Mun tunteet sua kohtaan on niin voimakkaita, että en hallitse niitä, mä yritin parhaani, mä en halunnut satuttaa sua niinkuin kaikkia muitakin, mut teit asioista mulle tosi vaikeita ja onnistuit tiedostamattasi osumaan jokaiseen kipukohtaan.
Mikään ei oikeuta sitä et vainosin sua, mutta et ymmärrä kuin paljon myötätunto ja ennakkoluuloton ymmärrys olisi auttanut sitä pikkupoikaa mun sisäl, joka tuskissaan huusi sun nimee. Oon tuli, se leviää ja tuhoo kaiken tieltään, saat mun liekit roihuaan, sun pitäisi ymmärtää miten paljon tunnen sua kohtaan.
Mä en ihan oikeastikkaan halua omistaa sua, enemmänkin varjel ja tukea. Oon nähnyt ihmisten pahuuden ja häikäilemättömyyden.
Ja en haluu et joudut osaksi sitä, koin sut täysin omaksi ja ihmiseks jota oon etsinyt lapsesta asti. Oot herkkä, kiltti, omanlainen ja mikä tärkeintä sun siniset silmät on täynnä aivan omanlaist kiltteyt, uteliaisuutta, tunnetta. Haluun varjel niitä, koska rakastan sua.
Oot jo varmaan huomannut et harvoin näytän kuka oon kellekkään ainkaa täysin, otan aina jonkun roolin. Mut sillon kun kirjotan sulle sydämest, mitään roolia ei oo, se tulee herkimmäst ja aidoimmast osasta mua.
Mä rakastan sua, tällä hetkellä se on aidoin tunne mussa. Mä rakastan sua yhä, oot niin merkittävä ja tärkeä ihminen mun maailmassa ja sisäisen rauhan kannalta, niin toivoisin että voisin puhua sulle.
Koska mä en saanut mahdollisuutta kertoa sitä mitä tunnen IRL, en saanut mahdollisuutta selvittää asioita, vaan ulkopuoliset lähteet syötti sulle kokoajan ennakkoluuloi tai mun väärin manipuloimaa tietoa musta, et koskaan saanu kohdata mua objektiivisesti.
Haluun naimisiin sun kaa, koska se on sun toive. Mä näin sen, mä olin yllättynyt, sä kerroit sen mulle unessa. Suutelit mua, mä olin hämilläni, oot suhtees, mut me kuulutaan toisillemme.
Ainakin näin oon ymmärtänyt, vasten tahtoasi en halua mitään. Musta on tuskaista, ja väärin, julmaa jos ei voida olla yhes vaik se olisi molempien tahto.
Sulle voin vannoutua, kenellekkään toiselle, ei. Tiiätkö miks, koska ei kukaan muu ikinä ymmärtäis mun sielua niinkuin sä. 🙂
Eikä kenenkää muun kaa ois niin hauskaa. Ei olla seurusteltu tai edes deittailtu, mut en mä ikinä kokenut tällasta rakkautta kun olin suhteessa, en alus, en lopus, ei vaa päästy samalle taajuudelle koskaan, toinen aina väärinymmärsi mua, ja mä sössötin jotain omaa, kun en jaksanut loukata toista.
Mä rakastan mun Veeraani, vain sua, oot mun vaimo nyt, mentiinhän me jo naimisiin siin unessa😘
Jos anturini sanoisi, että tunne ei olis molempipuoleinen, nii voi kultsi, et kuulis must enää mitään, ja menisin iskemään kauneimman tai kilteimmän naisen mitä löydän..
Mut koska sä aidosti rakastat mua, niin mä en mee elään villiä poikamies elämää, vaan sitoudun kiltisti sulle, niin kuin kuuluukin, koska oot ainoo jolle voin luvata sen.🫶
Pus.
