Taivaan perintö

Anonyymi-ap

Minun rakkaalle kasvattiperheelle terveisiä. Muuttukaa perheenjäsenet Jumalan mielen mukaisiksi, sitä seuraa myös rahallinen perintö.

-00

64

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on totuus. On se.

• Anonyymi

onko rahat mahdollisesti tulleet jo tileille....

• Anonyymi

Osuuspankki maksoi rahat aivan väärälle perheelle Tamperereelle, helluntaihörhöt auttoi toisiaan. Rahat palautettiin, taistelu jatkuu.

• Anonyymi

Sekaantuvatko helluntailaiset jopa vl:ien raha-asioihin? Niillä on monta rautaa tulessa.

• Anonyymi

Minä varoitan kyseistä perhettä sekaantumasta rikolliseen rahaan esim. Italiassa. Pitää olla malttia odottaa perintöä.

Charlotta

• Anonyymi

Historian aikana on tapahtunut sellaista, että on profetoitu maailmanloppua tai tätä helluntailaisen tempausopin mukaista uskovien tempausta taivaaseen. Siinä on "tosiuskovat" sitten hävittäneet "tarpeetonta" omaisuutta eri tavoin, kun eihän sitä taivaassa tarvitse. Sitten on profetian mukainen päivä tullut ja mennyt, ja elämä maan päällä jatkunut ennallaan. Omaisuutensa hävittäneet ovat olleet ihmeissään, että mitäs nyt. Joidenkin psyyke ei ole kestänyt. Profetian välittänyt "Jumalan sanansaattaja" ei aiheutuneesta taloudellisesta vahingosta ole juridisesti vastuussa ja vaikka olisi, ei hän mikään Roope Ankka ole, joka pystyisi korvaamaan uskoviensa vahingot. Toivottavasti tässä keskustelussa ei ole kysymys tällaisesta, vaan jostain muusta. Olisi surullista, että nuoria ihmisiä ei vastoin odotuksia temmatakaan taivaaseen, mutta maanpäällinen omaisuus on jo jaettu muille. Vaarallisia nämä profeetat...

• Anonyymi

Uusin ylöstempaus ennustus näyttää olevan tämän kuun 23 päivä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut ja pahoin pelkään, että tämän ketjun perintöviestit liittyisivät siihen... toivottavasti pelkoni osoittautuu vääräksi ja nuorten ihmisten ei tarvitse huomata joutuneensa väärän profetian höynäyttämäksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on se suuri päivä, jolloin hellarit (vai vain osa heistä?) temmataan taivaaseen, jonka jälkeen meillä muilla ei enää ole enää muuta mahdollisuutta kuin uskoa tämä vastaansanomaton todiste hellareiden uskon oikeellisuudesta. 😀 Ei sentään, huomenna elämä jatkuu normaalisti, ketään ei temmattukaan, mutta pieleen mennyt profetia ei lannista uskojiaan, vaan säilymme edelleen evankelioinnin kohteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään on se suuri päivä, jolloin hellarit (vai vain osa heistä?) temmataan taivaaseen, jonka jälkeen meillä muilla ei enää ole enää muuta mahdollisuutta kuin uskoa tämä vastaansanomaton todiste hellareiden uskon oikeellisuudesta. 😀 Ei sentään, huomenna elämä jatkuu normaalisti, ketään ei temmattukaan, mutta pieleen mennyt profetia ei lannista uskojiaan, vaan säilymme edelleen evankelioinnin kohteena.

Palstalla on hiljaista eikä ihme, temmattiinhan monet palstalaiset eilen taivaaseen.

• Jeesus on Ramatussa hieman eri mieltä?

Matt. 4:19 Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".

Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan, mieti sitä, saatikka lahkoille, Hän ei pslata muuta kun oman kansansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Tulee aika jolloin kaikkien kansojen on nöyrryttävä ja kumarrettavan Jeesusta, jolla on yksin pelastuksen avain.

