Julkkis...vai.. Luin että jättäny miehensä ja kolme pientä lasta!! Ajatteliko vain itseään .. 🤔 . Voi taas olla nuori villi vapaa, sitäkö haki ! Bailata ja etsiä taas uusi mies ! Riisti lapsilta isän. Kummaa touhua. Lapsiparat.
Kuka o nanna karalahti
8
368
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ota enää, koska faktat ovat pielessä.
- Anonyymi
Ei olis pitäny mennä yksiin ja tehä kolmee muksuu elätettäväksi. Onkos niillä vielä luxus päiväkoti.
- Anonyymi
Karalahtien päiväkoti business 😂😂
- Anonyymi
Karskeilta miehiltä saa hyvät geenit lapsille. Sitten äijän voi heittää luiskaan.
- Anonyymi
Jeren geenit 😩
- Anonyymi
Jokerien tanssityttö.
- Anonyymi
On se niin väärin että hyviä ,kunnon miehiä käytetään hyväksi. Lapset tehdään ja sitten isi parka hylätään, vaikka ois hyvä puoliso ja isä lapsille. Sen ymmärtää että jos viinaan menevä , niin voi jättääkin sellasen isin.
- AnonyymiUUSI
Miehet on nykyään kertakäyttötavaraa. Ei niitä pysyvästi haluta enää nurkkiin pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026973
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364191- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341439
- 1431227