Mikä oli erityistä?
Mikä kaivatussasi kolahti?
25
2159
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hänessä kaikki. Mutta ei siitä sitten sen enempää tänne.
- AnonyymiUUSI
Sielu
- AnonyymiUUSI
Sama täällä🩷
- AnonyymiUUSI
En muista.
- AnonyymiUUSI
Voi kuule. Huokaus..
- AnonyymiUUSI
kaunis nainen
- AnonyymiUUSI
Herkkyys, joka on usein piilossa.
- AnonyymiUUSI
Herkkyys ja ne silmät. Niihin sain tuijotella myös tällä viikolla. Vaistosin myös luonteen. Se pidättyvyys, mutta kehonkieli ja silmät paljastivat paljon.
- AnonyymiUUSI
Kohteeni on mies, josta puhuin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kohteeni on mies, josta puhuin.
Voe mahoton sentään, aloitus ei ollutkaan kysely kaikille
Nämä kyllä aivan uppo-outoja kommentteja 😂 - AnonyymiUUSI
Mikä päivä katselit? Minäkin sain katsella ihanaa naista suoraan silmiin. 🥹😘
- AnonyymiUUSI
Ristiriitainen,omahyväinen silti niin kiltti. Täsmällinen, älykäs, herkkä, laskelmoiva, kova, antelias, ahne. Mies joka ei ole mitään mihin olen tottunut vaan sitä mistä olen aina vaan unelmoinut.
- AnonyymiUUSI
Kasvot
- AnonyymiUUSI
Kosketus ja syli.
- AnonyymiUUSI
Koko olemus, se jokin joka syntyy vain hyvin harvoista jos kenestäkään. Se saa miehen kiinnostumaan naisesta, tai toisin päin, kaikki ei kiinnosta ollenkaan tai kukin tavallaan.
- AnonyymiUUSI
Hän hiipi hiljalleen alitajuntaan, sieltä pienin askelin tajunnan rajamaille, ja sitten koko voimallaan sydämeeni kehräämään.. Hän on hän.
- AnonyymiUUSI
Hän vain on niin mukava, kiltti, ihana. 💖
- AnonyymiUUSI
Kunpa tietäisin. Tykkään hänen luonteestaan ja ulkonäöstäänkin, mutta olen ennenkin ollut tekemisissä mukavien ja hyvännäköisten miesten kanssa, enkä ikinä ole ihastunut näin. Tää hämmentää mua. Hän hämmentää. Ja se kolahti.
- AnonyymiUUSI
Paska.
- AnonyymiUUSI
Hänen maailmansa liikahti pois paikoiltaan, kun koskin häntä käteen. Silloin ymmärsin, että olen kohdannut vertaiseni.
- AnonyymiUUSI
Niin liikahti, se meni raiteiltaan.
n
- AnonyymiUUSI
Iso takapuoli ja isot rinnat.
Oli vaikuttavan näköinen nainen.
Vain muutaman kerran olen tavannut ja aina vaan on mielessäni ne. - AnonyymiUUSI
Ei voi kaivata ihmistä joka on koko henkisesti sekä ruumiillisesti sielutasolla läsnä, mutta tuo kyllä kolahti.
- AnonyymiUUSI
Minä vaan tahtoisin olla sen naisen kullanmuru, jota suukottelee ja pitää hyvänään loppuelämänsä.
- AnonyymiUUSI
yhteys joka syntyi hetkessä, kasvanut ja muuntunut mutta harvinaisen sitkeä ja ajatuksia valtaava,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970