• Anonyymi

"Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan"

Olet väärässä. Esim. Bileam oli Eufratin varrelta Mesopotiamiasta: "...Bileamin, Beorin pojan, tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, heimolaistensa maahan,..." (4. Moos. 22:5). "...Bileamin, Beorin pojan, Mesopotamian Petorista..." (5. Moos. 23:5). "...israelilaiset surmasivat miekalla myöskin Bileamin, Beorin pojan, tietäjän" (Joos. 13:22). Tälle ei-israelilaiselle pakanalle Bileamille Jumala puhui Raamatussa: "Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?" Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan: 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'". Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu"." (4. Moos. 22:9-12.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan"

Olet väärässä. Esim. Bileam oli Eufratin varrelta Mesopotiamiasta: "...Bileamin, Beorin pojan, tykö Petoriin, joka on Eufrat-virran varrella, heimolaistensa maahan,..." (4. Moos. 22:5). "...Bileamin, Beorin pojan, Mesopotamian Petorista..." (5. Moos. 23:5). "...israelilaiset surmasivat miekalla myöskin Bileamin, Beorin pojan, tietäjän" (Joos. 13:22). Tälle ei-israelilaiselle pakanalle Bileamille Jumala puhui Raamatussa: "Niin Jumala tuli Bileamin tykö ja kysyi: "Keitä ovat ne miehet, jotka ovat sinun luonasi?" Bileam vastasi Jumalalle: "Baalak, Sipporin poika, Mooabin kuningas, on lähettänyt heidät tuomaan minulle tämän sanan: 'Katso, kansa on lähtenyt Egyptistä ja on tulvinut yli maan; tule siis, kiroa se minun puolestani, ehkä sitten voin ryhtyä taisteluun sitä vastaan ja karkoittaa sen'". Mutta Jumala sanoi Bileamille: "Älä mene heidän kanssaan äläkä kiroa sitä kansaa, sillä se on siunattu"." (4. Moos. 22:9-12.)

Niin, jatkona: ketään ei temmata taivaaseen 23.9.2025. Lopettakaa omaisuutenne hävittäminen, jotka olette sellaiseen ryhtyneet.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin, jatkona: ketään ei temmata taivaaseen 23.9.2025. Lopettakaa omaisuutenne hävittäminen, jotka olette sellaiseen ryhtyneet.

Voidaan ajatella eri tavalla, kun löytää tämän kakeen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

• Anonyymi

Älä sinä väärä profeetta lässytä sulla ole Jeesusta ole ollut moneen vuoteen ainoastaan auton pako putkessa

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Voidaan ajatella eri tavalla, kun löytää tämän kakeen; 1. Tess. 4:17 Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

Tuo Paavalin tempauskohta on yksi kuvaus maailmanlopusta, ei erillinen tapahtuma. Joka tapauksessa 24.9.2025 tiedetään, ettei tempausta tullutkaan...

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Mutta minä tahdon, veljeni, että te tietäisitte niistä, jotka nukkuvat, ettette olisi murheellisia niin kuin
        muut ihmiset, joilla ei sitä toivoa ole.
        Sillä jos me uskomme, että Jeshua kuoli ja nousi, samoin myös Jumala on tuova hänen kanssaan ne,
        jotka ovat Jeshuassa nukkuneet.
        Herramme sanan kautta, että me, jotka olemme ne
        jäljellejääneet siinä meidän Herramme tulemuksessaan, jotka elämme, ei meitä viedä ennen niitä,
        jotka ovat nukkuneet.
        Koska hän, meidän Herramme käskyn kautta, ja sen enkelijohtajan äänen kautta, ja Jumalan pasuunan
        kautta, on laskeutuva taivaista, ja ne kuolleet, jotka ovat Messiaassa, tulevat nousemaan ensin.

• Anonyymi

- Metsän myynti-ilmoituksen laatinut Juha V. on toiminut Seinäjoen Helluntaiseurakunnan taloudenhoitajana, hän on epärehellinen. Hän otti poskettoman hinnan tila-arviosta, jonka normaalihinta on noin 300-400 euroa. Hän on muuten somalitaustainen.

-Metsää myyvä yhtiö toimii Pirkanmaalla, jossa tunnetusti on metsäkauppoihin liittyvää rikollisuutta.

