Joku uusi parempi kuva sinne 😅🤭 esim semmonen missä mulla on nää uudet rillit 🤓🤔🥰
Pitäsköhan mun laittaa
31
516
Vastaukset
- Anonyymi
Mietin minkälaisen kuvan haluaisit minusta Instaan.. Entä Reddittiin, X:ään, Threadsiin, Facebookiin, BlueSkyihin, TikTokkiin, RedGifsiin , OnlyFanssiin, Fanslyyn, LoyalFanssiin, StripChattin, Chaturbateen…
- Anonyymi
Sen saman mikä sul oli date in asiassa
- Anonyymi
Ihan sama minkä kuvan laitat et ole kiinnostava.
- Anonyymi
Ehken sinusta muttä hänestä saatan ollakin!!! Sinä et sitä tiedä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan susta välitä. Et ole sen arvoinen ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla toooodella huono olo ittes kanssa, kun tuommoista skeidaa suollat. Ihminen hyvä, hae apua jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh, koko maailma ei sittenkään tuijota minua:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla taitaa olla toooodella huono olo ittes kanssa, kun tuommoista skeidaa suollat. Ihminen hyvä, hae apua jostain.
Älä leiki parempaa ihmistä mitä olet. Et ole yhtään mua parempi. Älä leiki toisella.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, nyt kannattaa jo lopettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä leiki parempaa ihmistä mitä olet. Et ole yhtään mua parempi. Älä leiki toisella.
En ole parempi, mutta ehkä voin vähän paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole parempi, mutta ehkä voin vähän paremmin.
Olet niin olevinaan jotakin parempaa. Et ole yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin olevinaan jotakin parempaa. Et ole yhtään mitään.
Onko tuo sinusta hauskaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Satun kyllä tietämään ihan useammankin joka välittää!!! Joten sinun sanat ei merkitse mitään!
- Anonyymi
Kamalaa mikä kommentti 😬 Kuka kirjoittaa kenellekään noin rumasti 🤯 -Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tiedä edes kenelle kirjoittaa 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yllättynyt kun tiennyt jo vuosia että tuo kiusaaja käy myös täällä harjoittamassa toimintaansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä. Sähän oot selkeästi mustasukkainen et muuten kirjoittaisi noin. Harmi etten pidä sinusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tiedä edes kenelle kirjoittaa 🙄
Kyllä se tietää koska on hakkeroinut mu tietokoneen ja puhelimen joten näkee mitä mä tänne kirjoitan. Kulkee myös kotonani luvatta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun homo kaverit tykkää ig ssä kun laitan isot tissit sinne ja kauniita vaatteita. Mun rakas s mies kustantaa mulle matkat toisinaan tapaillaan volvomiehen kanssa. Se tekee tän kaiken kun rakastaa mua ja tykkää mun tisuista. Olen kyllä kova matkustelemaan ja opiskellaan uusia kivoja kieliä kuten espanjaa.
- Anonyymi
höpötystä kirjoitti:
Onko tuo sinusta hauskaa?
Onko sinusta hauskaa tehdä aina uusia rekkautumisia...luulet ettei tunnisteta muka...
- Anonyymi
Jooo
- Anonyymi
kiva yllätys!
https://www.youtube.com/watch?v=3pH5x2auVls&list=RD3pH5x2auVls&start_radio=1
.. - Anonyymi
Jooo🙂
- Anonyymi
Hirveitä kommentteja 🤯
Laita vaan tietysti kuva jossa uudet rillit!- Anonyymi
Voin laittaa vaik of:n jos olet mun ässä🥰 näet kulta mun suloiset siellä. Mulla on uudet sukkahousut sellaset kiiltävät😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin laittaa vaik of:n jos olet mun ässä🥰 näet kulta mun suloiset siellä. Mulla on uudet sukkahousut sellaset kiiltävät😘
🤣
😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Manitbois!
- Anonyymi
Uudet rillitkö? Laita ❤️
- Anonyymi
Vaikka siis oothan sä ny nähnyt ne jo 😘❤️🤍
- Anonyymi
Brunette pitkillä suortuvilla mustat pokat pyöreillä linsseillä 👍
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205233Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1271605- 1011470
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi701419Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli3361349- 491338
Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk761282Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/12541065- 86955
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?50948