Olit kuin Suojelusenkeli minulle. Olit kauneinta.

Anonyymi-ap

Toit minulle valoa ja iloa elämään, enemmän kuin tiedätkään. Pelkästään kun ajattelin sinua, tuntui kuin olisit kulkenut mukanani kuin suojelusenkeli; autoit jaksamaan ja sait kaiken näyttämään kauniilta ja jotenkin puhtaammalta. Jopa tämän pahan maailman näin kauniimmin, positiivisemmin.
Olit todellinen kaunistus elämässäni - ja valistit sieluani, herätit sen eloon. 🌹

24

660

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei ole enää?

• Anonyymi

Usko ja Toivo lähtivät, mutta rakkaus säilyy ikuisesti.💔

• Anonyymi

No miten tämä jatkuu.. miksi ette enää näe?

• Anonyymi

Nyt sait mut liikuttumaan. Toivoisin, että olisin ollut juuri hänelle kuin tuo mainitsemasi suojelusenkeli sinulle 🙏❤️. Tuli mieleeni jJope Ruonansuu kappale:

"Toinen toistaan huonompi ihminen
      Kaipaa rakkautta kuitenkin
      Silloin särkynyt sielumme syntinen
      Löytää toisestansa enkelin
      Sä tulit suruinesi savuiseen kuppilaan
      Miltein kyyneleitä silmissäs näin
      Jäimme yhdessä huoliamme hukuttamaan
      Joku katsoi meitä ylhäältä päin
      Ollaanko enkeleitä toisillemme?
      Siipiesi suojaan saanko painaa pään?
      Jos oomme enkeleitä toisillemme
      Saamme rakkautemme kestämään
      Kai sinut ikuisesti pitää saan
      Emme muuta enää kaipaisikaan
      Vaikka sinut syliini painaisin
      Voin olla kaukana jossakin
      Mutta palaan varmasti, rakkahin
      Vaivuin hetkeksi muistoihin
      Minä kerran sinua jos loukkasin
      Tyhmyyttäni sinut melkein menetin
      Sitä anteeksi pyytää nyt tahtoisin
      Sulta, rakkaani, viimeinkin
      Siipiesi suojaan saanko painaa pään?"
      Saamme rakkautemme kestämään
      Kai sinut ikuisesti pitää saan
      Emme muuta enää kaipaisikaan
      Lähde: LyricFind

• Anonyymi

Samoin sulle 💚

• Anonyymi

Tuo on ihaninta ihastumisessa. Kun koko maailma näyttäytyy vähän valoisempana, yhden ainoan ihmisen vuoksi. <3

• Anonyymi

Älä päästä irti tuollaisesta ihmisestä ❤

• Anonyymi

Pystyn samaistumaan. Hän parantaa minut hetkessä ja toivon, ettei ota taakkaani omakseen. Hänet puolestani parannan mielelläni. 🙏🤍🩷❤️

• Anonyymi

Me parannetaan toisemme❤️💫✨

• Anonyymi

Voin jatkaa suojelusenkelinäsi kuitenkin, kaikesta huolimatta.

• Anonyymi

Mutta emme olisi missään tekemisissä toistemme kanssa. Tapahtui liikaa kaikkea sellaista, mikä vain rikkoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta emme olisi missään tekemisissä toistemme kanssa. Tapahtui liikaa kaikkea sellaista, mikä vain rikkoi.

Tämä oman lapsen ikäiselle..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oman lapsen ikäiselle..

Ohi

• Anonyymi

Soita sitten, äläkä siellä valita ja nyyhkytä.

• Anonyymi

On vaan sun kaverin WA

• Anonyymi

Tämä ei ole minulle, mutta minulla itselläni on tavoitteena tuottaa muille hyvää oloa ja mieltä. Miksi tekisin toisinpäin?
      Tänään kaupassa kassajonossa oli äiti kahden lapsensa kanssa. Pieni poika laittoi kaikki ostokset hihnalle ja äidin huomatessa pienemmän smoothiet valuneen laukkuunsa pyysi poikaa kysymään kassalta paperia, jonka tämä reippaasti teki ja pyysi jopa lisää paperia. Olin heidän takanaan joten seurasin tilannetta lähietäisyydeltä. Siinä vaiheessa kun tämä pieni poika otti äitinsä lompakon ja kysyi millä kortilla maksaa, en voinut enää olla avaamatta suutani. Sanoin pojalle, että on todella reipas, johon tämä vastasi että pikkusiskonsakin on ihana. <3 Kysyin tämän ikää ja tämä suuren vastuun ottanut lapsi sanoi olevansa vasta 7-vuotias!
      Lapsesta näki että isä oli afrikkalainen ja mietin ottaako nämä jo enemmän vastuuta naispuolisista..
      Ihan älyttömän hieno nuorimies, josta näkyi että kotiolot on olleet kasvua ja kehitystä tukevat. Enpä ole ennen tavannut tällaista 7-vuotiasta. <3

• Anonyymi

Lapset on ihastuttavia, niin söpöjä pikkuisia! Omakin mieli aina piristyy kun on lasten seurassa tai näkee lapsia jossakin. 😊
        Tuo on hieno asenne, että tahtoo tuottaa toisille ihmisille hyvää oloa ja mieltä, se on juuri sitä suojelusenkelinä olemista muille. Sillä joskus se toisen ihmisen hymy ja ystävälliset sanat voi todella pelastaa jonkun päivän, tai jopa enemmänkin kuin vain yhden päivän.
        Minä muistan kaikki mukavat ja hyvää mieltä tuottaneet kohtaamiset - myös tuntemattomien kanssa, ja aina ei tarvita edes sanoja, pelkällä hyvyyttä säteleilevällä katseella ja hymyllä voi jättää toiseen ihmiseen pysyvän muistijäljen. ♡

• Anonyymi

Oli varmaan tehnyt KELA GOLD hakemuksen ja rahat oli äitin tilillä tietenkin ☺️

• Anonyymi

Kyllä, olit pelastaja paikalla.
      Kiitos T

• Anonyymi
    • Anonyymi

Olen jatkossakin mielelläni suojelusenkeli, ihan sama mikä tilanne ja minkä ikäinen kenenkin lapsi on

• Anonyymi
    • Anonyymi

Every rose has its thorn.

• Anonyymi

Säkin oot herättänyt mun sieluni eloon🩷💫

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      476
      1723
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1497
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1338
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1299
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      905
    6. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      856
    7. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      47
      804
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      736
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      722
    10. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      701
    Aihe