Psykoosi tuli jo ja viiltelin jalkani haavoja täyteen, ja saan kokoajan raivokohtauksia ja uhkailen. No ei ole vielä poliisi ja ensihoito tullut kun en asiasta ole ilmoitellut. Perkeleeeee!!!!!11111!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=EDaU3lg_POU&list=RDEDaU3lg_POU&start_radio=1
Masentunut Mies
Tässä vetäny alköhöliä kohta 2 kuukautta putkeen ja lääkkeitä
78
407
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt vois ottaa vielä vähän lääkkeitä kännin päälle, olispa vähän huumeita myös.
Masentunut Mies - Anonyymi
Miksi et hakeudu hoitoon ? Apua on saatavissa, jos haluaa.
- Anonyymi
että sellaseen kuntoon oot mennyt. Et hallunnut apua niin voitko kertoa mitä sinä haluat. ole sanonut että palstalle kirjoittelu auttaa niin noinko se kirjoittelu on auttanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
että sellaseen kuntoon oot mennyt. Et hallunnut apua niin voitko kertoa mitä sinä haluat. ole sanonut että palstalle kirjoittelu auttaa niin noinko se kirjoittelu on auttanut
Joo hyvin se sitten auttoi tämä kirjoittelu sitten...
Kai sitä pitäis taas hakeutuakkin hoitoon vaikka sekin ahdistaa monestakin eri syystä.
Anonyymi kirjoitti:
Kai sitä pitäis taas hakeutuakkin hoitoon vaikka sekin ahdistaa monestakin eri syystä.
Masentunut Miesniin pelkäät joutuvasi pakkohoitoon ja alat taas uhkailla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viisastele lisää niin saat puukon kurrkkuun nukkuessasi
- Anonyymi
missä sun isä on
- Anonyymi
Kuollut.
Masentunut Mies
- Anonyymi
6.8 kerroit ettet harrasta enää sekakäyttöä. mitä tässä on tapahtunut
- Anonyymi
Ehkä siinä on tapahtunut retkahdus.
Mutta ei se maailmaa kaada, aina voi yrittää eroon uudestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä siinä on tapahtunut retkahdus.
Mutta ei se maailmaa kaada, aina voi yrittää eroon uudestaan.No en mä onneksi viillellyt jalkaani eli puhuin paskaa mutta siinä on pahat säärihaavat jotka lähes tulehtunut (ei ole tullut viiltelystä).
Anonyymi kirjoitti:
No en mä onneksi viillellyt jalkaani eli puhuin paskaa mutta siinä on pahat säärihaavat jotka lähes tulehtunut (ei ole tullut viiltelystä).
Masentunut MiesNiin ja sulla oli asperger ja adhd ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en mä onneksi viillellyt jalkaani eli puhuin paskaa mutta siinä on pahat säärihaavat jotka lähes tulehtunut (ei ole tullut viiltelystä).
Masentunut MiesOnko laskimo vai valtimoperäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesAlkoholi voi heikentää immuunijärjestelmää ja hidastaa haavojen paranemista, sekä pahentaa muita mahdollisia taustalla olevia sairauksia, jotka voivat edesauttaa säärihaavan syntyä.
No joo. oma on elämäsi.
- Anonyymi
Siinäkin puhuin omaan tapaani paskaa että mulla joku psykoosi muka olis ollut kun en mitään ääniä kuule enkä harhoja näe.
No kohta kaikki ajattelee varmaan että vitsailen eikä kukaa ota mua enää todesta.
Masentunut Mies- Anonyymi
Siis ajattelee että vitsailen aina ja kaikessa eikä kukaan enää ota tosissaan jos tulee oikea hätä. Vaikka kyllähän tässä oikeastikkin hätä on ollut viimeiset 15-vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Siis ajattelee että vitsailen aina ja kaikessa eikä kukaan enää ota tosissaan jos tulee oikea hätä. Vaikka kyllähän tässä oikeastikkin hätä on ollut viimeiset 15-vuotta.
Masentunut MiesMainitsit mahdollisesta hoitoon menosta.
Oletko ajatellut, että se voisi saada ainakin sitä ahdistusta vähenemään ?
Ei kai ole mitään kivaa ryypätä yksinään, ja kärvistellä ahdistuneena ja masentuneena ?
