Mikä siinä on kun jotkut köröttelee Kiteentiellä reilusti alle nopeusrajoituksen (40km/h)? Liikenne on paljon sujuvampaa jos ajaa vaikka karvan yli rajoitusien 👍
Onko taajamassa hankalaa ajaa normaalia nopeutta?
14
200
Vastaukset
- Anonyymi
Vain köyhillä on kiire.
- Anonyymi
Joillakin kiire maakuuntelukomppaniaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joillakin kiire maakuuntelukomppaniaan.
Ei taajamanopeuksissa kuole jos käyttää turvavöitä.
- Anonyymi
WRC-autojen jutrtukin kyllä niin tsikaanistanist, hidastejutusta auton renkaitakin ilmaan lentää.
Hyvä ralli kyllä jykylä on aina on hyppujäkin paljon ja nopeutta. - Anonyymi
Joillekin se auto on henki ja elämä. Kun ajaa vähän kovempaa kuin muut niin tuntee olevansa hyvä tässä asiassa ja muita parempi.
- Anonyymi
Bemari ja sähköautourpot liruuttaa 30:ä Kiteen taajamassa.Ovat liikenteen tukkona.Optelkaa ajamaan kuten immeiset.
- Anonyymi
No voi hyvä ihme! Kiteen taajama on kyllä aika pieni pläntti!
Vaikka kaikki liruuttaisivat 5 km tunnissa, hyvin ehdittäisiin.
- AnonyymiUUSI
Alle sitä on ajettava muutoin rikkoo lakia.
- AnonyymiUUSI
Joo ja alaikäisenä ei saa juoda alkoholia eikä polttaa tupakkaa. Pieni ylinopeus sujuvoittaa liikennettä kummasti. Tosin sekin riittäisi, että kaikki ajaisivat edes sitä 40km/h miniminopeutta.
- AnonyymiUUSI
Ooks nähny sen mainoksen? Siinä kysytään millaisena kuljettajana sinut nähdään? Noudata taajamanopeuksia. Liikenneturva.
Keltanokkia on taas liikenteessä, luki Koti-Karjalassa.
https://www.youtube.com/watch?v=QNVft13HyN0- AnonyymiUUSI
Nimenomaan noudata taajamanopeuksia, eli älä aja 20-30km/h kun ei ole mikään paraatiajo kyseessä kuitenkaan. Jos ei uskalla ajaa normaalia nopeutta kannattaa luovuttaa kortti poliisille ja käyttää julkisia.
- AnonyymiUUSI
Keskustan alueella eli noin 500 m pätkällä järkevät ihmiset ajavat maltilla ja esim Kupiaisen tienoilla. Saattaa vaikka ihminen ylittää tien jalkaisin niin parempi jos ei ole 48 mittarissa. Ja sama vaikka liikenneympyrästä Osuuspankille päin, ei kannata ajaa niin kovaa kuin pystyy kun siellä kääntyilee autoja... mutta mitäpä näistä, vauhdikkaat tohelot ajattelee vain itseään ja se harmittaa jos muutama sekunti menee jalka pois kaasupolkimelta.
- AnonyymiUUSI
Keskustan alueella on täydellinen näkyvyys suojateille, ihan hyvin voi ajaa 45-50km/h.
- AnonyymiUUSI
Ympäri maata homp-pojat ajaa aivan persiissä kiinni. Niinku Savinkontiellä aina yhtäkkiä ilmestyy joku poika autolla tai mopolla puristelemaan takapuskuria vaikka itse ajan reilua vauhtia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706804
- 594572
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s323768- 633081
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271646- 171630
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431187