Kaikki alkoi siitä, kun Jarkko päätti ostaa uuden auton. Tai no, "uuden" oli ehkä liioittelua – kyseessä oli 2003 vuoden Škoda Octavia, jonka väri oli ehtinyt unohtua jo rekisteriotteestakin. Kukaan ei tiennyt, oliko se alun perin harmaa, vihreä vai vain kyllästynyt elämään. Mutta tällä Škodalla oli sydän. Nimittäin äärimmäisen sosialistinen sielu.
Heti kun Škoda haistoi kaalipellon, se nytkähti iloisesti, avasi takaluukkunsa ja pujahti suoraan pellolle. Se jarrutti täsmälleen kaalien kohdalle, käänsi takapenkit alas ja työnsi penkkien alta esiin... muovisen lavetin. Se ei ollut enää tavallinen auto. Se oli ylpeä, palvelualtis, empaattinen – ja varsinainen logistiikkalempeä:kaalilavetti!
Sosialistinen Skoda, kansan kaalilavetti.
5
79
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ottaa se Skodan sähköautojen tekninen etumatka ja raju myynti Terolle koville.
Jos se on teknistä etumatkaa että koiranluut pitää vaihtaa 40tkm välein, niin ei kiitos sellaista teknistä etumatkaa.
- AnonyymiUUSI
Sähklauto on takamatkaa. Sellaisella ajaa 300km lataamatta hyvällä säällä jos ei eksy motarille. Sähköauto alkaa olemaan jo vanhaa tekniikkaa....pian tulee uusia sähköautoja ja nykyisten hinnat romahtaa. Suomessa 3% kannasta sähköautoja😂
- AnonyymiUUSI
Pöljä on päässyt bannista ja sama jatkuu taas aikansa, onnea kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Kodassa on lämmintä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1906889
- 594592
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353923- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271666- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431197