..sillä millä aina pyysit salaisuuksiasi anteeksi.. niin tiedän, että et tarkoittanut pahaa viimeisimmällä.
Selvität kyllä paikan.
Hani, kohdataan
27
556
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nyt oikein selvinnyt?
- Anonyymi
Kryptistä
- Anonyymi
Oikea kaivattu tietää.
- Anonyymi
En halua kohdata enää koskaa.
- Anonyymi
Huutelet sivusta.
- Anonyymi
joo, millon
- Anonyymi
Ja sinäkin sivusta huutelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinäkin sivusta huutelet
mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mahdollista
Kirjoitusasu kertoo paljon.
- Anonyymi
Miten pitkään joudut kelaamaan, onko tylsä elämä vienyt hoksottimet..
- Anonyymi
Mitehän lyijäri toimis siinä kippikuskin menopelissä?
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitehän lyijäri toimis siinä kippikuskin menopelissä?
-sivustaEi liity mitenkään mihinkään.. Sivusta menee niin pahasti ohi, että itärajalla pöllyää ojat
- Anonyymi
Kyllä voi hyvin
- Anonyymi
Tiedät siis millä pyysit anteeksi.
- Anonyymi
Hmm. Mikä ihme se paikka olisi?
- Anonyymi
Työ
- Anonyymi
Mun vai sun luo?✨
- Anonyymi
Viiniä missä?
- Anonyymi
Tiedät että en uskalla sinne tulla. Olen jo pitkään välttänyt sitä paikkaa omien salaisuuksieni takia.
- Anonyymi
Mä tuun sit sinne🩷
- Anonyymi
Kaikenlaista viheltäjää kommentoi. Tunnistin sinut yhdestä vastauksesta joten tiedän, että näet tämän. Arvelinkin ettet tänne voi tulla🤫. Pystytköhän ovellenikaan tulemaan?
- Anonyymi
HOKin Ylermi.
- AnonyymiUUSI
Mille ovelle? 😄
- Anonyymi
En kerro ääneen ikävästä tai itkusta.
Helpottunut silti - Anonyymi
Ei niin helpottunut enää. Et halunnut pientä elettä tehdä. Teit tahallasi siis sen kaiken. Pahuuttasi. Turhaan yrität maailmankaikkeudelle korvata tekopyhällä auttamisella muille ellet voi muutamaa sanaa minulle sanoa. Kuinka paljon olet edes osannut pelätä mitä tämä kamala maailma tuo vielä sinullekin tullessaan. Kun rakkaus tapetaan. Sinunkaltaiset saa vallan. Eikä kohta kukaan enää elä.
- AnonyymiUUSI
Hyvää yötä Johanna💛
- AnonyymiUUSI
Roskiksen vieressä parkkiksella? Siellä missä eniten olimme varastetut hetket yhdessä?
Minä n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205353- 501391
- 11817
- 47789
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58788- 46772
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52767Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49756Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132745Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734