Todella viihtyisä ja ystävällisen palvelun paikka.
Itseäni on kuitenkin vaivannut kakkupalojen koko, mielestäni ne ovat noin puolet pienempiä kuin muissa kahviloissa. Vaikka ovat kauniita ja hyvin tehtyjä, en enää koon vuoksi osta niitä jatkossa. Ymm
Lounas on hyvä kuten myös pullat.
Hyvä kun saa santsata kahvia.
Kaipasin tiskiin jotain, mitä voi viedä tuliaiseksi ja joka säilyisi junamatkan ajan.
Asemakahavila
Anonyymi-ap
2
103
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Lause ymm.. jäi kesken kun vahingossa lähetin keskeneräisen viestin.
Ymmärrän siis, että kakkupalan koko on makukysymys ja jotkut voi tykätä pienemmästä annoksesta.
En ole kuitenkaan koskaan muualla, esim juhlissa kenenkään leikkaavan noin pientä palaa muulloin kuin ottaessaan lisää, joten siksi pidän kokoa poikkeuksellisen pienenä. Tällaista palautetta ei oikein kehtaa sanoa paikan päällä. - AnonyymiUUSI
Oisit ottanut kaks tai useampia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111