Lempparikappaleenne/virsinne?

Anonyymi-ap

Uteliaisuuudesta kysäsen? Tai onko useampi,jotka koskettavat? Kertokaa,jos haluatte, mikä esim.laosuudesta koskettaa, mikä kappale, noin niinkuin eniten?

117

758

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täällä ei taida hirveästi uskovaisia kirjoitella.

• Anonyymi

Oletko itse uskovsinen? Onhan tullut ilmi todella vakavien korjaamattomien tekojen myötä, että uskovaisuutta voi näytellä. Usko saattaa tuntua vahvalta, jos istuu kaikki seurat, mutta onko muuta ulkoista näyttöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse uskovsinen? Onhan tullut ilmi todella vakavien korjaamattomien tekojen myötä, että uskovaisuutta voi näytellä. Usko saattaa tuntua vahvalta, jos istuu kaikki seurat, mutta onko muuta ulkoista näyttöä.

Kyllä voi näytellä saatana naamioituu oikein eteväksi uskoiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä voi näytellä saatana naamioituu oikein eteväksi uskoiseksi

uskovaiseksi mut harvemmimpa ne seuroihin uskaltautuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai siis uskaltautuu viettelemään nuoria tyttöjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan istuvat seuroissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan istuvat seuroissa.

Miten se on mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se on mahdollista

Tai älä sano

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai älä sano

Kerro huomenna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko nyökuttwlee puhujille näin se menee ja kotona korkki auki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko nyökuttwlee puhujille näin se menee ja kotona korkki auki

Ahaa, siiskö kaikki seurakuntalaiset eivät olekaan raivoraittiita? Mitähän niiden lapset ajattelevat+ Kyllä ne sen tietää????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

uskovaiseksi mut harvemmimpa ne seuroihin uskaltautuu.

Usko ei ole mitään seuroja,ei mitään että ollaan lammas puhujan johdossa.
        Monella heilläkin harha usko,ei ole RAKKAUTTA ,ei niin vaikka ulkokultaa näytetään.
        Lestadiolaisuus on usko hyvään mutta niin paljon pahaa myös monessakin suunassa,että ihmistä alistetaan täysin.
        Rakkaus ei ole heillä se perimmäinen vaan oma lahko ja sen etu IHAN KOKO SUOMESSA !
        Tämän takia en käytä koskaan Larssin rakennus tai muita palveluja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monella heilläkin harha usko,ei ole RAKKAUTTA ,ei niin vaikka ulkokultaa näytetään.
        Lestadiolaisuus on usko hyvään mutta niin paljon pahaa myös monessakin suunassa,että ihmistä alistetaan täysin.
        Rakkaus ei ole heillä se perimmäinen vaan oma lahko ja sen etu IHAN KOKO SUOMESSA !

kyllähän täytyy olla joku super mies alter ego tai joku muu pullo kaljaa silloin tällöin pitää mielen virkeänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllähän täytyy olla joku super mies alter ego tai joku muu pullo kaljaa silloin tällöin pitää mielen virkeänä

On vaan niitten kanssa jonka kanssa tulee toimeen
        Mites selittää raamatun kohdat
        Jeshua vastasi ja sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei ole ketään, joka on jättänyt taakseen kodin tai
        veljet tai sisaret, tai isän tai äidin, tai vaimon tai lapset, tai kylän, minun tähteni, ja minun evankeliumini
        tähden,”
        Eikä saisi satakertaisesti nyt tässä ajassa taloja ja isiä, ja sisaria ja äitejä, ja lapsia ja kyliä – vainon
        kanssa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
        Ja jokainen, joka luopuu talosta, tai veljestä tai sisaresta, tai isästä tai äidistä, tai vaimosta tai lapsista,
        tai kylästä, minun nimeni tähden, on saava satakertaisesti, ja perivä iankaikkisen elämän.
        Eka kerta tulee kohdalleni koska läheiset on vainonneet mutta vaikka ovat niin tehneet uusia ei ole tullut aika yksinäinen olo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On vaan niitten kanssa jonka kanssa tulee toimeen
        Mites selittää raamatun kohdat
        Jeshua vastasi ja sanoi, ”amen, minä sanon teille, ettei ole ketään, joka on jättänyt taakseen kodin tai
        veljet tai sisaret, tai isän tai äidin, tai vaimon tai lapset, tai kylän, minun tähteni, ja minun evankeliumini
        tähden,”
        Eikä saisi satakertaisesti nyt tässä ajassa taloja ja isiä, ja sisaria ja äitejä, ja lapsia ja kyliä – vainon
        kanssa, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
        Ja jokainen, joka luopuu talosta, tai veljestä tai sisaresta, tai isästä tai äidistä, tai vaimosta tai lapsista,
        tai kylästä, minun nimeni tähden, on saava satakertaisesti, ja perivä iankaikkisen elämän.
        Eka kerta tulee kohdalleni koska läheiset on vainonneet mutta vaikka ovat niin tehneet uusia ei ole tullut aika yksinäinen olo

tai toka kohta muutama kaveri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai toka kohta muutama kaveri

et meneekö se sitä raamattua mukaillen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et meneekö se sitä raamattua mukaillen

vainoa on riittävästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vainoa on riittävästi

Ketä tässä pitää jättää vaikka kuinka härät taakses ei tuu uusia kavereita ja kaikki menee vaimoa myöten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä tässä pitää jättää vaikka kuinka härät taakses ei tuu uusia kavereita ja kaikki menee vaimoa myöten

jätät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jätät

Mene töihin käy suihkussa varmaan jumala ei anna tollaselle mitään näitä lestadiolaisia kirjan oppineita riittää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene töihin käy suihkussa varmaan jumala ei anna tollaselle mitään näitä lestadiolaisia kirjan oppineita riittää

Piruja riittää

• Anonyymi

ota nyt toata kun tupakka lakko ei tahdo onnistua tungetaan sikarit nokan eteen kun aattelet ettet nyt vaan lankea tupakka paskaa jatullaan haostelee takkeja helsingin ryn pihalla ei muuten mit nämä idiootti tulee oulusta

• Anonyymi

voitas tehdä vaihto kauppa oululaiset menee helsinkiin ja helsinkiläiset ouluun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voitas tehdä vaihto kauppa oululaiset menee helsinkiin ja helsinkiläiset ouluun

mutta eipä noilla oo erotusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta eipä noilla oo erotusta

Kehä kolmosen ulkko puolella ei ole elämää varsinkin jos on jo kuolleena ollut monta vuotta liisa ihme maassa ei pääse koskaan elämään kiinni helsingin herrat päättää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo KOKO suomi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo KOKO suomi

Kaikki suomessa ovat lestadiolaisia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki suomessa ovat lestadiolaisia

Koko maailma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koko maailma

muutama harva valittu on joka nyt ei yritä olla lestadiolainen mutta sitä haukutaan lestaksi kun ovat kateellisia et lestoilla menee niin hyvin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muutama harva valittu on joka nyt ei yritä olla lestadiolainen mutta sitä haukutaan lestaksi kun ovat kateellisia et lestoilla menee niin hyvin

ovat periaatteessa kateellisia kun et omista mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehä kolmosen ulkko puolella ei ole elämää varsinkin jos on jo kuolleena ollut monta vuotta liisa ihme maassa ei pääse koskaan elämään kiinni helsingin herrat päättää

yksin ei ole hyvä olla eikä näköjään kaksinkaan varmaan sitä pitää olla puolikas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksin ei ole hyvä olla eikä näköjään kaksinkaan varmaan sitä pitää olla puolikas

riemaannin alku luku funktion nolla kohdat sijoittuu alueelle jossa x on 1/2

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

riemaannin alku luku funktion nolla kohdat sijoittuu alueelle jossa x on 1/2

ei liity tähän mitenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei liity tähän mitenkään

x näköjään yhteis tekijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epä täydellinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan rakkaus epä täydellinen tiellä kylmenee sydän seuroissa kun tulee paholainen kimppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan rakkaus epä täydellinen tiellä kylmenee sydän seuroissa kun tulee paholainen kimppuun

paholainenhan on heti huolissaan jos käytät kortsua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paholainenhan on heti huolissaan jos käytät kortsua

mun mielestä se menee taas vertaisesti jos putin tappaa muut kuin lestadiolaoset

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mun mielestä se menee taas vertaisesti jos putin tappaa muut kuin lestadiolaoset

Sit voi sanoa lisääntykää ja täyttäkää maa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sit voi sanoa lisääntykää ja täyttäkää maa

lapsia ei tehdä kuin enkeli vartiossa sunnuntaina kello viisi aamulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapsia ei tehdä kuin enkeli vartiossa sunnuntaina kello viisi aamulla

syyksi syntyvä lapsi vastaa kymmentä kuollutta lasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

syyksi syntyvä lapsi vastaa kymmentä kuollutta lasta

yksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yksi

eli sitä kutsutaan sisällissodaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli sitä kutsutaan sisällissodaksi

kauhun taas paino ja tuli tulee taivaasta ja polttaa maan kymmenen kyynärän korkeudella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kauhun taas paino ja tuli tulee taivaasta ja polttaa maan kymmenen kyynärän korkeudella

muuten hyvä mutta lestadiolainen ei haistele niin kauan sun takkia kun et anna sille lupaa siihen saakka se leikkii ystävää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

muuten hyvä mutta lestadiolainen ei haistele niin kauan sun takkia kun et anna sille lupaa siihen saakka se leikkii ystävää

RAKKAUS jassoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RAKKAUS jassoo

eli se on jonkinlainen palin dromi alista tai jatka alistamista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli se on jonkinlainen palin dromi alista tai jatka alistamista

Eli kun porukka alistetaan luonnollisesti se jatkaa alistamista puhuja siellä pöntössä ja seura kunta hyökkää kimppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli kun porukka alistetaan luonnollisesti se jatkaa alistamista puhuja siellä pöntössä ja seura kunta hyökkää kimppuun

mutta mielellään me kuuntelemme mitä puhuja sanoo emmehän me halua sanoa pahaa jumalan sanasta kun kaikki mitä puhuja puhuu on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mutta mielellään me kuuntelemme mitä puhuja sanoo emmehän me halua sanoa pahaa jumalan sanasta kun kaikki mitä puhuja puhuu on totta

lammas oon mää ja jeesuksen ja jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lammas oon mää ja jeesuksen ja jatkuu

hyväuskoisia höynäytetään kun resurssitvois käyttää johonkin muuhun mutta valmiiksi pureskeltu heinä maistuu vuohelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyväuskoisia höynäytetään kun resurssitvois käyttää johonkin muuhun mutta valmiiksi pureskeltu heinä maistuu vuohelle

oisko se puhuja vuohi paimen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oisko se puhuja vuohi paimen

tai joku ehkä toinen vilunki peliä harrastava vuohi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai joku ehkä toinen vilunki peliä harrastava vuohi

Ja hänen edessään kokoontuvat kaikki kansakunnat, ja hän erottelee ne toinen toisestaan, niin kuin
        paimen, joka erottelee lampaat vuohista.
        Ja hän on asettava lampaat oikealle puolelleen, ja vuohet vasemmalle puolelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja hänen edessään kokoontuvat kaikki kansakunnat, ja hän erottelee ne toinen toisestaan, niin kuin
        paimen, joka erottelee lampaat vuohista.
        Ja hän on asettava lampaat oikealle puolelleen, ja vuohet vasemmalle puolelleen.

Sillä minä olin nälkäinen, ja te annoitte minulle syötävää, ja minä olin janoinen, ja te annoitte minulle
        juotavaa. Minä olin vieras, ja te otitte minut keskuuteenne.
        Minä olin alaston, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te piditte minusta huolen, ja minä olin
        vankilassa, ja te tulitte minun luokseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä minä olin nälkäinen, ja te annoitte minulle syötävää, ja minä olin janoinen, ja te annoitte minulle
        Minä olin alaston, ja te vaatetitte minut. Minä olin sairas, ja te piditte minusta huolen, ja minä olin

Silloin hän myös sanoo niille, jotka ovat hänen vasemmalla puolellaan, ”menkää pois minun luotani, te
        kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu paholaiselle ja hänen enkeleilleen!”
        Silloin vastaavat myös nämä, ja sanovat, ”meidän Herramme, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai
        janoisena, tai muukalaisena tai alastomana, tai sairaana tai vankilassa, emmekä sinua palvelleet?”
        Silloin hän vastaa ja sanoo heille, ”amen, minä sanon teille, että niin kuin olette jättäneet tekemättä
        yhdellä näistä vähäisistä, sen te olette jättäneet tekemättä myös minulle.”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin hän myös sanoo niille, jotka ovat hänen vasemmalla puolellaan, ”menkää pois minun luotani, te
        kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu paholaiselle ja hänen enkeleilleen!”
        Silloin vastaavat myös nämä, ja sanovat, ”meidän Herramme, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai
        janoisena, tai muukalaisena tai alastomana, tai sairaana tai vankilassa, emmekä sinua palvelleet?”
        Silloin hän vastaa ja sanoo heille, ”amen, minä sanon teille, että niin kuin olette jättäneet tekemättä
        yhdellä näistä vähäisistä, sen te olette jättäneet tekemättä myös minulle.”

Voi herran perkele

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi herran perkele

ei voi elää tli varojen pidän huolen kun putin tulee tänne tapaan jokaisen suomalaisen joka om vähänkin aiheuttanut hallaa jumalan valta kuntaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei voi elää tli varojen pidän huolen kun putin tulee tänne tapaan jokaisen suomalaisen joka om vähänkin aiheuttanut hallaa jumalan valta kuntaan

suomalaiselle memo lippu helvwttiintapatan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomalaiselle memo lippu helvwttiintapatan

putin vois nyt maalittaa jokaisen epä iskosen ja lähettää tässä ohjukset niitten niskaan

• Anonyymi

vittunaama epä uskonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vittunaama epä uskonen

oikeasti tästä maailmasta pelastuu yksi ainut uskovainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oikeasti tästä maailmasta pelastuu yksi ainut uskovainen

lauma olemme ylös nousemuksen tähteet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lauma olemme ylös nousemuksen tähteet

voimme vaan kuikuilla kateellisena taivaalle siellä se elysseum kiertää maata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voimme vaan kuikuilla kateellisena taivaalle siellä se elysseum kiertää maata

no ei vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no ei vaan

Ja minä näin uudet taivaat ja uuden maan, sillä ensimmäiset taivaat ja ensimmäinen maa olivat poissa, eikä merta enää
        ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli lars iivarin rakennus koulu boikottiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivaron larin kyöstin puhelin on rikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyky rakentaminen ei mitään järkeä muovipussiin sisään kun laitetaan kosteutta varmasti homehtuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyky rakentaminen ei mitään järkeä muovipussiin sisään kun laitetaan kosteutta varmasti homehtuu

En sitten tiedä onko se miuttunut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu, bibel, biblia mielenkiintoinen teistä, sananparsia. "Menkää helvetin tuleen, te vuohet. Kun minä olin sauraana tai vankilassa, ette käyneet minua katsomassa..." hmm...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu, bibel, biblia mielenkiintoinen teistä, sananparsia. "Menkää helvetin tuleen, te vuohet. Kun minä olin sauraana tai vankilassa, ette käyneet minua katsomassa..." hmm...

Mielenkiintoinen teos

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vanha virsi Taalainmaalta, SL Oi katsohan lintua oksalla puun.

• Anonyymi

Virsi 318 Jeesus sä ainoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Virsi 318 Jeesus sä ainoa

😶‍🌫️: Tuo oli hyvä.

• Anonyymi

Kuule sä köyhä matkamies sun ristin alta kulkee tie on monta vaivaa vastusta tiellä kohdata kun pääset oisen ylitse ja pääset toisen lävitse niin kolmas on jo vastassa ja tahtoo sielus vangita........ tulee jostain syytä mieleen tuosta fiat 127 en m,uista kuka koiran leuka tuonkin hoksasi.