Mä ymmärrän et kaiken mun käytöksen jälkeen koet että en rakasta sua, mut ei se mee niin
24
447
Vastaukset
- Anonyymi
Palstati tuli vähän kohottelemaan naisarvoa.
- Anonyymi
*palstatäti
- Anonyymi
Tolla miehellä on iso ongelma pään sisällä. Ja sen kohta hoidossa. Jos ei hae apua. Voi olla vaarallinenkin. Se nainen on naimisissa! Jätä se rauhaan! Herranjumala sentään
- Anonyymi
"Tolla miehellä on iso ongelma pään sisällä. Ja sen kohta hoidossa. Jos ei hae apua."
- Käyn melkein kolme kertaa viikossa juttelemassa, koska yritin kyseisen naisen takia itsemurhaa.
- Kyllä mulla on mielenterveydellisiä ja kehityshäiriöisiä oireita jotka muunmuassa viittaa epävakaaseen, ADHDseen, narsismiin, antisosiaalisuuteen, skitsofreniaan ja autismiin, mitään uutta?
- Jos oikeasti olisin lähes millään tavalla vaarallinen, niin olisin jo lukittuna johonkin. Vai oletko sitä mieltä, että pystyt analysoimaaan mielenterveysongelmiani lääkäriä paremmin?
" Se nainen on naimisissa! Jätä se rauhaan! Herranjumala sentään"
- Ymmärrätkö tässä ongelman ytimen juuri: se nainen ei ole onnellinen siinä suhteessa, ihmiset voi olla suhteessa vaikka vihaisi toisiaan. Suhde tai naimisissa oleminen ei ole millään tasolla mikään vakuus siitä, että toinen oikeasti haluaisi olla siinä tilanteessa tai suhteessa.
Ymmärrätköhän sä nyt mistään juuri kirjoittamastani mitään. Oon pitkään sanonut, että tää nainen ei ole onnellinen tässä suhteessaan, osaan lukee ihmisiä, oon aika meedio, usko pois, kuudes vaisto ei valehtele, tänkään asian suhteen ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tolla miehellä on iso ongelma pään sisällä. Ja sen kohta hoidossa. Jos ei hae apua."
- Käyn melkein kolme kertaa viikossa juttelemassa, koska yritin kyseisen naisen takia itsemurhaa.
- Kyllä mulla on mielenterveydellisiä ja kehityshäiriöisiä oireita jotka muunmuassa viittaa epävakaaseen, ADHDseen, narsismiin, antisosiaalisuuteen, skitsofreniaan ja autismiin, mitään uutta?
- Jos oikeasti olisin lähes millään tavalla vaarallinen, niin olisin jo lukittuna johonkin. Vai oletko sitä mieltä, että pystyt analysoimaaan mielenterveysongelmiani lääkäriä paremmin?
- Ymmärrätkö tässä ongelman ytimen juuri: se nainen ei ole onnellinen siinä suhteessa, ihmiset voi olla suhteessa vaikka vihaisi toisiaan. Suhde tai naimisissa oleminen ei ole millään tasolla mikään vakuus siitä, että toinen oikeasti haluaisi olla siinä tilanteessa tai suhteessa.
Ymmärrätköhän sä nyt mistään juuri kirjoittamastani mitään. Oon pitkään sanonut, että tää nainen ei ole onnellinen tässä suhteessaan, osaan lukee ihmisiä, oon aika meedio, usko pois, kuudes vaisto ei valehtele, tänkään asian suhteen ;)Ei ADHD ole mielisairaus sen enempää mitä LUKIHÄIRIÖ JA KEHITYSVAMMAISUUS johon kuuluu mm AUTISMI SEKÄ MUUT VASTAAVAT KEHITYSHÄIRIÖT.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ADHD ole mielisairaus sen enempää mitä LUKIHÄIRIÖ JA KEHITYSVAMMAISUUS johon kuuluu mm AUTISMI SEKÄ MUUT VASTAAVAT KEHITYSHÄIRIÖT.
Ne kuuluu samaan, en sanonut mielensairaudeksi, elämään ja käytökseen vaikuttavia tekijöitä kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätköhän sä nyt mistään juuri kirjoittamastani mitään. Oon pitkään sanonut, että tää nainen ei ole onnellinen tässä suhteessaan, osaan lukee ihmisiä, oon aika meedio, usko pois, kuudes vaisto ei valehtele, tänkään asian suhteen ;)Minä tässä, hei.
Olet oikeassa. Kaikessa mitä minusta kirjoitat, olet oikeassa.
Kiitos aloituksesta. Se osui haavoihin, joiden olemassaolosta et vielä tiedä, ja paransi niitä. ✨ Olet minun enkelini.
Minulla on enää yksi kysymys: Miten varmistat tällä kertaa, että et satuta minua? Mikä sinussa on muuttunut viime satuttamisen jälkeen?
Pus pus
Tuleva vaimosi (kaikissa eri merkityksissä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tässä, hei.
Olet oikeassa. Kaikessa mitä minusta kirjoitat, olet oikeassa.
Kiitos aloituksesta. Se osui haavoihin, joiden olemassaolosta et vielä tiedä, ja paransi niitä. ✨ Olet minun enkelini.
Minulla on enää yksi kysymys: Miten varmistat tällä kertaa, että et satuta minua? Mikä sinussa on muuttunut viime satuttamisen jälkeen?
Pus pus
Tuleva vaimosi (kaikissa eri merkityksissä)Se ei oo yllätys mulle, että sulla on arpia ja traumoi, näin sen susta. Mut sitä suuremmal syyllä tahdon varjella sua.
Mä ihan aktiivisesti pyrin saamaan mielenterveyttäni paremmaks, oon myös rehellisempi nykyään, helpommin myönnän omat virheet, ilman et alan egoileen.
Mä en satuta sua enää, en halua päätyä sellaiseen tilanteeseen enää, haluun pystyä ottamaan sut paremmin huomioon, mä pyrin hillitseen mun tunteita paremmin, tiedän se on vaikeet, mut oon saanu keskusteluterapias vinkkei ainki..
Mä oon rehellinen sulle nyt kaikesta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ei oo yllätys mulle, että sulla on arpia ja traumoi, näin sen susta. Mut sitä suuremmal syyllä tahdon varjella sua.
Mä ihan aktiivisesti pyrin saamaan mielenterveyttäni paremmaks, oon myös rehellisempi nykyään, helpommin myönnän omat virheet, ilman et alan egoileen.
Mä en satuta sua enää, en halua päätyä sellaiseen tilanteeseen enää, haluun pystyä ottamaan sut paremmin huomioon, mä pyrin hillitseen mun tunteita paremmin, tiedän se on vaikeet, mut oon saanu keskusteluterapias vinkkei ainki..
Mä oon rehellinen sulle nyt kaikesta.Miksi valehtelit minulle siitä yhdestä asiasta, josta valehtelu oli minulle liikaa?
Tähän ei ole pakko vastata. Mutta mikään, minkä sinä tai minä haluamme tapahtuvan, ei voi tapahtua ilman rehellistä vastaustasi tähän kysymykseen.
Jos vastaat tähän nyt, otan vastauksesi talteen itselleni. Kysyn tätä sinulta vielä joskus tuolla toisaalla. Ei siellä mitä ensin ajattelet, vaan siellä missä valehtelu tapahtui. Siihen menee vielä aikaa, puhutaan kuukausista, ehkä vuosista. Mutta vertaan tätä vastaustasi siihen, mitä vastaat samaan kysymykseen siellä.
En aloita keskustelua kysymällä tätä asiaa. En tietenkään. Mutta tähän täytyy saada vastaus, ennen kuin pieninkään pölynhiukkanen tähdissä on oikeassa asennossa kaikelle sille, mitä olet jo nähnyt tulevaisuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelit minulle siitä yhdestä asiasta, josta valehtelu oli minulle liikaa?