Siitä jää herkästi tapa, kierre päälle, josta on aina vaikeampi päästä irti, mitä kauemmin aikaa menee.
Älä ajattele, mitä muut sinusta ajattelevat, koska tuskin kukaan ajattelee muiden juttuja, ainakaan paljoa. Ajattele ennemmin itseäsi, ja mikä olisi sinulle parasta, mikä olisi se juttu, että voisit edes vähän paremmin.
Varmasti pärjäät paremmin, jos haluat tehdä jotain sen eteen, etkä jää vain voivottelemaan.
Tsemppiä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsit mahdollisesta hoitoon menosta.
Ei kai ole mitään kivaa ryypätä yksinään, ja kärvistellä ahdistuneena ja masentuneena ?
Siitä jää herkästi tapa, kierre päälle, josta on aina vaikeampi päästä irti, mitä kauemmin aikaa menee.
Älä ajattele, mitä muut sinusta ajattelevat, koska tuskin kukaan ajattelee muiden juttuja, ainakaan paljoa. Ajattele ennemmin itseäsi, ja mikä olisi sinulle parasta, mikä olisi se juttu, että voisit edes vähän paremmin.
Varmasti pärjäät paremmin, jos haluat tehdä jotain sen eteen, etkä jää vain voivottelemaan.
Tsemppiä!Hän ei halua hakea apua koska kaikki määrää hänelle lääkkeitä vaikka näin ei ole. Hänellä on pinttyneitä ja vääristyneistä ajatustapoja .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mainitsit mahdollisesta hoitoon menosta.
Tsemppiä!Onhan se asia varmasti näin, kovin mielelläni en vain tuosta puhuisi terveydenhuollossa että alkoholia kuluu hiukan turhan paljon, no lähinnä viikonloppuna. Varmaan kohta laitan taas korkin kiinni useammaksi kuukaudeksi. Näistä henkisistä ongelmistani voisin kyllä käydä juttelemassa jos siitä jotain apua olisi.
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei halua hakea apua koska kaikki määrää hänelle lääkkeitä vaikka näin ei ole. Hänellä on pinttyneitä ja vääristyneistä ajatustapoja .
Tuskin mulle enää kukaan lääkkeitä määrää ainakaan pidempiin aikoihin mut onneksi olen käyttänyt säästeliäästi niin ei joudu mennä keneltäkään lääkäriltä niitä ruinaamaan. Julkiselta nyt en ainakaan varmaan saisi kuin jotain propralia, mirtatzapiinia tai ketipinoria.
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se asia varmasti näin, kovin mielelläni en vain tuosta puhuisi terveydenhuollossa että alkoholia kuluu hiukan turhan paljon, no lähinnä viikonloppuna. Varmaan kohta laitan taas korkin kiinni useammaksi kuukaudeksi. Näistä henkisistä ongelmistani voisin kyllä käydä juttelemassa jos siitä jotain apua olisi.
Masentunut MiesKannattaa kokeilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se asia varmasti näin, kovin mielelläni en vain tuosta puhuisi terveydenhuollossa että alkoholia kuluu hiukan turhan paljon, no lähinnä viikonloppuna. Varmaan kohta laitan taas korkin kiinni useammaksi kuukaudeksi. Näistä henkisistä ongelmistani voisin kyllä käydä juttelemassa jos siitä jotain apua olisi.
Masentunut MiesKuinkakohan monta kertaa sä olet noin palstoilla sanonut. Toi on vaan sanahelinää. Jos olet tosissasi niin tee niin,mutta mitä sä olet tehnyt asian eteen. Et mitään. Johan sä myönnät et olet valehdellut täällä. Kerrot ettet sekakäytä ja nyt sitten kaksi kuukautta olet vetänyt lääkkeitä ja alkoholia. No tee mitä huvittaa.
- Anonyymi
vältä pentsoja kaljaa voi vetää t vanha kakolan hörhö,
- Anonyymi
Luuletko ettei luottamus ole mennyt kun valehtelet täällä.
- Anonyymi
No eikai kukaan siellä hoidossa tietäisi että mä jossain netissä olen puhunut paskaa sen minkä kerkeän.
Anonyymi kirjoitti:
No eikai kukaan siellä hoidossa tietäisi että mä jossain netissä olen puhunut paskaa sen minkä kerkeän.
