Tarjolla etänä kuvia ja videoita joita et todellakaan saa muualta! Takaan, että materiaali on laadukasta, monipuolista ja juuri sun toiveiden mukaista ja lupaan, että materiaalia on maksuun nähden runsaasti! Olen satunnaisesti useamman vuoden aikana tätä tehnyt tilanteissa joissa olen tarvinnut syystä tai toisesta rahaa (haluan olla asiakkailleni täysin rehellinen aina ja tilanteet jolloin tätä olen tehnyt ovat olleet akuutteja jolloin olen tarvinnut rahaa ihan vaan ruokaan, sähkölaskuun tai muuhun vastaavaan pakolliseen menoon jota en ole pystynyt yrityksistä huolimatta itse hoitamaan tai edes ennalta ehkäisemään) ja näin saanut hoidettua tilanteen kuntoon. Kerron itsestäni ihan pian enemmän, sitä ennen mainitsen vielä, että jokainen ostaja määrittelee itse sen mitä haluaa maksaa ja mitä siitä summasta haluaa saada vastineeksi (minimi kuitenkin 10e). "Palvelen" jokaista ostajaa/auttajaa aina siten että hän tuntee ja tietää minun tekevän sitä juuri hänelle ja hänen tyytyväisyys materiaaliin on minulle kaikista tärkeintä. 90% ostajista on maksanut minulle ensin jonkin summan ja materiaalin saatuaan on itse halunnut maksaa vielä lisää.
Lisäksi sellainen huomio, että kuvaan jokaiselle aina erikseen ja toimitettuani materiaalin ostajalle, poistan sen itseltäni eikä kenelläkään muulla tule olemaan samaa materiaalia hallussaan.
Aiemmin en tätä ole ilmoitukseen kirjoittanut, mutta nyt kun ilmaiskuvien vonkaajia on paljon ja aina tulee viestiä jossa kulutetaan aikaa vain todetakseen että netistä löytyy ilmaiseksi.. ja tylysti sanottuna, en jaksa tuhlata sellaisiin aikaani niin ilmoitan tämän nyt tässä: mitä enemmän olet valmis auttamaan, sitä paremmin tulen sen sinulle korvaamaan. Teen tätä ainoastaan silloin kun minulla ei ole muuta keinoa saada asiaa hoidettua ja mitä vähemmän asiakkaita on, sitä enemmän pystyn itsestäni antamaan siinä hetkessä, mutta myös tulevaisuudessa kiitoksena siitä, että autoit minua ostamalla kuvia ja videoita. Sellaiset ostajat jotka ovat esimerkiksi maksaneet sen verran kun olen milloinkin tarvinnut, ovat siitä hetkestä lähtien "oikeutettuja" pyytämään materiaalia itse lisää veloituksetta tai jos kyseessä ollut sinkku tai sellainen jota saa "ilahduttaa" milloin vain, niin ilahdutan useamman kerran viikossa monipuolisilla kuvilla ja videoilla enkä tule niistä enää maksua pyytämään enkä ottamaan heiltä vastaan. Pisin tälläinen yhteydenpito ostajaan on kestänyt nyt reilu vuoden. Ja jokainen joka on minulta ostanut, ei ole koskaan sanonut mitään negatiivista! Ja minulle tärkeintä on että kuvien/videoiden on oltava juuri sellaisia joista sinäkin saat positiivisen kokemuksen ja koet saaneesi rahallesi vastinetta.
Nyt vähän minusta: olen 33 vuotias naikkonen ja olen vasta muuttanut pääkaupunki seudulle. Vaikka ikää on jo sen verran, että normaalin tämän ikäisen naisen olettaisi tulevan toimeen omillaan, niin siihen ryhmään minä en valitettavasti kuulu. Haluaisin kyllä kuulua ja olen useasti yrittänyt, mutta koska osittain minusta johtumattomista syistä, mutta suurelta osalta minusta johtuvista syistä. en vain pysty muovautumaan siihen muotiin johon suurin osa on muovautunut toinen toistaan muistuttaviksi kanalaumaksi jotka sokeasti seuraa milloin mitäkin vielä parempaa väestön ryhmää.
Mä oon mä. Sanon asiat suoraan ja vaadin että Niin sanotaan minullekin. En tuomitse ketään heidän tekojensa, menneisyyden, mielipiteen, fantasian tai fetissin takia. Jokainen saa olla ihan just sitä mitä haluaa kunhan siitä ei kaadu mun niskaan paskaa.
Rakastan mustaa huumoria ja rakastan sellasta pientä kuittailua, piilovittuilua kavereiden kanssa. 😂 Sellasta asiaa ei mulle voi sanoa josta pahottaisin mieleni tai suuttuisin. Sanat ei tapa ja sitähän sanotaan että vittuilu on välittämistä ❤️😝
Nyt olet varmaan jo tajunnut, että en todellakaan ole sellainen perus tätä hommaa tekevä muija joita netti on pullollaan.. 😂 ja nyt vuosien työn tuloksena olen vihdoinkin itseni kanssa siinä pisteessä että pystyn itsevarmasti ja itserakkaasti sanomaan että sä et tule katumaan tai pettymään jos päätät auttaa ostamalla. Kukaan ei ole koskaan rumaksi haukkunut, päinvastoin.... Ja aiempien ostajien ja myös entisten kumppaneiden mukaan omistan täydellisen perseen ja pillun (pillusta ei pursota ylimääräisiä huulia ulos ja jokainen sen osa on symmetriset ja kooltaan sellaiset kun niiden kuuluu olla. 😂😜😝 Olen kuullut omistavani "synnyttäjän lantion" eli leveä lantio, kiinteä, kokonaisuuteen nähden täydellisen kokoinen perse. Ei liian iso, eikä liian pieni. EIKÄ ROIKU !
