Narsistit projisoi omat piirteensä muihin. He syyttää muita esim vainoharhaisiksi vaikka ovat sitä itse.
Karjalassa on tunnettua että sanotaan "ota lääkeet" kun joku puhuu asiaa.
Narsistit eivät ota vastuuta mistään koskaan. Vika on aina muissa vaikka he itse toimivat säälimättömästi. Narsisti ei ala korjaamaan omaa käytöstään vaan projisoi vikansa muihin. Tämä alueella näkyy.
"mene hoitoon" kommentointi on narsistista projisointia
6
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Narsisti Nissinen olen paha on olla avioero riitoja joka puolella ahdistaa
- AnonyymiUUSI
Käy hakemassa apua ammattiauttajilta.lääkkeittä jos vähän helppottais
- AnonyymiUUSI
Mua kuunnellaan
Olen karannut kai jostakin laitoksesta,
Taikka kysymys on suuresta huijauksesta.
Mua kuunnellaan.
En avaudu enää kenellekään,
Jos se vie näin syvään ikävään.
Vittu, eletään
Vielä, kun ehditään.
Hei, me eletään
Vielä, kun ehditään.
No, vittu, eletään
Vielä, kun ehditään. - AnonyymiUUSI
Aloittajaa kehuu itseään kuinka hän puhuu asiaa perus pohjalainen.
- AnonyymiUUSI
Enpäs ole pohjalainen mutta kaukaa kyllä karjalasta. Pohjalaisissa on hyvää suoruus ja rehtiys. Heihin voi luottaa paljon suuremmalla prosenttiosuudella kuin karjalaisiin. Rehti ihminen on suora. Siksi pohjanmaalla pärjätäänkin aika hyvin kun ei kateuden takia sabotoida muiden elämiä vaan uskotaan itseen ja tehdään eikä vain puhuta. Täällä karjalassa kitistään heti jos joku on edes aloittamassa jotain vaikka yrittämistä. Ei ole vielä yritys edes aloittanut niin jo ovat sanomassa miten ei tule kannattamaan. konkurssi alla vuodessa kuten eräässäkin tapauksessa puhuttiin.
Sehän olisi kauheaa jos joku onnistuisi ja saisi työllistettyä työttömiä ja edistettyä osaltaan alueen elinvoimaisuutta. tätä ei voi karjalainen ihminen sallia.
- AnonyymiUUSI
Mene hoitoon kommentti on aloittajan kohdalla enemmän kuin aiheellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1296020
- 574346
- 582771
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282628Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271187
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431131