Mummo täti ja naapurin täti ja muut kokemukset nuorena

Anonyymi-ap

En tiedä pitäislö tämmöset kertoa fantasia.osastossa ettei asiaa sensuroida?
Olen nainut yksstoistavuotiaana; tai ennemmminkin kymmenvuotiaana (loppuvuodesta syntynyt) tässä järjestyksessä; mun tätiä,naapurin tätiä ja isänpuolen mummoa.
Onko muilla samoja kokemuksia?

Ni;ensinnäkin sanon,etten ole kokenut itseäni hyväksikäytetyksi vaan olen itse halunnut seksiä naisten kanssa kymmenvuotiaasta asti.
Samanlaisia naisiakin on,eikä niitä paljoa ole tarvinnut houkutella asiaan.
Tai oikeammin niin,et minä en olis uskaltanut,mut jos se pillu on siinä ja se laitetaan sen ikäisen seisovan pikkumunan eteen,ni olen olen pienellä avustuksella nainut niitä aikuisia naisia..
Ja aika monesti silloin ja sen ikäisenä.

Hyvälle se tuntui ja runkkasin päivittäin moneen kertaan samat asiat ja ne samaiset naiset mielessä.
Siis olin jo kuvitellu mielessäni fantasiana sen et joku niistä koskis mun heppiin ja etenki sitä,et pääsisin jalkojen väliin ja saisin työntää sen (seksilehtien perusteella) liukkaaseen ja kuumaan pilluun.

Ei kovin montaa kertaa yhden kohdalta (se varmaan johtui vanhempien toiselle puolen Suomea muutosta),mut kuitenkin useaan otteeseen jokaista kolmea.

8

7720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Naapurin tädit, fantasia nussin ja runkkasin. Olin 10v kun yksi täti opetti nussimista ulkona alasti oltiin.Nytkin runkkaan. M77v

• Anonyymi00003

Itse olen myös lapsesta asti ihaillut naisia. Etenkin vanhempia. Nyt olen jo 50 + ja onneksi aina saanut hyvin seuraa.
      Näistä tutuista naisista olen saanut seksiä setäni leskeltä 80v ja yhdeltä naapurin tädiltä 74v. Kumpikin jatkuu edelleen.

• Anonyymi00014

12v sain nussia ihanaa pientä sievää tätiäni, joka oli äitini isosisko, opetti kyllä minulle kaiken tarvittavan seksistä mistä olen ollut kiitollinen edes menneelle tädilleni. Salaa jatkoimme ihan sen elämän loppuun saakka toisistamme. Vieläkin täti tulee usein ajatuksiini.

• Anonyymi00016

Asuin teininä kerrostalo lähiössä, naapurirapussa asusteli 40-50v pariskunta, Itse olin 15.
      Naapurin ukko oli merimies ja välillä parikin kuukautta merillä.
      Yks perjantai tulin mopolla kotiin ja näin naapurin naisen kävelevän kotiin päin, pysähdyin viereen ja sanoin et hyppää taakse niin ei tartte kävellä.
      Maija sanoi ettei hame ole hyvä asuste istua mopon kyydissä, sanoin ettei se haittaa kun istuu takana, kun hän jalan nosti satulan yli mun leuka loksahti alas, hän oli ilman pikkareita ja näin pillun huulet edessäni. Vaikka hetki ei kestänyt kuin muutaman sekunnin niin Maija huomasi ilmeeni.
      Vaihde silmään ja liikkeelle, pian tunsin käden jalkojeni välissä. Kaluni oli kova kun kivi, pihalle kun päästiin niin Maija pyysi teelle ja innoissani lupauduin. Heille kun päästiin mentiin keittiöön, vedenkeitin päälle ja Maijja istui viereeni ja avasi jalkansa näyttäen karvaisen mutta trimmatun pillunsa. Minä poika posket punaisena katselin, Maija rupesi sormillaan sivelemään huuliansa, kysyin saisinko kokeilla sormellani, sain kieltävän vastauksen, hän komensi mut hänen jalkojen väliin ja nuolemaan pillua.
      En vielä silloin ollut mikään mestari, mutta yritystä ja intoa riitti.
      Hetken nuoltuani komennettiin ottamaan vaatteet pois ja siirtymään makuuhuoneeseen.
      Se näky kun nainen ekaa kertaa silmieni edessä alasti jalat auki ja pillu märkänä.
      Maija otti kullini suuhunsa ja ei kerinnyt montaa imua ottamaan kun laukesin hänen suuhun.
      Sitten mut käskettiin makaamaan sängylle selälleen, katsoin hänen nousua päälleni, pillu tuli naamalleni ja aloitin nuolemaan sitä, pillu oli todella märkänä ja Maijan äänistä päätellen hänkin tykkäsi.
      Kullini oli jo herännyt uuteen nousuun, kun se tapahtui, Maija nousi naamaltani, meni alemmas ja laskeutui pikkuhiljaa kullilleni.
      Hän ratsasti hetken kunnes laukesin, Maija nousi päältäni ja toi pillunsa uudelleen naamalleni, hän hinkkasi huuliaan mun huulia ja kieltä vasten, maistoin ekaa kertaa oman sperman maun naisen pillussa.
      Maija kun naamalleni pilluaan hinkkasi rupesi ääntelemään kunnes lysähti päälleni.
      Hetki makoiltiin kunnes nousin ja etsin vaatteeni, Maija tuli alastomana katsomaan pukeutumistani, nyt vasta huomasin kuinka upea vartalo ja muodot hänellä on.
      Hetki juteltiin tapahtuneesta ja sovittiin ottaa joskus uusiksi.

• Anonyymi00017

Kyllä naapurin isotissinen ja kaunis elina oli mun päiväuni ,mutta haaveeksi jäi😔

• Anonyymi00018

Tätiäni, alkoi noin 14 vuotiaana ja loppui noin 16 vuotiaana.
      Halusi aina lopettaa touhut runkkaamalla kullista lastit.

• Anonyymi00019

Aikanaan kun olin 10-11v olin ihastunut reilut 10v vanhempaan nuoreen naiseen aika pitkään. En tiedä miten yli 40v sitten olisi käynyt. Tuskin olisi ollut sen enempää jos olisi päässyt hänen kanssaan lähemmin kahden keskiseen tilanteeseen. Tuskin hän olisi tullut kanssani edes saunaan. Kun pari vuotta myöhemmin opettelin runkkaamaan, niin hän oli yksi niistä joita mietin.

Mutta en tiedä millaiset miehet miettii pentuna olleita juttuja, on ne totta tai ei. Eihän sitä pentuna ole kuin pillun tai jonkin pienen hetken lumoissa. Aikuinen nainen on muutenkin helv. tarkka intiymydestään ja tietää mitä siitä seuraa jos asiat menee yli tietyn raja. En usko että tuollaisessa asetelmassa asiat edes etenee mihinkään. Jos joku kymmenen vuotiaana päähän taottu asia jää mieleen vuosikymmeniksi, niin kannattaa ottaa lääkkeet ajoissa.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe