Pakotettu Ratti juopomuus.

Anonyymi-ap

2 viikkoa ennen ajoa otettu Diapam rattijuopumus?

Minulla oli ajokortti Jyväskylän poliisilla kuivumassa ja peruutin Lincoln henkilöautolla uudenkarhea Audi päin parkkipaikalla, joka Audi henkilöauto meni lunastukseen, kun minulla meni polkimet väärin niin että ajattelin, että kaasupoljin oli jarru.

Jyväskylän poliisit tuli paikalle ja heti ne laittoi minut poliisiauton taakse istumaan eikä puhalluttanut minua tai ottanut huumetikulla, ja sanoivat että olen päihtynyt ja että minut viedään verikokeisiin.

Sen jälkeen Jyväskylän poliisit vei minut putkaan ja kysyin niiltä että voinko minä mennä kotiin jos tulen huomenna kuulusteluun. Ne sanoivat että se ei käy ja minä kysyin kuka tästä päättää ja he sanoivat että Kalle (nimi muutettu).

He sanoivat että Kalle (nimi muutettu) ei ole tällä paikalla ja että he eivät voi tehdä muuta kuin totella käskyjä.

Aamulla oli kuulustelut, kysyin kuulustelijalta kuka päätti että laitettiinko minut putkaan ja kuulustelija sanoi että se on tuo Kalle (nimi muutettu) joka oli siinä poliisipartiossa joka tuli kolaripaikalle ja joka vei minut ensin verikokeisiin ja sitten putkaan.

Miksi Jyväskylän poliisit valehtelee tällaista? Minä olin ottanut 2 viikkoa ennen ajoa Diapam ja se näkyi verikokeissa ja minä sain rattijuopumussyytteen.

Onko se sen takia kun minun kallis täyskasko vakuutus korvaa vastapuolen vahingot, jos minulla ei ole ajokorttia ja jos minä olen päihtynyt, niin se vakuutusyhtiö voi periä takaisin minulta ne vastapuolen vahingot?

Myöhemmin minä kysyin Muuramen kunnan teknisen viraston työntekijältä, ja hän sanoi minulle että Jyväskylän poliisi oli hänelle sanonut että minun Lincoln henkilöauto oli rikosporukka jonka poliisi otti kiinni, mutta minä olin yksin siellä autossa.

Miksi Jyväskylän poliisi valehtelee että siinä autossa on useita henkilöitä, mitä ne on ottanut kiinni, vaikka minä yksin ajoin sitä autoa ja minä itse olen ainut henkilö mitä Jyväskylän poliisi otti kiinni.

Eli onko 2 viikkoa ennen ajoa otettu Diapam rattijuopumus?

Onko se niin että tuo vakuutusyhtiön maksama korvaussumma on se mitä määrittää sen että onko kuljettaja päihtynyt, eli jos vakuutusyhtiölle tulee iso korvaus niin kuljettajasta tehdään väkisin rattijuoppo?

Eli tämä selittää kaiken miksi Jyväskylän poliisi valehtelee ja vie putkaan. Jos Jyväskylän poliisi päästäisi minut kotiin odottamaan kuulustelua niin se paljastuisi että kuljettaja ei ole päihtynyt. Ja miksi Jyväskylän poliisi ei ota huumetikulla tai puhalluta, koska silloin se paljastuisi että kuljettaja ei ole päihtynyt kun hän on ajanut.

3

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verestä otettu testi on se ainoa luotettava tapa määrittää tiettyjen huumaavien aineiden mahdollinen määrä veressä. Tietyille yleisimmille huumaavillr aineille on omat kentällä tehtävät pikatestit, mutta ne eivät määrittele kunnolla veressä olevia pitoisuuksia, vaan ovat enemmän kyllä/ei tyyppisiä.

Onko verikokeen tulokset jo valmistuneet vai vieläkö niitä odotetaan?
      Tuomiota et tule saamaan suuntaan taikka toiseen ennen verikokeen valmistumista joten vakuutuskorvausten mahdollisesta takaisinmaksusta ei kannata sitä ennen huolehtia, siitä kun tulee päätös myös vasta oikeuden päätöksen jälkeen.
      Jos sinut tullaan toteamaan syylliseksi huumaavien aineiden vaikutuksen alaisena, niin on hyvin mahdollista että sinut myös tuomitaan maksamaan vahingonkorvauksena osa taikka kaikki vakuutuksyhtiön toiselle osapuolelle maksamista kustannuksista.

Koska sinut oli kiinniotettu Rikoslakiperusteisesti, niin silloin lopullisenpäätöksen kiinniottamisestasi on tehnyt pidättämiseen oikeutettu virkamies joka siis sinun tapauksestasi on lähtökohtaisesti minimissään komisariotasoinen poliisipäällystöön kuuluva poliisi henkilö.
      Mikäli tämä poliisipartiossa mukana ollut ”Kalle” ei ole komisario (harvoin perus kenttäpartiossa liikkeellä, mutta ei silti mahdottomuus että olisi ns.”kenttäkomisariona” liikkellä) niin hän ei ole voinut asiasta päättää.
      Tämä ”Kalle” on todennäköisimmin soittanut päivystävälle komisariolle joka on sitten päättänyt sinun rikoslakiperusteisen kiinniottamisen ja että sinut kuulustellaan rikoksesta epäiltynä määräajan sisällä.

• Anonyymi

****Koska sinut oli kiinniotettu Rikoslakiperusteisesti, niin silloin lopullisenpäätöksen kiinniottamisestasi on tehnyt pidättämiseen oikeutettu virkamies joka siis sinun tapauksestasi on lähtökohtaisesti minimissään komisariotasoinen poliisipäällystöön kuuluva poliisi henkilö***

Aivan metsässä. Rikoksesta epäillyn kiinniotosta voi päättää konstaapeli (Kalle), jos kiinniotto ei kestä 24 tuntia kauempaa. Jos kiinniotto kestää kauemmin, kuin 12 tuntia siitä on ilmoitettava pidättämiseen oikeutetulle virkamiehelle, jonka on kiinniotosta 24 tunnin kuluessa päätettävä pidätetäänkö kiinniotettu, vai lasketaan vapaaksi.

• Anonyymi

Suomen poliisi on järjestäynyt rikollisjärjestö. Mikään ei yllätä koskaan, minkä asioiden suhteen tahansa valehdellaan ja keksitään mitä tahansa. Varsinkaan kun poliisien omat päivittäiset rikokset on kysymyksissä, kaikkialla Hangosta Utsjokeen ja joskus jopa ulkomailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      22
      2367
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      93
      1495
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      116
      1248
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1120
    5. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      939
    6. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      249
      851
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      52
      842
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      209
      830
    9. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      18
      821
    10. Mun tuli yhtäkkiä

Ikävä sua❤️...
      Ikävä
      34
      785
    Aihe