Tähän ei ole pakko vastata. Mutta mikään, minkä sinä tai minä haluamme tapahtuvan, ei voi tapahtua ilman rehellistä vastaustasi tähän kysymykseen.
Jos vastaat tähän nyt, otan vastauksesi talteen itselleni. Kysyn tätä sinulta vielä joskus tuolla toisaalla. Ei siellä mitä ensin ajattelet, vaan siellä missä valehtelu tapahtui. Siihen menee vielä aikaa, puhutaan kuukausista, ehkä vuosista. Mutta vertaan tätä vastaustasi siihen, mitä vastaat samaan kysymykseen siellä.
En aloita keskustelua kysymällä tätä asiaa. En tietenkään. Mutta tähän täytyy saada vastaus, ennen kuin pieninkään pölynhiukkanen tähdissä on oikeassa asennossa kaikelle sille, mitä olet jo nähnyt tulevaisuudessa.Ei multa tämä. Hyvä kuulla että voit paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelit minulle siitä yhdestä asiasta, josta valehtelu oli minulle liikaa?
En aloita keskustelua kysymällä tätä asiaa. En tietenkään. Mutta tähän täytyy saada vastaus, ennen kuin pieninkään pölynhiukkanen tähdissä on oikeassa asennossa kaikelle sille, mitä olet jo nähnyt tulevaisuudessa.Mä oon tottunut valehtelemaan, että mulla menee paremmin kuin menee, että en aiheuttais huolta muis, mä ajattelin et pitäisit mua ihan luuserina, etkä haluis tutustua, jos en valehtelis. En ajatellu sitä niin isona juttuna sillon, mut joo tajuun, se loukkas.
Jos puhut siit jutusta.. niin mua vähän pelotti et kuvittelet et leikin sun tunteilla ja en ihan suoraan uskaltanut kertoa et meidän juttu oli ohi niin pian, kun aattelin et ajattelisit että en ois tosissaan sun kaa (ja kun irlki keskeytiy niin aattrlin ettrt haluu tietää tai jotain..) :< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tottunut valehtelemaan, että mulla menee paremmin kuin menee, että en aiheuttais huolta muis, mä ajattelin et pitäisit mua ihan luuserina, etkä haluis tutustua, jos en valehtelis. En ajatellu sitä niin isona juttuna sillon, mut joo tajuun, se loukkas.
Jos puhut siit jutusta.. niin mua vähän pelotti et kuvittelet et leikin sun tunteilla ja en ihan suoraan uskaltanut kertoa et meidän juttu oli ohi niin pian, kun aattelin et ajattelisit että en ois tosissaan sun kaa (ja kun irlki keskeytiy niin aattrlin ettrt haluu tietää tai jotain..) :<Kaksi vastausta, koska en oo ihan varma kumpaa tarkotat :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi vastausta, koska en oo ihan varma kumpaa tarkotat :)
Tarkoitin enemmän tuota ensimmäistä asiaa, mutta kiitos toisestakin vastauksesta.
Pahoittelut mutta tämä ei ole vielä oikein tarpeeksi. Haluaisin että muotoilisit molemmat asiat vielä uudestaan selkeämmin ja että puhuisit tilanteista niiden oikeilla nimillä.