Masentunut MiesMilloin meinasit hakea apua? Sulla on aikaa mutta mitään ei tapahdu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin meinasit hakea apua? Sulla on aikaa mutta mitään ei tapahdu
On se aika vaikeaa kun en tiedä onko lähete hukkunut matkan varrelle. Kai sinne itse pitäisi rohjeta ottaa yhteyttä. Sekään ei kuitenkaan ole helppoa kun sekin ahdistaa. Jos haenkin apua vaikka kirkon parista psykiatrian sijaan.
Anonyymi kirjoitti:
On se aika vaikeaa kun en tiedä onko lähete hukkunut matkan varrelle. Kai sinne itse pitäisi rohjeta ottaa yhteyttä. Sekään ei kuitenkaan ole helppoa kun sekin ahdistaa. Jos haenkin apua vaikka kirkon parista psykiatrian sijaan.
Masentunut MiesMikä lähete ja minne? Oot sä noin saamaton . Jos sulla on lähete tehty ja sä et ole saanut aikaa johonkin niin silloin sun pitää ottaa yhteyttä sinne terveydenhuoltoon. Et sä oikeesti saa mitään aikaseksi?
No hae jos tunnet että kirkko voi auttaa. Tee asialle jotain.
- Anonyymi
Kerroit 6.8 ettet ole käyttänyt lääkkeitä ja alkoholia yhdessä pitkään aikaan. Ja aloituksessa sanot sekakäyttäneesi kaksi kuukautta. Mun matematiikan mukaan 6.8 oli noin kaksi viikkoa sitten.Miten tää meni sun omasta mielestä.
- Anonyymi
Annoin täysin väärän kuvan. En ole käyttänyt lääkkeitä 2 kuukauteen. Nyt repsahdin viikonloppuna.
Anonyymi kirjoitti:
Annoin täysin väärän kuvan. En ole käyttänyt lääkkeitä 2 kuukauteen. Nyt repsahdin viikonloppuna.
Masentunut MiesNo olisit kertonut sen aloitusviestissä selvemmin. Toi otsikko antaa ymmärtää että olet vetänyt lääkkeitäkin kaksi kuukautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisit kertonut sen aloitusviestissä selvemmin. Toi otsikko antaa ymmärtää että olet vetänyt lääkkeitäkin kaksi kuukautta.
No ei pystynyt kertomaan selkeämmin kun olin sekaisin.
Masentunut Mies
- Anonyymi
"Kerroit 6.8 ettet ole käyttänyt lääkkeitä ja alkoholia yhdessä pitkään aikaan. Ja aloituksessa sanot sekakäyttäneesi kaksi kuukautta. Mun matematiikan mukaan 6.8 oli noin kaksi viikkoa sitten.Miten tää meni sun omasta mielestä."
Puhuin ihan sekavia ja mitä sattuu kun otin lauantaina yhden rivatrillin alkoholin kanssa. Menen nykyään niin pienestä sekaisin.
Ei susta ota selvää . Eihän susta tiiä milloin puhut totta ja milloin sepität omia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei susta ota selvää . Eihän susta tiiä milloin puhut totta ja milloin sepität omia
Joo, en varmaan tiedä aina itsekkään.
Masentunut Mies
- Anonyymi
No eikai tuollainen pieni retkahdus nyt mikään maailmanloppu ole kuitenkaan kunhan ei tule tavaksi. Enhän tehnyt mitään pahaa kenellekkään kuitenkaan. Eikö se ole pääasia?
Retkahduksia varmasti tapahtuu joskus, yhdellä ja toisella ihmisellä.
Jonkinlainen ongelma on tosin siinä, jos alkaa retkahduksen takia sitten syyttelemään itseään, jos kovasti kaduttaa se retkahdus.
Olet kyllä oikeassa siinä, että ei se maailmanloppu ole kuitenkaan.
Jos sinä valehtelet täällä, niin pystytkö olemaan hoitopaikoissa rehellinen, vai valehteletko sielläkin ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Retkahduksia varmasti tapahtuu joskus, yhdellä ja toisella ihmisellä.
Jonkinlainen ongelma on tosin siinä, jos alkaa retkahduksen takia sitten syyttelemään itseään, jos kovasti kaduttaa se retkahdus.
Olet kyllä oikeassa siinä, että ei se maailmanloppu ole kuitenkaan.
