Minun rakkaalle kasvattiperheelle terveisiä. Muuttukaa perheenjäsenet Jumalan mielen mukaisiksi, sitä seuraa myös rahallinen perintö.
-00
Taivaan perintö
20
395
Vastaukset
Perintö on maksettu toukokuussa, pankki maksoi sen tahallaan harrylle ja robertille, molemmille 50 000 euroa.
Nyt uudelleen tällä viikolla maksettiin kaukolle 100 000 euroa, eli perhe on rahat saanut, tila on minun, tarkistakaa kiinteistörekisteristäkolmannen kerran maksetaan kahden viikon kuluttua, silloin pankin pitäisi olla kunnossa. edelliset maksut on saatu takaisin.
- Anonyymi
Tuo on totuus. On se.
- Anonyymi
onko rahat mahdollisesti tulleet jo tileille....
- Anonyymi
Osuuspankki maksoi rahat aivan väärälle perheelle Tamperereelle, helluntaihörhöt auttoi toisiaan. Rahat palautettiin, taistelu jatkuu.
- Anonyymi
Sekaantuvatko helluntailaiset jopa vl:ien raha-asioihin? Niillä on monta rautaa tulessa.
- Anonyymi
Jukka, Kauko on rahat saanut, kysykää osuutenne häneltä. Tila on Kaukon veljen nimissä, niinkuin alunperin piti ollakin, tarkistakaa kiinteistörekisteristä.
Charlotta- Anonyymi
Nyt te minun kaverin sisarukset olette ilmeisesti saaneet oman perintöosuutenne, vai mitä?
Charlotta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt te minun kaverin sisarukset olette ilmeisesti saaneet oman perintöosuutenne, vai mitä?
CharlottaKiinteistörekisteriin ei nyt pääse, pääsyn estää ulkomaalaisliiga. Tila on kuitenkin minun nimissä,, voitte kokeilla soittaa sinne sisarukset.
-00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteistörekisteriin ei nyt pääse, pääsyn estää ulkomaalaisliiga. Tila on kuitenkin minun nimissä,, voitte kokeilla soittaa sinne sisarukset.
-00Outoja viestejä, ei kai nyt kukaan perintöasioitaan oikeasti käsittele Suomi24:n vl-palstalla... Vai odotetaanko niin innoissaan sitä tempausta, että on jo kiinteistötkin pantu lihoiksi? Vai feikataanko vain? Mitään erillistä tempausta ei edes ole, se on helluntailaista hömppää, tempaus on yksi kuvaus maailmanlopusta.
- Anonyymi
Minä varoitan kyseistä perhettä sekaantumasta rikolliseen rahaan esim. Italiassa. Pitää olla malttia odottaa perintöä.
Charlotta - AnonyymiUUSI
Historian aikana on tapahtunut sellaista, että on profetoitu maailmanloppua tai tätä helluntailaisen tempausopin mukaista uskovien tempausta taivaaseen. Siinä on "tosiuskovat" sitten hävittäneet "tarpeetonta" omaisuutta eri tavoin, kun eihän sitä taivaassa tarvitse. Sitten on profetian mukainen päivä tullut ja mennyt, ja elämä maan päällä jatkunut ennallaan. Omaisuutensa hävittäneet ovat olleet ihmeissään, että mitäs nyt. Joidenkin psyyke ei ole kestänyt. Profetian välittänyt "Jumalan sanansaattaja" ei aiheutuneesta taloudellisesta vahingosta ole juridisesti vastuussa ja vaikka olisi, ei hän mikään Roope Ankka ole, joka pystyisi korvaamaan uskoviensa vahingot. Toivottavasti tässä keskustelussa ei ole kysymys tällaisesta, vaan jostain muusta. Olisi surullista, että nuoria ihmisiä ei vastoin odotuksia temmatakaan taivaaseen, mutta maanpäällinen omaisuus on jo jaettu muille. Vaarallisia nämä profeetat...
- AnonyymiUUSI
Uusin ylöstempaus ennustus näyttää olevan tämän kuun 23 päivä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uusin ylöstempaus ennustus näyttää olevan tämän kuun 23 päivä.
Olen huomannut ja pahoin pelkään, että tämän ketjun perintöviestit liittyisivät siihen... toivottavasti pelkoni osoittautuu vääräksi ja nuorten ihmisten ei tarvitse huomata joutuneensa väärän profetian höynäyttämäksi.
Jeesus on Ramatussa hieman eri mieltä?
Matt. 4:19 Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan, mieti sitä, saatikka lahkoille, Hän ei pslata muuta kun oman kansansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Tulee aika jolloin kaikkien kansojen on nöyrryttävä ja kumarrettavan Jeesusta, jolla on yksin pelastuksen avain.- AnonyymiUUSI
"Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan"
Olet väärässä. Esim. Bileam oli Eufratin varrelta Mesopotiamiasta: "...Bileamin, Beorin pojan, tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, heimolaistensa maahan,..." (4. Moos. 22:5). "...Bileamin, Beorin pojan, Mesopotamian Petorista..." (5. Moos. 23:5). "...israelilaiset surmasivat miekalla myöskin Bileamin, Beorin pojan, tietäjän" (Joos. 13:22). Tälle ei-israelilaiselle pakanalle Bileamille Jumala puhui Raamatussa: "Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?" Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan: 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'". Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu"." (4. Moos. 22:9-12.) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan"
Olet väärässä. Esim. Bileam oli Eufratin varrelta Mesopotiamiasta: "...Bileamin, Beorin pojan, tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, heimolaistensa maahan,..." (4. Moos. 22:5). "...Bileamin, Beorin pojan, Mesopotamian Petorista..." (5. Moos. 23:5). "...israelilaiset surmasivat miekalla myöskin Bileamin, Beorin pojan, tietäjän" (Joos. 13:22). Tälle ei-israelilaiselle pakanalle Bileamille Jumala puhui Raamatussa: "Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?" Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan: 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'". Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu"." (4. Moos. 22:9-12.)Niin, jatkona: ketään ei temmata taivaaseen 23.9.2025. Lopettakaa omaisuutenne hävittäminen, jotka olette sellaiseen ryhtyneet.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, jatkona: ketään ei temmata taivaaseen 23.9.2025. Lopettakaa omaisuutenne hävittäminen, jotka olette sellaiseen ryhtyneet.
Voidaan ajatella eri tavalla, kun löytää tämän kakeen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
- AnonyymiUUSI
Älä sinä väärä profeetta lässytä sulla ole Jeesusta ole ollut moneen vuoteen ainoastaan auton pako putkessa
- AnonyymiUUSI
pinnasänky kirjoitti:
Voidaan ajatella eri tavalla, kun löytää tämän kakeen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
Tuo Paavalin tempauskohta on yksi kuvaus maailmanlopusta, ei erillinen tapahtuma. Joka tapauksessa 24.9.2025 tiedetään, ettei tempausta tullutkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003915
- 713185
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?642972Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?232941- 622752
Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk192420"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m312405Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.812333- 322171
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim292111