• Anonyymi

vanha sinkkari

• Anonyymi

Näin Rovaniemen omana lapsena tykkään Lordista.

• Anonyymi

Katri Helena on hyvä laulaja.

• Anonyymi

Mitäs on Risto la urian kappale Lars matkustaa Jaskan kanssa venäjälle

• Anonyymi

Sana "virsi" taipuu: "virtenne", ei "virsinne". 😏

Noita sanataivutusongelmia syntyy joskus, suomenkieli on niin moninainen.

• Anonyymi

"Herra Jeesus kun täällä vain kanssamme on, emme kauhistustu vastustajaamme...."

Ei ainoa hyvä, mutta tuosta tykkään!

• Anonyymi

Tuo on vahva virsi.

Oma mielivirteni on Lutherin "Jumala ompi linnamme", virsi 170. Joka säkeistö täyttä terästä.

>>1. Jumala ompi linnamme
        ja vahva turva aivan,
        on miekkamme ja kilpemme
        ajalla vaaran, vaivan.
        Se vanha vainooja,
        kavala, kauhea,
        on kiivas, kiukkuinen
        ja julma, hirmuinen.
        Vain Herra hänet voittaa.

2. On turha oma voimamme
        vääryyden valtaa vastaan.
        Me turman vallat voitamme
        Herrassa ainoastaan.
        Hän, Kristus, kuningas,
        on voitonruhtinas,
        lyö joukot helvetin,
        ne tallaa jalkoihin
        ja voiton meille saattaa.

3. Jos täyttyisikin maailma
        nyt valheen enkeleistä,
        niin pimeys ei voittoa
        kuitenkaan saisi meistä.
        Ne olkoot raivoissaan
        ja syöskööt kiukkuaan.
        Nyt valheen vallat on
        jo saaneet tuomion.
        Ne yksi sana kaataa.

4. Se sana seisoo vahvana,
        ne ei voi sitä kestää.
        Kun kanssamme on Jumala,
        ken meiltä voiton estää?
        Jos veis he henkemme,
        osamme, onnemme,
        ne heidän olkohon,
        vaan meidän iät on
        Jumalan valtakunta.

Martti Luther n. 1528. Ruots. 1536. Suom. Jaakko Finno virsikirjaan 1583. Uud. Elias Lönnrot 1864. Uud. komitea 1886. | Sävelmä: Saksassa 1529.<<

• Anonyymi

Stevie Wonder, The Place In The Sun. Siinä on oikeaa henkeä.

• Anonyymi

Johanna Kurkela, Oothan tässä vielä huomenna

• Anonyymi

Kiitos vastauksistanne. Mukavakin asia, että ihmisillä on erilainen maku. Oulunkin saa kulttuurin ohella myös kirkollisua tapahtumia toki, balanssia. Sehän on hyvä , että ihmiset voivat omaksua asioita toinen toisiltaan, tuomitsematta. Mielestäni ihminen ei voikaa tuomita, vasn se ylempi , sanotaan "Kapellimestari". Eräs pastori hyvin, ettei oo kukaan tullut myöskään rajan takaa vastaamaan, joten, emme kyllä täysin voi tietää asioista, mitä on kuoleman jälkeen. Minä elän hetkessä.

• Anonyymi

Enkä sillä tavoin edes välitä jis joku tuomitsee.

• Anonyymi

Nuorta lihaa sydämestään uskonvaiselle, on kappale mitä puhemies Jortsu mielellään kuuntelee.

• Anonyymi

Lestaadiolaisuus ei ole ihan oiken,on hyvää ja paljon kieroa.
      Ouoa kysyä mikä kappale koskettaa,kun lestaadiolaiset ei kuuntele mitää oikein nykykappaleita kun siihen on syynsä ja he eivät ymmärrä ilman puhujan todistusta.

• Anonyymi

Ei nykyään enää kuunnella hoitomiesten todistamista.
        Kuunnellaan sitä musiikkia josta tykätään, minä kuuntelen avoimin mielin kaikenlaista musiikkia.
        Musiikki on hieno asia, josta osaan nauttia.

