Vähän turhautuneena odotan lapsenlapsen seuraksi menoa illalla kun vanhemmat menevät festareille, enkä oikein viitsi mihinkään ruveta. Mustikkapiirakan pullapohjaan juuri väänsin iltapalaksi. Siellä pelataan sulkkista, joten kävelylenkkikään ei innosta.
Tässä mietin jutun juurta aiheeksi ja tämän aivot suolsivat. Rupeatko mukaan?
Aloitan
On ollut viikolla harmia, juuri nyt huomaan että - Putoan aina jaloilleni ja palaan entiselleni.
Kirjoita itsestäsi yksi myönteinen lause!
43
438
Vastaukset
- Anonyymi
Olen nyt 78-vuotiaana viisaampi kuin 20- vuotiaana.
- Anonyymi
Ja 20v oli asiat hyvin, ja tiesin kaikki mitä tarvitsi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 20v oli asiat hyvin, ja tiesin kaikki mitä tarvitsi tietää.
Tai luulit tietäväsi, kuten aivan kaikki nuoret. Vasta elämä opettaa, miten vähän tietää ja miten paljon olisi tiedettävää.
- Anonyymi
Ei kiinnosta kenenkään kullannuppujen viihdyttäminen.
Lapset keksii itse leikkinsä, ei niille tarvitse keksiä mitään.- Anonyymi
Jos minua, aloittajaa tarkoitat niin en keksi Minä mitään. Ovat opettaneet minulle Uunon, Kusetuksen, miten hypitään trampoliinissä turvallisesti, Nurkkajussin ja palauttaneet mieleen Sulkkiksen jota meillä lapsena pelattiin. Hyvin idearikkaita ja äidin sanojen mukaan heillä on Ehtymätön energia.
- Anonyymi
Olen ehdottoman totuuden ja tästä lähtevän oikeudenmukainen.
- Anonyymi
En anna muiden kävellä ylitseni, enkä yritä kävellä muiden yli!
- Anonyymi
"Olen persu, mutta toivon tulevani järkiini"
- Anonyymi
Olen niin armelias, että annan anteeksi sinulle persu vihasi.
- Anonyymi
Olen rasisti, mutta toivon paranevani sairaudestani.
- Anonyymi
En välitä muiden tekemisistä niin kauan kun ne ei koske minua.
- Anonyymi
TUo ei ole kyllä positiivista! Ylimielistä kylläkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin siltä vaikuttaa. Mutta kun miettii, voi se olla myäs sitä että antaa muiden elää rauhassa vaikka eläisivät poikkeavasti jos ei itse tarvitse olla siinä mukana. Siinä on toisen elämäntavan ymmärtämistä ja hyväksymistä. Ei minusta huono ominaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh !?
- Anonyymi
Muutamista pettymyksistä huolimatta kykenen vielä rakastamaan.
- Anonyymi
Olen nehenkeri enkä voi valkaista iteäni kuin mikhael jakson
- Anonyymi
Olen peruspositiivinen - elämäni ei ole ollut helppoa mutta elän niin kuin se olisi ollut
- Anonyymi
Hyvä. ja hojo hojo!
- Anonyymi
Oman sisältöni tuntien on aivan hemmetin ihmeellistä, että olen sangen sinnikäs sissi.
- Anonyymi
Ei tarvitse enää päteä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse enää päteä.
Mutku en ole pätenyt ikinä.
- Anonyymi
en ole natsi
- Anonyymi
Ihan mielelläni olen silloin tällöin naisystäväni kanssa lapsen"likkana" hänen 1,5 ja 3 vuotiaille lapsenlapsilleen, että kaikinpuolin niin hyvät vanhemmat pääsevät viettämään välillä kahdenkeskistä aikaa ja huoltamaan parisuhdettaan niin taas jaksavat paremmin lapsiarkea.
- Anonyymi
Hyvä.
- Anonyymi
Laula niille Mikki-Hiiren äänellä
Mikki-Hiiri pissahädässä
niin lapsi opettelee sitä koko illan. Tsekkaat vaan tästä että oppii
tekstin!
Mikkihiiri pissahädässä
Nyt on Mikki pisulle lähtenyt pikku rakko pullollaan
ja vaativa tarve on yltynyt jono vessaan jatkuu vaan
hiuli hei jonossa ei odottaa voi tai loiske soi
hiuli hei kakata ei pisulle tieni vei
(hei! oi! ooi!)
se talossa vessa on ainoa, ovi viimein häämöttää mut kas
oven kahva ei aukea joku istuu pöntöllä
kakalla istun hä hä hä hää, hä hä hä hä hää
koitappas mikki nyt pidättää, se mikä jäljelle jää hä hä hä hä hä hää
oijoijoioi päässä jo soi rakkoni pullollaan ompi voi
tuskalta säästä vessaan mut päästä tai kaikki kastuu vaan
halkeaa rakko päästä on pakko tai kohta paukahtaa
(Enkö saa rauhassa kakata, hähähähää)
(Oijoijoijoi)
mut kas mitä tullut on lattiaan mikä voi noin kellertää?
sen huomaa myös mikki juostessaan,
hätäpäivää nyt ei nää
hiuli hei pissata ei pois hädän täyttymys nyt jo vei
hiuli hei huolta ei jono vaan kasvaa hei (x2)
/MdK - Anonyymi
Tiedän mitä tulee tapahtumaan lähi aikoina. Tämä vastenmielinen sionisti muurari kahazarien aika on lopussa. Maanpettureita eu tarvitse katsella eikä,petoja orjuus loppuu..parasiitit kaikesta poistuu.
- Anonyymi
Myönteisyys on käsitteenä hukassa sulta? Aloitus kehotti kertomaan jotain myönteistä.
- Anonyymi
????
- Anonyymi
Parhain puoleni on etten enää tarvi elää kauan. Tarviin tuekseni jo sauvan. otso 86v.
- Anonyymi
Minkä "sauvan" ? Kävelykeppi, kainalo- vai kyynärsauva? Olisiko rollaattori turvallisin?
- Anonyymi
Se on siinä sitten.
- Anonyymi
Luojan kiitos minulla on pitkä pinna.
- Anonyymi
Se on hyvä asia, maltti on valttia.
- Anonyymi
Olen hyväntuulinen ja siisti.
- Anonyymi
Heitä niille pallo.
- Anonyymi
Jokaiselle oma, pallotellaan vaan.
- Anonyymi
Luotettava, tuki ja turva !
- Anonyymi
Olen onnellinen!
- Anonyymi
Elän omaa elämääni niinkuin haluan, ykslysti mitä muut siitä ajattelee.
- Anonyymi
Tanssitin emäntää myötäpäivään.
- Anonyymi
Hienoa, tykkäs.
- Anonyymi
Joka päivä on onnenpäivä, eläkkeellä on niin mukavaa.
- Anonyymi
Kaikitenkin totta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1076156Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370