Jos sinä valehtelet täällä, niin pystytkö olemaan hoitopaikoissa rehellinen, vai valehteletko sielläkin ?No ei mulla ole ollut tapana juurikaan valehdella hoitotahoille. Korkeintaan ehkä jättää joitain pahimpia asioita kertomatta. Esim jotain jatkuvia itsemurha-ajatuksia jättänyt kertomatta siinä pelossa että mut passitetaan suljetulle ja aletaan syöttää neuroleptejä. No eipä sielläkään kauaa joutuisi olemaan vaikka passitettaiskin. Tiedän yhden tapauksen jolla oli psykoosi ja käyttäytyi agressiivisesti sekä poliiseja että hoitajia kohtaan niin vain viikon joutui olemaan ja neuroleptejä popsimaan. Sitten päästettiin jo pois sieltä.
Jos multa on kysytty itsemurha-ajatuksista silloin kun vielä oli hoitokontakti niin olen vastannut hiukan ympäripyöreästi että on niitäkin joskus ollut. Mut eihän tuosta nyt vielä suljetulle laiteta ellei psykoosia ole ollut eikä ole riehunut mitään.
Anonyymi kirjoitti:
No ei mulla ole ollut tapana juurikaan valehdella hoitotahoille. Korkeintaan ehkä jättää joitain pahimpia asioita kertomatta. Esim jotain jatkuvia itsemurha-ajatuksia jättänyt kertomatta siinä pelossa että mut passitetaan suljetulle ja aletaan syöttää neuroleptejä. No eipä sielläkään kauaa joutuisi olemaan vaikka passitettaiskin. Tiedän yhden tapauksen jolla oli psykoosi ja käyttäytyi agressiivisesti sekä poliiseja että hoitajia kohtaan niin vain viikon joutui olemaan ja neuroleptejä popsimaan. Sitten päästettiin jo pois sieltä.
Jos multa on kysytty itsemurha-ajatuksista silloin kun vielä oli hoitokontakti niin olen vastannut hiukan ympäripyöreästi että on niitäkin joskus ollut. Mut eihän tuosta nyt vielä suljetulle laiteta ellei psykoosia ole ollut eikä ole riehunut mitään.
Masentunut MiesEi hitto. Eli sulta ei ole ikinä kysytty onko itsetuhoisia ajatuksia. Oikeesti. Antaa olla . sä oot toivoton tapaus joka keksii kaikkeen selityksen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mulla ole ollut tapana juurikaan valehdella hoitotahoille. Korkeintaan ehkä jättää joitain pahimpia asioita kertomatta. Esim jotain jatkuvia itsemurha-ajatuksia jättänyt kertomatta siinä pelossa että mut passitetaan suljetulle ja aletaan syöttää neuroleptejä. No eipä sielläkään kauaa joutuisi olemaan vaikka passitettaiskin. Tiedän yhden tapauksen jolla oli psykoosi ja käyttäytyi agressiivisesti sekä poliiseja että hoitajia kohtaan niin vain viikon joutui olemaan ja neuroleptejä popsimaan. Sitten päästettiin jo pois sieltä.
Masentunut MiesMitä sä itse ajattelet, mikä sua voisi auttaa ?
Minkälaista apua haluaisit, tai edes olisit valmis vastaanottamaan ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä itse ajattelet, mikä sua voisi auttaa ?
Minkälaista apua haluaisit, tai edes olisit valmis vastaanottamaan ?Hän haluaa itselleen naisen. Tästä hän on kertonut aikasemmin. Hän itkee välillä kun näkee parsikuntia käsikädessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä itse ajattelet, mikä sua voisi auttaa ?
Minkälaista apua haluaisit, tai edes olisit valmis vastaanottamaan ?Kiva kun sä haluat auttaa. Minäkin olen yrittänyt. Älä tuhlaa aikaasi koska se ei johda mihinkään. Hän lupailee täällä kaikkea mutta mitään hän ei saa aikaseksi. Hän sanoo mitä toinen haluaa kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun sä haluat auttaa. Minäkin olen yrittänyt. Älä tuhlaa aikaasi koska se ei johda mihinkään. Hän lupailee täällä kaikkea mutta mitään hän ei saa aikaseksi. Hän sanoo mitä toinen haluaa kuulla.
Mulla nyt onneksi on sitä aikaa, enkä sitä mihinkään tuhlaa, jos näen sen tarpeettomaksi.