• Anonyymi

Syysaamuna: On suuri sun rantas autius

• Anonyymi

Ville raanta vai

• Anonyymi

Ihan ehdottomasti tämä: Herra lähelläsi, joka lauletaan yleensä kolehtin aikaan. Tämä versio on tällainen vähän popahtavampi, mutta upea.

Minä olen kaiken muun lisäksi opiskellut melkein valmiiksi diakoniatyöntekijäksi sosionomin opintojen ohella, mutta jätin tämäntutkinnon ihan viime metreillä pois kun aika ei riittänyt. Olin sairaalassa töissä, opiskelin sosionomiksi ja kotona alaikäiset lapset.
      Opintoihin kuului messujen pitämistä ja tätä laulettiin aina kolehdin aikana. Tästä opiskeluajasta on todella hyvät ja lämpimät muistot. <3 Meitä opetti parhaan papit, mitä Suomesta voi löytyä ja koko Diakkarin opiskeluyhteisö oli ihan paras. <3 Jokaisen aamun aloitti aamuhartaus heille jotka oli valinneet lisäksi myös diakonian opinnot. :)

Tässä tämä Youtube-versio tästä kauniista virrestä.
      https://youtu.be/ox3-VjBmeR4

Ps. Tuon kolmen vuoden aikana oppi näkemään maailmaa ja muita ihmisiä lempeämmin. <3

• Anonyymi

Tuo on todella kaunis virsi. :)

• Anonyymi

Nuo aamuhartaudet kuten myös muut kirkossa käymiset (opintojen aikana piti käydä vähintään 10 x jumalanpalveluksissa) olivat voimaannuttava kokemus varsinkin tällaiselle joka tykkää laulaa. Virsien laulaminen on rentouttavaa ja samalla tulee tehtyä hengitysharjoituksia. Kirkoissa lisäksi hieno akustiikka, etenkin Kallion kirkossa, jossa kävin opiskeluaikana usein. Tätä ei pitäisi sanoa, mutta kävin näissä palveluksissa joskus sunnuntaisin työajalla kun oli ylimääräistä aikaa. :I

• Anonyymi

Eikö täällä ole "Herra kädelläsi" Herra kädelläsi, asua mä saan, turvallisin kädi päällä maan. Siellä kaikki saavat, uuden sydämen , rauhan annat, valkab ikuisen. Onneni on olka, Herra lähellä, turvata voin yksin Jumalaan..onneni on olla, Herraa lähellä, tahdon laulaa hönen teoistaan. En ole virsien suisuha mutta tuttuja, kuten Raamattu, läpi lukenut, mutta käsitän sen monella eri tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö täällä ole "Herra kädelläsi" Herra kädelläsi, asua mä saan, turvallisin kädi päällä maan. Siellä kaikki saavat, uuden sydämen , rauhan annat, valkab ikuisen. Onneni on olka, Herra lähellä, turvata voin yksin Jumalaan..onneni on olla, Herraa lähellä, tahdon laulaa hönen teoistaan. En ole virsien suisuha mutta tuttuja, kuten Raamattu, läpi lukenut, mutta käsitän sen monella eri tavalla.

Monenlaista musiikkimakua, jotkut kappaleet oikein uskostuvat päähän kunnolla, ei niinkään virret, you know, mutta sanat muistan moneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monenlaista musiikkimakua, jotkut kappaleet oikein uskostuvat päähän kunnolla, ei niinkään virret, you know, mutta sanat muistan moneen.

know=lasin caato

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

know=lasin caato

know= syntiset lasten insestit lista nalcuttajat

• Anonyymi

Nouse sielu rasitettu.
      Siionin laulu 63.
      Ei sen kauniimpaa laulua ole.

• Anonyymi

Korjaan olikin siionin laulu 62.

• Anonyymi

Ystävä sä lapsien.

