Tänään iltapäivällä meinaa.
Se on ärsyttävää ja huonoa käytöstä. Vai onko se vähän niin, että jos itse ei havaitse jossain tuotteista eroja eikä tiedä eri materiaaleista jne. ja osaa vetää niistä johtopäätöksiä mutta joku toinen kenties pystyy olkoon se syy mikä hyvänsä ja pystyy myös tuomaan omaan ajatteluaan tästä tai jostain muusta niin se saakin aikaan kenties sellasta (lapsellista) vähähättelevää naaramista aikaan....😉
Se voipi olla sellanen juttu, että jatkossa mä vaiennan sellaset äänet, vaikka se kävis vähän kipeää - asia ymmärretty kai, toivon ainakin!
lajijasuris
Mikäs herroja Tokmannin kassalla niin nauratti?
19
587
Vastaukset
- Anonyymi
Luulet, että lukevat täältä? Olisko kannattanu asia siellä sanoa?
- Anonyymi
No en tiedä mutta moni kyllä lukeekin. Joo, olis tietty mutta piti mennä, kun kyyti odotti aikaan x ja kävin vielä naapurissa, eikä nää ollu heti mun perään
Itse asiassa tää oli suunnattu myös muutamille muille "äänilähteille" mitä ollu kesän mittaan, eikä ne ole mitään randomeita ollu kaikki, vaan ihan selkeesti masinoitua/suunnattua.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en tiedä mutta moni kyllä lukeekin. Joo, olis tietty mutta piti mennä, kun kyyti odotti aikaan x ja kävin vielä naapurissa, eikä nää ollu heti mun perään
Itse asiassa tää oli suunnattu myös muutamille muille "äänilähteille" mitä ollu kesän mittaan, eikä ne ole mitään randomeita ollu kaikki, vaan ihan selkeesti masinoitua/suunnattua.
lajijasurisAika hämärä selitys? Miten tästä asianosaiset itsensä tunnistaa?
- Anonyymi
No miten se sit sua häiritsi
- Anonyymi
Onko tässä kyse jonkinlaisesta vainoharhaisuudesta, jospa vain nauroivat jollekin muulle asialle
- Anonyymi
No, myönnän etten ole satavarma, koska en oikein saanu selvää naurunsekaisesta puheesta, sillä olin tavallista väsyneempi eikä nää ollu ihan siinä mun perään, mutta nauru alkoi just samoihin aikoihin jne. Sitten on tietysti sekin tahaton naurun aihe, että ymmärretään jonku ihan eri tavalla kuin toinen sen tarkoitti.
Mutta noista muista "äänilähteistä" oon täysin varma ja tässä ihan hiljattain oli hyvin pienestä kiinni etten sanonut vähän kovemmin ja muutakin, sillä eihän kyseiset kuuntele "järkipuhetta" vaan nauru, nälviminen ym. vaan lisääntyy - no siinä olis sitte järkkäri tullu kyllä äkkiä selvittää tilannetta
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, myönnän etten ole satavarma, koska en oikein saanu selvää naurunsekaisesta puheesta, sillä olin tavallista väsyneempi eikä nää ollu ihan siinä mun perään, mutta nauru alkoi just samoihin aikoihin jne. Sitten on tietysti sekin tahaton naurun aihe, että ymmärretään jonku ihan eri tavalla kuin toinen sen tarkoitti.
Mutta noista muista "äänilähteistä" oon täysin varma ja tässä ihan hiljattain oli hyvin pienestä kiinni etten sanonut vähän kovemmin ja muutakin, sillä eihän kyseiset kuuntele "järkipuhetta" vaan nauru, nälviminen ym. vaan lisääntyy - no siinä olis sitte järkkäri tullu kyllä äkkiä selvittää tilannetta
lajijasurisVaikutat idiootilta. Mene sirkukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutat idiootilta. Mene sirkukseen.
Nyt erehdyt pahemmin kerran mitä tulee idiotismiin. Kyllä se nyt vaan toi edellinen viesti on just niinkun kirjotin, sillä lisäyksellä että väsyneenä (varsinkin kun on useampi aivovamma) voi tulla sanotuksi jotenkin hassusti mutta idiotismin kanssa sillä ei ole tekemistä.
Voitko tarkentaa?
