Jakakaa parhaimmat vinkit! Etenkin nämä 3 juttua aiheuttaa päänvaivaa:
-Valkoiset (ei silikoni)saumat ovat keltaiset. Olen tehnyt ruokasoodasta ja kuumasta vedestä tahnan ja antanut vaikuttaa. Hammasharjaakin joskus kokeilin. Tuloksena saumoista on tullut huokoiset ja lika tarttunut kiinni entistä pahemmin (enkä ole enää uskaltanut pestä millään)
-Lasinen suihkuovi täynnä pisarajälkiä. Käytän universal stonea ja karkeaa sientä ja toistan käsittelyn. Välillä käytän tolun kalkinpoistosuihketta mutta voimakas haju aiheuttaa huonon olon. Pesun jälkeen näyttää aluksi hyvältä mutta sitten huomaan että jäljet näkyvät yhä
-Kalkkijäämät lattialla. Eivät lähde irti millään. Samat konstit kuin lasioven kanssa. Joskus olen jopa rapannut niitä terällä ilman huomattavaa hyötyä
Ongelmana epäsiisti kylpyhuone. Epäonnistunut olo
Anonyymi-ap
1
116
Vastaukset
- Anonyymi
Lasinen suihkunovi ei kyllä puhdistu enää mitenkään, jos lika on ollut kauan paikoillaan. Itse en ole kyllä onnistunut millään aineilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215414- 501451
- 12861
- 47819
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58808Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52807- 46792
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49786Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom133780Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8754