Saako täältä kyseistä seuraa?
H0mo seuraa?
42
651
Vastaukset
- Anonyymi
H0moja ei ole kuin elokuvissa.
- Anonyymi
cruisingmap.net ja seksitreffit.fi palvelee
- Anonyymi
Mene kysymään tuonne karhukeskusteluun, siellä on metättäjiä.
- Anonyymi
"Johanna" pystyy keskustelemaan kanssasi myös vakavavista asioista esim. jääkiekosta.
- Anonyymi
Samaa sarjaa "Osmo-Tarjan" kanssa.
- Anonyymi
Liity paikallisiin vihreisiin, niin saat ylitarjontaa.
- Anonyymi
Telkänpöntön panijat😆😆😆😅🤣🤣🤣
- Anonyymi
😁😁😁😆😆🙂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣😁😁🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😁😁🤣🤣🤣🤣😚😚☺️😚🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😅😅🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sitten olet terve Nurmekselainen nuori, pää jo kypsä syntymästä lähtien.😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Miksi homo tarvitsee seuraa?
- Anonyymi
Yksinäisyys varmaan tai sitten ei oo seksitreffit sivustolta miestä miehelle seuranhaku lykästänyt.
- Anonyymi
Tesla kuskit on eriryhmässä
- Anonyymi
Homo seuraa? Seuraako? Ketä?
- Anonyymi
Parempi ettei ainakaan minua seuraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi ettei ainakaan minua seuraa.
Sinun haju houkuttaa?
- Anonyymi
Mene runkkuseuraa-sivustolle cruisingmap.net
- Anonyymi
Cittarin takapihalla näyttää olevan!
- Anonyymi
No mistäs sitten jos ei täältä...?!
- Anonyymi
Täytyy sinun mennä Juukaan
- Anonyymi
Lieksa pride rules!
- Anonyymi
Ja.alin ihmemaailman joka on näkymätön ja olematon ylipääjohtaja Törkyturpa voi kertos sìitä lisäö ja opastaa sinua. Hänellä on siitä hyvinpaljon (n2000) kokemusta.
- Anonyymi
Isäsi varmasti pystyy auttamaan tässä asiassa sinua. Illalla sauna tulille...siitä se lähtee. Isä ja poika. Laatuaikaa isän kanssa.
- Anonyymi
Isäfetissi on aika yleinen, nuoret bottom-miehet etsivät seuraa varttuneemmistä miehistä ja suhteessa nuoremmalle vanhempi esiintyy isänä joka turvaa ja ottaa joko rajusti tai hellästi.
- Anonyymi
Tule lieksansataman uimakopille öisin klo 2 aikaan . Saat luikkia takamustani. Olen nuori gayboy ja haluan miestä joka ottaa minut rajusti.
- Anonyymi
Kävisikkö jo ensi yönä?
Olen tosin jo 50 vee mutta sarvi seisoo tanakasti ja lupaan että nautit! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kävisikkö jo ensi yönä?
Olen tosin jo 50 vee mutta sarvi seisoo tanakasti ja lupaan että nautit!Olen 51 vee ja olen yhdynnässä 15 vee piukkapimujen kanssa paljaalla-sukkahousut ja nahkahousun läpi
- Anonyymi
Onko tämä se Audi Tesla ryhmä?
- Anonyymi
Laavulle klo 19.00. Ilta-ammunnat nahkahaulikolla.
- Anonyymi
Tuolta löytyy, ota rohkeasti yhteyttä!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19054746/h0mo-seuraa- Anonyymi
No nyt tuli kiire Lieksa palstalle 🏃🏿♂️👩🦼
- Anonyymi
Olin eilen kylillä. Miellestäni homot seurasivat minua, useampikin.
- Anonyymi
En ole huomannut että yksikään homo seuraisi minua . Joensuussa seurasi kyllä yksi mies mutta se paljastui kaupan vartijaksi koska näpelöin liian pitkään naisten asusteosasolla naisen alusasuja.
- Anonyymi
Fabiti is therms
- Anonyymi
Lieksa pride tapahtumat lienevät otollisia paikkoja etsiä homokumppania.
- Anonyymi
Pride tapahtumissa syntyy pareja.
- Anonyymi
Tuolla vilahtaa Lieksakin, jos ei muualla ja tietysti koko Pohjois-Karjala, hyvällä tuurilla voit löytää sieltä kaverin.
https://www.iskuri.net/ilmoitukset.php?s=1&p=3&sp=0&alue=13
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst15611042Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i474335Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58664074Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1973674PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1013486Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1013340Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.731980Maajussi-Ville herättää kysymyksiä - Etsiikö oikeasti rakkautta vai mainostaako oliiviöljyä?
Mitä mieltä olet: etsiikö Ville rakkautta vai mainostaako oliiviöljyään? Maajussille morsian -ohjelmassa yksi maajusseis161315Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1551008Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun269964