-Meidän sukuun on soluttautunut somalitaustaisia henkilöitä, jotka ovat kytköksissä rikolliseen somaliliigaan, tämä on suunniteltu juttu. He ovat tietoisia tämän suvun varallisuudesta.

-Tila on siihen kuuluvien varojen vuoksi tosi arvokas, se aiotaan myydä pilkkahinnalla.

CHARLOTTA

• Anonyymi

Onkohan tämä jotain nuorten huvittelua kirjoittaa kryptisiä omaisuusviestejä uskonnolliselle palstalle?

• Anonyymi

Tilaan kuuluu varoja ainakin viiden miljoonan edestä.

CHARLOTTA

• Anonyymi

Nyt kun tämä perhe on saanut kukin perintöosuutensa, niin tyytykää siihen. Sse meni sen alkuperäisen suunnitelman mukaan. Minä luulen, että käytöksellänne ja ahneudellanne te olette syöneet tulevan perinnön.

Kaukolle ja Saaralle erityisesti terveisiä, tilaa te ette saa koskaan myytyä, se on lukittu Taivaassa minulle.

Sisaruksille terveisiä, tehkää parannus ajoissa, ennen kuin se on myöhäistä. Sen ohessa kaikki muukin annetaan.

• Anonyymi

Seuratkaa meidän perhe tätä pyrstötähti Lemmon'ia lokakuun puolenvälin jälkeen. Se on ehkä tarkoitettu meidän vanhempien muistoksi, ehkä muidenkin.

-00

• Anonyymi

Lemmon pitäisi näkyä kuun suunnalla kirkkaimmillaan kello 05.00 tänä aamuna.

• Anonyymi

Onko Jehovan todistajilla ollut kitkaa miten vl -henkilöiden kanssa? Helluntalaiset, jotkut jollain tavalla tukevat vlää, mutta jtn sen tyyppistä olen havainnut ettö Jehovsn todistajat eivät niin paljoa. Helluntailaisissa on paljon persuja ja kokoomusta, mutta myös keskustan porukkaa, eikö vl -ihmisetkin ole jakautuneet eri leireihin poliittisesti vähän..

• Anonyymi

Jakaantuneet ovat ihmiset ainakin tällä palstalla mieleltään

• Anonyymi

Edesmennyt äitini sanoi Vartiotornia jakaneelle miehelle, että miten sinä uskovaisen perheen lapsi olet noin erehtynyt :/

Itsellä on neutraali suhtautuminen jehovalaisiin, olen kyllä vl. Helluntailiike yrittää osin lähentyä Tähtiryhmän edustamaan uudistuneeseen Vanhoillislestadiolaisuuteen tarkoituksenaan omia se maailmanlaajuisesti itselleen.

-00

• Anonyymi

Jehovan todistajat on niitä harvoja porukoita, joiden kanssa ei tarvitse kokea olevansa toisen silmissä kiiluvasilmäinen ihmisten helvettiin viskoja. Molemmat osapuolet pitävät toisiaan rehellisesti vääräoppisina ja pelastuksesta osattomina pois poikenneina.

• Anonyymi

Miten tälläisiä asioita setvitään yleisellä palstalla .
      Kaikki ihmisten yksityiset asiat kuuluvat niille joita se koskee . Täällä annetaan kovast julki ihmisten nimiä , se on sääntöjä vastaan. . Miksei tätä ketjua ole poistettu . Yksityiset asiat joissa ei edes ole sovittu ihmisten kanssa etä heidän nimiään saa edes mainita millään yleisillä palstoilla . Miten pihalla on tälläiset ihmiset ??????

• Anonyymi

Samaa olen itsekin ihmetellyt, eihän nyt kenenkään perintöasiat kuulu Suomi24:n vl-palstan lukijoille.

• Anonyymi

tämä lemmon perkele yksi kyseiseen jumalaan uskova vale vellu jonka nimiin uskovat

• Anonyymi

Kato jollain tullut pelko jos näitä lukeekin viisaammat päät, kaikki vaikuttaa,kaikkeen..

