En tiedä pitäislö tämmöset kertoa fantasia.osastossa ettei asiaa sensuroida?
Olen nainut yksstoistavuotiaana; tai ennemmminkin kymmenvuotiaana (loppuvuodesta syntynyt) tässä järjestyksessä; mun tätiä,naapurin tätiä ja isänpuolen mummoa.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Ni;ensinnäkin sanon,etten ole kokenut itseäni hyväksikäytetyksi vaan olen itse halunnut seksiä naisten kanssa kymmenvuotiaasta asti.
Samanlaisia naisiakin on,eikä niitä paljoa ole tarvinnut houkutella asiaan.
Tai oikeammin niin,et minä en olis uskaltanut,mut jos se pillu on siinä ja se laitetaan sen ikäisen seisovan pikkumunan eteen,ni olen olen pienellä avustuksella nainut niitä aikuisia naisia..
Ja aika monesti silloin ja sen ikäisenä.
Hyvälle se tuntui ja runkkasin päivittäin moneen kertaan samat asiat ja ne samaiset naiset mielessä.
Siis olin jo kuvitellu mielessäni fantasiana sen et joku niistä koskis mun heppiin ja etenki sitä,et pääsisin jalkojen väliin ja saisin työntää sen (seksilehtien perusteella) liukkaaseen ja kuumaan pilluun.
Ei kovin montaa kertaa yhden kohdalta (se varmaan johtui vanhempien toiselle puolen Suomea muutosta),mut kuitenkin useaan otteeseen jokaista kolmea.
Mummo täti ja naapurin täti ja muut kokemukset nuorena
Anonyymi-ap
1
3224
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurin tädit, fantasia nussin ja runkkasin. Olin 10v kun yksi täti opetti nussimista ulkona alasti oltiin.Nytkin runkkaan. M77v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24217309Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812317Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään664923MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.254029Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133535Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393066S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3171722