Hyvää jatkoa niin kauan ,kun sitä kestää

Anonyymi-ap

Tähän asti olen pelannut teidän pussiin. Olen sanonut on oikeitakin mitä vihata ja tappaa taisin olla väärässä täälläkin on muutama jotka voisi tappaa. Jos jotain valittamista teen sen selvinpäin ja niin hitaasti. Luulette olevanne turvassa typerästä paskahuussissa . Ette ole siellä ympäri vuorokauden voin odottaa milloin on hetki voi olla pian huommenna, ensi viikolla tai muutaman vuoden päästä??? Näkee sitten. Ette tee mitään hyödyttömåtbä huorat oikein voi olla ,että en en osta yksi suuntaista lippua bussiin voin ajaa takilla juoda hyvän humalan hoitaa homman jäädä tupakalle ruumiiden viereen viekää.perkele minne haluatte en välitä . Loppuu saatana jotenkin. Oikeus toteutuu jotenkin kaikille .jotkut on parempia kuolleina.

10

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos tiedosta

• Anonyymi

Olepa hyvä. Minä en aloittanut tätä olen tapellut ainakin puoli vuotta asiasta jossa olen oikeassa tuloksin menetin kaiken kiitos vaan. Tässä kävi yksi jätkä jätä ennen kuin tulee poliisi Joo on ollut tiedossa alusta asti toivottavasti ei tule en halua enempää halusin oikeutta jota en ilmeisesti saa mitenkään. Asia on kuulemma lääkärin konsultaatiossa tämän päivän tiedon mukaan ei haluttu selittää mitä tarkoitat onko kyse joudun pöpilään vähän kummista syistä Joo luultavasti. No jo on niin kai sitten ..vapaa ehtoisesti en lähde tuli kuka hyvänsä pakko joudun sitten raudoissa tai kylmiöön. Toivon veretöntä Joo ei tietoa mistään katsotaan olen lain ulko puolella toimii minua vastaan onko oikein onko kenenkään oikeus tajunnut mukainen? Voisi kokeilla vallan ja virka aseman ja muun väärinkäyttöä vaikeaa taitaa laki suojata teitä tässäkin..syytepuoli olen tehnyt useita laittomia uhkauksia jonkin tulkinnan mukaan loukannut kunniaakin? Tuo vallanja virkaaseman väärinkäyttö käyttö voi unohtaa varmaan jokainen väittää olen hullu ettei minua edes kuunnella. Vielä missä ne uhkaukset on tehty yleensä puhelimen netillä kotonillä kännykällä 65 .neliön sisällä.. hui varmaan pelottaa. Ehkä jotain selviää oikein ja minun hyväksyksymällä tavalla. Saan olla vapaa hengestä en ole enää varma. Ja jos haluatte jonkun satiainen kiusaksi perseeseni edun valvojan, holhoojan ei mennyt oikein..Toivottavasti ei käy näin menetin kaiken sen takia mikä on oikein koko kylä pitää HULLUNA JA MUUTAKIN LUUTAVASTI PERKELEESTI KIINNOSTA. TUSKIN MENI KENELTÄKÄÄN YÖ UNET OMANTUNNON TAKIA EIHÄN TEILLÄ SITÄ KOSKAA OLE OLLUT KAI TOIVOTTAVASTI EI TARVITSE KÖYTTÄÄ TÄTÄ PASKA MEDIAA ENÄÄ JONKA ARVO ON MIKÄ ON JOS MIKÄÄN JOS OLEN VAPAA. JÄTTÄKÄÄ MINUT RAUHAAN DILLOIN MENI JOLTEENSAKIN OIKEIN JA JOS MINKÄ TAKIA OIKAISTAAN OK.

• Anonyymi

Hyvä jos meni oikein hyväksynyt sen. Hyvää päivän jatkoa kaikesta huolimatta. Ei muisteta pahalla. Hyvää loppu elämää.
      Esa Rantanen kirjoitin nimesi eiköhän tuon kaikki jo tiedä

• Anonyymi

Kepeet mullat sulle ja Joutsa kiittää

• Anonyymi

Hyvää jatkoa etsii moni muukin joka on kokenut että hänellä on liian lyhyt

• Anonyymi

Jokaisella on aikansa

• Anonyymi

Hullu sinä olet

• Anonyymi

Joo hullu varmasti miksi ja jos olen minkä alan ihminen olet oletko sotekeskuksessa töissä varmaan tai tykkäät vittuilla kaikille joille voit vaikket mitään tiedä. No en halunnut kommentoida voin joutua hulluille tarkoitettu6n paikkaan odotan sitä milloin liityt porukkaan Joo minä joudun sinä pääset minne kuulut minä en kuulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hullu varmasti miksi ja jos olen minkä alan ihminen olet oletko sotekeskuksessa töissä varmaan tai tykkäät vittuilla kaikille joille voit vaikket mitään tiedä. No en halunnut kommentoida voin joutua hulluille tarkoitettu6n paikkaan odotan sitä milloin liityt porukkaan Joo minä joudun sinä pääset minne kuulut minä en kuulu.

Sinut on vieroitettu liian varhaiseen ikään .

• Anonyymi

Äitee tais hiljattain kuolla, nyt täys orpo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      277
      6296
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      52
      6188
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      92
      5804
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      42
      5175
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4824
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      226
      4168
    7. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3981
    8. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3676
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3242
    10. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      28
      3163
    Aihe