• Anonyymi

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie on ihan älyttömän kaunis. Ja myös vaikea laulaa kun menee niin alas. :(

• Anonyymi

Särkynyt saviruukku Catcatin laulamana puhuttelee. Myös Samuli Edelmann on tehnyt monista koskettavista virsistä uskomattoman upeita tulkintoja, jotka hivelee ja siunaa minun mielen sopukoita. Esimerkiksi Suojelusenkeli Samulin laulamana on oikeaa lohtumusiikkia. Uusimpana löytönä on A-Menin uskomattomat virsisovitukset raikkaan rauhallisella ja sielukkaalla otteella. Tykkään järkiään kaikista A-Menin tuottamista virsilevyistä. Mielettömän upeita teoksia joissa sielu lepää ja tuntee ikään, kuin pääsisi askeleen lähemmäksi Taivaallista Isää! Niissä ikään kuin taivas koskettaa maata. Jos ette ole aiemmin kuunnelleet, niin ottakaa esimerkiksi Spotifystä kuunteluun A-Men ja sieltä niiden virret.

• Anonyymi

Tykkään kuunnella Youtubesta Joose Korteniemeä Lauluhuoneella ja myös Petrus Schroderusta. Laulavat hengellisiä ja luontoon liittyviä lauluja.

• Anonyymi

Joose Vähäköyri se on, eikä korteliemi. Iteki tykkään Joose Vähäköyrin ja Petrus Chodesruksen lauluista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joose Vähäköyri se on, eikä korteliemi. Iteki tykkään Joose Vähäköyrin ja Petrus Chodesruksen lauluista!

Joose Vähäsöyrinki.

• Anonyymi

Kauppaan vaikka väkisin ja näin vanhuksen mielen murennan. Tämä soi kauniisti.

• Anonyymi

Hyviä on paljon, esim. Kirkasta oi Kristus meille, Voisinpa Jeesuksestani, Ah miksi taivaan valtakunnan, Nyt vapaa olen synnin, kuolon alta, Käy yrttitarhasta polku, Siionin ostolauma, Muista Herra Kristus pyhä, Muistan päivää autuasta, Kuule Isä lastes ääni, Päällä synnin maan, Laula kansa Jumalan, Ihana rauhan ranta.

Myös Rauhan saivat Herran on hyvä ja siihen minulla liittyy uni. Joskus huonossa voinnissa ollessani näin unen, jossa kristityt marttyyrit lauloivat marssia, jonka sävel etäisesti muistutti tuon virren säveltä, mutta oli tosiaan marssimaisempi, todella komea, mutta en ole onnistunut palauttamaan säveltä mieleeni sellaisenaan. En muista, lauloivatko marttyyrit suomeksi vai jollain muulla kielellä, mutta joka tapauksessa ymmärsin niitä vaivatta. He lauloivat vainoistaan, kärsimyksistään ja marttyyrikuolemistaan matkalla kunniaan, ja se viesti kärsimyksestä nousi syvältä, todella syvältä - Ilmestyskirjan sanoin he olivat suuresta vaivasta tulleita.

• Anonyymi

Vaikuttava, todentuntuinen uni.

• Anonyymi

Kiitos vastauksistanne. Noin huumorillakin , hoosianna on kyllä hyvä. Semmoinen virsi, jossa koostuisi sanoma:"Herra on minun paimeneni, ei minulta sillai mitään puutu, saan asua Herran huoneessa ja välillä Herra on todella hyvä". Tuon tyyppinen virsi olisi varmaan monen mieleen. Pitäisi vielä muistaa, että minulla on taivasten valtakunnan abaimet ja kaikki ,mikä on sidottu maan päällä, on sidottu myös taivaissa, ha kaikki ,mikä on maan päällä vapautettu, on sitä myös taivaissa.

• Anonyymi

Sopisiko hyvin:Djonkinlainen urkurikin jonkin hyvän virren soittamiseen rarvittaisiin, ettö iskisi kunnolla.

• Anonyymi

Virsi 183. Laulu paikasta jossa mikään ei raiskaa, eikä rosvo varasta.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      29
      3518
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3236
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      82
      3059
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3054
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      55
      2939
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2698
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2510
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2371
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2255
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2022
    Aihe