Ei tuu paljoo tuottoon kun päivä lyhenee ja aurinko alhaalla
Sitten tulee kylmä ja sähkön tarve kasvaa
Ja kas kummaa paneelit ei tuotakaan mitään kun sähkön hinta nousee ja sähkön tarve kasvaa
Kohta loppuu panelistien juhlat kun aurinko laskee
4
211
Vastaukset 4
- Anonyymi
Näin se vaan on ei riitä paneelien sähkö edes hammasharja lataamiseen saati sähköauton yöllä kuten nyt kuulemma riittää
- Anonyymi
Pitää olla aurinkokeräin talvea varten.
- Anonyymi
Kerroilla mikä se sellainen on
Muhammed Allah - Anonyymi00005
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.
Äänestä
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
Aurinkopaneelit kotiin ottaneille karu uutinen: Näin moni pettyi investointiinsa
Moni aurinkopaneelit kotiinsa asennuttaneista koki investoinnin kannattamattomaksi, paljastaa tuore selvitys. Paneeleita myydään aggressiivisesti kotimyynnillä ja kannattavuutta liioitellaanYksittäiset henkilöt mainitsivat, että myyntitilanne oli aggressiivinen ja paneelien asennuksen kannattavuutta liioiteltiin. Myyjän tekninen osaaminen koettiin puutteelliseksi eikä yhteyttä saanut, jos vikoja järjestelmään tuli.
Äänestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532