Toit minulle valoa ja iloa elämään, enemmän kuin tiedätkään. Pelkästään kun ajattelin sinua, tuntui kuin olisit kulkenut mukanani kuin suojelusenkeli; autoit jaksamaan ja sait kaiken näyttämään kauniilta ja jotenkin puhtaammalta. Jopa tämän pahan maailman näin kauniimmin, positiivisemmin.
Olit todellinen kaunistus elämässäni - ja valistit sieluani, herätit sen eloon. 🌹
Olit kuin Suojelusenkeli minulle. Olit kauneinta.
24
660
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei ole enää?
- Anonyymi
Usko ja Toivo lähtivät, mutta rakkaus säilyy ikuisesti.💔
- Anonyymi
No miten tämä jatkuu.. miksi ette enää näe?
- Anonyymi
Nyt sait mut liikuttumaan. Toivoisin, että olisin ollut juuri hänelle kuin tuo mainitsemasi suojelusenkeli sinulle 🙏❤️. Tuli mieleeni jJope Ruonansuu kappale:
"Toinen toistaan huonompi ihminen
Kaipaa rakkautta kuitenkin
Silloin särkynyt sielumme syntinen
Löytää toisestansa enkelin
Sä tulit suruinesi savuiseen kuppilaan
Miltein kyyneleitä silmissäs näin
Jäimme yhdessä huoliamme hukuttamaan
Joku katsoi meitä ylhäältä päin
Ollaanko enkeleitä toisillemme?
Siipiesi suojaan saanko painaa pään?
Jos oomme enkeleitä toisillemme
Saamme rakkautemme kestämään
Kai sinut ikuisesti pitää saan
Emme muuta enää kaipaisikaan
Vaikka sinut syliini painaisin
Voin olla kaukana jossakin
Mutta palaan varmasti, rakkahin
Vaivuin hetkeksi muistoihin
Minä kerran sinua jos loukkasin
Tyhmyyttäni sinut melkein menetin
Sitä anteeksi pyytää nyt tahtoisin
Sulta, rakkaani, viimeinkin
Siipiesi suojaan saanko painaa pään?"
Saamme rakkautemme kestämään
Kai sinut ikuisesti pitää saan
Emme muuta enää kaipaisikaan
Lähde: LyricFind - Anonyymi
Samoin sulle 💚
- Anonyymi
Tuo on ihaninta ihastumisessa. Kun koko maailma näyttäytyy vähän valoisempana, yhden ainoan ihmisen vuoksi. <3
- Anonyymi
Älä päästä irti tuollaisesta ihmisestä ❤
- Anonyymi
Pystyn samaistumaan. Hän parantaa minut hetkessä ja toivon, ettei ota taakkaani omakseen. Hänet puolestani parannan mielelläni. 🙏🤍🩷❤️
- Anonyymi
Me parannetaan toisemme❤️💫✨
- Anonyymi
Voin jatkaa suojelusenkelinäsi kuitenkin, kaikesta huolimatta.
- Anonyymi
Mutta emme olisi missään tekemisissä toistemme kanssa. Tapahtui liikaa kaikkea sellaista, mikä vain rikkoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta emme olisi missään tekemisissä toistemme kanssa. Tapahtui liikaa kaikkea sellaista, mikä vain rikkoi.
Tämä oman lapsen ikäiselle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oman lapsen ikäiselle..
Ohi
- Anonyymi
Soita sitten, äläkä siellä valita ja nyyhkytä.
- Anonyymi
On vaan sun kaverin WA
- Anonyymi
Tämä ei ole minulle, mutta minulla itselläni on tavoitteena tuottaa muille hyvää oloa ja mieltä. Miksi tekisin toisinpäin?
Tänään kaupassa kassajonossa oli äiti kahden lapsensa kanssa. Pieni poika laittoi kaikki ostokset hihnalle ja äidin huomatessa pienemmän smoothiet valuneen laukkuunsa pyysi poikaa kysymään kassalta paperia, jonka tämä reippaasti teki ja pyysi jopa lisää paperia. Olin heidän takanaan joten seurasin tilannetta lähietäisyydeltä. Siinä vaiheessa kun tämä pieni poika otti äitinsä lompakon ja kysyi millä kortilla maksaa, en voinut enää olla avaamatta suutani. Sanoin pojalle, että on todella reipas, johon tämä vastasi että pikkusiskonsakin on ihana. <3 Kysyin tämän ikää ja tämä suuren vastuun ottanut lapsi sanoi olevansa vasta 7-vuotias!
Lapsesta näki että isä oli afrikkalainen ja mietin ottaako nämä jo enemmän vastuuta naispuolisista..
Ihan älyttömän hieno nuorimies, josta näkyi että kotiolot on olleet kasvua ja kehitystä tukevat. Enpä ole ennen tavannut tällaista 7-vuotiasta. <3- Anonyymi
Lapset on ihastuttavia, niin söpöjä pikkuisia! Omakin mieli aina piristyy kun on lasten seurassa tai näkee lapsia jossakin. 😊
Tuo on hieno asenne, että tahtoo tuottaa toisille ihmisille hyvää oloa ja mieltä, se on juuri sitä suojelusenkelinä olemista muille. Sillä joskus se toisen ihmisen hymy ja ystävälliset sanat voi todella pelastaa jonkun päivän, tai jopa enemmänkin kuin vain yhden päivän.
Minä muistan kaikki mukavat ja hyvää mieltä tuottaneet kohtaamiset - myös tuntemattomien kanssa, ja aina ei tarvita edes sanoja, pelkällä hyvyyttä säteleilevällä katseella ja hymyllä voi jättää toiseen ihmiseen pysyvän muistijäljen. ♡ - Anonyymi
Oli varmaan tehnyt KELA GOLD hakemuksen ja rahat oli äitin tilillä tietenkin ☺️
- Anonyymi
Kyllä, olit pelastaja paikalla.
Kiitos T - Anonyymi
Faith Hill: Breathe
https://youtu.be/fPx-HQzBQ2M?si=qEa0y7h1e-Ae0_YI - Anonyymi
Olen jatkossakin mielelläni suojelusenkeli, ihan sama mikä tilanne ja minkä ikäinen kenenkin lapsi on
- Anonyymi
Funky rytmit lanteille, muuvit liikkeelle,
pantteri paita päälle ja hiukset ponnarille.
Silmät kiinni ja tunne ....
https://youtu.be/_LGHW8VdUe8?si=YT3mDUklpzDXT6lZ - Anonyymi
Every rose has its thorn.
- Anonyymi
Säkin oot herättänyt mun sieluni eloon🩷💫
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781497Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100905
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 47804
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701