En tiedä pitäislö tämmöset kertoa fantasia.osastossa ettei asiaa sensuroida?
Olen nainut yksstoistavuotiaana; tai ennemmminkin kymmenvuotiaana (loppuvuodesta syntynyt) tässä järjestyksessä; mun tätiä,naapurin tätiä ja isänpuolen mummoa.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Ni;ensinnäkin sanon,etten ole kokenut itseäni hyväksikäytetyksi vaan olen itse halunnut seksiä naisten kanssa kymmenvuotiaasta asti.
Samanlaisia naisiakin on,eikä niitä paljoa ole tarvinnut houkutella asiaan.
Tai oikeammin niin,et minä en olis uskaltanut,mut jos se pillu on siinä ja se laitetaan sen ikäisen seisovan pikkumunan eteen,ni olen olen pienellä avustuksella nainut niitä aikuisia naisia..
Ja aika monesti silloin ja sen ikäisenä.
Hyvälle se tuntui ja runkkasin päivittäin moneen kertaan samat asiat ja ne samaiset naiset mielessä.
Siis olin jo kuvitellu mielessäni fantasiana sen et joku niistä koskis mun heppiin ja etenki sitä,et pääsisin jalkojen väliin ja saisin työntää sen (seksilehtien perusteella) liukkaaseen ja kuumaan pilluun. 
Ei kovin montaa kertaa yhden kohdalta (se varmaan johtui vanhempien toiselle puolen Suomea muutosta),mut kuitenkin useaan otteeseen jokaista kolmea.
Mummo täti ja naapurin täti ja muut kokemukset nuorena
Anonyymi-ap
1
3043
Vastaukset
- AnonyymiNaapurin tädit, fantasia nussin ja runkkasin. Olin 10v kun yksi täti opetti nussimista ulkona alasti oltiin.Nytkin runkkaan. M77v 
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424905
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161693
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2011428
- 1521311