Toivottavasti tulee mukava päivä. Aamukahvit on juotu ☕ja puuro syöty. Rakastan sua.🥰 Hali ja pusu🤗😘
Hyvää huomenta rakas mies
22
312
Vastaukset
- Anonyymi
Aurinkoa päivääsi 😊
- Anonyymi
Lapsetonta loppuelämää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsetonta loppuelämää
Tällä iällä en kyllä ite enää rupiais. Voimia Sullekun Teeltä
- Anonyymi
Riikka jos olet,niin minäkin sinua aina.Itse olen noussut jo kolmen aikaan.En tiedä mikä herättää?Ei pitäisi olla mitään minkä vuoksi.
- Anonyymi
Niin oliko jollain näistä palstasedän emojieista asiaa vielä?
- Anonyymi
Tää on nyt se M&&&& A joka jäi ilman lapsia, ei ollu sua varten 🤓🥸
- Anonyymi
Kerran jos puurot keität eivät osaa enää leipää voidella
- Anonyymi
Hyvää huomenta rakkaani😍 kohta tarkastellaan💝
- Anonyymi
Rakastellaan🥰😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastellaan🥰😜
❤️
🔥
👍
- Anonyymi
Töihin muut ja me petiin💟
- Anonyymi
Jos oot lomia pihdannu?
- Anonyymi
Voitaispa halia pitkään ja hellästi, tämä sinulle ihana nainen jolla farkkua, tumMaa t-paitaa ja nuttura.
- Anonyymi
Töissä sitten halitaan💞 mistä tiesit mun työasun😍
- Anonyymi
Näin sinut siksi tiesin ja sinusta ei voi ihana pitää katsetta poissa. Tule niin halitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin sinut siksi tiesin ja sinusta ei voi ihana pitää katsetta poissa. Tule niin halitaan
Mihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin?
- Anonyymi
😘😘💋🤗🥰🩷 aikainen lintu madon nappaa 🤭😉
- Anonyymi
Lintu, et ole
- Anonyymi
Mato Mato Mato
- Anonyymi
Sulla taitaa olla joku tunnelukko päällä siellä? Alkuun voi aitaa ihan vaikka käteen veto
- Anonyymi
Köyhyys?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811705IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597946Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut932983Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982248Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1532187Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81646- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin541096Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782