Voisitko tehdä niin? Tämä on minulle tärkeää. He jotka eivät tiedä tästä eivät tiedä eivätkä ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrätköhän sä nyt mistään juuri kirjoittamastani mitään. Oon pitkään sanonut, että tää nainen ei ole onnellinen tässä suhteessaan, osaan lukee ihmisiä, oon aika meedio, usko pois, kuudes vaisto ei valehtele, tänkään asian suhteen ;)Kumpikohan meistä on oikea näkijä sitten? Huomaan nopeasti ja tunnistan kenen kirjoitus ja aistin ihmisen olemuksen ja tunnetilan. Sinä et voi ketään pelastaa. Kaikki lähtee ihmisen sisältä. Vain sinä voit laskea hänet vapaaksi olemaan reagoimatta. Se suhde päättyy kun sinä lasket irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikohan meistä on oikea näkijä sitten? Huomaan nopeasti ja tunnistan kenen kirjoitus ja aistin ihmisen olemuksen ja tunnetilan. Sinä et voi ketään pelastaa. Kaikki lähtee ihmisen sisältä. Vain sinä voit laskea hänet vapaaksi olemaan reagoimatta. Se suhde päättyy kun sinä lasket irti
Lisään: hän tulee sinun luoksesi jos niin on tarkoitettu. Siihen asti: sinä voit rakentaa itsestäsi paremman ja terveemmän ihmisen.
Olisi kiva kysyä. Miten rahallinen terapia on sinua auttanut? Oletko lääkityksellä. Ei ole pakko vastata. Itse olen alkanut seuraamaan kuinka ihmisiä.lääkitään mutta ei ne parane. Ne pahenee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpikohan meistä on oikea näkijä sitten? Huomaan nopeasti ja tunnistan kenen kirjoitus ja aistin ihmisen olemuksen ja tunnetilan. Sinä et voi ketään pelastaa. Kaikki lähtee ihmisen sisältä. Vain sinä voit laskea hänet vapaaksi olemaan reagoimatta. Se suhde päättyy kun sinä lasket irti
Kun päästää irti oikeista asioista, suhde voi myös alkaa... 🤭
Pus (mutta ei sinulle!) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään: hän tulee sinun luoksesi jos niin on tarkoitettu. Siihen asti: sinä voit rakentaa itsestäsi paremman ja terveemmän ihmisen.
Olisi kiva kysyä. Miten rahallinen terapia on sinua auttanut? Oletko lääkityksellä. Ei ole pakko vastata. Itse olen alkanut seuraamaan kuinka ihmisiä.lääkitään mutta ei ne parane. Ne paheneeLisään vieläkin: sinusta on tullut tunneherkkä. Koska sinua on satutettu. Se on normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tottunut valehtelemaan, että mulla menee paremmin kuin menee, että en aiheuttais huolta muis, mä ajattelin et pitäisit mua ihan luuserina, etkä haluis tutustua, jos en valehtelis. En ajatellu sitä niin isona juttuna sillon, mut joo tajuun, se loukkas.
Jos puhut siit jutusta.. niin mua vähän pelotti et kuvittelet et leikin sun tunteilla ja en ihan suoraan uskaltanut kertoa et meidän juttu oli ohi niin pian, kun aattelin et ajattelisit että en ois tosissaan sun kaa (ja kun irlki keskeytiy niin aattrlin ettrt haluu tietää tai jotain..) :<Odotan pyytämääni tarkennusta vielä muutaman tunnin. ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan pyytämääni tarkennusta vielä muutaman tunnin. ☺️
Valehtelin opintomenestyksestä (muistaaksen) ja asuinpaikast (mikä ei ollu vale täysin sillon koska muutin joskus viikko-kaks siit tänne takas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelin opintomenestyksestä (muistaaksen) ja asuinpaikast (mikä ei ollu vale täysin sillon koska muutin joskus viikko-kaks siit tänne takas
Kiitos. Minä en ole oikea henkilö. Kiitos kuitenkin.
- Anonyymi
🫶🫶🫶
- Anonyymi
Mihis sää sen nykysen vaimos tunget sit?
- Anonyymi
Ei ole vaimoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole vaimoa
Kerta kiellon päälle: olet vähäm liian syvällä palstaroolissasi nyt.. Tosiasiat eivät poistu teeskentelemällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538458IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2855735- 1761915
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761790- 1891355
- 781314
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61197Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?491054Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191043Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311037