Vaihdoin öljyt oli potkuri akseli ulkona kun stefan vaihdoin, nyt en saa vaihdetta vapaalle, en ymmärrä syytä. Kokeillut uusiksi laittaa, vaihde juttu liikkuu takana normaalisti. Olisko apuja..
Honda 4 tahti 15hp - 06
Vaihde jumissa
8
173
Vastaukset
- Anonyymi
Pyöriikö potkuri?
- Anonyymi
Eli teit itse ja säästit? Sen siitä saa kun väen vängällä tehdään asioita, mihin ei oma osaaminen riitä.
- Anonyymi
Luitko mitä aloittaja kysyi lopuksi?
- Anonyymi
Ja kuitenkin kirjoitit tänne?
- Anonyymi
Potkurin akselin tuleekin olla ulkona, muuten ei saa potkuria paikalleen.
- Anonyymi
Toimiko kaikki normaalisti ennen avaamista?
- AnonyymiUUSI
Heips! Tämä on nyt aika tärkee keissi. Eli potkuri akseli on ulkona? Miten tämä tapahtui? Olisiko joku säätölaite vioittunut? Tai joku ohjainyksikkö? Kyllä tämä selviää.
T. Saalar - AnonyymiUUSI
Nyt on valitettavasti niin huonoa suomea, että en ymmärrä kysymystä. Ehkä aloittajan olisi syytä kääntyä huoltokorjaamon puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1843457- 191920
- 801207
- 751080
- 271075
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031- 551003
- 65930