En halua alkaa ketään erikoisemmin auttamaan, mutta onhan se kiva näyttää, että aina on joku/joitain jotka myös välittää.
Minusta ei ole kiva, että kellään on paha olla, vaikka toki en sille mitään voi, jos niin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla nyt onneksi on sitä aikaa, enkä sitä mihinkään tuhlaa, jos näen sen tarpeettomaksi.
En halua alkaa ketään erikoisemmin auttamaan, mutta onhan se kiva näyttää, että aina on joku/joitain jotka myös välittää.
Minusta ei ole kiva, että kellään on paha olla, vaikka toki en sille mitään voi, jos niin on.Minullakin on aikaa mutta kun se ei tuota tulosta. Sulle masentunut mies nimimerkki on uusi tuttavuus ja et tiedä hänen taustaansa. Katsotaan muuttuuko vastaukset kun sinä yrität hänelle ehdottaa tuki-ja auttamistahoja. Lähteekö valehtelemaan koska hänen aikasemmat viestit kyllä löytyy netistä. ja niitä voi sitten vertailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta ei ole kiva, että kellään on paha olla, vaikka toki en sille mitään voi, jos niin on.Masentuneella miehellä on adhd ja asperger ja hän ei halua niihinkään apua. Hän ei halua vertaistukea . Ei yhtään mitään. Hän kirjoittaa kuinka nämä vaikuttavat häneen mutta hän ei halua tukea ja apua niihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on aikaa mutta kun se ei tuota tulosta. Sulle masentunut mies nimimerkki on uusi tuttavuus ja et tiedä hänen taustaansa. Katsotaan muuttuuko vastaukset kun sinä yrität hänelle ehdottaa tuki-ja auttamistahoja. Lähteekö valehtelemaan koska hänen aikasemmat viestit kyllä löytyy netistä. ja niitä voi sitten vertailla.
Olen minäkin hänen kirjoituksiaan nähnyt jo monet kerrat. En ole alkamassa ehdottamaan mitään tuki- ja auttamistahoja, ne on varmasti jo hänellä tiedossa.
Aikuista ihmistä on hankalaa alkaa neuvomaan tai opastamaan, etenkään, jos hän ei itse halua tehdä vointinsa eteen mitään.
Kyllä hän saa tänne kirjoitella ihan siinä kuin muutkin, mutta kuka lukee, kuka ei, ketä kiinnostaa, ketä ei, päättäkööt sen jokainen itse.
Masennus ja ne muut ongelmat, joita hänellä on, voivat aiheuttaa kaikenlaisten tarinoiden keksimistä, mikäs siinä, jos tykkää valehdella niin sitten valehtelee. Ei ole pakko uskoa.
Oikeastaan siinä, jos luottamus menee valehtelun takia, on sellainen ongelma, ettei kukaan tahdo uskoa edes sitten, vaikka toinen haluaisi kertoa jotain tosiasiaa. Mutta siitähän kärsii se valehtelija itse, ei muut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän haluaa itselleen naisen. Tästä hän on kertonut aikasemmin. Hän itkee välillä kun näkee parsikuntia käsikädessä.
Ensin pitäisi saada itsensä kuntoon, kun ei naiset oikein halua alkaa hoitotädeiksi.
Ja jos ei tykkää itsestään lainkaan, niin kuinka voi kunnolla tykätä jostain naisesta ?
Se nainenkaan ei pysty rakastamaan kumppaniaan terveeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen minäkin hänen kirjoituksiaan nähnyt jo monet kerrat. En ole alkamassa ehdottamaan mitään tuki- ja auttamistahoja, ne on varmasti jo hänellä tiedossa.
Aikuista ihmistä on hankalaa alkaa neuvomaan tai opastamaan, etenkään, jos hän ei itse halua tehdä vointinsa eteen mitään.
Kyllä hän saa tänne kirjoitella ihan siinä kuin muutkin, mutta kuka lukee, kuka ei, ketä kiinnostaa, ketä ei, päättäkööt sen jokainen itse.
Masennus ja ne muut ongelmat, joita hänellä on, voivat aiheuttaa kaikenlaisten tarinoiden keksimistä, mikäs siinä, jos tykkää valehdella niin sitten valehtelee. Ei ole pakko uskoa.