Ja mitä sitten tulee siihen mitä Tokmannissa sanoin, niin niissä nyt ei ainakaan ollu mitään sellasta. Joskus on niinkin, että teillä vähän ilkeästi kommentoimivilla on itsellänne jotain käsittelemättömiä asioita, jotka sivuaa niitä kommentoitavia aiheita 😉
Niinku aiemmin todettua, parempi tämmöset olis heti selvittää paikanpäällä. Mutta siis ei kyse nyt olekaan pelkästään mistään yksittäisestä tilanteesta
lajijasuris
- Anonyymi
Ne nauroivat toisiaan kun ei rahaa kummallakaan eli täysin pers aukisia molemmat
- Anonyymi
Onpas sisäpiirin juttuja
- Anonyymi
Eiks nyt muka kassalla nauramaan saa. Älä ota niin vakavasti jos eivät sua nauraneet.
- Anonyymi
Nauraminen on vakava asia.
- Anonyymi
Kaikki nauraa sulle ja tarkkailevat sinua
- Anonyymi
Ehkä ei ihan kaikki, mutta joo kyllä ihan oikeesti. Kaikki poikkeavuus, sairaudet&vammat, kyky ja rohkeus ajatella sekä tuoda mielipiteitä tai henkilökohtaisiakin juttuja valtavirrasta poiketen, mielipidevaikuttaminen jne. herättää tunteita puolesta ja vastaan mikä näkyy käyttäymisessä joko positiivisesti tai mm. nälvimisenä, nauramisena, ivallisena hymynä esimerkiksi kun ns. osui ja upposi ja sitten osa vaan on semmosia psykopaattisluonteisia, jotka saa kiksejä heikompien kiusaamisesta. Yksittäinen nauraminen ei toki ole tätä.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä ei ihan kaikki, mutta joo kyllä ihan oikeesti. Kaikki poikkeavuus, sairaudet&vammat, kyky ja rohkeus ajatella sekä tuoda mielipiteitä tai henkilökohtaisiakin juttuja valtavirrasta poiketen, mielipidevaikuttaminen jne. herättää tunteita puolesta ja vastaan mikä näkyy käyttäymisessä joko positiivisesti tai mm. nälvimisenä, nauramisena, ivallisena hymynä esimerkiksi kun ns. osui ja upposi ja sitten osa vaan on semmosia psykopaattisluonteisia, jotka saa kiksejä heikompien kiusaamisesta. Yksittäinen nauraminen ei toki ole tätä.
lajijasurisNykyaikana kaikki vähänkin hankalat ihmiset luokitellaan helposti psykopaatiksi tai narsistiksi. Se on sellaista muotiajattelua ja keittiöpsykologiaa. Omasta mielestäsi olet rohkea kykyihminen ja mielipidevaikuttaja? Harvemmin sellaisille nauretaan päin naamaa. Pyörittelet näitä käsitteitä kuin poliitikko. Ei mitään varmaa mielipidettä mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyaikana kaikki vähänkin hankalat ihmiset luokitellaan helposti psykopaatiksi tai narsistiksi. Se on sellaista muotiajattelua ja keittiöpsykologiaa. Omasta mielestäsi olet rohkea kykyihminen ja mielipidevaikuttaja? Harvemmin sellaisille nauretaan päin naamaa. Pyörittelet näitä käsitteitä kuin poliitikko. Ei mitään varmaa mielipidettä mistään.
Niin no totta kyllä että nykyään lyödään liiankin helposti leima otsaa. Eiku pikemminkin rohkeus kertoo itsestä ja omista asioista&ongelmista julkisesti tai vieraille, näin ei yleensä ole ollu tapana, vaan kulttuuri&kasvatus toimi monesti sulkeutumista suosien mutta on noissa sanomisissa muutakin motiivia, niinku ihan vaan se, että ylipäänsä perustelee oman esim. kieltävän päätöksen/mielipiteen. Eiikä ehkä nyt varsinainen mielipidevaikuttaja mutta kiistatta vaikuttaja kyllä 💪😎
lajijasuris
- Anonyymi
Sen kun vaan mulle nauravat, ei vois vähempää kiinnostaa
- Anonyymi
No ei muakaan isommin nauraminen sinänsä mm. just mainitsemistani syistä mutta jos siinä ohessa tai muuten on sanallisesti huonoo käytöstä, niin siinä olen kriittisempi jo mutta puuttumiskynnys on aika korkea, sillä tässäkin on paljon kyse noista samoista mitä nauramisen kanssa. Niinkin voi olla että ihminen tahattomasti vaikka vain väsyneenä sanoo väärin ja tästä syystä voi kuulostaa hassulta, ja tämmöstähän kaikki ei taida tietää olevan olemassakaan.
Eiköhän sitä ihan jokainen joskus syyllisty epäkorretkiin käytökseen niin tahattomasti kuin tarkoituksella
lajijasuris
- Anonyymi
Sievä nainen ja hyvät perät. Ei se yleensä muuta tarvitse, niin peräkamarin poikia hymyilyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390