemässä... 🤔
- AnonyymiUUSI
Olisiko omenasadosta keskustelu hedelmällistä?
- AnonyymiUUSI
On jos omenapuussa on sumuvalot.
- AnonyymiUUSI
Pistin juuri marketin pihassa autoni parkkiin peruuttamalla. Odottelen parkkipirkkoja eli peruutusvastaisia neuvojia. Ei tunnu löytyvän.
- AnonyymiUUSI
Laita sumuvalot päälle niin kohta löytyy!
- AnonyymiUUSI
Täällä foorumilla aika kahjoa porukkaa. Jotkut laittaa bussiaikatauluja, jotkut sumuvaloja ja nissaneita, sitten ylläpito poistaa asia keskusteluja.
- AnonyymiUUSI
This is The Joensuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 995621
- 564251
- 472537
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282378Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201188- 231095
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071