Oikeastaan siinä, jos luottamus menee valehtelun takia, on sellainen ongelma, ettei kukaan tahdo uskoa edes sitten, vaikka toinen haluaisi kertoa jotain tosiasiaa. Mutta siitähän kärsii se valehtelija itse, ei muut.Niin saa ja olen sen sanonut. Mutta kun se ei muuta tilannetta vaan menee pahemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan siinä, jos luottamus menee valehtelun takia, on sellainen ongelma, ettei kukaan tahdo uskoa edes sitten, vaikka toinen haluaisi kertoa jotain tosiasiaa. Mutta siitähän kärsii se valehtelija itse, ei muut.En uskokaan kaikkia hänen juttuja mutta kun hän itse uskoo niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensin pitäisi saada itsensä kuntoon, kun ei naiset oikein halua alkaa hoitotädeiksi.
Ja jos ei tykkää itsestään lainkaan, niin kuinka voi kunnolla tykätä jostain naisesta ?
Se nainenkaan ei pysty rakastamaan kumppaniaan terveeksi.Olen tuonkin sanonut hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin saa ja olen sen sanonut. Mutta kun se ei muuta tilannetta vaan menee pahemmaksi.
On ikävää, että tilanne pahenee, mutta kun me muut täällä palstalla ei sille voida oikein mitään.
Jos ei halua hoitoon hakeutua, niin sitten ei.
Eihän se toki toisistakaan kivalta tunnu, kun joku voi huonosti, mutta aika voimattomia me muut ollaan auttaaksemme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ikävää, että tilanne pahenee, mutta kun me muut täällä palstalla ei sille voida oikein mitään.
Jos ei halua hoitoon hakeutua, niin sitten ei.
Eihän se toki toisistakaan kivalta tunnu, kun joku voi huonosti, mutta aika voimattomia me muut ollaan auttaaksemme.Niin se ollaan huomattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se nainenkaan ei pysty rakastamaan kumppaniaan terveeksi.Lopetan heti päihteiden käytön jos saan naisen.
No tuota nyt en usko varmaan itsekkään.
Anonyymi kirjoitti:
Lopetan heti päihteiden käytön jos saan naisen.
No tuota nyt en usko varmaan itsekkään.
Masentunut MiesMut joo en mä itsekkään usko läheskään kaikkiin kirjoittamiini asioihin.
Anonyymi kirjoitti:
Mut joo en mä itsekkään usko läheskään kaikkiin kirjoittamiini asioihin.
Masentunut MiesKannattaisko sun hoitaa se säärihaava ensin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisko sun hoitaa se säärihaava ensin
tai jos haluut olla intiimisti naisen kaa niin suojaa se säärihaava edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tai jos haluut olla intiimisti naisen kaa niin suojaa se säärihaava edes.
Arveletko että se säärihaava on este naisen saamiselle? Luulen että se on kuitenkin mun ongelmista pienin siinä asiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Arveletko että se säärihaava on este naisen saamiselle? Luulen että se on kuitenkin mun ongelmista pienin siinä asiassa.
Masentunut MiesAika vaikea hoitoinen tuo säärihaava on kun taitaa johtua laskimoverenkierron vajauksesta jalassa. Suonikohjutkin leikattu jo kertaalleen tuosta jalasta lähemmäs 9 vuotta sitten. No nehän tuli takaisin entistä pahempana ja muutaman vuoden kuluttua.
Anonyymi kirjoitti:
Se nainenkaan ei pysty rakastamaan kumppaniaan terveeksi.Pitäisi varmaan taas löytää joku lähihoitaja nainen. Mulla on ollut joskus suhde lähihoitaja naisen kanssa. Tai no seksiähän se oikeestaan enimmäkseen oli.
Anonyymi kirjoitti:
Minullakin on aikaa mutta kun se ei tuota tulosta. Sulle masentunut mies nimimerkki on uusi tuttavuus ja et tiedä hänen taustaansa. Katsotaan muuttuuko vastaukset kun sinä yrität hänelle ehdottaa tuki-ja auttamistahoja. Lähteekö valehtelemaan koska hänen aikasemmat viestit kyllä löytyy netistä. ja niitä voi sitten vertailla.
"Lähteekö valehtelemaan koska hänen aikasemmat viestit kyllä löytyy netistä. ja niitä voi sitten vertailla."