• Anonyymi

Suomen valtio verottajan johdolla varastaa minun ja Taivaan yritykseltä 5 miljardia vuodessa, pääosa tästä tulee valtiojohdolle. SRK VARASTAA miljardin vuodessa, minun perhepiiri 5 miljoonaa, Timo ja Janne ei varasta, heille tulee 8 miljoonan perintö aikanaan

• Anonyymi

Lisään vielä, että Jukka saa perintöä 5 miljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä, että Jukka saa perintöä 5 miljoonaa.

Lisäys vielä, Pekka saa perintöä 8 miljoonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys vielä, Pekka saa perintöä 8 miljoonaa.

Sinulla on ihan pikkubisnekset. Enkö minäkin voisi saada pienen siivun? Olen vaatimaton ihminen, milli riittäisi, ja Pekalle jäisi silti vielä 7 miljoonaa. Kättä päälle?

• Anonyymi

Kauko, laitatko sinä tai kaveris näitä päättömiä whatsapp-viestejä minulle? Tiedän kyllä, että Whatsapp'in henkilökunta,( somaleja, saksalaisia ) pystyy laittaa herjaviestejä toisen nimellä.

-00

• Anonyymi

Nyt on iloisia uutisia meidän kärsineelle perheelle. Kaikki olette isän ja äidin lapsia, jotka olivat marttyyreita.

Sitten perinnöstä, kaikki saavat perinnön täysimääräisenä, ensin joulukuun alkupuolella noin 500 000 euroa, josta menee normaali perintövero, siis jokaiselle erikseen tämä summa.

Sitten helmikuun alkupuolella 10 miljoonaa jokaiselle, siitä on verot jo maksettu.

Ilo täyttää sydämen, kun saan kertoa nämä Taivaan terveiset, josta itsekin olen tullut

Tila on kyllä minun.

-00

• Anonyymi

Sitä vain ihmettelen, että eikö ole parempaa kanavaa tiedottaa näistä vaatimattomista pikkuperinnöistä kuin Suomi24:n vl-palsta?

• Anonyymi

Iloiset uutiset jatkuu, meidän perheestä tulevaan Daavidin Kuningashuoneeseen kuuluvat minä, Lea ja Timo, sisarusten lapsista Liinus , ja lapsenlapsista Veera. Mahdollisesti se alkaa jo täällä maan päällä, ainakin osittain.

-00

• Anonyymi

Daavidin Kuningashuone kuuluu tuhatvuotiseen Valtakuntaan joka alkoi 10.07.25 täällä maanpäällä ja jatkuu noin 11 vuoden kuluttua Tempauksen jälkeen Taivaassa. Silloin kun se alkoi, sateenkaari tuli taivaalle, sen toinen pää oli meidän kodin kohdalla ja taivaalle tuli teksti ; Daavidin Liitto on alkanut.

P.S. Minun ja Natalian tytär Natali tulee myös Daavidin Kuningashuoneeseen.

-00

• Anonyymi

Sisarusten lapsista Daavidin Kuningashuoneeseen kuuluu lisäksi Moona.

-00

• Anonyymi

Mikä lervan mieli kun mummon rahat "niisti" pienellä ja turhalla rempallaan?

• Anonyymi

Siitä perinnöstä vielä, sitä ei tule, jos on saatananpalvelija, siis kuuluu Tingryd'iin tai Saksan Kauppiasliittoon.

-00

• Anonyymi

Näille taloudellisissa vaikeksissa oleville sisaruksille yks juttu............... luopukaa somalisuhteista, niin voi tulla taloudellistakin apua...............

-00

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näille taloudellisissa vaikeksissa oleville sisaruksille yks juttu............... luopukaa somalisuhteista, niin voi tulla taloudellistakin apua...............

