Lähti lomailemaan ja bilettämään Venetsiaan. Tyttö ei ole tietenkään mukana.
Sanna Marin pelastaa taas luontoa
15
117
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olihan siellä muitakin?
Enämpi ihmetyttää, mikä sinua niin kiinnostaa Marinissa?
Kirjotat tänne, näet vaivaa?
Yleensä Suomi mies kirjoittaa pahaa Marinista. Siinä on jotain hyvin outoa?
Mitä huonompi on kirjoitus Marinista, sitä oudompaan valoon joutuu itse kirjoittaja!- AnonyymiUUSI
Aloittajalla on pakkomielle eli mt-ongelma.
- AnonyymiUUSI
Meillä on tämä yksi puolue, jossa munattomat kilpailee keskenään, kuka tyhmimmän kirjoituksen kykenee tekemään on voittaja ja hyvin arvostettu muutenkin yhteisön sisällä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on tämä yksi puolue, jossa munattomat kilpailee keskenään, kuka tyhmimmän kirjoituksen kykenee tekemään on voittaja ja hyvin arvostettu muutenkin yhteisön sisällä.
Muuten aloittaja kuuluu tuohon porukkaa.
- AnonyymiUUSI
No onhan se Sanna Surkea eläjä !
- AnonyymiUUSI
No onhan se, käyttää rahojansa matkailuun ja muuhun mukavaan. Liikkuisi Kontulassa ja Jakomäessä tai vastaavissa pintapaikoissa. Hyvin ymmärsit asian ytimen.
- AnonyymiUUSI
Ai, tienaa ja on varaa matkustella.
Ettei vaan nyt sulla pientä kateutta.
- AnonyymiUUSI
Ei kateudella ole mitään määrää.
Eikö koneessa ollut ketään muuta, vai oliko lennot peruttu, ellei Sanna olisi lähtenyt.
Aloittaja oletko 🤔 hivenen lapsellinen. - AnonyymiUUSI
Massaturismi aiheuttaa ongelmia Venetsialle ja sen asukkaille. Eikö Marin tiedä sitä?
- AnonyymiUUSI
Ei mäköjään muutkaan, jos puhutaan massa.
- AnonyymiUUSI
Vanha juttu jo ollut siellä jo aiemmin kesällä. Iltapäivälehti juttupulassaan lämmittää vanhaa "skuuppia".
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei mäköjään muutkaan, jos puhutaan massa.
Tällaisten "neuvonantajien" jotka puhuvat ja paasaavat ilmastonmuutoksesta ja yleensä luonnon turmelemisesta pitäisi ymmärtää tuokin asia. Mutta, eivätpä näköjään ymmärrä. Puhuvat ja luennoivat maailmalla suureen ääneen, mutta tekevät itse toisin. Matkustelevat jatkuvasti sinne mihin ei tulisi mennä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tällaisten "neuvonantajien" jotka puhuvat ja paasaavat ilmastonmuutoksesta ja yleensä luonnon turmelemisesta pitäisi ymmärtää tuokin asia. Mutta, eivätpä näköjään ymmärrä. Puhuvat ja luennoivat maailmalla suureen ääneen, mutta tekevät itse toisin. Matkustelevat jatkuvasti sinne mihin ei tulisi mennä.
Hevosella pitää tietenkin matkat tehdä, tään sekopään mielestä 💩.
- AnonyymiUUSI
Sinä varmaan oikein super äiti olet.
- AnonyymiUUSI
Venetsia pyrkii rajoittamaan turistien määrää. Joihinkin kohteisiin on pääsymaksu. Toivottavasti Marinin seurue osaa olla hiljaa, sillä siellä ei saa metelöidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047043
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733272
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237