Yllättävää että ihmisiä kiinnostaa tällaiset asiat näinkin paljon. Kai siitä vähintään linnaan joutuu kun on joskus aikaisemmin sanonut jotain ja myöhemmin sanoo täysin toisin. Entä jos mieliala muuttuu joka päivä tai mielipide jostain asiasta muuttuu heti seuraavana päivänä?
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto. Eli sulta ei ole ikinä kysytty onko itsetuhoisia ajatuksia. Oikeesti. Antaa olla . sä oot toivoton tapaus joka keksii kaikkeen selityksen
"Ei hitto. Eli sulta ei ole ikinä kysytty onko itsetuhoisia ajatuksia. Oikeesti. Antaa olla . sä oot toivoton tapaus joka keksii kaikkeen selityksen"
Sua selkeästi ärsyttää se että keksin aina kaikkeen selityksen ja osaan puhua itseni ulos hankalistakin tilanteista.
Anonyymi kirjoitti:
Masentuneella miehellä on adhd ja asperger ja hän ei halua niihinkään apua. Hän ei halua vertaistukea . Ei yhtään mitään. Hän kirjoittaa kuinka nämä vaikuttavat häneen mutta hän ei halua tukea ja apua niihinkään.
"Masentuneella miehellä on adhd ja asperger ja hän ei halua niihinkään apua. Hän ei halua vertaistukea . Ei yhtään mitään. Hän kirjoittaa kuinka nämä vaikuttavat häneen mutta hän ei halua tukea ja apua niihinkään."
Tiedoksi sulle että aspergeriin ei ole mitään parannuskeinoa. Olen kyllä sanonut että saattaisin olla jossain vaiheessa valmis kokeilemaan AdHd-lääkitystä. Sitäkään en ole tietääkseni koskaan sanonut etteikö vertaistuki kiinnostaisi. Pitäisi nyt vaan päästä edes sen verran jaloilleen että on valmis ottamaan jotain apua vastaan.
Anonyymi kirjoitti:
"Masentuneella miehellä on adhd ja asperger ja hän ei halua niihinkään apua. Hän ei halua vertaistukea . Ei yhtään mitään. Hän kirjoittaa kuinka nämä vaikuttavat häneen mutta hän ei halua tukea ja apua niihinkään."
Tiedoksi sulle että aspergeriin ei ole mitään parannuskeinoa. Olen kyllä sanonut että saattaisin olla jossain vaiheessa valmis kokeilemaan AdHd-lääkitystä. Sitäkään en ole tietääkseni koskaan sanonut etteikö vertaistuki kiinnostaisi. Pitäisi nyt vaan päästä edes sen verran jaloilleen että on valmis ottamaan jotain apua vastaan.
Masentunut MiesTuossa AdHd-lääkityksessäkin vaan on se ongelma että se voi tehdä agressiiviseksi ja olen välillä jo nyt hyvin agressiivinen.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa AdHd-lääkityksessäkin vaan on se ongelma että se voi tehdä agressiiviseksi ja olen välillä jo nyt hyvin agressiivinen.
Masentunut MiesKärsin myös todella vakavasti uniongelmista ja AdHd lääke voi myös tehdä unettomuuttaa kun eikös siinä ole piriä?
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesEtkö sä ymmärrä lukemaasi. Minä kerroin ettet halua vertaistukea. Eli keskustelua muiden kanssa joilla on asperger tai adhd. Mutta sinä et halua sitäkään. Kyllä olet sanonut. Sinä polet sanonut ettet halua apua koska sinulle tyrkyttää kaikki lääkkeitä. ja nyt taas sanot ettet ole valmis. Koskas olet valmis kun 15 vuotta olet siitänyt asiaa eteenpäin. Älä selittele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa AdHd-lääkityksessäkin vaan on se ongelma että se voi tehdä agressiiviseksi ja olen välillä jo nyt hyvin agressiivinen.
Masentunut MiesVoi helvetti. etkö sä tajua ettei järjetöt määrää lääkkeitä eikä siellä vertaistuessa sulle määrätä lääkkeitä. Lopeta selittely jos sä haluut voida paremmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut Mieshuomaan ettet halua ottaa itsestäsi vastuuta .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kärsin myös todella vakavasti uniongelmista ja AdHd lääke voi myös tehdä unettomuuttaa kun eikös siinä ole piriä?