-00

Minä en ole rajusti, vaikken kuulukaan yhtään mihinkään lahkoon. Mitös se haittaa, jos nuoret avioituvat monikulttuurisiin suhteisiin tai vanhemmat ihmiset kohtaavat toisensa, välityämättä uskonnoista. Kristinuskolla ja islamillahan on yhteinen historia, niin Koraaniin kuin Raamattuun on jälkikäteen lisätty ihmiskäsityksiä. Vanha testamentti on samansisältöinen joka tapauksessa. Jännä se, miten ihmiset ovat käsittäneet isoakkin eroavaisuutta, mutta totta on se, että ihmisläskyjä on jälkikäteen lisätty, vaikka en uskonnollinen järin olekaan ,mutta kapellimestari meillä on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole rajusti, vaikken kuulukaan yhtään mihinkään lahkoon. Mitös se haittaa, jos nuoret avioituvat monikulttuurisiin suhteisiin tai vanhemmat ihmiset kohtaavat toisensa, välityämättä uskonnoista. Kristinuskolla ja islamillahan on yhteinen historia, niin Koraaniin kuin Raamattuun on jälkikäteen lisätty ihmiskäsityksiä. Vanha testamentti on samansisältöinen joka tapauksessa. Jännä se, miten ihmiset ovat käsittäneet isoakkin eroavaisuutta, mutta totta on se, että ihmisläskyjä on jälkikäteen lisätty, vaikka en uskonnollinen järin olekaan ,mutta kapellimestari meillä on

itse tykkään venäläisistä naisista iltasanomien uutis videolla oli hampaaton kissa naukumassa kun venäläinen drooni putosi ukrainassa kauan eläköön suuri ja mahtava venäjä

• Anonyymi

onkohan tuo päiossään tai joissaan pöllyissä kirjoitettu. kuulostaa kiristämiseltä myös, menetät perinnön, jos et toimi haluamallani tavalla. mitäs sillä rahalla tekee noin muutoinkaan, jos ei saa elää omannäköistään elämää, vaan pon johonkin lahkoon tai oppiin kahlittuna vanhempien ja suvun taholta. vuiisaat jälkeläiset jättävät tuolaisen omaan arvoonsa ja sanovat, että pidä rahasi, pidä oppisi, kun elät harhoissa muutenkin.

• Anonyymi

siihen täytyy harjaantua, että saa alas kerralla 4, 0,5 viinapulloja, täytyy ottaaa kakasin käsin, mutta silti leikkaa oikein hvin ,vaikka ammatti ei ole mikään suuriarvoinen.

• Anonyymi

tärkeintä on se kuitenkin, että pokeri pitää niin hyvin, että solmii suhteet kaikkien kanssa pysytyyn ja joku jopa uskoo , että uskoo Jeesukseenkin:D markkinointihommmia.

• Anonyymi

Pulkkisen sanoin koetapa ottaa uus kuva. Jos pystyt.
      Hra47

• Anonyymi

Eipä se siellä kuvanottopaikassa sen kummempaa ole, samanlaista passaa se on joka paikassa, pitää koittaa vaan jaksaa, ite kelläkin se sama

• Anonyymi

Kilpailuasetelma rahoista....ei liene jsikki uskovaiset kuitenkaan miljonäärejä, ehkä halu joillakin näyttää että elämä mennyt mukavasti kun kuulunut uskonnollisuuteen...Voihan sen ninkin mutltöä, toki mielikuva voi oka sivun vöäräkin. Eikös useimmat ole perusperttejä kitenkin. Asunto on, saratonnia on. Toki poikkeuksia on.

• Anonyymi

Kauppa on peruttu. Tilakauppa menee alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Charlotta

• Anonyymi

Uusin päivitys, sisarukset varastivat 50 000 euroa kukin printöön liittyen ja sitä ennen selvitäkseen, samoin sisarusten lapset 1 200 000 euroa.

sivusta

• Anonyymi

Asiaan palataan, jos ja kun isompi perintö tulee.

• Anonyymi

Minulta jää miljoonaperintö, olisko halukkaita?

• Anonyymi

Lusifer antaa leststiolaisille maallista rikkautta. Kiittäkäämme häntä.

• Anonyymi

Maksuliikenne kun saadaan kuntoon, niin perintökin tulee.

-00

• Anonyymi

saanko minäkin rahaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe