Tällä viikolla sain puhua kanssasi. Tunne oli sykähdyttävä, ihana ja samalla niin hämmentävä ja pelottava. Sen jälkeen kaikki muu on ollut jotenkin tyhjää. Yritän päästä yli tästä tunnekuohusta ja mietin asioita järkevästi. Anna anteeksi. En koskaan ole halunnut sinulle mitään pahaa ja enemmän kuin mielelläni haluaisin olla edes ystäväsi. Ystävä, kenelle voisit kertoa ilot ja murheet. Ongelma tässä on se, että rakastan sinua edelleen ja aivan liikaa. Kaikki vanhat tunteet tulivat esiin. Tiesin niiden olevan tallella, koska välillä yritin löytää sinut eri sivustoilta ja toivoin, että olisit tullut joskus autolla vastaan.
Haluaisin kirjoittaa tämän kaiken sinulle. Mikään ei silti muuttuisi. Tällainen rakkaus on turhaa! Yritän sen nyt uudelleen lannistaa.
Rakkaudella hieman minua vanhemmalle miehelle
En pääse sinusta yli mies
Anonyymi-ap
4
154
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
tietääkö mies tunteistasi?
- AnonyymiUUSI
Ei ole sinun miehesi jalkavaimomiehenvaimo
- AnonyymiUUSI
Kyllä niistä on puhuttu.
- AnonyymiUUSI
Olisin itse voinut melkein samanlaisen tekstin kirjoittaa noin kymmenen vuotta vanhemmalle miehelle. Miten voikaan tuntea itsensä ihan teinitytöksi kun hän istuutui vastapäätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000