Masentunut MiesJa sä et halua hakea apua. Voisko se alkoholikin vaikuttaa sun unenlaatuun. Sä oot vetänyt alkoholia ja lääkkeitä ja sitten ihmettelet kun sulla on uniongelmia.
Vaikutus uneen vähenee lääkettä pidempään käytettäessä.
Nukahtamiseen kuluvaan aikaan vaikuttaa myös se, kuinka monta kertaa päivässä stimulanttilääkettä otetaan ja kuinka pitkävaikutteisesta valmisteesta on kyse.
Joillakin potilailla lääkkeen vaikutusajan päättymiseen liittyvä ylivilkkauden ja vireystilan säätelyvaikeuksien hetkellinen lisääntyminen voi vaikeuttaa nukahtamista.
Tarvittaessa voidaan aikaistaa lääkkeen ottoaikaa, pienentää lääkeannosta, vaihtaa lyhytvaikutteisempaan valmisteeseen tai kokeilla melatoniinilääkitystä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masentunut MiesEthän sä voi ottaa apua vastaan jos sä et sitä itse hae.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ethän sä voi ottaa apua vastaan jos sä et sitä itse hae.
"Ethän sä voi ottaa apua vastaan jos sä et sitä itse hae."
Kyllä varmaan haen apua jos koen olevani valmis siihen. Jos en koe niin en tietenkään hae.
Masentunut Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
huomaan ettet halua ottaa itsestäsi vastuuta .
Miten se liittyy vastuunottamiseen jos totesin mitä jostain asiasta voi seurata?
Masentunut Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kun sä haluat auttaa. Minäkin olen yrittänyt. Älä tuhlaa aikaasi koska se ei johda mihinkään. Hän lupailee täällä kaikkea mutta mitään hän ei saa aikaseksi. Hän sanoo mitä toinen haluaa kuulla.
saispa ottaa upin melaa mekkoon. oon mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et halua hakea apua. Voisko se alkoholikin vaikuttaa sun unenlaatuun. Sä oot vetänyt alkoholia ja lääkkeitä ja sitten ihmettelet kun sulla on uniongelmia.
Vaikutus uneen vähenee lääkettä pidempään käytettäessä.
Nukahtamiseen kuluvaan aikaan vaikuttaa myös se, kuinka monta kertaa päivässä stimulanttilääkettä otetaan ja kuinka pitkävaikutteisesta valmisteesta on kyse.
Joillakin potilailla lääkkeen vaikutusajan päättymiseen liittyvä ylivilkkauden ja vireystilan säätelyvaikeuksien hetkellinen lisääntyminen voi vaikeuttaa nukahtamista.
Tarvittaessa voidaan aikaistaa lääkkeen ottoaikaa, pienentää lääkeannosta, vaihtaa lyhytvaikutteisempaan valmisteeseen tai kokeilla melatoniinilääkitystäMä osaan runkata ihan ite.
aapo olervo
- AnonyymiUUSI
"Voi helvetti. etkö sä tajua ettei järjetöt määrää lääkkeitä eikä siellä vertaistuessa sulle määrätä lääkkeitä. Lopeta selittely jos sä haluut voida paremmin."
No kyllä mä nyt sen tiedän että lääkärit ne lääkkeet määrää, enhän sentään mikään taukki ole.
Masentunut Mies- AnonyymiUUSI
Koita pärjätä. Tuli selväksi ettet ole valmis hakee apua. Ja sitten tänne tulet kirjoittaa kun on paska olo. ja sama meno jatkuu. Et nähtävästi halua voida paremmin kun ei 15 vuoden jälkeen ole vieläkään valmis tekee töitä voidakseen paremmin. Joo saa kirjoitella palstalle. Väität että se helpottaa oloa mutta ei se se siltä vaikuta. No oma on elämäsi . Mä en tuhlaa suhun enää aikaani.
- AnonyymiUUSI
Menet vaan Aapo kiltisti terapiaan ja uskot mitä sinulle sanotaan.
Voit sitten skeittailla huvin vuoksi tossaja - AnonyymiUUSI
On niin ihanaa laueta Aapon naamalle, kiitos rakas Aapo että saamme toteuttaa miesfantasioitamme ihan kahdestaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1982283
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391557Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1331213Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol281994Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962- 55896
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20892Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis268856Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763