Olen 110% luotettava (niin luotettava että vaikka tietäisin menettävänsä vapauteni toisen ihmisen teon takia ja vapauteni riippuisi juuri siitä tiedänkö jotain vai oonko se perus enhän minä tiedä mistään mitään tyyppi niin valinta on aina ollut selvä ja tulee olemaan. Mä pärjään pääni kanssa kyllä yksinään sen aikaa kun sitä kestää. Vaadin samanlaista luottamusta ja rehellisyyttä myös sinulta. jatkuu kommenteissa.
HARVOIN TARJOLLA
9
227
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta ei koidu sinulle koskaan mitään ongelmia, seuraamuksia, harmia, vainoa tai mitään muutakaan paskaa. En ota yhteyttä koskaan omin päin ellei toisin ole sovittu sen olevan ok. Vastaan aina viesteihin nopeasti takaisin ja jos yhteystietoni joskus olisivat muuttumassa ja annat luvan, niin ilmoitan siitä ja samalla uudet tiedot jotta saat yhteyden minuun milloin vain jos haluat saada. Jos olet oikeasti halukas auttamaan ostamaan just multa, niin laita s postia young . lovers 69 @ Hotmail . Com ja otsikkoon kirjoita vaikka "jeesi" ja aloita viesti kertomalla mitä haluaisit materiaalin sisältävän ja miten monta kuvaa tai videota tai kumpiakin haluat ja summa minkä olet siitä valmis maksamaan. Vastaan sinulle muutamalla kuvalla takaisin, joista näet minkälainen kroppa tällä itsevarmalla ämmällä on (ilmaiskuvissa ei näy paljasta pillua tai rintoja, enkä niistä ilmaiseksi kuvaa laita) videoita en kuvaa ilmaiseksi ja ilmaiskuvat ovat kaikille samat. Maksetut kuvat ja videot teen yksinoikeudella sinulle. Kuvista kuitenkin näet olenko kehon rakenteelta ja ominaisuuksiltani sellainen mikä sinua miellyttää ja jos haluat auttaa ja ostaa, niin kerrot päätöksen ilmaiskuvat saatuasi. Maksu onnistuu valitettavasti pikasiirron kautta tai normaalina siirtona, riippuen mikä pankki sinulla on. Kummankin kannalta paras tapa on, että maksu näkyy samantien, jolloin pääsen aloittamaan materiaalin teon ja toimitan sen heti sitä mukaan kun olen saanut sen toteutettua. (Kuvien kohdalla kuvaan useamman kuvan kerralla, laitan ne ja kuvaan lisää, laitan ne jne. Niin kauan kun olet saanut kaiken mitä halusit.
Nyt kannattaa olla nopea jos yhtään kiinnostaa, kuten aiemmin kerroin otan rahaa kuvista ja videoista ainoastaan silloin kun oikeasti tarvitsen nopeasti rahaa, muuten kuvat ja videot on ilmaisia niille jotka on olleet niin kultaisia ja auttaneet. Kun olen tarvittavan summan saanut kasaan, en ota uusia tilauksia vastaan. Panostan sen jälkeen sellaisiin jotka auttoi ja keskityn siihen että jokainen auttaja tuntee ja tietää, että olen aidosti kiitollinen jokaisesta ostosummasta ja haluan sen heille korvata antamalla itsestäni niin paljon toistaiseksi ainakin vielä etänä kun vaan voin.
HUOM! jos olet mun pelastaja tai yksi niistä (ELI OSTON JO TEHNYT)niin laita numerooni (aiempi ostaja) viestiä tai sähköpostiin lisäksi myös maininta (uusi ostaja joka on valmis suorittamaan maksun samantien tiedot saatuaan. )(( en lue kyseisiä viestejä ollenkaan ennenkuin olet jonkin oston tehnyt, koska en anna kenenkään tuollaisesta viestittely sitä nautintoa saavan sitä nautintoa ilmaiseksi että vastaisin tai käyttäisin enempää aikaani sellaiseen joka ei aio auttaa vaan pelkästään hyötyä itse ja samalla viedä aikaa sellaiselta joka auttoi ja maksoi)) jos sua kiinnostaa saada pano videoita, kimppavideoita (2m+minä tai 1m+minä 1n+minä tai minä, toinen nainen ja yksi mies) näitäkin pystyn toteuttamaan aina välillä! Ja mahdollisimman tarkka kuvaus siitäotä haluat siinä tapahtuvan, kuvakulmat ja muut yksityiskohdat.
Mittani ovat 167/51/70C, minulla on muutamia tatuointeja ja ainakin yksi lävistys (ja just siellä alhaalla 😘)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763